je v záujme redakcie zväčšovať reklamnú plochu a obťažovať návštevníkov ephoto.sk reklamným smogom? Dnes som si chcel pozrieť náhodnú fotografiu z titulnej stránky (sekcia Na kritiku) a po kliknutí na ňu sa môj pohľad utopil v reklamnom závoji. 1/ týka sa toto marketingové obťažovanie aj predplatiteľov alebo aj oni sú na tom rovnako? 2/ čierny podklad portálu prestáva dávať zmysel 3/ je tento spôsob poskytovania marketingového priestoru naozaj správna forma, ktorá zabráni bankrotu ephoto.sk?
Nech sa páči, v prílohách screenshot s animáciou. Vopred ďakujem za odpoveď.
Inak reklamu ako prostriedok príjmov beriem, ale ten poletujúci Vajda čo je v polke stránky a nejde dať na bok ma tiež pekne štve, radšej prepnem na české servre. Ak je toto účelom, podarilo sa.
je v záujme redakcie zväčšovať reklamnú plochu a obťažovať návštevníkov ephoto.sk reklamným smogom? Dnes som si chcel pozrieť náhodnú fotografiu z titulnej stránky (sekcia Na kritiku) a po kliknutí na ňu sa môj pohľad utopil v reklamnom závoji. 1/ týka sa toto marketingové obťažovanie aj predplatiteľov alebo aj oni sú na tom rovnako? 2/ čierny podklad portálu prestáva dávať zmysel 3/ je tento spôsob poskytovania marketingového priestoru naozaj správna forma, ktorá zabráni bankrotu ephoto.sk?
Nech sa páči, v prílohách screenshot s animáciou. Vopred ďakujem za odpoveď.
navrhoval by som ako je dnes moderne vyrúbiť daň za vypnutie reklamy, podobné poplatky tu boli a sú, netreba sa toho báť : za socializmu dobrý časopis predávali v sete so Závermi zjazdu SME dnes ponúka za poplatok vypnutie reklamy treska v obch. reťazcoch za príplatok bez pridanej vody a s tým, že odsúdili tú babu čo púšťala susedom na ulici árie od 6.00 do 22.00 svitá na lepšie časy
je v záujme redakcie zväčšovať reklamnú plochu a obťažovať návštevníkov ephoto.sk reklamným smogom? Dnes som si chcel pozrieť náhodnú fotografiu z titulnej stránky (sekcia Na kritiku) a po kliknutí na ňu sa môj pohľad utopil v reklamnom závoji. 1/ týka sa toto marketingové obťažovanie aj predplatiteľov alebo aj oni sú na tom rovnako? 2/ čierny podklad portálu prestáva dávať zmysel 3/ je tento spôsob poskytovania marketingového priestoru naozaj správna forma, ktorá zabráni bankrotu ephoto.sk?
Nech sa páči, v prílohách screenshot s animáciou. Vopred ďakujem za odpoveď.
Podľa mňa dotaz je na mieste ale redakcia a karol úspešne ser.... ignorujú tieto dotazy systematicky niekoľko rokov.
je v záujme redakcie zväčšovať reklamnú plochu a obťažovať návštevníkov ephoto.sk reklamným smogom? Dnes som si chcel pozrieť náhodnú fotografiu z titulnej stránky (sekcia Na kritiku) a po kliknutí na ňu sa môj pohľad utopil v reklamnom závoji. 1/ týka sa toto marketingové obťažovanie aj predplatiteľov alebo aj oni sú na tom rovnako? 2/ čierny podklad portálu prestáva dávať zmysel 3/ je tento spôsob poskytovania marketingového priestoru naozaj správna forma, ktorá zabráni bankrotu ephoto.sk?
Nech sa páči, v prílohách screenshot s animáciou. Vopred ďakujem za odpoveď.
Nerozumiem, sťažuješ sa na niečo čo si môžeš podľa vlastného uváženia vypnúť ? Spôsobov je dosť.
Nerozumiem, sťažuješ sa na niečo čo si môžeš podľa vlastného uváženia vypnúť ? Spôsobov je dosť.
