peace..

Body: 182.00    Videnia: 1869    Páči sa: 26

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
fatality
2024-03-31 15:41:21
príspevok od: Štefan Káčer
ja proti tomu obrazku nic nemam, je OK, iba podla mna nepatri na fotoserver, to je vsetko, co som chcel povedat
v podstate s tebou suhlasim a nepacilo by sa mi keby to tu skoncilo1:1 fotografie a aigrafie..
myslim ale, ze budem na dlho jediny..
mne to tu sluzi na feedback z foto komunity, lebo inde ho mat neviem..
myslim ze jednu fotku raz za cas prezijes (pokial mi to tu niekto z ephota nezakaze)..
myslim ze tu je kopec rusivejsich a castejsie sa opakujucich prvkov..
napr. acton v diskusiach, hacknute ephoto s presmeruvanim na scam stranky, alebo fotografie fakt mizernej kvality.. ..
pekny zbytok sviatkov este..
 
Štefan Káčer
2024-03-31 15:22:59
príspevok od: JohnNewton
Treba len vrátiť povinnú kolónku "postprocesing" a každý sa môže rozhodnúť, či sa mu to aj pri AI alebo tone fotošopu páči alebo nie.
ale tie kolonky su na doplnenie informacie ku fotografii, a toto nema s fotografiou nic spolocne, proste to tu podla mna vobec nepatri, je to uz v kategorii poskytovania poziciek ...
 
Štefan Káčer
2024-03-31 15:17:44
príspevok od: fatality
pozri, ako som uz napisal minule, nemienim to tu zahlcovat tymito obrazkami
ak mi ho zmazu, ok, ak to "zakazu" v pravidlach serveru, ok..
netajim, ako obrazok vznikol, netvrdim ze pomocou fotaku..
a raz za cas, pre zaujimavost a rozprudenie debaty je to podla mna fajn..
ja proti tomu obrazku nic nemam, je OK, iba podla mna nepatri na fotoserver, to je vsetko, co som chcel povedat
 
fatality
2024-03-31 10:49:29
príspevok od: kb
Mám ešte jeden nápad : čo takto vyskúšať nejakú známu fotografiu, napríklad Bressonov "Skok cez kaluž" alebo Bischofovho "Chlapca s píšťalkou". Bolo by zaujímavé porovnať, ako to "vidí" človek a ako AI.
hmm..len..bud tu fotku opisem slovami ja a bude to moj pohlad, ako to vidim ja, alebo ju opise slovami ona a bude to jej pohlad, v kazdom pripade to bude len kopia niecoho, co je jedinecne, neopakovatelne a tym padom nenapodobitelne..
 
kb
2024-03-31 09:38:44
Mám ešte jeden nápad : čo takto vyskúšať nejakú známu fotografiu, napríklad Bressonov "Skok cez kaluž" alebo Bischofovho "Chlapca s píšťalkou". Bolo by zaujímavé porovnať, ako to "vidí" človek a ako AI.
 
jozef84
2024-03-30 21:37:15
príspevok od: fatality
nie..on je iba https://youtu.be/JCJc8bNFDso?si=hZ_gpPbBhvZZ0SmC
áno, je to stručný a výstižný popis.
 
fatality
2024-03-30 21:31:37
príspevok od: jozef84
Je to narcis a tým to začína a aj končí. https://www.youtube.com/watch?v=1F8LtAdg_YA
nie..on je iba https://youtu.be/JCJc8bNFDso?si=hZ_gpPbBhvZZ0SmC
 
jozef84
2024-03-30 21:06:30
príspevok od: gytheio
a ty si kedy zistil co znamena byt narcis? ked som vas tu pred casom opisoval ako narcisov boli ste vsetci ticho ako vos pod chrastov si muse najst video aby si pochopil?
Aby som pochopil tvoje správanie? Tak si to myslel?
 
jozef84
2024-03-30 21:04:33
príspevok od: gytheio
a ty si kedy zistil co znamena byt narcis? ked som vas tu pred casom opisoval ako narcisov boli ste vsetci ticho ako vos pod chrastov si muse najst video aby si pochopil?
Takže pokračujeme. ..Tu je ďalší link o narcisoch:https://www.youtube.com/watch?v=5cMwaYj0xK4
 
gytheio
2024-03-30 20:53:18
príspevok od: jozef84
To nechám na iných, či to sedí. Napríklad aj Nora Lauková je v analýze veľmi dobrá. Tu je jeden z linkov. Príjemné počúvanie... https://www.youtube.com/watch?v=ZAC0xWo9WqM
a ty si kedy zistil co znamena byt narcis? ked som vas tu pred casom opisoval ako narcisov boli ste vsetci ticho ako vos pod chrastov si muse najst video aby si pochopil?
 
jozef84
2024-03-30 20:48:58
príspevok od: gytheio
ty s tvojimi myslienkovymi pochodmi by si v tom videu videl hocikoho, na koho potrebujes aby sa to hodilo.. 37
To nechám na iných, či to sedí. Napríklad aj Nora Lauková je v analýze veľmi dobrá. Tu je jeden z linkov. Príjemné počúvanie... https://www.youtube.com/watch?v=ZAC0xWo9WqM
 
jozef84
2024-03-30 20:41:20
príspevok od: gytheio
ty si ani nepochopil, ze ten obrazok nemohol byt vygenerovany.. z tvojho prejavu by ta kazdy tipoval na decko predskolskeho veku
Áno presne to tam bolo tiež, že sa to začalo v detstve. Veď ty mi sám seba najlepšie popíšeš. A je tam aj návod ako jednať s narcisom... Ak niekto bude potrebovať, kľudne napíšte. Dám linky.
 
