Ailyah

Body: 168.00    Videnia: 984    Páči sa: 24

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
fatality
2024-03-24 22:59:25
príspevok od: Nomád
v dnešní době nelze nic vyloučit, ale na druhou stranu vím, že takové typy lidí v reálném světě existují a opravdu se mi výsledek líbí, ať už to je render nebo reálná fotografie
dakujem za nadhlad.. ..
 
Nomád
2024-03-24 19:21:39
príspevok od: fatality
dakujem, ale chcem ta upozornit, ze je to ai render.. ..
v dnešní době nelze nic vyloučit, ale na druhou stranu vím, že takové typy lidí v reálném světě existují a opravdu se mi výsledek líbí, ať už to je render nebo reálná fotografie
 
fatality
2024-03-15 11:29:31
príspevok od: Paladin25
Áno rozumiem ti. A chápem o čo ti šlo. Ono ta AI sa zlepšuje skokovo a čoskoro sa naozaj nebude dať rozoznať od reality. Už aj táto fotografia je na úrovni že tam tu AI nevidíš.
oki..diky za feedback..
 
Paladin25
2024-03-15 06:56:54
príspevok od: fatality
fpoho, neberiem ti tvoj nazor
v podstate som tu za 2 mes uverejnil 2 obrazky..
tym prvym som chcel trosku rozvirit stojate vody ephoto a upozornit
na realitu poslednych mesiacov..
a tym druhym som si chcel overit uroven jeho foto realistickosti u fotografov..
lebo..ked na to pozeram dlho, stracam sudnost a ked mi to pochvalia
ludia z ai komunity, tak je to podobne, tiez nemaju sudnost
takze..u mne v podstate dobry.. ..
Áno rozumiem ti. A chápem o čo ti šlo. Ono ta AI sa zlepšuje skokovo a čoskoro sa naozaj nebude dať rozoznať od reality. Už aj táto fotografia je na úrovni že tam tu AI nevidíš.
 
fatality
2024-03-14 22:28:50
príspevok od: Nomád
krásná fotografie
dakujem, ale chcem ta upozornit, ze je to ai render.. ..
 
fatality
2024-03-14 22:27:44
príspevok od: Paladin25
Tiež zastávam tézu že AI obrázok nepatrí na fotoportál. Nie som puritán vôbec mi tie obrázky nevadia a mnohé sa mi páčia.

Ale fotoportál by mal byť o foto. Foto je odfotená fotoaparátom. Toto je pre mňa grafika. Nie fotka.
Každopádne aj za týmto je kopec práce.
fpoho, neberiem ti tvoj nazor
v podstate som tu za 2 mes uverejnil 2 obrazky..
tym prvym som chcel trosku rozvirit stojate vody ephoto a upozornit
na realitu poslednych mesiacov..
a tym druhym som si chcel overit uroven jeho foto realistickosti u fotografov..
lebo..ked na to pozeram dlho, stracam sudnost a ked mi to pochvalia
ludia z ai komunity, tak je to podobne, tiez nemaju sudnost
takze..u mne v podstate dobry.. ..
 
fatality
2024-03-14 22:21:34
príspevok od: K1000
Pozerám, že ten Midjourney je vlastne bot, s ktorým sa komunikuje pomocou Discord servera, ale beta-testujú už aj webové rozhranie.
Nemá skúšobnú zadarmo verziu, aspoň nevidím. Najlacnejšie predplatné stojí okolo stovky ročne.

V galérii sú nádherné veci, čo tam ľudia povytvárali. A ku každej grafike je zverejnený aj prompt. To je super, lebo ti to dá dobrý odrazový mostík.

Toto sa mi napríklad strašne páči:
https://www.midjourney.com/jobs/e789f11e-fb2a-4411-94fc-389d256dc139?index=0

Ale aj ďalšie...


Stable Diffusion má zadarmo verziu. Ale to, čo vyrába sa mi zdá oveľa viac kreslené a menej fotorealistické.
ano..doteraz to bolo s Midjourney podobne ako s internetom v '97om cez prikazovy riadok..
najlacnejsia stoji cca 11.50€ na mesiac, mozes platit aj mesacne
hej, su tam riadne pecky, ulety aj gyce..ale tak, fantazii sa medze nekladu
ano, to bolo cielom, verejene, koli rychlejsej edukacii..stealth rendring mas az
v predplatnom za 60€ a viac..
hej, fajny "analog".. ..
ano, Midjourney v6 je momentalne najlepsia a to ma prist este 7ka..
ale mozno aj Dalle4 bude supa, kedze Open AI prislo s video Sorou, ktora
momentalne nema konkurenciu..
 