Som si spomenúl za socíka na stojacich v rade u výčapu na pivo. Tí poslední v rade posielali do prdele tých, ktorým už čapovali ale žiadali za svoje prachy riadne dočapovať pivo . Karol sa smeje ako ti krčmárky
Ďakujem Karolovi aj redakcii, aj žiadna odpoveď je odpoveď.
Je to už druhý krát, čo som šéfredaktora upozornil na veci, ktoré mi na ephoto vadia. Prvý krát mi drzo zmazal komentár upozorňujúci na hádam 20 gramatických chýb v 1 jeho článku s odkazom, že jemu ide o obsah a nemá čas riešiť takéto postrehy.
Teraz pánovi šéfredaktorovi ďakujem, že namiesto odpovede na môj podnet som si mohol napríklad prečítať ako fotografuje odlomenú halúzku čerešne vo svojej kuchyni... (stĺpček šéfredaktora z minulého týždňa).
Keď si človek začne dávať veci do súvisu, tak ho neprekvapí, že ephoto je celé roky v hrozných účtovných stratách. Redakciu nebudem už viac zaťažovať takýmito otázkami. Zrejme pracujú na dôležitejších veciach.
Všetkým ostatným diskutujúcim ďakujem za rady a prajem všetko dobré.
Ďakujem Karolovi aj redakcii, aj žiadna odpoveď je odpoveď.
Je to už druhý krát, čo som šéfredaktora upozornil na veci, ktoré mi na ephoto vadia. Prvý krát mi drzo zmazal komentár upozorňujúci na hádam 20 gramatických chýb v 1 jeho článku s odkazom, že jemu ide o obsah a nemá čas riešiť takéto postrehy.
Teraz pánovi šéfredaktorovi ďakujem, že namiesto odpovede na môj podnet som si mohol napríklad prečítať ako fotografuje odlomenú halúzku čerešne vo svojej kuchyni... (stĺpček šéfredaktora z minulého týždňa).
Keď si človek začne dávať veci do súvisu, tak ho neprekvapí, že ephoto je celé roky v hrozných účtovných stratách. Redakciu nebudem už viac zaťažovať takýmito otázkami. Zrejme pracujú na dôležitejších veciach.
Všetkým ostatným diskutujúcim ďakujem za rady a prajem všetko dobré.
U nás vo firme inštalujú Adblock ako default. Inak v dnešnej dobe je Adblock nevyhnutnosť. Ľutujem toho, kto si ho nevie alebo nemôže nainštalovať.
Ale je to chyba celého biznisu okolo reklám, že vďaka agresivite to dotlačili tak ďaleko. Viem, že každý si chce dať reklamu na hocijakú blbosť (majú na to peniaze), ale riešenie nie je znižovať cenu reklamy, aby jej mohlo byť čo najviac, ale naopak zvýšiť cenu reklamy tak, aby jej mohlo byť tak málo, aby ľuďom nevadila. Potom ju budú viacej akceptovať a hlavne viacej vnímať (keď je na stránke jedna reklama, tak si ju skôr všimneš, ako keď ich je tam 10). A keď nejaká stránka žobre, aby si človek vypol adblock, tak idem inde.
U nás vo firme inštalujú Adblock ako default. Inak v dnešnej dobe je Adblock nevyhnutnosť. Ľutujem toho, kto si ho nevie alebo nemôže nainštalovať.
Ale je to chyba celého biznisu okolo reklám, že vďaka agresivite to dotlačili tak ďaleko. Viem, že každý si chce dať reklamu na hocijakú blbosť (majú na to peniaze), ale riešenie nie je znižovať cenu reklamy, aby jej mohlo byť čo najviac, ale naopak zvýšiť cenu reklamy tak, aby jej mohlo byť tak málo, aby ľuďom nevadila. Potom ju budú viacej akceptovať a hlavne viacej vnímať (keď je na stránke jedna reklama, tak si ju skôr všimneš, ako keď ich je tam 10). A keď nejaká stránka žobre, aby si človek vypol adblock, tak idem inde.
Ja by som navrhoval (aj som to niekde prezentoval) aby sa platila > DAŇ ZA REKLAMU < a to za každu podľa media poplatok (cm2, sekunda,....) to sa da technicky doriešiť. Ved napr. bilboardy a reklama okolo ciest je v niektorých štatoch zakázaná a aj ine formy reklamy su potlačané. napr: krajina pod Alpami, krasna krajina množstvo pamiatok a služieb a bez externých veľkých násilných reklám.