gytheio
2024-03-30 20:33:55
príspevok od: jozef84
Myslím. A prečo by som ti mal veriť? Nie je to prvýkrát, čo bohapusto klameš. Si skrátka narcis. Na youtube je toho o tebe popísané a analyzované kopec. Sedí to na teba ako r...ť na šer...l. Mám aj druhým posunúť tvoju analýzu? Je to veľmi zaujímavé a hlavne poučné. Aspoň pochopia tvoje pohnútky, motívy a o čo ti ide. Myslím, že ich to bude zaujímať. Pekné sviatky prajem.
ty si ani nepochopil, ze ten obrazok nemohol byt vygenerovany.. z tvojho prejavu by ta kazdy tipoval na decko predskolskeho veku
 
gytheio
2024-03-30 20:30:35
príspevok od: jozef84
Myslím. A prečo by som ti mal veriť? Nie je to prvýkrát, čo bohapusto klameš. Si skrátka narcis. Na youtube je toho o tebe popísané a analyzované kopec. Sedí to na teba ako r...ť na šer...l. Mám aj druhým posunúť tvoju analýzu? Je to veľmi zaujímavé a hlavne poučné. Aspoň pochopia tvoje pohnútky, motívy a o čo ti ide. Myslím, že ich to bude zaujímať. Pekné sviatky prajem.
ty s tvojimi myslienkovymi pochodmi by si v tom videu videl hocikoho, na koho potrebujes aby sa to hodilo.. 37
 
jozef84
2024-03-30 20:15:08
príspevok od: gytheio
naozaj ti hrabe? myslis, ze by som tu napisal, ze to zmazal admin keby to nebola pravda? ty si vazne duty sud
a bol to iba nacrt z nudy, nikdy som to nevydaval za umelecke dielo, kazdemu to musi byt jasne, ze je to blbost.. ale ako vidno k tebe sa to naozaj dokonale hodi
Myslím. A prečo by som ti mal veriť? Nie je to prvýkrát, čo bohapusto klameš. Si skrátka narcis. Na youtube je toho o tebe popísané a analyzované kopec. Sedí to na teba ako r...ť na šer...l. Mám aj druhým posunúť tvoju analýzu? Je to veľmi zaujímavé a hlavne poučné. Aspoň pochopia tvoje pohnútky, motívy a o čo ti ide. Myslím, že ich to bude zaujímať. Pekné sviatky prajem.
 
gytheio
2024-03-30 20:04:12
príspevok od: jozef84
Zasa klameš. Z portfólia ti to zmazal admin? Admin má čas aby kontroloval všetky fotky a práve tvoju na úrovni 5 ročného decka vymaže? Pobavilo. Daj do portfólia a dáme to tu pre porovnanie, nech ti závidia, aký si skvelý umelec. Hotový Pablo Picaso.
naozaj ti hrabe? myslis, ze by som tu napisal, ze to zmazal admin keby to nebola pravda? ty si vazne duty sud
a bol to iba nacrt z nudy, nikdy som to nevydaval za umelecke dielo, kazdemu to musi byt jasne, ze je to blbost.. ale ako vidno k tebe sa to naozaj dokonale hodi
 
jozef84
2024-03-30 19:35:02
príspevok od: gytheio
vidis ty si taky blb, ze si nepochopil ako to bolo myslene.. to nebolo Al, to som nakreslil v 2006 v Ps len tak z nudy a nedavno som pozeral svoje stare veci, ked som to uvidel prve co ma napadlo si bol ty, preto som to pouzil.
a zmazal to admin, ja by som to nezmazal lebo to presne reprezentuje teba tvoju povahu a charakter.. ale ked ti je luto, dam to sem este raz.
Zasa klameš. Z portfólia ti to zmazal admin? Admin má čas aby kontroloval všetky fotky a práve tvoju na úrovni 5 ročného decka vymaže? Pobavilo. Daj do portfólia a dáme to tu pre porovnanie, nech ti závidia, aký si skvelý umelec. Hotový Pablo Picaso.
 
gytheio
2024-03-30 19:13:58
príspevok od: jozef84
Škoda, že si už zmazal ten tvoj "umelecký" výtvor z AI. Oproti Fatality to bol výtvor hodný 5 ročného decka,
vidis ty si taky blb, ze si nepochopil ako to bolo myslene.. to nebolo Al, to som nakreslil v 2006 v Ps len tak z nudy a nedavno som pozeral svoje stare veci, ked som to uvidel prve co ma napadlo si bol ty, preto som to pouzil.
a zmazal to admin, ja by som to nezmazal lebo to presne reprezentuje teba tvoju povahu a charakter.. ale ked ti je luto, dam to sem este raz.
 
jozef84
2024-03-30 18:57:06
príspevok od: gytheio
vole ja tu o sebe netvrdim, ze som vsetci, nevypisujem tu ake mam IQ.. neklonujem tu falosne profily cez ktore by som vychvaloval svoje fotografie..
Škoda, že si už zmazal ten tvoj "umelecký" výtvor z AI. Oproti Fatality to bol výtvor hodný 5 ročného decka,
 
jozef84
2024-03-30 18:44:49
príspevok od: gytheio
vole ja tu o sebe netvrdim, ze som vsetci, nevypisujem tu ake mam IQ.. neklonujem tu falosne profily cez ktore by som vychvaloval svoje fotografie..
 
kb
2024-03-30 18:44:28
Tak ma napadol jeden experiment : ako by vygenerovala AI fotku ktorú som sem pridal dnes. Vcelku banálny námet : zaľúbenci, prechádzka, ruža, pes, čierno-biela, nadhľad ... Nedalo by sa to vyskúšať?
 
gytheio
2024-03-30 18:40:14
príspevok od: jozef84
Je to narcis a tým to začína a aj končí. https://www.youtube.com/watch?v=1F8LtAdg_YA
vole ja tu o sebe netvrdim, ze som vsetci, nevypisujem tu ake mam IQ.. neklonujem tu falosne profily cez ktore by som vychvaloval svoje fotografie..
 
fatality
2024-03-30 18:36:32
príspevok od: jozef84
Aj tebe Fatality pekné sviatky
dkezz
 
jozef84
2024-03-30 18:25:31
príspevok od: fatality
nezahrievam, prave som skoncil lebo s tebou je to furt o tom istom..uz aspon 10 rokov..
Je to narcis a tým to začína a aj končí. https://www.youtube.com/watch?v=1F8LtAdg_YA
 
jozef84
2024-03-30 18:06:30
Aj tebe Fatality pekné sviatky
 
JohnNewton
2024-03-30 17:12:19
príspevok od: gytheio
panko sa zahrieva, asi si nepochopil co som tam pisal, je jedno ci to precestoval, dal si na tom zalezat, ma fantaziu ktoru si ty nemal ani pri fotografii... fotka alebo obraz hned v prvom momente ukaze ci mas fantaziu, ty toto nepochopis nikdy, budes tu pisat zvasty okolo...
a co ja mam s tym clovekom spolocne? nie som krajinkar, si zase mimo? okrem toho je asi milion lepsich krajinkarov ako bol on.
Pánko sa môže na fotozmrda ako Ty z vysoka v....ť😄
 
