Hore
Fórum » Kompakty a ultrazoomy
 

Aký kompakt vybrať ?

michal.gabel
2020-08-18 08:49:21+02
Dobrý deň, prosím Vás zháňam kompakt cenovo do 700,- eur
Chcel by som sveteľný objektív, ideálne vstup na nahravanie zvuku, čo najširší zorný uhol, aby sa dali robiť rozostrené videá......Chcel by som spraviť pár video návodov firme s nejakou lepšou kvalitou.

Ďakujem za radu, som začiatočník ak som niečo nenapísal správne pardon Za každu radu budem vdačný.
 
francesco
2020-08-18 09:10:00+02
Sony ZV-1
 
blahoslav J B Art
2020-08-18 09:47:02+02
príspevok od: michal.gabel
Dobrý deň, prosím Vás zháňam kompakt cenovo do 700,- eur
Chcel by som sveteľný objektív, ideálne vstup na nahravanie zvuku, čo najširší zorný uhol, aby sa dali robiť rozostrené videá......Chcel by som spraviť pár video návodov firme s nejakou lepšou kvalitou.

Ďakujem za radu, som začiatočník ak som niečo nenapísal správne pardon Za každu radu budem vdačný.
rozostreny video navod podla mna nie je dobry napad
 
michal.gabel
2020-08-18 10:43:01+02
príspevok od: blahoslav J B Art
rozostreny video navod podla mna nie je dobry napad
nejaký konkretný dôvod, že to nieje dobrý nápad ?
 
ludy
2020-08-18 11:11:00+02
Sony ZV-1
 
fatality
2020-08-18 11:50:14+02
príspevok od: michal.gabel
nejaký konkretný dôvod, že to nieje dobrý nápad ?
troll
 
francesco
2020-08-18 11:55:50+02
príspevok od: michal.gabel
nejaký konkretný dôvod, že to nieje dobrý nápad ?
Pre niekoho ak nie je video na vysku mobilom tak je gycove.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2020-08-18 12:28:57+02
Nechapem kombinaciu najsirsi uhol a rozostrene video. Sirokpouhly objektiv poskyzuje velku hlbku ostrosti. Malu DOF dosiahnes lahsie s teleobjektivoma a s dobrou svetelnostou.
 
francesco
2020-08-18 12:32:17+02
príspevok od: Karol Srnec
Nechapem kombinaciu najsirsi uhol a rozostrene video. Sirokpouhly objektiv poskyzuje velku hlbku ostrosti. Malu DOF dosiahnes lahsie s teleobjektivoma a s dobrou svetelnostou.