KIAE II

Body: 128.33    Videnia: 4263    Páči sa: 1

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
IGORO
2009-06-15 19:44:24
Tiež fotím karate (teda skoro len karate:-) takže si dovolím k téme povedať svoje. Fotiť aby to nejako vyzeralo a to v športovej hale kde je vždy (doslova) strašné osvetlenie , biely objekt ktorý sa pohybuje neuveriteľne rýchlo (na deti mi ´stačí´ 1/250, na dospelých1/640) blesk nemôžeš použiť (lebo by si mohol jednu vyfasovať od závodníka, rodiča, trénera) nieje vôbec jednoduché. Sledujem aj prácu renomovaných fotografov tohoto športu a môžem povedať že Marcelova práca je viac ako dobrá.
 
IO-NR
2009-05-20 17:19:45
a este raz dodam: ostatne parametre som hodnotil velmi vysoko, tak kde mas stale problem? Ako male dieta....prepac
 
IO-NR
2009-05-20 17:16:53
Chces porovnavat umelecky zamer autora (urcite s historickym MF aparatom) s nezaostrenym portretom?
Ak nestravis to, ze je nekvalitna, tak fotku nedavaj na net.
Daj sem aspon exif, aby som vedel povedat, ci je dovod na tak mizernu kvalitu v zlom svetle alebo je to len nestastna nahoda.
PS: ak je zmensena takato nekvalitna, tak aky je 12Mpx original?
 
Marcel Rebro
2009-05-20 17:01:23
príspevok od: IO-NR
nie, nemyslim - fotka v galerii, kde ludia vystavuju svoje najpodarenejse zabery by mala byt spravne zaostrena - a s takou technikou dokonca musi!
mas pravdu ... aj toto je dajake neostre ... ako by si to hodnotil?

https://aesthetica.blox.pl/resource/bresson_behind.jpg
 
jaroa
2009-05-20 16:04:17
príspevok od: IO-NR
nie, nemyslim - fotka v galerii, kde ludia vystavuju svoje najpodarenejse zabery by mala byt spravne zaostrena - a s takou technikou dokonca musi!
nie nesuhlasim s tebou,ohodnotil si ju 1 bodom a to je smiesne...1bod by som dal totalne rozmazanej fotke,s obrovskym sumom,presaturovanej a este neviem co....TK nie je iba o ostrosti!Je mi jasne ze pouzity objektiv je spicka(casto sa mi o nom sniva:-))) ale tu ide hlaaaavne o moment...
 
IO-NR
2009-05-20 09:33:40
nie, nemyslim - fotka v galerii, kde ludia vystavuju svoje najpodarenejse zabery by mala byt spravne zaostrena - a s takou technikou dokonca musi!
 
jaroa
2009-05-19 22:12:49
príspevok od: IO-NR
Impakt a kompo su dobre,...TK no coment...
Chapem ze hodnotenie je dost subjektivne(hlavne impakt a kompozicia),ale ohodnotit kvalitu danej fotorafie 1 bodom je prinajmensom zly vtip,nemyslis?
 
Erick
2009-05-19 20:55:55
Skvelý moment.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
IO-NR
2009-05-19 20:54:36
príspevok od: Marcel Rebro
dakujem, ale neobhajujem ... len konstatujem ze to je tazke a ze to neviem lepsie - za danych podmienok. ano, je to o momente ktory je naozaj kratky a jedinecny a zial tazko zachytitelny ... to nii je o modelke v studiu, ktoru si nastavim, nasvietim (cim samozrejme neznizujem hodnotu portretnej fotografie) ... a zial napriklad na treningu to nie je ono ... jednoducho tam to nie je ´naozaj´ a chyba ten ´bojovy duch´ ...
JJ, to je pravda,...ved aj ja idem casto za limit fotaku v hale: tj f2,8 / ISO 3200 + podexponovanie, len aby mi vysiel cas,... na buduci rok planujem profi fotak (dufam, ze sa zadary) a po tom uz ani hala nebude taka prekazka...
 