Paladin25
2024-03-30 17:11:51
príspevok od: fatality
nezahrievam, prave som skoncil lebo s tebou je to furt o tom istom..uz aspon 10 rokov..
Náhodou tie nezmysli sú čím ďalej tým lepšie. Milión lepších krajinkarov ako Ansel
 
fatality
2024-03-30 15:33:16
príspevok od: gytheio
panko sa zahrieva, asi si nepochopil co som tam pisal, je jedno ci to precestoval, dal si na tom zalezat, ma fantaziu ktoru si ty nemal ani pri fotografii... fotka alebo obraz hned v prvom momente ukaze ci mas fantaziu, ty toto nepochopis nikdy, budes tu pisat zvasty okolo...
a co ja mam s tym clovekom spolocne? nie som krajinkar, si zase mimo? okrem toho je asi milion lepsich krajinkarov ako bol on.
nezahrievam, prave som skoncil lebo s tebou je to furt o tom istom..uz aspon 10 rokov..
 
fatality
2024-03-30 15:29:02
príspevok od: Dumaru
Inak ma napadlo, že by sa cez to dali vytvárať aj pekné fantasy wallpapery. A chudáci grafici pomaly nebudou mít co žrát, žartujem Len tak pre zaujímavosť, je to nejaká platená služba cez čo si vytváral obrázky? Registrujem len ChatGPT, ale osobne som sa ešte s ničím nezabával.
primarne som sa zacal zaujimat o ai prave koli scifi, fantasy, postapo, cyberpunku a dystopii,
foto realisticno som zacal namakavat len koli zlepseniu mojho vystupu.
pre grafikov plati, co som napisal nizsie, je to pre nich vyborny nastroj na inspiraciu a render
elementov pre ich prace..
manzelka vystudovala art dizajn a vdaka mne zacala pouzivat ai ako startovaciu inspiraciu k
niektorym jej pracam.
pouzivam midjourney, najlacnejsi plan je 11.50€ na mesiac = asi 200 gpu minut = cca 220 obrazkov..
momentalne je najlepsia..
potom je fajn dalle3 spojena s gpt4 cez microsoftacky bing..kde sa ujo Bill rozhodol,
ze ju da svetu zadarmo (ako jej masivny investor)..
dole je zopar mojich aigrafii, to co ma najviac bavi..
 
gytheio
2024-03-30 15:22:10
príspevok od: fatality
vies, ty chces byt majster sveta vo vsetkom, aj v tom v com sa vobec nevyznas..
tato aigrafia prave potvrdzuje to, co som napisal..
je to dielo Jonas Petersona, dlhorocneho fotografa a travelera, majstra v generative ai..
vsetky tie oblasti (Varanasi, Indiu) niekolko krat obcestoval, ma ich dopodrobna nafotene a svoje
fotografie pouziva ako image prompty..dalej su tie aigrafie pracne retusovane v ps a upscalovane
pomocou magnific.ai, co je dalsia ai, ktora moze obraz len zvacsit, alebo aj pridat nove detaily a objekty..
je to vlastne momentalny top prompter a davat ho mne za priklad, co sa s ai hram 4 mesiace a vobec sa tym netajim, je ako keby som tebe daval za priklad Ansela Adamsa, ze hej ty cvakac, tu sa pozri co je poriadna fotografia..
panko sa zahrieva, asi si nepochopil co som tam pisal, je jedno ci to precestoval, dal si na tom zalezat, ma fantaziu ktoru si ty nemal ani pri fotografii... fotka alebo obraz hned v prvom momente ukaze ci mas fantaziu, ty toto nepochopis nikdy, budes tu pisat zvasty okolo...
a co ja mam s tym clovekom spolocne? nie som krajinkar, si zase mimo? okrem toho je asi milion lepsich krajinkarov ako bol on.
 
fatality
2024-03-30 15:09:40
príspevok od: gytheio
vidis, ked sa pomylis aj si rozumieme. Na to co si sem dal staci par vyrazov a clovek s fantaziou sa s tym pohra a spravi toto
vies, ty chces byt majster sveta vo vsetkom, aj v tom v com sa vobec nevyznas..
tato aigrafia prave potvrdzuje to, co som napisal..
je to dielo Jonas Petersona, dlhorocneho fotografa a travelera, majstra v generative ai..
vsetky tie oblasti (Varanasi, Indiu) niekolko krat obcestoval, ma ich dopodrobna nafotene a svoje
fotografie pouziva ako image prompty..dalej su tie aigrafie pracne retusovane v ps a upscalovane
pomocou magnific.ai, co je dalsia ai, ktora moze obraz len zvacsit, alebo aj pridat nove detaily a objekty..
je to vlastne momentalny top prompter a davat ho mne za priklad, co sa s ai hram 4 mesiace a vobec sa tym netajim, je ako keby som tebe daval za priklad Ansela Adamsa, ze hej ty cvakac, tu sa pozri co je poriadna fotografia..
 
Dumaru
2024-03-30 14:29:04
príspevok od: gytheio
grafici pomaly nebudou mít co žrát.. co myslis, kto robi momentalne tie naj Al obrazy?
"Štúdie ukazujú, že mozog musí pracovať rýchlejšie, aby pochopil sarkazmus. To znamená, že sarkastickí ľudia majú rýchlu myseľ."
 
gytheio
2024-03-30 14:20:52
príspevok od: Dumaru
Inak ma napadlo, že by sa cez to dali vytvárať aj pekné fantasy wallpapery. A chudáci grafici pomaly nebudou mít co žrát, žartujem Len tak pre zaujímavosť, je to nejaká platená služba cez čo si vytváral obrázky? Registrujem len ChatGPT, ale osobne som sa ešte s ničím nezabával.
grafici pomaly nebudou mít co žrát.. co myslis, kto robi momentalne tie naj Al obrazy?
 