Ja by som navrhoval (aj som to niekde prezentoval) aby sa platila > DAŇ ZA REKLAMU < a to za každu podľa media poplatok (cm2, sekunda,....) to sa da technicky doriešiť. Ved napr. bilboardy a reklama okolo ciest je v niektorých štatoch zakázaná a aj ine formy reklamy su potlačané. napr: krajina pod Alpami, krasna krajina množstvo pamiatok a služieb a bez externých veľkých násilných reklám.
áno, človek vníma krajinu, preciťuje ju, aj zastaví aby si dušu pookrial; prekročím hranice do ČR a po kilometri čo to ? ... aha, niet reklamných tabúľ, ukazujú sa zákutia , lúky, človek si všíma ľudí na poli, ... A to nám vykladali v ´92 o blahobyte na SK bez kameňa zvanom Praha ... a dnes vidím, že to nebolo a nie je v Prahe, ale v ľuďoch ... darmo Jánošík nesedel na úrade vlády
Obťažujúca reklama na ephoto.sk
je v záujme redakcie zväčšovať reklamnú plochu a obťažovať návštevníkov ephoto.sk reklamným smogom? Dnes som si chcel pozrieť náhodnú fotografiu z titulnej stránky (sekcia Na kritiku) a po kliknutí na ňu sa môj pohľad utopil v reklamnom závoji.
1/ týka sa toto marketingové obťažovanie aj predplatiteľov alebo aj oni sú na tom rovnako?
2/ čierny podklad portálu prestáva dávať zmysel
3/ je tento spôsob poskytovania marketingového priestoru naozaj správna forma, ktorá zabráni bankrotu ephoto.sk?
Nech sa páči, v prílohách screenshot s animáciou.
Vopred ďakujem za odpoveď.
je v záujme redakcie zväčšovať reklamnú plochu a obťažovať návštevníkov ephoto.sk reklamným smogom? Dnes som si chcel pozrieť náhodnú fotografiu z titulnej stránky (sekcia Na kritiku) a po kliknutí na ňu sa môj pohľad utopil v reklamnom závoji.
1/ týka sa toto marketingové obťažovanie aj predplatiteľov alebo aj oni sú na tom rovnako?
2/ čierny podklad portálu prestáva dávať zmysel
3/ je tento spôsob poskytovania marketingového priestoru naozaj správna forma, ktorá zabráni bankrotu ephoto.sk?
Nech sa páči, v prílohách screenshot s animáciou.
Vopred ďakujem za odpoveď.
za socializmu dobrý časopis predávali v sete so Závermi zjazdu
SME dnes ponúka za poplatok vypnutie reklamy
treska v obch. reťazcoch za príplatok bez pridanej vody
a s tým, že odsúdili tú babu čo púšťala susedom na ulici árie od 6.00 do 22.00 svitá na lepšie časy
je v záujme redakcie zväčšovať reklamnú plochu a obťažovať návštevníkov ephoto.sk reklamným smogom? Dnes som si chcel pozrieť náhodnú fotografiu z titulnej stránky (sekcia Na kritiku) a po kliknutí na ňu sa môj pohľad utopil v reklamnom závoji.
1/ týka sa toto marketingové obťažovanie aj predplatiteľov alebo aj oni sú na tom rovnako?
2/ čierny podklad portálu prestáva dávať zmysel
3/ je tento spôsob poskytovania marketingového priestoru naozaj správna forma, ktorá zabráni bankrotu ephoto.sk?
Nech sa páči, v prílohách screenshot s animáciou.
Vopred ďakujem za odpoveď.
je v záujme redakcie zväčšovať reklamnú plochu a obťažovať návštevníkov ephoto.sk reklamným smogom? Dnes som si chcel pozrieť náhodnú fotografiu z titulnej stránky (sekcia Na kritiku) a po kliknutí na ňu sa môj pohľad utopil v reklamnom závoji.
1/ týka sa toto marketingové obťažovanie aj predplatiteľov alebo aj oni sú na tom rovnako?
