M.V.-nekonečne...

Body: 90.67    Videnia: 2632    Páči sa: 1

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
imageilus
2009-12-10 13:02:28
príspevok od: atiart
..... koszi, csak nem kívánod egy férfi alakjában e szabad vad csodort ?
?????????????????
 
atiart
2009-12-08 14:31:46
príspevok od: imageilus
fantasztikus
..... koszi, csak nem kívánod egy férfi alakjában e szabad vad csodort ?
 
imageilus
2009-12-07 16:02:07
fantasztikus
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
atiart
2009-12-02 10:48:10
......... žeby Tiger Woods ????
 
jarka1963
2009-12-02 10:43:43
je troska tmavy´, ale nadherny´ :-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Milan Mašša
2009-12-01 15:04:34
zaujimave....
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
atiart
2009-12-01 14:27:13
príspevok od: SteveS

Veru ťažko, ťažko a ešte čiste čierneho koňa a proti oblohe!
Pre mňa to je superpecka, to pretiahnutie kompozície až doprava na kohútik a jeho dominantné držanie hlavy tomu dáva neskutočný impact, hlavne ak človek vie a vyskúša si ako ťažko sa dosahuje u koní zblízka dobrá kompozícia a postoj, výraz. Tu ešte tá čierna farba. Potešil si veľmi moje oko, kone mám veľmi rád.

Troška by som rezal hlavne zľava bližšie k hlave a aspoň lokálne doostril zaostrenú hlavu. Hlavne chlpy na ´brade´, mihalnice a uši. Hriva to nepotrebuje, je mimo dof a dáva nádych snovosti.
....... no ahhoj steveSiporgezme? :))) píšeš kone mám velmi rád .... vieš čo obsahuje ten názov ? nevedel som tej fotografii dať názov, najprv som tomu dal názov : dimamika , no nebol som tým spokojný .... až kým neprišla jedna zákaznička , že hladá neaký origanalný drček pre jedného pána, a mala by to byť čiernobielá fotografia , lebo celý byt má vyzdobený s čb. fotkami v Budapešti , ani nedopovedala, ak zbadala portrét tohto koňa , a vykrikla, tam je, to je ono !!! on totiž tak miluje koňe ako miloval mňa, a ja jeho ..... vo vzťahu sme si výkali totiž bol medzi nami 35 rokov rozdielu ..... bolo to nadherné hovorila už s plačom .... ja jej hovorím , tak slečna chcete aby som to podpísal ako autor a vyznačil za original, no pravdupovediac nemam preto názov, ....a ona môžem dať ja ???? napísala mi to na papierik, ako to písala, tiekli jej slzy .... bolo velmi emotivný okamich aj premňa , až som zmrzol, a nevedel som sa ozvať ... no potom reč sa otočila na veselšie, a názov mi preložila : Milujem Vás (nekonečne) namiesto písaného (nekonečne) je tá ležatá osmička, len ja neviem to ako tam na klávesnici napísať :)))
 
SteveS
ocenenie redakciou 2009-12-01 14:19:10
Sorry, ešte body...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
SteveS
ocenenie redakciou 2009-12-01 14:06:07
príspevok od: atiart
.... aj tvoj, no možno len málokto vie, jak je ťažko fotiť koňe ..... asi najťažšie zo všetkých zvierat , a hlavne bez neakého dlhého skla , toto som cvakol s 150 mm kretkým telkáčom .... kôň má rychlejšie a prudšie pohyby ako psruh vo vode ...

Veru ťažko, ťažko a ešte čiste čierneho koňa a proti oblohe!
Pre mňa to je superpecka, to pretiahnutie kompozície až doprava na kohútik a jeho dominantné držanie hlavy tomu dáva neskutočný impact, hlavne ak človek vie a vyskúša si ako ťažko sa dosahuje u koní zblízka dobrá kompozícia a postoj, výraz. Tu ešte tá čierna farba. Potešil si veľmi moje oko, kone mám veľmi rád.

Troška by som rezal hlavne zľava bližšie k hlave a aspoň lokálne doostril zaostrenú hlavu. Hlavne chlpy na ´brade´, mihalnice a uši. Hriva to nepotrebuje, je mimo dof a dáva nádych snovosti.
 
