v prvom rade si treba uvedomit ze auto neslo 100km za hodinu. Tipujem tak do 30-40km za hodku. V podvecer ti staci 4-5s expozicia, pri dlhsej uz aj vodic ma naznaky pohybu. Na kapotu sa nalepi prisavka ako sa pouziva na sklo a na nu sa upne rameno, alebo drziak ktory podrzi fotak. Najjednoduchsie je potom ak si to vodis odpaluje dialkovou spustou sam.
aj pri dlhsiom case sa da eliminovat pohyb vodica, toto bolo fotene asi tak pri 10km/h a cas tam bol 20 sekund
Neviem si predstavit ako mohla tato fotka vzniknut, mohol by autor trochu prezradit.
v prvom rade si treba uvedomit ze auto neslo 100km za hodinu. Tipujem tak do 30-40km za hodku. V podvecer ti staci 4-5s expozicia, pri dlhsej uz aj vodic ma naznaky pohybu. Na kapotu sa nalepi prisavka ako sa pouziva na sklo a na nu sa upne rameno, alebo drziak ktory podrzi fotak. Najjednoduchsie je potom ak si to vodis odpaluje dialkovou spustou sam.
Objektívy: Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6G ED II AF-S DX Zoom,
Tamron 70-300mm F/4-5.6 AF Di LD Macro ,
Samyang 8mm f/3.5 Aspherical IF MC Fish-eye,
Nikkor 85mm f/1.8D AF,
Nikkor 100mm f/2.8 Ai-S Series E,
Príslušenstvo: Filtre:
Cokin P037 - Warm 81EF, otepľujúci
P123 - Gradual blue B2, modrý prechodový
P197 - Sunset 1, západ slnka
P120 Gradual Grey G1
P164 Circular Polarizer
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
Komentáre a hodnotenia
Zoradiť od najstarších