gytheio
2024-03-30 14:18:44
príspevok od: fatality
no a presne to som tym chcel povedat..aj pri fotografii aj pri aigrafii zalezi od toho, kto s nastrojom pracuje..aj pri fotaku aj pri ai moze "na nahodu" vzniknut amaterovi dobry vysledok, vdaka technologii (co sa pri malbe stat nemoze)..
ale vyborny, vynikajuci vysledok dostane len clovek so znalostami, vkusom, umeleckym citenim popr. umeleckym vzdelanim..v oboch pripadoch..
a k tym "iba par vyrazom"..nieje to uplne tak, profik s ai pracuje presne ako profik fotograf..
akurat vo virtuale..
tiez si urcis scenu, typ fotografie, svetlo, uhol zaberu, uhol svetla, pravidlo tretin/zlaty rez, fotak, objektiv, film, dlzku casu(zmrazenie pohybu, panning, rozmazany pohyb)....atd..
vidis, ked sa pomylis aj si rozumieme. Na to co si sem dal staci par vyrazov a clovek s fantaziou sa s tym pohra a spravi toto
 
Dumaru
2024-03-30 14:14:46
príspevok od: fatality
par prikladov, ako funguje prompting a co vsetko sa da..
pre fotografa to je podla mna extremne zaujimave
btw. pre mna osobne to je vyborna graficka interaktivna fantasy hra
a prijemny relax
Inak ma napadlo, že by sa cez to dali vytvárať aj pekné fantasy wallpapery. A chudáci grafici pomaly nebudou mít co žrát, žartujem Len tak pre zaujímavosť, je to nejaká platená služba cez čo si vytváral obrázky? Registrujem len ChatGPT, ale osobne som sa ešte s ničím nezabával.
 
fatality
 
fatality
2024-03-30 13:21:24
par prikladov, ako funguje prompting a co vsetko sa da..
pre fotografa to je podla mna extremne zaujimave
btw. pre mna osobne to je vyborna graficka interaktivna fantasy hra
a prijemny relax
 
Paladin25
2024-03-30 13:01:16
príspevok od: fatality
pozri, ako som uz napisal minule, nemienim to tu zahlcovat tymito obrazkami
ak mi ho zmazu, ok, ak to "zakazu" v pravidlach serveru, ok..
netajim, ako obrazok vznikol, netvrdim ze pomocou fotaku..
a raz za cas, pre zaujimavost a rozprudenie debaty je to podla mna fajn..
Presne tak ! Zakázané to aktuálne nie je a narozdiel od miestneho šaša tu AI verejne priznavas.

Za mňa lepšie ako keď sa niekto chváli montážou z cudzích fotiek a ide tvrdiť že je to fotografia.
 
Paladin25
2024-03-30 12:58:16
príspevok od: Štefan Káčer
pekne si to napisal, moj nazor je, ze toto uz na foto server nepatri a mali by ste si zalozit nejaky AI iny...
Alebo ty iný fotoserver kde AI nepôjde nahrať.

Len žartujem ja súhlasím že ja foto web to nepatrí ale požiadavka aby si založil AI web je rovnako scestná... Neviem o tebe že by si nakodoval ephoto... Možno sa mýlim..
 
fatality
2024-03-30 12:38:53
príspevok od: kulič
Tyjo, obrázek má všechny atributy být uměleckým dílem, je vytvořen fantazií, ta fantazie je fyzicky zhmotněná, dílo je tudíž na světě, jasan tu se dá napsat, že toto naplní až po vytištění a zavěšení, ale.., dalším atributem je to že vyvolává nemalé kontroverze v řadách umělců, což by správná myšlenka, která bude růst měla a asi i musí mít a ač nedám palec, tak si myslím, že i tato díla patří na foto stránku, protože dobrou myšlenku může mít každý, někdy ta myšlenka může být svázaná pouze nešikovnýma rukama, nebo nedostatkem zkušeností, nebo třeba tím že je autor dlouhodobě upoután na lůžko a pod. Poprosil bych správce stránek, aby přidal do kolonek krajinka, portrét atd. kolonku AI a tím teda alespoň pro mně by to bylo vyřešeno. Jo a k obrázku, tyjo, to vypadá že ta ovena má nastraženené ušiska jak by jí cosi cérka vykládala.
dikes za zaujimavy nazor bez predsudkov
 
fatality
2024-03-30 12:37:22
príspevok od: gytheio
Tu poslednu vetu, ten cvak naozaj spravi majitel fotoaparatu.. fotograf ho musi spravne nastavit, musi vyhodnotit scenu atmosferu...
Fotografiu robi svetlo atmosfera moment... vela veci. Al nepotrebuje k tomu nic z toho, iba par vyrazov.
Preto ked chce niekto robit Al, potrebuje poriadnu fantaziu aby to bolo zaujimave, inac to bude zaujimave iba pre tych co nevedia kde je sever.
no a presne to som tym chcel povedat..aj pri fotografii aj pri aigrafii zalezi od toho, kto s nastrojom pracuje..aj pri fotaku aj pri ai moze "na nahodu" vzniknut amaterovi dobry vysledok, vdaka technologii (co sa pri malbe stat nemoze)..
ale vyborny, vynikajuci vysledok dostane len clovek so znalostami, vkusom, umeleckym citenim popr. umeleckym vzdelanim..v oboch pripadoch..
a k tym "iba par vyrazom"..nieje to uplne tak, profik s ai pracuje presne ako profik fotograf..
akurat vo virtuale..
tiez si urcis scenu, typ fotografie, svetlo, uhol zaberu, uhol svetla, pravidlo tretin/zlaty rez, fotak, objektiv, film, dlzku casu(zmrazenie pohybu, panning, rozmazany pohyb)....atd..
 