Nomád
2024-03-14 18:50:16
krásná fotografie
 
Paladin25
2024-03-14 16:09:56
príspevok od: fatality
podla mna..podvod (na fotoportali) by to bol, ak by jasne povedali, ze ai nie a ja by som nepriznal povod, resp. tvrdil, ze je to klasika.. ..
ak to (tu) budu chciet vylucit, zakazat, pridavat ich samozrejme nebudem.. ..
sutaz je nieco ine..pokial jasne deklarovali, ze ai nie a niekto s nou sutazil,
suhlasim, je to podvod..
ale myslim si, ze casom aj tak pribudne kategoria ai..
nieje to uplne tak, ona vytvara kazde dielo vlastne zo "sumu"..nieco ako "pink noise" pri synteze
zvuku v syntakoch..
takze tu modelku z mojej fotky "nevystrihlo" z inej existujucej fotky..a halu z inej..atd..
ale ono to je v podstate jedno, nemienim to tu zahlcovat ai fotkami, ani o nich trvdit,
ze su to klasiky, semtam nieco pridam, ze jak sa mi dari a ked to tu zatrhnu..no
tak prestanem.. ..
aj tebe pekny vecer
Tiež zastávam tézu že AI obrázok nepatrí na fotoportál. Nie som puritán vôbec mi tie obrázky nevadia a mnohé sa mi páčia.

Ale fotoportál by mal byť o foto. Foto je odfotená fotoaparátom. Toto je pre mňa grafika. Nie fotka.
Každopádne aj za týmto je kopec práce.
 
K1000
2024-03-14 14:20:05
Pozerám, že ten Midjourney je vlastne bot, s ktorým sa komunikuje pomocou Discord servera, ale beta-testujú už aj webové rozhranie.
Nemá skúšobnú zadarmo verziu, aspoň nevidím. Najlacnejšie predplatné stojí okolo stovky ročne.

V galérii sú nádherné veci, čo tam ľudia povytvárali. A ku každej grafike je zverejnený aj prompt. To je super, lebo ti to dá dobrý odrazový mostík.

Toto sa mi napríklad strašne páči:
https://www.midjourney.com/jobs/e789f11e-fb2a-4411-94fc-389d256dc139?index=0

Ale aj ďalšie...


Stable Diffusion má zadarmo verziu. Ale to, čo vyrába sa mi zdá oveľa viac kreslené a menej fotorealistické.
 
Rofo
2024-03-13 23:46:58
príspevok od: seifi
myslím si, že nedebatíme o tom, že tu na ephoto diela AI treba zakázať, alebo je nevhodné prezentovať ... prvé lastovičky, prvé odozvy ...
a myslím si, dnes, že tvorba obrázkov pomocou AI nie je fotografia , proste je to umelecké dielo vytvorené novou technológiou ... umelecké ... nejedná sa ani o fotografiu krajiny, street či reportáž, ani o portrét nie; portrét, krajina, ... áno, všetky kategórie v tom novom smere tam budú, ale nie je to v oblasti fotografie ... fotografiu vnímam ako obrázok zachytený v určitý moment cez šošovku
a AI nám predostiera obrázok poskladaný z drobných segmetov fotografií, vytvorených čímsi v akomsi kotli z toho, zo segmentov, ktoré zachytili fotografi cez šošovku ...
Fotka generovaná AI je grafika, nie je to fotografia. O tom niet pochýb. Problém je že generovanú fotku od skutočnej fotky nebudeš vedieť rozoznať. Dnes to ešte dá kopu roboty aby to vyzeralo reálne. Ale o pár rokov a možno iba mesiacov bude generovaná scéna vyzerať na nerozoznanie od reality.
 
