Len za mňa (subjektívne): sú to dva rôzne svety, oddelené kroviskom v strede. Ja dávam lajk za tú oblohu; možno tie "chemtrails" by som skúsil vymazať.
správny - nesprávny - ako to vidí divák; tu pravdu nehľadaj; pohľad mi ťahá priamo a obsahovo je to zaujímavejšie vpravo - akoby to netvorilo jeden celok / a nemusí, povedia dvaja ďalší a čo sa týka fotenia toho istého motívu ? iné počasie, iné svetlo, aj iný duševný stav fotografa zmení pohľad na to samé videné 100x jeden kostolík pri mori fotím 15 rokov, každý raz keď tam prídem stále ho vidím inak
Len za mňa (subjektívne): sú to dva rôzne svety, oddelené kroviskom v strede. Ja dávam lajk za tú oblohu; možno tie "chemtrails" by som skúsil vymazať.
správny - nesprávny - ako to vidí divák; tu pravdu nehľadaj; pohľad mi ťahá priamo a obsahovo je to zaujímavejšie vpravo - akoby to netvorilo jeden celok / a nemusí, povedia dvaja ďalší a čo sa týka fotenia toho istého motívu ? iné počasie, iné svetlo, aj iný duševný stav fotografa zmení pohľad na to samé videné 100x jeden kostolík pri mori fotím 15 rokov, každý raz keď tam prídem stále ho vidím inak
...tým správnym gombíkom som nemal na mysli už fotenie, ale to že som môj komentár neklikol ako reakciu na tvoj, ale omylom ako samostatnú neadresnú poznámku...
... môj dlhší príspevok (vyššie či nižšie ?) je reakciou na tvoj komentár, opäť po prvýkrát som netrafil správny gombík. Ešte raz ďakujem.
správny - nesprávny - ako to vidí divák; tu pravdu nehľadaj; pohľad mi ťahá priamo a obsahovo je to zaujímavejšie vpravo - akoby to netvorilo jeden celok / a nemusí, povedia dvaja ďalší a čo sa týka fotenia toho istého motívu ? iné počasie, iné svetlo, aj iný duševný stav fotografa zmení pohľad na to samé videné 100x jeden kostolík pri mori fotím 15 rokov, každý raz keď tam prídem stále ho vidím inak
Srdečná vďaka za pekný fotovinš, rovnako prajem všetko dobré. Ďakujem aj za koment ku obrázku. Určite by tvoje videnie stálo za pokus, možno by aj priniesol lepšiu verziu. Nedá sa to bohužiaľ plnohodnotne vyskúšať len obyčajným orezom, tým by utrpela už aj tak dosť mizerná technická kvalita detailov. Pripomenul si však, nielen mne, veledôležitú zásadu - fotografiu tohto typu a jej prípadné verzie by mal autor urobiť už v hlave, ešte pred stlačením spúšte a až v postprocese vybrať to najlepšie. V prípadoch, ako tento, kedy som túto “namáhavú” zásadu amatersky obišiel nám často zostáva už len konštatovanie - mal som to urobiť inak a lepšie. Presne rovnáké podmienky sa už síce nikdy nezopakujú, ale určite bude stáť za to sa tam vrátiť a skúsiť to znovu. Ak človeka baví fotografovanie ako také, tak opätovná práca s rovnakou scénou je výzvou a potešením.
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
Komentáre a hodnotenia
Zoradiť od najstaršíchpohľad mi ťahá priamo a obsahovo je to zaujímavejšie vpravo - akoby to netvorilo jeden celok / a nemusí, povedia dvaja ďalší
a čo sa týka fotenia toho istého motívu ? iné počasie, iné svetlo, aj iný duševný stav fotografa zmení pohľad na to samé videné 100x
jeden kostolík pri mori fotím 15 rokov, každý raz keď tam prídem stále ho vidím inak
pohľad mi ťahá priamo a obsahovo je to zaujímavejšie vpravo - akoby to netvorilo jeden celok / a nemusí, povedia dvaja ďalší
a čo sa týka fotenia toho istého motívu ? iné počasie, iné svetlo, aj iný duševný stav fotografa zmení pohľad na to samé videné 100x
jeden kostolík pri mori fotím 15 rokov, každý raz keď tam prídem stále ho vidím inak
pohľad mi ťahá priamo a obsahovo je to zaujímavejšie vpravo - akoby to netvorilo jeden celok / a nemusí, povedia dvaja ďalší
a čo sa týka fotenia toho istého motívu ? iné počasie, iné svetlo, aj iný duševný stav fotografa zmení pohľad na to samé videné 100x
jeden kostolík pri mori fotím 15 rokov, každý raz keď tam prídem stále ho vidím inak
Vidím to na dve fotografie, jedna vľavo, druhá vpravo.
Ďakujem aj za koment ku obrázku. Určite by tvoje videnie stálo za pokus, možno by aj priniesol lepšiu verziu. Nedá sa to bohužiaľ plnohodnotne vyskúšať len obyčajným orezom, tým by utrpela už aj tak dosť mizerná technická kvalita detailov.
Pripomenul si však, nielen mne, veledôležitú zásadu - fotografiu tohto typu a jej prípadné verzie by mal autor urobiť už v hlave, ešte pred stlačením spúšte a až v postprocese vybrať to najlepšie. V prípadoch, ako tento, kedy som túto “namáhavú” zásadu amatersky obišiel nám často zostáva už len konštatovanie - mal som to urobiť inak a lepšie. Presne rovnáké podmienky sa už síce nikdy nezopakujú, ale určite bude stáť za to sa tam vrátiť a skúsiť to znovu. Ak človeka baví fotografovanie ako také, tak opätovná práca s rovnakou scénou je výzvou a potešením.
Vidím to na dve fotografie, jedna vľavo, druhá vpravo.