Dumaru
2024-03-30 12:17:38
príspevok od: kulič
Tyjo, obrázek má všechny atributy být uměleckým dílem, je vytvořen fantazií, ta fantazie je fyzicky zhmotněná, dílo je tudíž na světě, jasan tu se dá napsat, že toto naplní až po vytištění a zavěšení, ale.., dalším atributem je to že vyvolává nemalé kontroverze v řadách umělců, což by správná myšlenka, která bude růst měla a asi i musí mít a ač nedám palec, tak si myslím, že i tato díla patří na foto stránku, protože dobrou myšlenku může mít každý, někdy ta myšlenka může být svázaná pouze nešikovnýma rukama, nebo nedostatkem zkušeností, nebo třeba tím že je autor dlouhodobě upoután na lůžko a pod. Poprosil bych správce stránek, aby přidal do kolonek krajinka, portrét atd. kolonku AI a tím teda alespoň pro mně by to bylo vyřešeno. Jo a k obrázku, tyjo, to vypadá že ta ovena má nastraženené ušiska jak by jí cosi cérka vykládala.
Presne úplný súhlas, nie je to fotografia ale ak takto vytvorený obrázok vyvolá diskusiu a je aj označený vo svojej kategórii, myslím si že s tým nikto nikomu neublíži.
 
kulič
2024-03-30 11:36:16
Tyjo, obrázek má všechny atributy být uměleckým dílem, je vytvořen fantazií, ta fantazie je fyzicky zhmotněná, dílo je tudíž na světě, jasan tu se dá napsat, že toto naplní až po vytištění a zavěšení, ale.., dalším atributem je to že vyvolává nemalé kontroverze v řadách umělců, což by správná myšlenka, která bude růst měla a asi i musí mít a ač nedám palec, tak si myslím, že i tato díla patří na foto stránku, protože dobrou myšlenku může mít každý, někdy ta myšlenka může být svázaná pouze nešikovnýma rukama, nebo nedostatkem zkušeností, nebo třeba tím že je autor dlouhodobě upoután na lůžko a pod. Poprosil bych správce stránek, aby přidal do kolonek krajinka, portrét atd. kolonku AI a tím teda alespoň pro mně by to bylo vyřešeno. Jo a k obrázku, tyjo, to vypadá že ta ovena má nastraženené ušiska jak by jí cosi cérka vykládala.
 
gytheio
2024-03-30 11:34:34
príspevok od: fatality
ale fotak, najma dnesny, s pokrocilymi automatikami, je oproti maliarovi v podstate umela inteligencia..
maliar musi mat znalost miesania farieb, vytvarania podmalby, malby, techniky kreslenia..
musi mat talent , znalost kompozicie, odmalovane stovky hodin..aby vysledok stal za to..
majitel fotaku, nejakeho nadupaneho ff s tucnym sklom len pride a spravi "cvak"..
Tu poslednu vetu, ten cvak naozaj spravi majitel fotoaparatu.. fotograf ho musi spravne nastavit, musi vyhodnotit scenu atmosferu...
Fotografiu robi svetlo atmosfera moment... vela veci. Al nepotrebuje k tomu nic z toho, iba par vyrazov.
Preto ked chce niekto robit Al, potrebuje poriadnu fantaziu aby to bolo zaujimave, inac to bude zaujimave iba pre tych co nevedia kde je sever.
 
fatality
2024-03-30 11:26:00
príspevok od: gytheio
Al je samostatne pracujuci program, PP robi clovek.. to ako keby si tvrdil, ze fotografiu vytvori tiez ulela inteligencia lebo vyjde z fotoaparatu
ale fotak, najma dnesny, s pokrocilymi automatikami, je oproti maliarovi v podstate umela inteligencia..
maliar musi mat znalost miesania farieb, vytvarania podmalby, malby, techniky kreslenia..
musi mat talent , znalost kompozicie, odmalovane stovky hodin..aby vysledok stal za to..
majitel fotaku, nejakeho nadupaneho ff s tucnym sklom len pride a spravi "cvak"..
 
fatality
2024-03-30 11:18:23
príspevok od: JohnNewton
Je úsmevné, že keď to dáš do Google lens, nájde len toto dielo, čiže vzniklo niečo jedinečné. U fotografií ponúkne veľa podobných alternatív....AI narazila sama na seba🤓
presne..
spomenul som si na vyrok jedneho fotografa co sa venuje aj ai..
"Don’t make stupid posts about how you don’t think AI is art or some crap. It’s an unoriginal boring platitude and just makes you look bitter and dull. The second you realize literally everything is art you’ll be a much happier person… Move on, and make new things"..
"Nepíšte hlúpe príspevky o tom, že si nemyslíte, že AI je umenie alebo brak. Je to neoriginálna nudná fráza, vďaka ktorej budete vyzerať zatrpknuto a nudne. Keď si uvedomíte, že doslova všetko je umenie, budete oveľa šťastnejším človekom.. Posúvajte sa ďalej a robte nové veci..
 
gytheio
2024-03-30 11:16:57
príspevok od: JohnNewton
AI vytvoril kto ?
Al je samostatne pracujuci program, PP robi clovek.. to ako keby si tvrdil, ze fotografiu vytvori tiez ulela inteligencia lebo vyjde z fotoaparatu
 
JohnNewton
2024-03-30 11:12:55
príspevok od: gytheio
Ale robi to clovek, jeho fantazia.. nerobi to program.
PP existuje odkedy existuje fotografia.
AI vytvoril kto ?
 
JohnNewton
2024-03-30 11:09:12
Je úsmevné, že keď to dáš do Google lens, nájde len toto dielo, čiže vzniklo niečo jedinečné. U fotografií ponúkne veľa podobných alternatív....AI narazila sama na seba🤓
 
seifi
2024-03-30 11:07:50
príspevok od: fatality
je by som to tak tragicky nevidel..myslim ze z tohoto webu ai neohrozuje nikoho..
vsetko nadsenci, co si fotia pre seba, prave pre tu pracu s fotakom, pobyt v prirode, v uliciach,
na akcii..
+zopar poloprofi a snad aj profi fotografov fotiacich portrety, prirodu, eventy, teda oblast kde
ai tazko zasiahne..
ai najviac ohrozuje produktovu fotografiu, modnu a glamour fotku, fotobanky a rozne zakazkove fotenia kde nejde o to zachytit konkretnu osobu a udalost..
a tu druhu vetu by som s tymto vobec nespajal, je to len dalsia transformacia vo vytvarani vizualu, od nastennych malieb, cez malovanie platien, cb fotografiu, farebnu fotografiu, digitalnu fotografiu az po ai generativne obrazy..
a aj tu je rozdiel, ci ten nastroj chyti do ruk amater alebo profik..presne ako pri fotaku..
myslel som všeobecne ... nie túto fotografiu a dianie tu na webe ...
 