2/ čierny podklad portálu prestáva dávať zmysel
3/ je tento spôsob poskytovania marketingového priestoru naozaj správna forma, ktorá zabráni bankrotu ephoto.sk?
Nech sa páči, v prílohách screenshot s animáciou.
Vopred ďakujem za odpoveď.
Je to už druhý krát, čo som šéfredaktora upozornil na veci, ktoré mi na ephoto vadia. Prvý krát mi drzo zmazal komentár upozorňujúci na hádam 20 gramatických chýb v 1 jeho článku s odkazom, že jemu ide o obsah a nemá čas riešiť takéto postrehy.
Teraz pánovi šéfredaktorovi ďakujem, že namiesto odpovede na môj podnet som si mohol napríklad prečítať ako fotografuje odlomenú halúzku čerešne vo svojej kuchyni... (stĺpček šéfredaktora z minulého týždňa).
Keď si človek začne dávať veci do súvisu, tak ho neprekvapí, že ephoto je celé roky v hrozných účtovných stratách. Redakciu nebudem už viac zaťažovať takýmito otázkami. Zrejme pracujú na dôležitejších veciach.
Všetkým ostatným diskutujúcim ďakujem za rady a prajem všetko dobré.
Je to už druhý krát, čo som šéfredaktora upozornil na veci, ktoré mi na ephoto vadia. Prvý krát mi drzo zmazal komentár upozorňujúci na hádam 20 gramatických chýb v 1 jeho článku s odkazom, že jemu ide o obsah a nemá čas riešiť takéto postrehy.
Teraz pánovi šéfredaktorovi ďakujem, že namiesto odpovede na môj podnet som si mohol napríklad prečítať ako fotografuje odlomenú halúzku čerešne vo svojej kuchyni... (stĺpček šéfredaktora z minulého týždňa).
Keď si človek začne dávať veci do súvisu, tak ho neprekvapí, že ephoto je celé roky v hrozných účtovných stratách. Redakciu nebudem už viac zaťažovať takýmito otázkami. Zrejme pracujú na dôležitejších veciach.
Všetkým ostatným diskutujúcim ďakujem za rady a prajem všetko dobré.
Ale je to chyba celého biznisu okolo reklám, že vďaka agresivite to dotlačili tak ďaleko. Viem, že každý si chce dať reklamu na hocijakú blbosť (majú na to peniaze), ale riešenie nie je znižovať cenu reklamy, aby jej mohlo byť čo najviac, ale naopak zvýšiť cenu reklamy tak, aby jej mohlo byť tak málo, aby ľuďom nevadila. Potom ju budú viacej akceptovať a hlavne viacej vnímať (keď je na stránke jedna reklama, tak si ju skôr všimneš, ako keď ich je tam 10). A keď nejaká stránka žobre, aby si človek vypol adblock, tak idem inde.
Ale je to chyba celého biznisu okolo reklám, že vďaka agresivite to dotlačili tak ďaleko. Viem, že každý si chce dať reklamu na hocijakú blbosť (majú na to peniaze), ale riešenie nie je znižovať cenu reklamy, aby jej mohlo byť čo najviac, ale naopak zvýšiť cenu reklamy tak, aby jej mohlo byť tak málo, aby ľuďom nevadila. Potom ju budú viacej akceptovať a hlavne viacej vnímať (keď je na stránke jedna reklama, tak si ju skôr všimneš, ako keď ich je tam 10). A keď nejaká stránka žobre, aby si človek vypol adblock, tak idem inde.
> DAŇ ZA REKLAMU <
a to za každu podľa media poplatok (cm2, sekunda,....) to sa da technicky doriešiť.
Ved napr. bilboardy a reklama okolo ciest je v niektorých štatoch zakázaná a aj ine formy reklamy su potlačané.
napr: krajina pod Alpami, krasna krajina množstvo pamiatok a služieb a bez externých veľkých násilných reklám.
> DAŇ ZA REKLAMU <
a to za každu podľa media poplatok (cm2, sekunda,....) to sa da technicky doriešiť.
Ved napr. bilboardy a reklama okolo ciest je v niektorých štatoch zakázaná a aj ine formy reklamy su potlačané.
napr: krajina pod Alpami, krasna krajina množstvo pamiatok a služieb a bez externých veľkých násilných reklám.
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom