Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Súrna pomoc. (Canon EOS 1000d vs. Nikon D3000)

davidwagner
2010-12-21 21:56:33+01
Dobrý večer želám všetkým. Pred pár dňami som si kúpil fotoaparát Fujifilm Finepix HS10 no nuž som sklamaný z fotografií a tak by som ho chcel vymeniť buď za Canon EOS 1000d alebo Nikon D3000.
Som začiatočník takže sám si neviem rady.
Najradšej fotografujem prírodu, makro, portréty a pod...
Veľmi pekne ďakujem za Vaše názory
 
Marcel Rebro
2010-12-21 22:03:38+01
Skús nasledovnú metódu : polož vedľa seba (lístky s nápisom) 1000D a D3000 a začni vypočítavať

aka-fuka-funde-luka-funde-kava-keven-duka
ak-fuk-funde-luk-funde-kava-keven-duk

... ten na ktorý ukážeš je ten pravý

... a po pár dňoch možno zistíš že si sklamaný z fotografií čo lezú z víťazného geretu


PS : skôr ako začneš nadávať, že som Ti neporadil ale Ťa zhadzujem, skús si prečítať aj to čo je medzi riadkami
 
scraper
2010-12-21 22:07:55+01
no ono to zase neznamena ze ked budes mat zrkadlovku tak budu tie fotky paradne____________si pozri ceny objektivov na nikon a canon kedze fotis prirodu, makro, portret a ine tak ich budes potrebovat asi viaaacej
 
Cyril
2010-12-21 22:23:46+01
príspevok od: Marcel Rebro
Skús nasledovnú metódu : polož vedľa seba (lístky s nápisom) 1000D a D3000 a začni vypočítavať

aka-fuka-funde-luka-funde-kava-keven-duka
ak-fuk-funde-luk-funde-kava-keven-duk

... ten na ktorý ukážeš je ten pravý

... a po pár dňoch možno zistíš že si sklamaný z fotografií čo lezú z víťazného geretu


PS : skôr ako začneš nadávať, že som Ti neporadil ale Ťa zhadzujem, skús si prečítať aj to čo je medzi riadkami
Nez zacnes vypocitavat, pozri si ceny objektivov, ktore asi nasledne budes kupovat
 
Cyril
2010-12-21 22:25:33+01
Ups, uz bolo povedane, pomaly som
 
tino8
2010-12-21 22:30:22+01