Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Digitálna Alternatíva Analógového fotoaparát na film

Lojzis
2023-02-20 21:44:12+01
Zdravým vás, nestihol som prelistovat celé fórum tak sa ospravedlňujem ak tu už je vytvorená táto téma. Ale chcel by som si zaobstarať "nový" fotoaparát. Chcel by som niečo praktické pri čom nemusím nosiť kufor a co robí snímky podobne analógu ako na kinofilm. Co som sa dočítal na internete tak je tomu veľmi podobný CCD snímač na kompaktoch. Baví ma celkom street fotografia ale najme v noci vo večerných hodinách a za znížených svetelných podmienok. Vlastním fotoaparát Canon eos 6D MK II a nie vždy sa mi chce brat celú výbavu. Analog preto nechcem lebo nemám skúsenosť s vyvolavanim filmu a neovládam techniku ako vložiť kinofilm do PC. Som len hobby fotograf. Vopred vám ďakujem.
 
fatality
2023-02-20 22:54:10+01
príspevok od: Lojzis
Zdravým vás, nestihol som prelistovat celé fórum tak sa ospravedlňujem ak tu už je vytvorená táto téma. Ale chcel by som si zaobstarať "nový" fotoaparát. Chcel by som niečo praktické pri čom nemusím nosiť kufor a co robí snímky podobne analógu ako na kinofilm. Co som sa dočítal na internete tak je tomu veľmi podobný CCD snímač na kompaktoch. Baví ma celkom street fotografia ale najme v noci vo večerných hodinách a za znížených svetelných podmienok. Vlastním fotoaparát Canon eos 6D MK II a nie vždy sa mi chce brat celú výbavu. Analog preto nechcem lebo nemám skúsenosť s vyvolavanim filmu a neovládam techniku ako vložiť kinofilm do PC. Som len hobby fotograf. Vopred vám ďakujem.
k tomu co pozadujes, ma najblizsie Fuji..
analogovy vyzor a ovladanie fotakov..a zrno (koli x-trans snimacom) podobne filmovemu..
+hw emulacie konkretnych Fuji filmov..
na telo nasadit nejaku 23mm/f1.4 a mas fpoho zostavu na (low light) street..
popr.ak by si chcel viac "dobovy" vyzor fotiek, tak cez redukciu nejake stare manualne sklo..
 
Lojzis
2023-02-20 23:00:43+01