Rofo
2024-03-13 23:22:59
príspevok od: seifi
horšie bude, ak bude súťaž ...
niekde je do "Foto dňa" - teda tam, kde sa foto hodnotí, pridávanie fotografii zhotovených pomocou AI zakázané / na papieri , kto to bude skúmať a čím také skúmanie aj skončí
niekde sa o tom diskutuje
a možno sa to vyvŕbi do ďalšej historickej kategórie ... ČB - farba - AI
Nikto to nevyskúma, nedá sa to vyskúmať. Porota to môže iba odhadnúť. Takže si vieš predstaviť aké problémy s tým budú. Niekedy sa trafia, inokedy sa zase pomýlia… A čo potom ukrivdený autor… Takže týmto sa súťaže postupne zdiskreditujú. Určite si počul že v poslednej Sony World Photography Awards jedna z víťazných fotografii bola vygenerovaná pomocou AI. Ak sa to stane aj ďalší rok, môžu celú awards rovno rozpustiť…
 
fatality
2024-03-13 21:35:35
príspevok od: seifi
ale áno, tu pri obhajobe nebudeš môcť povedať, že inak sa nedalo, tá lampa tam bola a tebe ustúpiť nebolo kde; tu by sa malo ukázať to oko na kompozíciu aj detaily, ako aj znalosť postavenej scény - alebo ju postavíš do sveta reality alebo nech sa ukáže tvoja obrazotvornosť - ako píšem, dielo umelecké
inak..este ma napadlo..je tu taka hybridna cesta..
pouzivat svoje fotografie ako inspiraciu, usmernenie, mod
pre ai..
tak to robi tento Sved:
https://jonaspetersonprintshop.com/
asi najlepsie (foto) prace, ktore som z ai videl..
mnohe z tych generovanych miest navstivil a nafotil
a pouziva ich ako "obrazovy prompt" pri renderovani novych obrazkov..
 
seifi
2024-03-13 21:19:26
príspevok od: fatality
fajn..beriem
som rad ze mas moderny pohlad na vec, aj ked si (asi) oldschooler
a mas pravdu, ze to je umelecke dielo..resp. moze byt, ale aj nemusi..
lebo jedno to s fotakom spolocne ma, a to, ze len vlastnit ho nestaci (v tomto
pripade mat pristup na server)..
vela ludi si mysli, ze z toho lezu hotove obrazky (ako z fuji fotakov ), ale
to samozrejme nieje pravda a je velky rozdiel, ked sa ai chopi dobry fotograf,
maliar, dizajner, vizualny umelec alebo amater..
ale áno, tu pri obhajobe nebudeš môcť povedať, že inak sa nedalo, tá lampa tam bola a tebe ustúpiť nebolo kde; tu by sa malo ukázať to oko na kompozíciu aj detaily, ako aj znalosť postavenej scény - alebo ju postavíš do sveta reality alebo nech sa ukáže tvoja obrazotvornosť - ako píšem, dielo umelecké
 
fatality
2024-03-13 21:11:33
príspevok od: seifi
myslím si, že nedebatíme o tom, že tu na ephoto diela AI treba zakázať, alebo je nevhodné prezentovať ... prvé lastovičky, prvé odozvy ...
a myslím si, dnes, že tvorba obrázkov pomocou AI nie je fotografia , proste je to umelecké dielo vytvorené novou technológiou ... umelecké ... nejedná sa ani o fotografiu krajiny, street či reportáž, ani o portrét nie; portrét, krajina, ... áno, všetky kategórie v tom novom smere tam budú, ale nie je to v oblasti fotografie ... fotografiu vnímam ako obrázok zachytený v určitý moment cez šošovku
a AI nám predostiera obrázok poskladaný z drobných segmetov fotografií, vytvorených čímsi v akomsi kotli z toho, zo segmentov, ktoré zachytili fotografi cez šošovku ...
fajn..beriem
som rad ze mas moderny pohlad na vec, aj ked si (asi) oldschooler
a mas pravdu, ze to je umelecke dielo..resp. moze byt, ale aj nemusi..
lebo jedno to s fotakom spolocne ma, a to, ze len vlastnit ho nestaci (v tomto
pripade mat pristup na server)..
vela ludi si mysli, ze z toho lezu hotove obrazky (ako z fuji fotakov ), ale
to samozrejme nieje pravda a je velky rozdiel, ked sa ai chopi dobry fotograf,
maliar, dizajner, vizualny umelec alebo amater..
 