atiart
2009-12-01 12:35:56
príspevok od: andrish
Suhlasim, tiez fotim dlhodobo kone a musim uznat je to tazke...konik sa pri foteni nielen pohybuje, ale je to aj velke zviera aj do perspektivy a preto sa mnohym pri foteni stava, ze konik je na foto zdeformovany-napr. velka hlava male telo a pod. Aj moje fotky take zo zaciatku boli, comu sa snazim uz vyhnut, dolezity je nielen uhol fotenia, ale aj pohotovost vystihnut ten spravny momement kedy konik vyzera najlepsie. Taktiez pri zvoleni pozadia clovek nema vzdy moznost a fotenie koni v prirode bez ohlavky v cvale to uz chce inu vybavu aj ako fotograficku, najma z pohladu bezpecnosti okolia a konika :-)Aj spolupraca s majitelom konika je velke +. Stastim je ak je konik na pastve s krasnym pozadim:-)
..... ešte tolko by som dodal, že bol to len môj prvý pokus o portrét koňa, ten prvý bol total prepadák, ani jeden záber na spomenitie , vidíš ho v hladáčiku, cvakneš, a na filme to neje :)) tak tpmúto som sa velmi potešil jak som videl po vyvolaní filmu, že aha. tam je tak jak som ho videl :)) .....
 
atiart
2009-12-01 12:25:45
.... o tom nepochybujem bafo, aj ja som mal takú mačku , hore na skrini sme mali dva krištálové vázy, 10cm od seba, a bolo asi každodennou atrakciou, ked už cirka sledovala a sa sústrdila na výskok medzi ne zo zeme, raz sme to aj odmerali zo segrou , vzdušnou čiarou, to bolo 3m , cirka stále trafila jedným výskokom medzi ne , že vázy nikdy sa nedotkla :)....
 
2009-12-01 12:02:59
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
atiart
2009-12-01 11:25:58
príspevok od: slavmiro
moje konske kusy:
https://www.fotoklubgalanta.sk/PictureView.aspx?picture_id=1707
https://www.fotoklubgalanta.sk/PictureView.aspx?picture_id=1705

.... mrknem sa iste , dík ...
 
slavmiro
2009-12-01 11:23:33
príspevok od: atiart
..... záleží od druhu psa, napriklad môj flegmatický baset pôzuje jak model, ale ked som silahol, tak tiež už vyskočil a skuvíňal, a olyzoval ma .....
moje konske kusy:
https://www.fotoklubgalanta.sk/PictureView.aspx?picture_id=1707
https://www.fotoklubgalanta.sk/PictureView.aspx?picture_id=1705

 
atiart
2009-12-01 11:21:19
príspevok od: Karol Srnec
Je to neostre, bez kresby v tmavych partiach. Kompoziciu treba este trochu dotiahnut, stacil by mensi orez.
... s tou jemnou nostrosťou suhlásim,(manualné osrtenie na zoomke 105-210/4,5/77cm priemer závitu spolu s a aparátom 4kg ) zbatok skusím upraviť , dík az postrech ......
 
atiart
2009-12-01 11:13:38
príspevok od: andrish
k foto... velmi pekna poza hlavy-vystrete usi pootocenie. Pekne pozadie. Trosku neostre mozno sposobene scanom-zmensenim...tien na krku je trosicku rusivy, ale tomu sa clovek nevyhne ked, konik pootoci hlavu a foti sa na slnku-to je malicky nedostatok, ktory som aj na svojich fotkach uz stolerovala. Celkovy dojem z foto je u mna dobry:-)
.... díki ...
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2009-12-01 11:12:57
Je to neostre, bez kresby v tmavych partiach. Kompoziciu treba este trochu dotiahnut, stacil by mensi orez.
Tech. kvalita: 4 | Kompozícia: 5 | Impakt: 5 | Priemer: 4.67
 
Frola
2009-12-01 11:05:12
fajný, škoda tmavého stínu
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
andrish
2009-12-01 10:56:58
k foto... velmi pekna poza hlavy-vystrete usi pootocenie. Pekne pozadie. Trosku neostre mozno sposobene scanom-zmensenim...tien na krku je trosicku rusivy, ale tomu sa clovek nevyhne ked, konik pootoci hlavu a foti sa na slnku-to je malicky nedostatok, ktory som aj na svojich fotkach uz stolerovala. Celkovy dojem z foto je u mna dobry:-)
 
andrish
2009-12-01 10:51:08
príspevok od: atiart
.... aj tvoj, no možno len málokto vie, jak je ťažko fotiť koňe ..... asi najťažšie zo všetkých zvierat , a hlavne bez neakého dlhého skla , toto som cvakol s 150 mm kretkým telkáčom .... kôň má rychlejšie a prudšie pohyby ako psruh vo vode ...
Suhlasim, tiez fotim dlhodobo kone a musim uznat je to tazke...konik sa pri foteni nielen pohybuje, ale je to aj velke zviera aj do perspektivy a preto sa mnohym pri foteni stava, ze konik je na foto zdeformovany-napr. velka hlava male telo a pod. Aj moje fotky take zo zaciatku boli, comu sa snazim uz vyhnut, dolezity je nielen uhol fotenia, ale aj pohotovost vystihnut ten spravny momement kedy konik vyzera najlepsie. Taktiez pri zvoleni pozadia clovek nema vzdy moznost a fotenie koni v prirode bez ohlavky v cvale to uz chce inu vybavu aj ako fotograficku, najma z pohladu bezpecnosti okolia a konika :-)Aj spolupraca s majitelom konika je velke +. Stastim je ak je konik na pastve s krasnym pozadim:-)
 