Marcel Rebro
2009-05-19 20:40:07
príspevok od: markato1
Super momentka!Skoda neostrosti v tvari,ale to uz bolo spomenute a aj autorom celkom obhajene:).Cviciaca sa pri kata pohybuje slusnou rychlostou,aj ked pri vyvrcholeni pohybu s vykrikom nastava kratke zastavenie sa ,ale pre zachytenie tohoto jedinecneho momentu kedy je impakt za 100 bodov je cas aj tak prilis kratky.V kazdom pripade vynikajuce foto..
dakujem, ale neobhajujem ... len konstatujem ze to je tazke a ze to neviem lepsie - za danych podmienok. ano, je to o momente ktory je naozaj kratky a jedinecny a zial tazko zachytitelny ... to nii je o modelke v studiu, ktoru si nastavim, nasvietim (cim samozrejme neznizujem hodnotu portretnej fotografie) ... a zial napriklad na treningu to nie je ono ... jednoducho tam to nie je ´naozaj´ a chyba ten ´bojovy duch´ ...
 
Marcel Rebro
2009-05-19 20:35:33
pozrel som si (ondrejbobek.sk) a prave preto som reagoval tak ako som reagoval ... kritiku beriem od ludi, ktori sami dokazali, ze na to maju a vedia a ... ale vies co, kasli(me) na to, je to mlatenie prazdnej slamy ...

mozno beriem osobne svoju prvu 0 a 1 ... skus fotit ten sport na 100% ...
 
markato1
2009-05-19 20:29:58
Super momentka!Skoda neostrosti v tvari,ale to uz bolo spomenute a aj autorom celkom obhajene:).Cviciaca sa pri kata pohybuje slusnou rychlostou,aj ked pri vyvrcholeni pohybu s vykrikom nastava kratke zastavenie sa ,ale pre zachytenie tohoto jedinecneho momentu kedy je impakt za 100 bodov je cas aj tak prilis kratky.V kazdom pripade vynikajuce foto..
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
IO-NR
2009-05-19 20:24:29
príspevok od: Marcel Rebro
robit nieco trebars na 128,33% (casu, vykonu, snahy) este vobec neznamena ze to vies ... viem ze TK je poslabsia, ale ... skus si pozriet hodnotenia autorov ktori (nielen) tu prezentuju svoju tvorbu a ktorych nazor (aj kriticky) si vazim ...
Ved som fotku hodnotil dobre, nie? TK som podla mna ohodnotil tiez adekvatne, co si sam uznal ze je nizka, tak kde je problem?
Jednoducho je zle zaostrena, zle zmensena a teda neadekvatna pouzitej technike.
Ano, aj mne sa podaria take zabery s mizernou TK, ale maju dobry impakt, resp. je na niech nieco zaujimave a tak ich dam na net....to ze su krasne obsahovo ich technicku kvalitu nezvysuje, ta je stale iba za 0, resp. 1.....rovnako to (ani v mojom pripade) neovplyvnilo vysoke hodnotenie ostatnych parametrov.
Ak chces, mozes si pozriet moje fotky,...ale zatial sa iba ucim: www.ondrejbobek.sk
 
Marcel Rebro
2009-05-19 20:16:17
príspevok od: IO-NR
Ja fotim 90% sport,...takze viem:)
robit nieco trebars na 128,33% (casu, vykonu, snahy) este vobec neznamena ze to vies ... viem ze TK je poslabsia, ale ... skus si pozriet hodnotenia autorov ktori (nielen) tu prezentuju svoju tvorbu a ktorych nazor (aj kriticky) si vazim ...
 
IO-NR
2009-05-19 20:08:49
príspevok od: Marcel Rebro
Hmmm, impakt je vec subjektivna, kdezto TK pomerne slusne meratelna. TK za 0 resp. 1 - asi vies najlepsie ako fotit podobny zaner ;-)
Ja fotim 90% sport,...takze viem:)
 
jaroa
2009-05-19 20:03:58
super moment...fakt parada...skoda tej ostrosti,ale az take zle to nieje...Dal si to do kategorie momentiek a vtedy sa da ostrost ozaliet,ide predsa o emocie!!!
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.00
 
miro simko
2009-05-19 19:01:38
pekná momentka ... aj zubár by mal radosť:)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Marcel Rebro
2009-05-19 17:35:24
príspevok od: IO-NR
Impakt a kompo su dobre,...TK no coment...
Hmmm, impakt je vec subjektivna, kdezto TK pomerne slusne meratelna. TK za 0 resp. 1 - asi vies najlepsie ako fotit podobny zaner ;-)
 
