Hore
Fórum » Objektívy a filtre
 

Objektív makro/portret

atheysm
atheysm 2011-08-02 16:58:15+02
Zdravím,
chcel by som si kúpiť objektív na makro/portréty...mam Canon EOS 450d, som zatiaľ len začiatočník ale chcem sa postupne zdokonalovať a tým pádom pripadá do úvahy aj lepší objektív. Ak by mal niekto nejakú dobrú radu/skúsenosť s objektívom k danej kategórii, budem veľmi vďačný za každú info. (finančne by som chcel do toho vraziť tak 500 max. 600 eur) ďakujem
 
viking81
2011-08-03 22:19:00+02
príspevok od: atheysm
Len tak náhodou, nemá tento objektív niekto v okolí Bánoviec (TN,TO,PE,PD), že by som si ho mohol vyskúšat?
TN ho ma
 
atheysm
2011-08-04 10:07:43+02
A dalo by mi ho TN aj vyskusat ked budem v TN?
 
atheysm
2011-08-08 11:20:03+02
Tak, objektiv som si včera zaobstaral a hneď som ho aj išiel vyskúšať na lúku plnú zaujímavých objektov na fotenie...Výsledok bol absolútne pozitívny. Len prvú hodinku čo som ho skúšal som vážne prekvapený aký to je obrovský skok oproti tomu "seťáku" čo som doteraz používal. Skúšal som fotiť priatelku pri západe slnka a fotky boli ako z časopisu, no keď som skúšal makro tam už to začalo byť trošku väčší problém zaostrovanie bude pre mňa dosť ťažký oriešok presne sa poukázala tá vec čo tu bola písaná v recenzií na tento objektív, že akonáhle chcem zaostriť objekt začne mi ho zaostrovať do nekonečna, vtedy som musel AF prepnúť do MF a zaostrovať manuálne. Ale toto bolo naozaj len pri veľkom makre. Každopádne som veľmi veľmi veľmi spokojný s kúpou a ďakujem ľuďom z fóra za informácie a rady kt. mi dopomohli pri rozhodnutí a kúpe tohto objektívu!

Ešte jedna vec. ak by sa tu našiel niekto kto by bol ochotný poskýtnuť mi odpovede na moje otázky ohladom fotení makra nech mi napíše správu. ďakujem

 
viking81
2011-08-08 12:41:53+02
príspevok od: atheysm
A dalo by mi ho TN aj vyskusat ked budem v TN?
dalo....ked sa ozves v rozumnom predstihu
 
viking81
2011-08-08 12:43:08+02
ako tak cita..uz nie je potreba vyskusania
 
atheysm