atti
2009-12-01 10:45:11
žrebec žrebcovi rozumie :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
atti
2009-12-01 10:43:54
príspevok od: slavmiro
IMHO najtazsie je fotit vlastneho psa. Ked sa zohnem, pridrepnem do vysky jeho oci, hned bezi ku mne ma checknut co mi je. Ale minule som na poli nieco nafotil 200mm telkacom, konecne, po 4 rokoch..
Plne súhlasím, moja fenka má nádherné držanie hlavy a uší keď niečo začuje, ale len do okamihu keď ma zbadá. Za 4 roky som to jej gesto nedokázal nafotiť.
 
HUGO7
2009-12-01 09:55:02
mne sa to zdá neostré, to je scanom???
 
atiart
2009-12-01 09:47:14
príspevok od: slavmiro
IMHO najtazsie je fotit vlastneho psa. Ked sa zohnem, pridrepnem do vysky jeho oci, hned bezi ku mne ma checknut co mi je. Ale minule som na poli nieco nafotil 200mm telkacom, konecne, po 4 rokoch..
..... záleží od druhu psa, napriklad môj flegmatický baset pôzuje jak model, ale ked som silahol, tak tiež už vyskočil a skuvíňal, a olyzoval ma .....
 
atiart
2009-12-01 09:38:43
príspevok od: AnnaM
Pekny... aj ja budem mat prilezitost fotit konie vo february
..... ahoj Ann, a kde, doma v spalni, či na pastve ?:)))
 
slavmiro
2009-12-01 09:37:07
príspevok od: atiart
.... aj tvoj, no možno len málokto vie, jak je ťažko fotiť koňe ..... asi najťažšie zo všetkých zvierat , a hlavne bez neakého dlhého skla , toto som cvakol s 150 mm kretkým telkáčom .... kôň má rychlejšie a prudšie pohyby ako psruh vo vode ...
IMHO najtazsie je fotit vlastneho psa. Ked sa zohnem, pridrepnem do vysky jeho oci, hned bezi ku mne ma checknut co mi je. Ale minule som na poli nieco nafotil 200mm telkacom, konecne, po 4 rokoch..
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 5 | Priemer: 5.33
 
AnnaM
2009-12-01 09:35:24
Pekny... aj ja budem mat prilezitost fotit konie vo february
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
atiart
2009-12-01 08:18:19
príspevok od: myreska
pekny zrebec :)paci sa mi aj fotka aj popis je fajn :))))))))))inak kone som este nefotila ale urcite je to tazke ked som skusala macku v byte tak to bolo hrozne
...... ahoj Mirka , tak mačka v byťe voči koňom na pastve je vypchatým plišákom :)))
 
atiart
2009-12-01 08:15:25
príspevok od: Knoty
:D dobry popis fotky... -fakt pekne, si mal stastie ze sa ti ho podadrilo takto zachytit, lebo je to dost narocne...
...... viem o náročnosti fotografovanie koní, píšem o tom pri tom bielom koni čo mick pridal dnes ....
 
myreska
ocenenie redakciou 2009-12-01 08:12:32
pekny zrebec :)paci sa mi aj fotka aj popis je fajn :))))))))))inak kone som este nefotila ale urcite je to tazke ked som skusala macku v byte tak to bolo hrozne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
sunajn
2009-12-01 02:05:07
Vraník vraný, do havrana zakomponovaný...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Knoty
2009-12-01 01:00:39
:D dobry popis fotky... -fakt pekne, si mal stastie ze sa ti ho podadrilo takto zachytit, lebo je to dost narocne...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
TechGen
2009-12-01 00:54:29
Viac ma zaujal popis nez fotka samotna :)
 
atiart
2009-12-01 00:46:08
.... aj tvoj, no možno len málokto vie, jak je ťažko fotiť koňe ..... asi najťažšie zo všetkých zvierat , a hlavne bez neakého dlhého skla , toto som cvakol s 150 mm kretkým telkáčom .... kôň má rychlejšie a prudšie pohyby ako psruh vo vode ...
 
Mick
2009-12-01 00:39:49
pekný tátoš...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
 
Clona: 8
Expozícia: 1/250 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Mamiya M 645 1000 S
Pridané: 2009-12-01 00:24:25
Na kritiku: 2009-12-01 00:24:25
Miesto:pastvina
Témy: čierno-biela fotografia, momentky, portrét
..... takéhoto žrebca z celého srdca doprajem jednej užívatelke tohto portálu, ktorá by s radosťou pojazdola na koníka :) a samozrejme aj každej, kto tie svoje tajné túžby by už zrelizovala, len žial žrebec neak nechodí ....