fatality
2024-03-30 11:05:08
príspevok od: seifi
vidím to s nami bledo ... ubudne objednávok; čas ukáže, či sa to preleje inam ;
a kde chýba morálka, vládne závisť a nepodložená ctižiadosť, či túžba po moci ...
je by som to tak tragicky nevidel..myslim ze z tohoto webu ai neohrozuje nikoho..
vsetko nadsenci, co si fotia pre seba, prave pre tu pracu s fotakom, pobyt v prirode, v uliciach,
na akcii..
+zopar poloprofi a snad aj profi fotografov fotiacich portrety, prirodu, eventy, teda oblast kde
ai tazko zasiahne..
ai najviac ohrozuje produktovu fotografiu, modnu a glamour fotku, fotobanky a rozne zakazkove fotenia kde nejde o to zachytit konkretnu osobu a udalost..
a tu druhu vetu by som s tymto vobec nespajal, je to len dalsia transformacia vo vytvarani vizualu, od nastennych malieb, cez malovanie platien, cb fotografiu, farebnu fotografiu, digitalnu fotografiu az po ai generativne obrazy..
a aj tu je rozdiel, ci ten nastroj chyti do ruk amater alebo profik..presne ako pri fotaku..
 
gytheio
2024-03-30 10:56:48
príspevok od: fatality
nebol.. ..
jasnacka nebol
 
gytheio
2024-03-30 10:54:44
príspevok od: JohnNewton
Ani machlenie PS kom až na nepoznanie nie je pre mňa veľký rozdiel.....
Ale robi to clovek, jeho fantazia.. nerobi to program.
PP existuje odkedy existuje fotografia.
 
jurajlzvc
2024-03-30 10:53:16
príspevok od: Dumaru
Ty budeš tiež z tých ja muzikant, hovoriť o gýče a fotiť umelých dráčikov
Čo bolo poruke, to si ich mám najskôr nakresliť ? To sa mi teda nechce, čas sú peniaze.
Chcem iba dúfať, že je v poriadku keď sa nájdu aj takí, ktorí nad Týmto nebudú iba ťuťať a ňuňať.
 
fatality
2024-03-30 10:49:53
príspevok od: jurajlzvc
Pravda pravda. Ja netuším čo je umenie, ale tá umelá impotencia detto.
ani ja velmi nie, ale moja mangelka s tromi umeleckymi skolami a Mgr.art pred menom celkom hej..a jej sa niektore tie dielka pacia.. ..samozrejme nie vsetky..ale toto konkretne hej.. ..
 
seifi
2024-03-30 10:46:46
vidím to s nami bledo ... ubudne objednávok; čas ukáže, či sa to preleje inam ;
a kde chýba morálka, vládne závisť a nepodložená ctižiadosť, či túžba po moci ...
 
fatality
2024-03-30 10:41:50
príspevok od: gytheio
Nebol to fatality kto tu vyplakaval ako nas ohrozuje Al? Ja z toho strach nemam, fandim tomu.
nebol.. ..
 
fatality
2024-03-30 10:40:15
príspevok od: JohnNewton
Vďaka za ukážku aj podrobný popis
za malo.. ..
 
JohnNewton
2024-03-30 10:40:00
príspevok od: gytheio
porovnavas fotografiu ktorej obsah vytvoril clovek s niecim co vytvoril program?
Ani machlenie PS kom až na nepoznanie nie je pre mňa veľký rozdiel.....
 
fatality
2024-03-30 10:39:02
príspevok od: JohnNewton
Zrazu zistil, že (nielen jeho ) fotografie nebude treba. Na Slovensku je to tak, že umelá inteligencia ohrozuje kde koho, ale umelá blbosť sa musí ešte hodne zdokonaliť....😋
 
Dumaru
2024-03-30 10:29:33
príspevok od: jurajlzvc
Pravda pravda. Ja netuším čo je umenie, ale tá umelá impotencia detto.
Ty budeš tiež z tých ja muzikant, hovoriť o gýče a fotiť umelých dráčikov
 
gytheio
2024-03-30 10:23:33
príspevok od: JohnNewton
Treba len vrátiť povinnú kolónku "postprocesing" a každý sa môže rozhodnúť, či sa mu to aj pri AI alebo tone fotošopu páči alebo nie.
porovnavas fotografiu ktorej obsah vytvoril clovek s niecim co vytvoril program?
 
JohnNewton
2024-03-30 10:16:16
príspevok od: Štefan Káčer
pekne si to napisal, moj nazor je, ze toto uz na foto server nepatri a mali by ste si zalozit nejaky AI iny...
Treba len vrátiť povinnú kolónku "postprocesing" a každý sa môže rozhodnúť, či sa mu to aj pri AI alebo tone fotošopu páči alebo nie.
 
gytheio
2024-03-30 10:06:19
príspevok od: JohnNewton
Zrazu zistil, že (nielen jeho ) fotografie nebude treba. Na Slovensku je to tak, že umelá inteligencia ohrozuje kde koho, ale umelá blbosť sa musí ešte hodne zdokonaliť....😋
Nebol to fatality kto tu vyplakaval ako nas ohrozuje Al? Ja z toho strach nemam, fandim tomu.
 
gytheio
2024-03-30 10:04:28
príspevok od: fatality
ty si jak zena, ako sa zobudis, taka nalada, aka nalada, taky nazor
+neustala potreba sa hadat..
btw. v tejto debatke si mal trochu iny nazor
www.ephoto.sk/fototechnika/novinky-tlacove-spravy/leonardo-ai-pridava-image-upscaler-ktory-dokaze-ozivit-stare-fotografie/
Nemam nic proti Al, nemam nic proti nicomu co ma napad pribeh atmosferu, ako vysmech to povazujem pre ten prazdny obsah. Mne sa Al paci, ale to robi niekto s fantaziou.
Ty si fantaziu nemal ani pri fotografii tak skusas ci to nieco nespravi za teba.
 
jurajlzvc
2024-03-30 10:00:00
príspevok od: fatality
neberem ti tvoj nazor.. aj ked hranica medzi umenim a gycom je velmi tenka
Pravda pravda. Ja netuším čo je umenie, ale tá umelá impotencia detto.
 
