Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Nikon D5000 + setový objektív pre amatérku

PetulaSz
2012-08-30 20:41:06+02
Dobrý večer,chcela by som sa opýtať na váš názor na zrkadlovku Nikon d5000 so základným objektívom 18-55mm. Som začiatočník,väčšinou som fotila kompaktom (sem-tam požičanou zrkadlovkou Nikon D70,ale v nastaveniach som ešte stratená). V budúcnosti by som si chcela dokúpiť nejaký lepší objektív no zatiaľ na to nie sú financie . Ide mi hlavne o to, aby mi konečne zaostrovalo tam, kde ja chcem a nie tam,kde to chce foťák (tak to bolo s kompaktom) a hlavne nech si pozadie nemusím sama mazať v PS.Chcela by som fotiť makro,no samozrejme aj nejaké scenérie,prípadne akcie ako svadby.
Tak isto všade píšu,že životnosť uzávierky tejto zrkadlovky je min. 100 000, no zdá sa mi to priveľa. Keďže kupujem zrkadlovku z bazára, chcela by som sa ešte opýtať pri maximálne koľkých nacvakaných fotkách sa mi oplatí ešte zrkadlovku zobrať a kedy odmietnuť?
Ďakujem každému za odpoveď
 
qwak
2012-08-30 20:57:34+02
ja osobne by som do 5000 nesiel ale ak ju mas za nejaku turbo dobru cenu (tj. za cca 560 zozenies novu 5100+setak / alebo d90 telo a to uz su min pri d90 trochu lepsie investovane peniaze) tak sa to moze oplatit
 
PetulaSz
2012-08-30 21:00:31+02
za 300...telo,seťák,príslušenstvo, battery grip a 2gb karta...môžem sa opýtať prečo by ste si nekupili d5000?
 
qwak
2012-08-30 21:11:03+02
za 300 sa asi oplati s gripom a setakom...to je cele take osemetne- fotit sa da naozaj zo vsetkym a ked to vies tak aj s mobilom urobis lepsie fotky ako dakto co to nevie a ma turbo fotak takze v tomto smere je 5000 uplne v pohode-videl som aj velmi pekne fotky spravene s 5000 - beriem to skorej z pohladu dlhodobej investicie, pokial velmi rychlo napredujes a budes chciet od fotaku viac tak mozes narazit na limity co sa tyka komfortu ovladania atd...cena/vykon... ale za 300 € pokial je v solidnom stave je to myslim fajn kupa
 
PetulaSz
2012-08-30 21:14:08+02