seifi
2024-03-13 20:45:34
príspevok od: fatality
podla mna..podvod (na fotoportali) by to bol, ak by jasne povedali, ze ai nie a ja by som nepriznal povod, resp. tvrdil, ze je to klasika.. ..
ak to (tu) budu chciet vylucit, zakazat, pridavat ich samozrejme nebudem.. ..
sutaz je nieco ine..pokial jasne deklarovali, ze ai nie a niekto s nou sutazil,
suhlasim, je to podvod..
ale myslim si, ze casom aj tak pribudne kategoria ai..
nieje to uplne tak, ona vytvara kazde dielo vlastne zo "sumu"..nieco ako "pink noise" pri synteze
zvuku v syntakoch..
takze tu modelku z mojej fotky "nevystrihlo" z inej existujucej fotky..a halu z inej..atd..
ale ono to je v podstate jedno, nemienim to tu zahlcovat ai fotkami, ani o nich trvdit,
ze su to klasiky, semtam nieco pridam, ze jak sa mi dari a ked to tu zatrhnu..no
tak prestanem.. ..
aj tebe pekny vecer
myslím si, že nedebatíme o tom, že tu na ephoto diela AI treba zakázať, alebo je nevhodné prezentovať ... prvé lastovičky, prvé odozvy ...
a myslím si, dnes, že tvorba obrázkov pomocou AI nie je fotografia , proste je to umelecké dielo vytvorené novou technológiou ... umelecké ... nejedná sa ani o fotografiu krajiny, street či reportáž, ani o portrét nie; portrét, krajina, ... áno, všetky kategórie v tom novom smere tam budú, ale nie je to v oblasti fotografie ... fotografiu vnímam ako obrázok zachytený v určitý moment cez šošovku
a AI nám predostiera obrázok poskladaný z drobných segmetov fotografií, vytvorených čímsi v akomsi kotli z toho, zo segmentov, ktoré zachytili fotografi cez šošovku ...
 
fatality
2024-03-13 18:34:00
príspevok od: pa10
ona aj mala byt... co najmenej negativna. viem ze si tu dlho, mas vela peknych fotiek a mas rozum, nebudem zbytocne pisat co netreba. ze takato prezentacia je v ramci fotoportalu podvod dobre chapes a zatracovat technologiu urcite nehodlam, sam ju v grafike vyuzivam a som z toho nadseny. ale vylucovanie AI produktov z fotosutazi ma zmysel.

recyklat to volam preto, lebo ide o sofistikovane spracovanie bazy existujucich dat v sulade so zadanymi poziadavkami. bez zdrojovych dat je cela umela "inteligencia" nefunkcna.

pekny zvysok dna a obrazok, aj ked to nie je fotka, je pekny a zaujimavy!
podla mna..podvod (na fotoportali) by to bol, ak by jasne povedali, ze ai nie a ja by som nepriznal povod, resp. tvrdil, ze je to klasika.. ..
ak to (tu) budu chciet vylucit, zakazat, pridavat ich samozrejme nebudem.. ..
sutaz je nieco ine..pokial jasne deklarovali, ze ai nie a niekto s nou sutazil,
suhlasim, je to podvod..
ale myslim si, ze casom aj tak pribudne kategoria ai..
nieje to uplne tak, ona vytvara kazde dielo vlastne zo "sumu"..nieco ako "pink noise" pri synteze
zvuku v syntakoch..
takze tu modelku z mojej fotky "nevystrihlo" z inej existujucej fotky..a halu z inej..atd..
ale ono to je v podstate jedno, nemienim to tu zahlcovat ai fotkami, ani o nich trvdit,
ze su to klasiky, semtam nieco pridam, ze jak sa mi dari a ked to tu zatrhnu..no
tak prestanem.. ..
aj tebe pekny vecer
 
pa10
2024-03-13 18:00:56
príspevok od: fatality
generativny ano, recyklat nie .. je to original, ci sa ti to paci, alebo nie.. ..
btw. nemienim tu pridavat ai fotografie ako klasicke fotografie, iba som trosku na tuto
temu chcel rozvirit debatu a vypocut si nazor na fotorealisticnost..
lebo ked na to clovek cumi dlho, straca sudnost..
takze dakujem, vlastne za pozitivnu odpoved ..
ona aj mala byt... co najmenej negativna. viem ze si tu dlho, mas vela peknych fotiek a mas rozum, nebudem zbytocne pisat co netreba. ze takato prezentacia je v ramci fotoportalu podvod dobre chapes a zatracovat technologiu urcite nehodlam, sam ju v grafike vyuzivam a som z toho nadseny. ale vylucovanie AI produktov z fotosutazi ma zmysel.