JohnNewton
2024-03-30 09:51:30
Vďaka za ukážku aj podrobný popis
 
JohnNewton
2024-03-30 09:45:50
príspevok od: fatality
ty si jak zena, ako sa zobudis, taka nalada, aka nalada, taky nazor
+neustala potreba sa hadat..
btw. v tejto debatke si mal trochu iny nazor
www.ephoto.sk/fototechnika/novinky-tlacove-spravy/leonardo-ai-pridava-image-upscaler-ktory-dokaze-ozivit-stare-fotografie/
Zrazu zistil, že (nielen jeho ) fotografie nebude treba. Na Slovensku je to tak, že umelá inteligencia ohrozuje kde koho, ale umelá blbosť sa musí ešte hodne zdokonaliť....😋
 
fatality
2024-03-30 09:39:02
príspevok od: gytheio
toto je vysmech fotografom ktory sa svojim umom snazia nieco vytvorit.. nemam nic proti kolazam montazam.. lebo musi na to pouzit svoju fantaziu a zrucnosti v programe, ale toto komplet spravi program
Fotografia alebo aj Al je dobra zaujimava ked ma atmosferu pribeh, ked sa da opisat textom.. aky text by mohlo mat toto?
ty si jak zena, ako sa zobudis, taka nalada, aka nalada, taky nazor
+neustala potreba sa hadat..
btw. v tejto debatke si mal trochu iny nazor
www.ephoto.sk/fototechnika/novinky-tlacove-spravy/leonardo-ai-pridava-image-upscaler-ktory-dokaze-ozivit-stare-fotografie/
 
fatality
2024-03-30 09:23:46
príspevok od: Štefan Káčer
pekne si to napisal, moj nazor je, ze toto uz na foto server nepatri a mali by ste si zalozit nejaky AI iny...
pozri, ako som uz napisal minule, nemienim to tu zahlcovat tymito obrazkami
ak mi ho zmazu, ok, ak to "zakazu" v pravidlach serveru, ok..
netajim, ako obrazok vznikol, netvrdim ze pomocou fotaku..
a raz za cas, pre zaujimavost a rozprudenie debaty je to podla mna fajn..
 
gytheio
2024-03-30 06:53:22
príspevok od: fatality
neberem ti tvoj nazor.. aj ked hranica medzi umenim a gycom je velmi tenka
mozno mal na mysli, ze konkretne toto nema s umenic nic spolocne
 
gytheio
2024-03-30 06:52:09
toto je vysmech fotografom ktory sa svojim umom snazia nieco vytvorit.. nemam nic proti kolazam montazam.. lebo musi na to pouzit svoju fantaziu a zrucnosti v programe, ale toto komplet spravi program
Fotografia alebo aj Al je dobra zaujimava ked ma atmosferu pribeh, ked sa da opisat textom.. aky text by mohlo mat toto?
 
Štefan Káčer
2024-03-30 06:51:57
príspevok od: fatality
blog (este) urcite nie, na to si pripadam moc amater, venujem sa tomu 4'mesiace..+ tu sme na foto serveri
pekne si to napisal, moj nazor je, ze toto uz na foto server nepatri a mali by ste si zalozit nejaky AI iny...
 
fatality
2024-03-30 00:30:43
príspevok od: jurajlzvc
Prisprostastý gýč
neberem ti tvoj nazor.. aj ked hranica medzi umenim a gycom je velmi tenka
 
jurajlzvc
2024-03-29 22:31:16
Prisprostastý gýč
 
fatality
2024-03-29 22:13:00
príspevok od: Dumaru
Ale je to sila, čo všetko dnes dokáže AI, pokrok jednoducho cítiť. Ešte "pred chvíľou" som hodiny programoval Didaktik M, aby som mal cestu z paličiek a auto z óčka A teraz divák rozmýšľa, čo je realita a čo už nie, chcelo by to blog pane
blog (este) urcite nie, na to si pripadam moc amater, venujem sa tomu 4'mesiace..+ tu sme na foto serveri
 
fatality
2024-03-29 22:09:27
príspevok od: Dumaru
Ale je to sila, čo všetko dnes dokáže AI, pokrok jednoducho cítiť. Ešte "pred chvíľou" som hodiny programoval Didaktik M, aby som mal cestu z paličiek a auto z óčka A teraz divák rozmýšľa, čo je realita a čo už nie, chcelo by to blog pane
tak to "pred chvilou" bolo cca pred 35 rokmi, nie? vtedy som "Basicoval" aj ja
pre mna bol prvy signal, ze sa asi "nieco deje", smerom od stvorcekov, velkych hranatych pixelov
a zopar farieb, smerom k "realite", ked mi kamarat asi v 96-97om povedal, ze si idu pozriet film..
na compe.. ..a ja som sa ho neveriacky opytal, ze normal film, ako v tv, alebo z vhs playera? a nebude rozpixelovany?
 
fatality
2024-03-29 22:00:19
príspevok od: Milan Marko
...je to mystické...
diky..
tento napad som dostal, ked som videl (teda nevidel, nedopozeral som ho) video z bitunku kde zarezavali male kozlata a jahnata pre stoly nasich "krestanskych sviatkov pokoja a mieru".. tie zvierata plakali uplne ako male deti..
nechapem, ako moze byt clovek take hovado, ze sa nemoze vzdat niektorych drsnych "tradicii"..
a ze homo sapiens sapiens..
 
Milan Marko
2024-03-29 21:46:14
...je to mystické...
 
Dumaru
2024-03-29 20:40:31
príspevok od: fatality
tak..ona reaguje na vsetko, ak to chces mat cinematic, treba uviest cinematic kameru, na portrety je ok hasselblad, ale aj fullframy, d850, r5, a7IV..
ono sa to vola atomic prompting..presne..co, kde, ako, aky uhol, aky typ foto, ake svetlo, ake svietenie, aky fotak, ked filmovy, aky film, emocia, farby, rok, oblubeny fotograf/reziser...
ono si vlastne vyskladavas celu scenu, ako keby si isiel fotit stylizovane foto..
style raw a stylize spolu suvisia, ak mas len style raw, ai ti zvizualizuje na 100% tvoj prompt, pri pouziti stylize parametru (0-1000) sa zapaja jej natrenovana estetika, fantazia..cim vyssie cislo, tym viac..
Ale je to sila, čo všetko dnes dokáže AI, pokrok jednoducho cítiť. Ešte "pred chvíľou" som hodiny programoval Didaktik M, aby som mal cestu z paličiek a auto z óčka A teraz divák rozmýšľa, čo je realita a čo už nie, chcelo by to blog pane
 