baca007
2009-05-19 16:39:22
vyborne, impakt za 100%
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
IO-NR
2009-05-19 16:38:52
Impakt a kompo su dobre,...TK no coment...
Tech. kvalita: 1 | Kompozícia: 5 | Impakt: 7 | Priemer: 4.33
 
eroscom
2009-05-19 16:20:42
fajn moment
 
Margot
2009-05-19 15:09:50
Ozaj ´nežná´,super akcia.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Lecho
2009-05-19 14:26:46
Veľmi zaujímave. Až mi to pripomenulo mladosť ..........ah, tie súťaže.
Akurtá mi trošku prekáža menšia ostrosť v tváry. Ale inak ujde
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 5 | Impakt: 5 | Priemer: 5.00
 
slavmiro
2009-05-19 11:31:09
impaktivne, ano ostrost v oblasti tvare nie je idealna, ale co by sme chceli v hale na vyzsom ISOe, ze.. :) Skusal si dat u-point na oblast tvare a vytiahnut kontrast, tto by mohlo subjektivne navodit pocit ostrosti a lepsie bu oddelilo tvar od sedeho pozadia. V kompo skoda toho skorodotyku rukava, inac super.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Marcel Rebro
2009-05-19 08:25:21
CF (AF servo) a seriove snimanie. ostrejsie mam, ale s ´kludnejsich´ pasazi - tam zase (podla mna) trochu chyba impakt.

kiae (vykrik) nasleduje spravidla po ´ultimatnej / vitaznej´ technike a teda po pomerne rychlom pohybe
 
2009-05-19 08:21:48
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
Horal
2009-05-19 07:26:28
Je to plné prekypujúcej energie!
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Marcel Rebro
2009-05-19 07:04:41
príspevok od: filipvalach
mam z toho dost zmiesane pocity.. u dietata posobi ten sustredeny zlovestny vyraz dost znepokojuco.. ale foto fajn.. az na tesny spodok..
ten ´tesny´ spodok je umyselny. robim na serii ´karate kid portretov´. snazim sa zachytiit vyraz, ale zaroven aspon taku cast tela aby bolo zrejme o co ide ... potazmo aby bolo jasne aku kata cvicia ;-))))

TK je problem, uz som pisal ... zle svetlo, rychle objekty v bielom. Zaostrit na tvar je problem, napriek tomu ze presne viem kedy co nasleduje - a este beham spravidla medzi 3-4 tatami ... vyhovorky ;-)
 
Marcel Rebro
2009-05-19 07:00:24
príspevok od: attila.farkas
:) u mna vyhrala :)
mas pravdu - Natasa je majsterka Slovenska v kata dievcat ...
 
drecpy©photo
2009-05-19 07:00:19
vyzerá hodne nas... dobrý okamih.
 
adamk
2009-05-19 06:38:27
super! impakt+++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
javelin
2009-05-19 05:53:55
moc dobré...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
katulka25
2009-05-19 05:34:24
vyraz je v poriadku podla mna, vzhladom na situaciu... na pieskovisku by som sa asi aj zlakla :))
ano, troska rusi spodok, robi to dojem ´natesno´, ale zasa je to momentka...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2009-05-19 04:31:11
super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
attila.farkas
2009-05-19 02:40:57
:) u mna vyhrala :)
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.00
 
sunajn
2009-05-19 01:58:03
Až mi ten mezzo-soprán reže uši
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
filipvalach
2009-05-19 00:56:54
mam z toho dost zmiesane pocity.. u dietata posobi ten sustredeny zlovestny vyraz dost znepokojuco.. ale foto fajn.. az na tesny spodok..
 
izzino
2009-05-19 00:42:17
Omnoho lepsia ako ta vcerajsia. FAkt super.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
2009-05-19 00:17:50
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
 
Fotoaparát: Nikon D300
Objektív: Nikkor 70-200mm f/2.8G ED-IF AF-S VR
Pridané: 2009-05-19 00:16:32
Na kritiku: 2009-05-19 00:16:32
Miesto:MSR Kosice
Témy: čierno-biela fotografia, momentky, šport
Albumy: Karate
Pre zmenu nežná kvetinka v akcii ...