dakujem za rozsiahly nazor s tymi stromami som tiez sam bojoval a nevedel sa rozhodnut o tom, ako presne bude ten prechod. A najhorsie je, ze clovek sa na to diva uz dlho a potom straca akysi "nadhlad" nad tou pracou. Preto je asi vzdy dobre mat niekoho, kto pocas uprav dava svoje nezavisle hladisko.
S PS sa kamaratim este len nieco vyse roka, cize je tam vzdy nieco nove, co sa naucim a vyuzuvam. Hlavne je, aby to cloveka bavilo a zdokonaloval sa v tom (ako samozrejme aj v samotnom foteni)
Kludne pridaj link, celkom by ma to aj zaujimalo
Ohladne vahania medzi verziami ci aj odstupu od veci som si dal tvrde moratorium, ze nebudem publikovat fotku cerstvoi urobenu. Aspon jeden cely den, ale najlepsie ked az tyzden. A momentalne sa na vec pozeram inak aj si z viacerych urobenych verzii ovela lahsie vebram a nad niektorymi sa cudujem, ze naco som ich robil Pomaha to hodne. Hlavne prestat lutovat premareny a zbytocne upravou straveny cas a ziskat nad nou nadhlad
Nuz Ondrej, veeelmi ťažkú otázku si mi dal ... kolko ludi tolko chutí a ta moja verzia by ti nemusela pasovať ale v podstate ani si nic konkretne nepredstavujem. Toto na tomto obraze je veľmi ťažký level robiť to skvele a dokonale, aby to skoro každého úplne presvedčilo ... . Ide tu už o kreatívne a výtvarne ladenú prácu, naviac s dynamicky riešeným motívom a aj stromy už chytaju aj dynamiku, vlnenie, nielen impresionistický obraz ... presvedčilo by ma to úplne (úplne dokonalé pre mna bolo) možno vtedy, keby nebol až tak vyrazny rozdiel medzi sureálnymi stromami a realnou pôdou a zemou a tiež aj taký dosť náhly prechpod medzi nimi ...asi by mi rozmaz a impresia spodku zvyšila "uveriteľnosť" a stráviteľšnosť celého obrazu ešte viac. Aj ten duch a rozmaz pohybu dievčiny mi nepripadá úplne dokonalý ... ale na plné ústa sa priznám, že toto ani sam nedokážem robit k vlastnej spokojnosti. Je to už ťažký level a aj ked ma to velmi láka a PS poznam uz zo 8 rokov, nezvládam ho a takéto práce a ducharinu ešte k svojej spokojnosti . Ak by si mal naozaj vážny záujem o názorný príklad, mohol by som ti dať na porovnanie dva linky, sebakriticky jeden na seba, ako som sam seba nepresvedčil a druhý ako ma v podobnej teme presvedčuje lusknutím prsta jeden iny, ale europsko spickovy autor. Ale slo by o kus inu temu ako je tento surelany obraz, o cvalajuce kone a ich dynamicke rozmazy.
dakujem za rozsiahly nazor s tymi stromami som tiez sam bojoval a nevedel sa rozhodnut o tom, ako presne bude ten prechod. A najhorsie je, ze clovek sa na to diva uz dlho a potom straca akysi "nadhlad" nad tou pracou. Preto je asi vzdy dobre mat niekoho, kto pocas uprav dava svoje nezavisle hladisko.
S PS sa kamaratim este len nieco vyse roka, cize je tam vzdy nieco nove, co sa naucim a vyuzuvam. Hlavne je, aby to cloveka bavilo a zdokonaloval sa v tom (ako samozrejme aj v samotnom foteni)
Nuz Ondrej, veeelmi ťažkú otázku si mi dal ... kolko ludi tolko chutí a ta moja verzia by ti nemusela pasovať ale v podstate ani si nic konkretne nepredstavujem. Toto na tomto obraze je veľmi ťažký level robiť to skvele a dokonale, aby to skoro každého úplne presvedčilo ... . Ide tu už o kreatívne a výtvarne ladenú prácu, naviac s dynamicky riešeným motívom a aj stromy už chytaju aj dynamiku, vlnenie, nielen impresionistický obraz ... presvedčilo by ma to úplne (úplne dokonalé pre mna bolo) možno vtedy, keby nebol až tak vyrazny rozdiel medzi sureálnymi stromami a realnou pôdou a zemou a tiež aj taký dosť náhly prechpod medzi nimi ...asi by mi rozmaz a impresia spodku zvyšila "uveriteľnosť" a stráviteľšnosť celého obrazu ešte viac. Aj ten duch a rozmaz pohybu dievčiny mi nepripadá úplne dokonalý ... ale na plné ústa sa priznám, že toto ani sam nedokážem robit k vlastnej spokojnosti. Je to už ťažký level a aj ked ma to velmi láka a PS poznam uz zo 8 rokov, nezvládam ho a takéto práce a ducharinu ešte k svojej spokojnosti . Ak by si mal naozaj vážny záujem o názorný príklad, mohol by som ti dať na porovnanie dva linky, sebakriticky jeden na seba, ako som sam seba nepresvedčil a druhý ako ma v podobnej teme presvedčuje lusknutím prsta jeden iny, ale europsko spickovy autor. Ale slo by o kus inu temu ako je tento surelany obraz, o cvalajuce kone a ich dynamicke rozmazy.