K1000
2024-03-29 20:28:28
príspevok od: fatality
tak..ona reaguje na vsetko, ak to chces mat cinematic, treba uviest cinematic kameru, na portrety je ok hasselblad, ale aj fullframy, d850, r5, a7IV..
ono sa to vola atomic prompting..presne..co, kde, ako, aky uhol, aky typ foto, ake svetlo, ake svietenie, aky fotak, ked filmovy, aky film, emocia, farby, rok, oblubeny fotograf/reziser...
ono si vlastne vyskladavas celu scenu, ako keby si isiel fotit stylizovane foto..
style raw a stylize spolu suvisia, ak mas len style raw, ai ti zvizualizuje na 100% tvoj prompt, pri pouziti stylize parametru (0-1000) sa zapaja jej natrenovana estetika, fantazia..cim vyssie cislo, tym viac..
Vďaka za vysvetlenie
 
Dumaru
2024-03-29 20:22:30
príspevok od: fatality
tak ked uz nemam na realny aspon takto
Mohli sme vygenerovať aj konverzáciu a ten Hasselblad by bol reálny pre niekoho
 
fatality
2024-03-29 20:15:24
príspevok od: Dumaru
Jeeej Hasselblad, my so šumítkami môžeme ticho závidieť Tento som cvakol na Cosmos Discovery, asi tiež nebude lacný.
tak ked uz nemam na realny aspon takto
 
Dumaru
2024-03-29 20:08:13
príspevok od: fatality
ziaden problem:
Profile shot, portrait, studio high key lighting. Albino girl with freckles and long blonde hair, touches the white lamb with her lips, a white background, in a close up portrait in the style of Daria Endersen and Annie Leibovitz, hyper realistic photography, shot by Hasselblad X1D and XCD 3,2/90 lens. --aspect ratio 16:9 --stylize 400 --style raw.
Jeeej Hasselblad, my so šumítkami môžeme ticho závidieť Tento som cvakol na Cosmos Discovery, asi tiež nebude lacný.
 
fatality
2024-03-29 20:04:45
príspevok od: K1000
Super, ďakujem

Wow, ešte aj fotoaparát, objektív a štýl majstra fotografa

Ten --stylize parameter ma zaujal.

https://docs.midjourney.com/docs/settings-and-presets#:~:text=Stylize%20Parameter&text=The%20%2D%2Dstylize%20or%20%2D%2D,less%20connected%20to%20the%20prompt.
tak..ona reaguje na vsetko, ak to chces mat cinematic, treba uviest cinematic kameru, na portrety je ok hasselblad, ale aj fullframy, d850, r5, a7IV..
ono sa to vola atomic prompting..presne..co, kde, ako, aky uhol, aky typ foto, ake svetlo, ake svietenie, aky fotak, ked filmovy, aky film, emocia, farby, rok, oblubeny fotograf/reziser...
ono si vlastne vyskladavas celu scenu, ako keby si isiel fotit stylizovane foto..
style raw a stylize spolu suvisia, ak mas len style raw, ai ti zvizualizuje na 100% tvoj prompt, pri pouziti stylize parametru (0-1000) sa zapaja jej natrenovana estetika, fantazia..cim vyssie cislo, tym viac..
 
K1000
2024-03-29 19:48:19
príspevok od: fatality
ziaden problem:
Profile shot, portrait, studio high key lighting. Albino girl with freckles and long blonde hair, touches the white lamb with her lips, a white background, in a close up portrait in the style of Daria Endersen and Annie Leibovitz, hyper realistic photography, shot by Hasselblad X1D and XCD 3,2/90 lens. --aspect ratio 16:9 --stylize 400 --style raw.
Super, ďakujem

Wow, ešte aj fotoaparát, objektív a štýl majstra fotografa

Ten --stylize parameter ma zaujal.

https://docs.midjourney.com/docs/settings-and-presets#:~:text=Stylize%20Parameter&text=The%20%2D%2Dstylize%20or%20%2D%2D,less%20connected%20to%20the%20prompt.
 
fatality
2024-03-29 19:43:19
príspevok od: K1000
A ešte jedna otázka, čo si musel doupravovať v LR?
drobna retus (vlasy), orez a fakt len trosku sumu pridat, lebo ten Hasselblad vobec nesumi
 
fatality
2024-03-29 19:33:09
príspevok od: K1000
Už som sa išiel spýtať, či skutočná alebo vygenerovaná, ale potom som si klikol na "Viac..." v texte

Bol by si ochotný dať prompt, alebo si ho radšej necháš pre seba? Ak nie, tak v poriadku, chápem
ziaden problem:
Profile shot, portrait, studio high key lighting. Albino girl with freckles and long blonde hair, touches the white lamb with her lips, a white background, in a close up portrait in the style of Daria Endersen and Annie Leibovitz, hyper realistic photography, shot by Hasselblad X1D and XCD 3,2/90 lens. --aspect ratio 16:9 --stylize 400 --style raw.
 
K1000
2024-03-29 18:56:01
A ešte jedna otázka, čo si musel doupravovať v LR?
 
K1000
2024-03-29 18:49:54
Už som sa išiel spýtať, či skutočná alebo vygenerovaná, ale potom som si klikol na "Viac..." v texte

Bol by si ochotný dať prompt, alebo si ho radšej necháš pre seba? Ak nie, tak v poriadku, chápem
 
 


Technika: Olympus Tough TG-5, Fujifilm X-T20, Canon Powershot G7X, Fujifilm X-T10,

Objektívy: Fujinon XF 56/1,2 R, Fujifilm XF 23mm f/1,4 R, Fujifilm XF 60mm F2.4 R Macro,

Príslušenstvo: Dji Mavic Pro,Triopo GE-3228X8C,Giottos MH1302,GorillaPod Focus

Pridané: 2024-03-29 17:01:05
Na kritiku: 2024-03-29 17:01:46
Miesto:
Témy: portrét, umelecká fotografia, zvieratá / wildlife
pokojné a najmä mierumilovné sviatky všetkým..;)..

midjourney v6 + lightroom..