recyklat to volam preto, lebo ide o sofistikovane spracovanie bazy existujucich dat v sulade so zadanymi poziadavkami. bez zdrojovych dat je cela umela "inteligencia" nefunkcna.

pekny zvysok dna a obrazok, aj ked to nie je fotka, je pekny a zaujimavy!
 
gytheio
2024-03-13 17:18:07
príspevok od: fatality
a inak..ked sa tu znova rozbehla celkom fajn debata..
rozmyslal som a rozmyslam, ci som az taky puritan, ze by mi vadila ai fotografia..
a zistil som..ze nie..
zistil som, ze mojmu oku a mozgu ide len o vnem..a je mu vo vacsine pripadov jedno,
ako ten vnem vznikol..
takisto ako moj mozog nebaziruje na tom, aby bol obrazok malba, alebo analogova farebna ci cb fotografia..
takisto mu nevadi, ked su vo filme triky, digitalne triky, alebo dokonca postavy alebo cele filmy
su generovane alebo animovane v pocitaci..
Kedy tvoj mozog zistil, ze ide len o vnem? Nedavno si tu to AI ty najviac kritizoval.
A pokial ide o to, ci to priznat alebo nie, toto je fotostranka, nemusi sa tu priznavat ziadna kategoria. Ked sem niekto nieco da, malo by sa o tom diskutovat, clovek by sa mal na tu fotografiu pozriet, rozmyslat o nej a ked nema jasno moze sa opytat.. a tu je ten punkt, ci to autor prizna. Je tu jeden ktory neprizna ani ked sa ho opytaju, pritom kazda druhy jeho vytvor je montaz. Tam vam to nevadi, ze to neprizna, naco je vam potom vo fotografii informacia cim a ako to bolo fotene?
 
fatality
2024-03-13 16:21:12
príspevok od: pa10
najskôr mi padla sánka, že aký bohovský portrét a model(ka). potom som si všimol, že je to generatívny recyklát .... takže nič

hodilo by sa pridať medzi témy "AI" a takéto obrázky vodoznakovať - nápad pre admina
generativny ano, recyklat nie .. je to original, ci sa ti to paci, alebo nie.. ..
btw. nemienim tu pridavat ai fotografie ako klasicke fotografie, iba som trosku na tuto
temu chcel rozvirit debatu a vypocut si nazor na fotorealisticnost..
lebo ked na to clovek cumi dlho, straca sudnost..
takze dakujem, vlastne za pozitivnu odpoved ..
 
fatality
2024-03-13 16:13:54
príspevok od: seifi
a vyrastie nám nové umelecké odvetvie, prídeš s myšlienkou za majstrom .... a majster, že v pohode, cez víkend bude pršať, to budem doma, pošlem vám to v pondelok
tak ono uz vyrastlo a bude tu, nech nan mame nazor akykolvek
 
fatality
2024-03-13 16:11:28
a inak..ked sa tu znova rozbehla celkom fajn debata..
rozmyslal som a rozmyslam, ci som az taky puritan, ze by mi vadila ai fotografia..
a zistil som..ze nie..
zistil som, ze mojmu oku a mozgu ide len o vnem..a je mu vo vacsine pripadov jedno,
ako ten vnem vznikol..
takisto ako moj mozog nebaziruje na tom, aby bol obrazok malba, alebo analogova farebna ci cb fotografia..
takisto mu nevadi, ked su vo filme triky, digitalne triky, alebo dokonca postavy alebo cele filmy
su generovane alebo animovane v pocitaci..
 
pa10
2024-03-13 16:08:27
najskôr mi padla sánka, že aký bohovský portrét a model(ka). potom som si všimol, že je to generatívny recyklát .... takže nič

hodilo by sa pridať medzi témy "AI" a takéto obrázky vodoznakovať - nápad pre admina
 
seifi
2024-03-13 15:40:52
príspevok od: fatality
tak..bude to na cestnosti tvorcu, dobrom oku poroty, a technologiach..aj klasicke aj ai fotografie sa daju oznacit, maju/budu mat v sebe skryty kod povodu..
a vyrastie nám nové umelecké odvetvie, prídeš s myšlienkou za majstrom .... a majster, že v pohode, cez víkend bude pršať, to budem doma, pošlem vám to v pondelok
 
