Clona: | 8 |
---|---|
Expozícia: | 1/160.00 sec |
ISO: | 200 |
Fotoaparát: | Panasonic LUMIX DMC-FZ2000 |
Objektív: | LEICA DC VARIO-ELMARIT 8,8 – 176 mm/2,8-4 |
Ohnisko: | 131.2 mm |
Pridané: | 2020-05-09 10:34:34 | Na kritiku: | 2020-05-09 10:34:41 | Miesto: | Púchov Lacovec | Témy: | dokument a reportáž, krajina, ľudia a ich práca |
---|---|
Albumy: | INDUSTRIAL |
? ako je možné za ťažké 100miliony robiť vyrovnanie Milochovskej zákruty okolo Priehrady Mládeže, keď toto nové dielo vyrobilo zákrutu pred Nimnicou. Celá zostava diela sú 2 tunely / Nimnica a Milochov + premostenie Váhu na špici a rozsiahle premostenie priehrady/ ... ???
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
Komentáre a hodnotenia
Zoradiť od najstaršíchJa cestujem prevažne vlakom v SR je to riadná mizéria po všetkých stránkach.
Prekládka trate je z dôvodu zvysovania rýchlosti na 160km/hod . Toto bolo z mnohých variant najlepsie riesenie. Ked sa pozries na usetrene minuty na danom useku, bude sa to javit ako zanedbatelne, na medzinarodnom koridore to vsak vo vysledku spravi niekolko hodin.
pozri Čínu, tam sa jazdí 350km/hod.
https://www.youtube.com/watch?v=h_NbyxzW9PU
a pozri si, ako vidí Číňan slovenské železnice
https://www.youtube.com/watch?v=p-m8KF6F30Y
Ja cestujem prevažne vlakom v SR je to riadná mizéria po všetkých stránkach.
Bez nadhľadu sa to zdá O.K - dnes som to omrkol na biku. Čo najskôr pojdem toto drahé veledielo pofotiť z blízka.
Prekládka trate je z dôvodu zvysovania rýchlosti na 160km/hod . Toto bolo z mnohých variant najlepsie riesenie. Ked sa pozries na usetrene minuty na danom useku, bude sa to javit ako zanedbatelne, na medzinarodnom koridore to vsak vo vysledku spravi niekolko hodin.
pozri Čínu, tam sa jazdí 350km/hod.
https://www.youtube.com/watch?v=h_NbyxzW9PU
a pozri si, ako vidí Číňan slovenské železnice
https://www.youtube.com/watch?v=p-m8KF6F30Y
Bez nadhľadu sa to zdá O.K - dnes som to omrkol na biku. Čo najskôr pojdem toto drahé veledielo pofotiť z blízka.