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
Komentáre a hodnotenia
Zoradiť od najstaršíchs tymi stromami som tiez sam bojoval a nevedel sa rozhodnut o tom, ako presne bude ten prechod. A najhorsie je, ze clovek sa na to diva uz dlho a potom straca akysi "nadhlad" nad tou pracou. Preto je asi vzdy dobre mat niekoho, kto pocas uprav dava svoje nezavisle hladisko.
S PS sa kamaratim este len nieco vyse roka, cize je tam vzdy nieco nove, co sa naucim a vyuzuvam. Hlavne je, aby to cloveka bavilo a zdokonaloval sa v tom (ako samozrejme aj v samotnom foteni)
Kludne pridaj link, celkom by ma to aj zaujimalo
.
Ide tu už o kreatívne a výtvarne ladenú prácu, naviac s dynamicky riešeným motívom a aj stromy už chytaju aj dynamiku, vlnenie, nielen impresionistický obraz ... presvedčilo by ma to úplne (úplne dokonalé pre mna bolo) možno vtedy, keby nebol až tak vyrazny rozdiel medzi sureálnymi stromami a realnou pôdou a zemou a tiež aj taký dosť náhly prechpod medzi nimi ...asi by mi rozmaz a impresia spodku zvyšila "uveriteľnosť" a stráviteľšnosť celého obrazu ešte viac. Aj ten duch a rozmaz pohybu dievčiny mi nepripadá úplne dokonalý ... ale na plné ústa sa priznám, že toto ani sam nedokážem robit k vlastnej spokojnosti. Je to už ťažký level a aj ked ma to velmi láka a PS poznam uz zo 8 rokov, nezvládam ho a takéto práce a ducharinu ešte k svojej spokojnosti
.
Ak by si mal naozaj vážny záujem o názorný príklad, mohol by som ti dať na porovnanie dva linky, sebakriticky jeden na seba, ako som sam seba nepresvedčil a druhý ako ma v podobnej teme presvedčuje lusknutím prsta jeden iny, ale europsko spickovy autor. Ale slo by o kus inu temu ako je tento surelany obraz, o cvalajuce kone a ich dynamicke rozmazy.
s tymi stromami som tiez sam bojoval a nevedel sa rozhodnut o tom, ako presne bude ten prechod. A najhorsie je, ze clovek sa na to diva uz dlho a potom straca akysi "nadhlad" nad tou pracou. Preto je asi vzdy dobre mat niekoho, kto pocas uprav dava svoje nezavisle hladisko.
S PS sa kamaratim este len nieco vyse roka, cize je tam vzdy nieco nove, co sa naucim a vyuzuvam. Hlavne je, aby to cloveka bavilo a zdokonaloval sa v tom (ako samozrejme aj v samotnom foteni)
Kludne pridaj link, celkom by ma to aj zaujimalo
.
Ide tu už o kreatívne a výtvarne ladenú prácu, naviac s dynamicky riešeným motívom a aj stromy už chytaju aj dynamiku, vlnenie, nielen impresionistický obraz ... presvedčilo by ma to úplne (úplne dokonalé pre mna bolo) možno vtedy, keby nebol až tak vyrazny rozdiel medzi sureálnymi stromami a realnou pôdou a zemou a tiež aj taký dosť náhly prechpod medzi nimi ...asi by mi rozmaz a impresia spodku zvyšila "uveriteľnosť" a stráviteľšnosť celého obrazu ešte viac. Aj ten duch a rozmaz pohybu dievčiny mi nepripadá úplne dokonalý ... ale na plné ústa sa priznám, že toto ani sam nedokážem robit k vlastnej spokojnosti. Je to už ťažký level a aj ked ma to velmi láka a PS poznam uz zo 8 rokov, nezvládam ho a takéto práce a ducharinu ešte k svojej spokojnosti
.
Ak by si mal naozaj vážny záujem o názorný príklad, mohol by som ti dať na porovnanie dva linky, sebakriticky jeden na seba, ako som sam seba nepresvedčil a druhý ako ma v podobnej teme presvedčuje lusknutím prsta jeden iny, ale europsko spickovy autor. Ale slo by o kus inu temu ako je tento surelany obraz, o cvalajuce kone a ich dynamicke rozmazy.