fatality
2024-03-13 15:35:13
príspevok od: seifi
horšie bude, ak bude súťaž ...
niekde je do "Foto dňa" - teda tam, kde sa foto hodnotí, pridávanie fotografii zhotovených pomocou AI zakázané / na papieri , kto to bude skúmať a čím také skúmanie aj skončí
niekde sa o tom diskutuje
a možno sa to vyvŕbi do ďalšej historickej kategórie ... ČB - farba - AI
tak..bude to na cestnosti tvorcu, dobrom oku poroty, a technologiach..aj klasicke aj ai fotografie sa daju oznacit, maju/budu mat v sebe skryty kod povodu..
 
seifi
2024-03-13 15:27:05
príspevok od: fatality
myslim, ze len casti fotografie..stale budu oblasti kde pojde o zaznamenanie konkretnej udalosti, osoby/osob, v priestore a case..+vsetci ti nadsenci, co fotia a upravuju prave pre to fotenie a upravovanie
horšie bude, ak bude súťaž ...
niekde je do "Foto dňa" - teda tam, kde sa foto hodnotí, pridávanie fotografii zhotovených pomocou AI zakázané / na papieri , kto to bude skúmať a čím také skúmanie aj skončí
niekde sa o tom diskutuje
a možno sa to vyvŕbi do ďalšej historickej kategórie ... ČB - farba - AI
 
fatality
2024-03-13 14:06:52
príspevok od: Rofo
Takáto úvaha fotografa krásne demonštruje budúcnosť fotografie ako takej. Napriek tomu že zadanie je v možnostiach fotografa a je aj dobre definované, fotografovi sa ho nechce fotiť. On totiž prišiel na to že keby to odfotil, nevyzeralo by to tak dobre ako keď to AI vygeneruje.
myslim, ze len casti fotografie..stale budu oblasti kde pojde o zaznamenanie konkretnej udalosti, osoby/osob, v priestore a case..+vsetci ti nadsenci, co fotia a upravuju prave pre to fotenie a upravovanie
 
Rofo
2024-03-13 13:44:04
príspevok od: K1000
Tiež moja prvá myšlienka bola, že ma niekto odfotí na poli, ale v posledných týždňoch sa zjavilo množstvo článkov o AI generátoroch portrétov pre profesionálne použitie, tak reku možno skúsim niečo také. Napríklad tu sú príklady, kde tú modelku celkom vydarene zasadilo do rohovej kancelárie, alebo do lietadla:

https://artisse.ai/ai-business-photo/

Tak reku aj mňa by mohlo úspešne dosadiť na pole. A nebudem musieť čakať kým vyrastie pšenica, plus budem prípadne môcť vymeniť pšenicu za kukuricu (alebo konope)
Takáto úvaha fotografa krásne demonštruje budúcnosť fotografie ako takej. Napriek tomu že zadanie je v možnostiach fotografa a je aj dobre definované, fotografovi sa ho nechce fotiť. On totiž prišiel na to že keby to odfotil, nevyzeralo by to tak dobre ako keď to AI vygeneruje.
 
fatality
2024-03-13 12:37:41
príspevok od: K1000
Tiež moja prvá myšlienka bola, že ma niekto odfotí na poli, ale v posledných týždňoch sa zjavilo množstvo článkov o AI generátoroch portrétov pre profesionálne použitie, tak reku možno skúsim niečo také. Napríklad tu sú príklady, kde tú modelku celkom vydarene zasadilo do rohovej kancelárie, alebo do lietadla:

https://artisse.ai/ai-business-photo/

Tak reku aj mňa by mohlo úspešne dosadiť na pole. A nebudem musieť čakať kým vyrastie pšenica, plus budem prípadne môcť vymeniť pšenicu za kukuricu (alebo konope)
ako..taketo specializovane appky to mozno zvladnu lepsie, nez "vseobecna" ai..
lebo tam je to vlastne o presnom vystrihnuti, zmene pozadia a miernej zmene "osvetlenia"
hlavneho objektu..
ja som sa uz s midjourney pokusal o podobne veci, ako chces aj ty a vysledok
bol vzdy mierna zmena objektu..
 
