Strašná neostrosť, čo sa ale niekedy ako umelecký výraz používa na zjemnenie motívu súčasne s podobným tónovaním do jednej farby, ale aj v takom prípade z toho potom musí ísť dojem umenia a zámeru. Vtedy to nebýva jednoliate, ale niečo, aspo%n minimum musí byť v popredí jasné a čitateľné, oddelené od hmlistej krajiny, nejaké ostré kontrastné prvky či línia, obrys niečoho. Tu to chýba ostrosťou aj kontrastom. je to aj tónovo mdlé, chýba kus vyšší kontrasť a výraznejšia sýtosť.
Kompo - takto nevýrazné, asi ešte najlepšie urobiť z toho len panorámku z horenj polovice, zvýšil by sa impakt a zámer autora, v úzkej ploche sa nedá vytknúť neoddelenie popredia od hmlistého pozadia. Vpredu však tuším kompozične veľmi zaujímavé prvky, ktorých selektívnym zdôraznením by obraz mimoriadne stúpol na impakte a mohol ostať výrez taký ako je teraz. myslím výrazný oblúk prebiehajúci líniou a nesúvisiaci priečny pás v ľavom dolnom rohu (asi sneh?). Sneh mierne posunúť do biela/svetla a hore nebo tertí prvok zdôrazniž do modra a impakt skočí o 100%
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
Komentáre a hodnotenia
Zoradiť od najstaršíchKompo - takto nevýrazné, asi ešte najlepšie urobiť z toho len panorámku z horenj polovice, zvýšil by sa impakt a zámer autora, v úzkej ploche sa nedá vytknúť neoddelenie popredia od hmlistého pozadia. Vpredu však tuším kompozične veľmi zaujímavé prvky, ktorých selektívnym zdôraznením by obraz mimoriadne stúpol na impakte a mohol ostať výrez taký ako je teraz. myslím výrazný oblúk prebiehajúci líniou a nesúvisiaci priečny pás v ľavom dolnom rohu (asi sneh?). Sneh mierne posunúť do biela/svetla a hore nebo tertí prvok zdôrazniž do modra a impakt skočí o 100%