Hore
Fórum » Objektívy a filtre
 

Objektív makro/portret

atheysm
atheysm 2011-08-02 16:58:15+02
Zdravím,
chcel by som si kúpiť objektív na makro/portréty...mam Canon EOS 450d, som zatiaľ len začiatočník ale chcem sa postupne zdokonalovať a tým pádom pripadá do úvahy aj lepší objektív. Ak by mal niekto nejakú dobrú radu/skúsenosť s objektívom k danej kategórii, budem veľmi vďačný za každú info. (finančne by som chcel do toho vraziť tak 500 max. 600 eur) ďakujem
 
nelly1
2011-08-17 08:44:45+02
príspevok od: atheysm
UV filter Hoya HMC mám ja a som s ním spokojný myslím že by ti kludne stačil
dakujem
 
mavin
2011-08-17 12:55:18+02
príspevok od: atheysm
Len tak náhodou, nemá tento objektív niekto v okolí Bánoviec (TN,TO,PE,PD), že by som si ho mohol vyskúšat?
Ja mam 100/2.8 USM macro. Som z PD.

Co sa tyka toho pouzitia... ak to planujes naozaj aj na portrety tak by som rozhodne siahol po tej Lkovej verzii. Ja tento objektiv pouzivam vylucne iba na macro a to konkretne pri foteni svadieb ked robim detaily prstenov, kytice a pod.... Cize pre mna investicia do Lkovej verzie velky vyznam nemala (aj ked urcite by mi ISko pracu sprijemnilo). Na portrety to bude na ASP-Cku moc dlhe sklo.... ako ti tu uz niekto radil ak to chces skutocne na aj aj... tak ta 60ka bude asi vhodnjsia.... ale ten objektiv nevlastnim a nikdy som nim ani nefotil, takze tam ti neporadim. Ja na FF pouzivam ako zakladny portretovy objektiv 85/1.8 a ked potrebujem byt menej napadny a dalej od ludi tak 70 - 200/2.8 IS L (a konkretne tento objektiv potvrdzuje moje slova vyssie, ake je ISko neocenitelne, da sa samozrejme fungovat aj bez neho... je to mozno ako keby si porovnaval jazdu v lete pri 40 stupnoch cez celu republiku v aute bez vybavy s modelom co ma klimu, prijemnejsie sedacky, atd)
 
atheysm
2011-08-17 13:37:26+02
príspevok od: mavin
Ja mam 100/2.8 USM macro. Som z PD.