K1000
2024-03-13 12:29:18
príspevok od: fatality
myslim, ze toto je typ obrazku, ktoru by si lahsie ziskal odfotenim
v oblasti generative ai je podla mna najdalej midjourney, aj vystupom aj moznostou ovladania..
a to, co popisujes, sa da..ale..ona vzdy, aj ked das parametre jej "fantazie" rovne nule, vzdy
ju trosku pouzije..
takze vysledok by bol chlap (velmi) podobny tebe, ale nebol by si to uplne ty.. ..
Tiež moja prvá myšlienka bola, že ma niekto odfotí na poli, ale v posledných týždňoch sa zjavilo množstvo článkov o AI generátoroch portrétov pre profesionálne použitie, tak reku možno skúsim niečo také. Napríklad tu sú príklady, kde tú modelku celkom vydarene zasadilo do rohovej kancelárie, alebo do lietadla:

https://artisse.ai/ai-business-photo/

Tak reku aj mňa by mohlo úspešne dosadiť na pole. A nebudem musieť čakať kým vyrastie pšenica, plus budem prípadne môcť vymeniť pšenicu za kukuricu (alebo konope)
 
fatality
2024-03-13 12:13:23
príspevok od: K1000
Keby si nepovedal, že AI, nevedel by som.

Chcem sa naučiť vytvárať takéto obrazy. Hlavne pre seba, vyrobiť si svoju business fotku pre pracovné účely - do profilu na LinkedIn, a podobne.

Mám taký nápad na slovnú hračku v Angličtine: "Man outstanding in his field". Čo znamená v prenesenom zmysle niečo ako "odborník vo svojej oblasti". Ale zároveň by som si vytvoril foto, kde doslova stojím von na poli pred lánom napríklad pšenice. "Outstanding in his field" - "stojí pred svojím poľom", čo je druhý význam tejto slovnej hračky, keď ju preložíme doslovne

Očakávam, že pomocou AI by sa mal dať vytvoriť taký obraz, s použitím reálnej fotky človeka. Neviem už, či Midjourney, Stable Diffusion, alebo ktorý. Len to treba vedieť. Nenadarmo "AI prompt engineering" je rastúca disciplína odbornosti.
myslim, ze toto je typ obrazku, ktoru by si lahsie ziskal odfotenim
v oblasti generative ai je podla mna najdalej midjourney, aj vystupom aj moznostou ovladania..
a to, co popisujes, sa da..ale..ona vzdy, aj ked das parametre jej "fantazie" rovne nule, vzdy
ju trosku pouzije..
takze vysledok by bol chlap (velmi) podobny tebe, ale nebol by si to uplne ty.. ..
 
K1000
2024-03-13 09:22:57
Keby si nepovedal, že AI, nevedel by som.

Chcem sa naučiť vytvárať takéto obrazy. Hlavne pre seba, vyrobiť si svoju business fotku pre pracovné účely - do profilu na LinkedIn, a podobne.

Mám taký nápad na slovnú hračku v Angličtine: "Man outstanding in his field". Čo znamená v prenesenom zmysle niečo ako "odborník vo svojej oblasti". Ale zároveň by som si vytvoril foto, kde doslova stojím von na poli pred lánom napríklad pšenice. "Outstanding in his field" - "stojí pred svojím poľom", čo je druhý význam tejto slovnej hračky, keď ju preložíme doslovne

Očakávam, že pomocou AI by sa mal dať vytvoriť taký obraz, s použitím reálnej fotky človeka. Neviem už, či Midjourney, Stable Diffusion, alebo ktorý. Len to treba vedieť. Nenadarmo "AI prompt engineering" je rastúca disciplína odbornosti.
 
gytheio
2024-03-13 06:55:09
az na to divne pozadie
 
 


Technika: Olympus Tough TG-5, Fujifilm X-T20, Canon Powershot G7X, Fujifilm X-T10,

Objektívy: Fujinon XF 56/1,2 R, Fujifilm XF 23mm f/1,4 R, Fujifilm XF 60mm F2.4 R Macro,

Príslušenstvo: Dji Mavic Pro,Triopo GE-3228X8C,Giottos MH1302,GorillaPod Focus

Pridané: 2024-03-13 00:04:49
Na kritiku: 2024-03-13 00:05:05
Miesto:
Témy: glamour, portrét
tak som tu po 2 mesiacoch znova..snad som sa trochu zdokonalil..:)..midjourney v6.0..ai..:)..+ lightroom..