Hore
Fórum » O TECHNIKE
 

Nikon D60 vs.Canon 1000D?

radja
2009-07-26 14:21:00+02
...Takze, co odporucate?...Dik za postrehy;)
 
Strhak
2009-07-26 14:29:41+02
Skús ale konkretizovať že na čo to chceš, lebo takto ti je ťažko čokoľvek odporučiť. Inak D60 sa ešte predáva??? Ja by som bral s týchto dvoch asi 1000D, lebo ak by som niečo riešil s Nikonom tak jedine s motorom v tele
 
radja
2009-07-26 14:31:47+02
strhak, vdaka za radu..ide o to ze som totalny laik a prechadzam z kompaktu na zrkadlovku a absolutne neviem co si vsimnut...
 
Slavo Jancisin
2009-07-26 14:36:56+02
príspevok od: radja
strhak, vdaka za radu..ide o to ze som totalny laik a prechadzam z kompaktu na zrkadlovku a absolutne neviem co si vsimnut...
ja som vyberal druhú zrkadlovku tak, že som si našiel dvoch favoritov cer recenzie a ohlasy užívateľov ... nikon D300 a Canon 50D ... a už som iba zašiel do obchodu, kde som si dl oba pred seba na pult a skúšal som ich cca hodinu a odišiel som s jedným z nich, vyhral ten ktorý sa mi lepšie držal pre mňa lepšie ovládal a pre mňa mal logickejšie menu ... takže choď do obchodu a vyskúšaj si
 
Strhak
2009-07-26 14:40:41+02
V prvom rade si musíš uvedomiť čo chceš fotiť, čo očakávaš od fotoaparátu a koľko do toho mieniš dať. Keď máš v tom to jasno začneš vyberať. Pretože vidím že vyberáš tie najlacnejšie zrkadlovky čo na začiatok nieje vôbec zlé, tak už máš asi určitú cenovú hladinu v ktorej sa môžeš hýbať. Povedz si čo chceš fotiť a za akých podmienok, urči si kam to až s tou fotografiou mieniš dotiahnuť a podla toho sa rozhoduj.
 
radja
2009-07-26 14:41:55+02
slafco a je tento moj vyber z tej celej skaly fotakov aspon ako tak dobry? Samozrejme planujem ist skusat aj ako sa mi budu drzat a plus menu...Lebo ja som zvazovala este aj jeden olympus ale ten som rychlo vylucila...
 
radja
2009-07-26 14:45:49+02