Dakujem za ukazku. Uz lepsie chapem, ako ste to mysleli a vidim, ze sa tu bavime o dvoch roznych konceptoch alebo ako pozerat na tu fotku. Priznam sa, ze tento pohlad mi nenapadol a tiez to vyzera dobre a ma to svoju logiku Podla mna tato sceneria ma viacero rieseni, ako ju mozno komponovat pricom obe zmiene riesenia (moje i vase) nesu vlastnu, trocha odlisnu ideu.
Vasa je taka, ze pohlad prechadza plynule od postavy na plazi smerom k moru do dialky. Hory su len kulisa. Pohyb oka ide v horizontalnom smere.
Pri mojom sa zasa oko pohybuje vo vertikalnom smere zdola hore. Najskor sleduje liniu more/plaz, kym pride k hlavnemu bodu - postave a nasledne vnima mohutnost stalnych stien, ktore uzatvaraju sceneriu. More je v tomto pripade menej podstatna kuliasa, ktora to ramcuje sprava.
Cize, aby som to zhrnul, vo vaso ponimani vidim horizontalny smer a pohyb z uzavretej plaze ramcovanej horami na otvorene more. V mojom zasa vertikalny smer, kde je zvyraznena myslienka ako na tu postavu tie mohutne skalne steny a temne oblaky doslova padaju.
Aj ked teda to moje je len laicke vmnimanie, ktore zrejme porusuje vsetky principy z ucepnic kompozicie
Za mňa je práve to tvoje "neučebnicové" riešenie v tomto prípade lepšie... ale tak je to vždy 100 ľudí 100 chutí
malo by to byt vyvázene, nemala by byt jedna tretina tmava masivna skala
Dakujem za ukazku. Uz lepsie chapem, ako ste to mysleli a vidim, ze sa tu bavime o dvoch roznych konceptoch alebo ako pozerat na tu fotku. Priznam sa, ze tento pohlad mi nenapadol a tiez to vyzera dobre a ma to svoju logiku Podla mna tato sceneria ma viacero rieseni, ako ju mozno komponovat pricom obe zmiene riesenia (moje i vase) nesu vlastnu, trocha odlisnu ideu.
Vasa je taka, ze pohlad prechadza plynule od postavy na plazi smerom k moru do dialky. Hory su len kulisa. Pohyb oka ide v horizontalnom smere.
Pri mojom sa zasa oko pohybuje vo vertikalnom smere zdola hore. Najskor sleduje liniu more/plaz, kym pride k hlavnemu bodu - postave a nasledne vnima mohutnost stalnych stien, ktore uzatvaraju sceneriu. More je v tomto pripade menej podstatna kuliasa, ktora to ramcuje sprava.
Cize, aby som to zhrnul, vo vaso ponimani vidim horizontalny smer a pohyb z uzavretej plaze ramcovanej horami na otvorene more. V mojom zasa vertikalny smer, kde je zvyraznena myslienka ako na tu postavu tie mohutne skalne steny a temne oblaky doslova padaju.
Aj ked teda to moje je len laicke vmnimanie, ktore zrejme porusuje vsetky principy z ucepnic kompozicie
Dakujem za reakcie! Ohladom tej kompozicie, ja som to mal pred tym na obdlznik, ale ked som to skusil orezat na stvorec so stredovou kompoziciou, tak mi to zrazu lepsie ukazalo a zapadlo do seba ... Ale tak ja sa nevyznam, len obcas cosi cvaknem
A kto sa tu vyzná ? 98% ľudí tu cvaká. Daj sem, aj v diskusii, ten obdĺžnik ...
Dakujem za reakcie! Ohladom tej kompozicie, ja som to mal pred tym na obdlznik, ale ked som to skusil orezat na stvorec so stredovou kompoziciou, tak mi to zrazu lepsie ukazalo a zapadlo do seba ... Ale tak ja sa nevyznam, len obcas cosi cvaknem
Výborná kompozícia! Línia pobrežia na horizonte naväzuje na líniu skál a v priesečníku je postava. Horizont navyše oddeľuje dve akoby inverzné polovice obrazu. Celú stredovú kompozíciu podporuje aj línia mrakov. Vydarená fotka.
prave kompozicne to nie je az take dokonale na tento rozmer, tym liniam chyba sirka priestor, jedna tretina skaly a dve tretiny more
Výborná kompozícia! Línia pobrežia na horizonte naväzuje na líniu skál a v priesečníku je postava. Horizont navyše oddeľuje dve akoby inverzné polovice obrazu. Celú stredovú kompozíciu podporuje aj línia mrakov. Vydarená fotka.
dakujem za pekne analyticke zhrnutie tak nejak to bolo myslene, ale slovne by som to lepsie nevyjadril
Výborná kompozícia! Línia pobrežia na horizonte naväzuje na líniu skál a v priesečníku je postava. Horizont navyše oddeľuje dve akoby inverzné polovice obrazu. Celú stredovú kompozíciu podporuje aj línia mrakov. Vydarená fotka.
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
Komentáre a hodnotenia
Zoradiť od najstaršíchVasa je taka, ze pohlad prechadza plynule od postavy na plazi smerom k moru do dialky. Hory su len kulisa. Pohyb oka ide v horizontalnom smere.
Pri mojom sa zasa oko pohybuje vo vertikalnom smere zdola hore. Najskor sleduje liniu more/plaz, kym pride k hlavnemu bodu - postave a nasledne vnima mohutnost stalnych stien, ktore uzatvaraju sceneriu. More je v tomto pripade menej podstatna kuliasa, ktora to ramcuje sprava.
Cize, aby som to zhrnul, vo vaso ponimani vidim horizontalny smer a pohyb z uzavretej plaze ramcovanej horami na otvorene more. V mojom zasa vertikalny smer, kde je zvyraznena myslienka ako na tu postavu tie mohutne skalne steny a temne oblaky doslova padaju.
Aj ked teda to moje je len laicke vmnimanie, ktore zrejme porusuje vsetky principy z ucepnic kompozicie
Vasa je taka, ze pohlad prechadza plynule od postavy na plazi smerom k moru do dialky. Hory su len kulisa. Pohyb oka ide v horizontalnom smere.
Pri mojom sa zasa oko pohybuje vo vertikalnom smere zdola hore. Najskor sleduje liniu more/plaz, kym pride k hlavnemu bodu - postave a nasledne vnima mohutnost stalnych stien, ktore uzatvaraju sceneriu. More je v tomto pripade menej podstatna kuliasa, ktora to ramcuje sprava.
Cize, aby som to zhrnul, vo vaso ponimani vidim horizontalny smer a pohyb z uzavretej plaze ramcovanej horami na otvorene more. V mojom zasa vertikalny smer, kde je zvyraznena myslienka ako na tu postavu tie mohutne skalne steny a temne oblaky doslova padaju.
Aj ked teda to moje je len laicke vmnimanie, ktore zrejme porusuje vsetky principy z ucepnic kompozicie
....Spokár
Sakra,pekné foto,....normálne,ze cítiš...Kuko...
.....s pozdravom .....Spoky