Clona: | 13 |
---|---|
Expozícia: | 65 sec |
ISO: | 100 |
Fotoaparát: | Canon EOS 7D |
Objektív: | Tokina 12-24mm f/4 AT-X AF Pro DX |
Ohnisko: | 12 |
Pridané: | 2012-10-16 00:00:34 | Na kritiku: | 2012-10-16 00:03:09 | Miesto: | Slovenský raj | Témy: | montáž / koláž, príroda, zátišie |
---|---|
fan page:
https://www.facebook.com/pages/MM-STUDIO/153548051380181
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
Komentáre a hodnotenia
Zoradiť od najstaršíchAle na jeden účel zabudol. Veď aj múzu je možné zaokryť ním ľahúčko. Poryvy zmyslov sú ešte viac bičované túhou. Náhle novú báseň v hlave mám. Chapče, dobrá práca, teba by som rád aj mojim kolegyniam v Živene predstavil. Daj vedieť keď budeš najbližšie v Turčianskom sv. Martine. SHV
Ale na jeden účel zabudol. Veď aj múzu je možné zaokryť ním ľahúčko. Poryvy zmyslov sú ešte viac bičované túhou. Náhle novú báseň v hlave mám. Chapče, dobrá práca, teba by som rád aj mojim kolegyniam v Živene predstavil. Daj vedieť keď budeš najbližšie v Turčianskom sv. Martine. SHV
...páčitko
...páčitko
a blahoželám k foto dňa
Základom bolo samozrejme prostredie, roklinka v slovenskom raji v časti biely potok, toto miesto navstevujem pravidelne, viem že svetlo pri potociku je zastihnutelne okolo obedu v letných a jesenných mesiacoch. Problemom bolo dostat sa co najblizssie ku kamenom aby som vytvoril popredie obtekajúce vodou cez ND1000x filter. Klzke kamene su naročne na rovnováhu, nakomponovat bez filtra, manualne zaostriť (LW)... nasadit ND filter, pripnuť kablovku a prepnúť sa na "B" . Clona je pri ND filtroch stale otázna, obšas stači jemne priclonit v horších svetelných podmienkach a vpohode nam vychádzaju "tajmi" okolo 30 sec a pod. Jedno už viem , do takýchto tažko priepustných roklín stači uplne aj slabši filter, aby sme vytvorili maznutu vodu a požadovaný efekt.
V rokline začalo neuveritelne svietit slniecko ktoré asi po 30 sec. snimania z celkoveho času 65 sec. opadlo, tým pádom sa eliminovali prepaly ( aj ked ich tam par vidím) Po dosnimani si počkať skrčený na mieste s namočenými bagandžami vo vode kým snimku odšumi aby som nasledne mal eeste 1 pokus na zopakovanie kompozície, kedže slniecko sa raz ukazalo a znova schovalo. Po nahliadnuti na displej mi hned v tu ranu utkvela myslienka zakomponovať do oparu nejaku osobku. Kedže na nedávnom fotostretku sme mali viacero fotografov po prvýkrat si vyskušat aj fotenie modelky-aktu, vytiahol som vhodny zaber z archívu a jemne ho svetelne doupravil, aby vznikla vierohodnejšia situacia (póza, perspektíva, svetlo....) Polovicu snímku som už "vyvolal" a jemne doupravil už cestou vo vlaku na notbuku, doma doretušoval jemne nedostatky a dorobil a umocnil svetelnu atmosféru. Najdolezitejsou častoiu upravy je premna vždy farebna a finalna tonaloita, kedže je tato sučast pp vždy otazna , býva premna najtazssou ... kombinacia oteplujácich a ochladzujúcich filtrov + jemne použitie "green" filtra dostavala fotografiu a atmosferu do emočnejších rovín. Transformacia priestoru z povodne, vertikálneho záberu mi dovolila "spučiť" 2/3 zaberu do štvorca pri lamani horizontu potočika. Modelka použita v koláži mala na sebe lopúch s dobým osvetlenim smerom od chrbta, čo zdoraznilo "realnosť" svetla , kedže je presvetlený slnkom zhora. ( dakujem este raz Stanovi za nápad lopuchový, on už bude vedieť.... )
Dakujemm vam všetkým za bohate komantáre, taketo zastavenia som fakt nečakal. Nadalej ma bude tešiť a naplnať vypracuvavať koláže rozneho druhu a námetu... otazkou ostava , co ma este caka a neminie.. to ani sam neviem.
Pekný večer všetkým.
[/i]
a blahoželám k foto dňa
paradne.
paradne.
Pozeram to na ntbk ale spracovanie vyzera vydarene. Postoj (nohy) su trosku zvlastne, neviem to dobre rozlisitv tomto malom prevedeni.
Modelka by si zasluzila tiez metal pre svoju 65 sekundovu vydrz bez pohnutia, a ak to bolo fotene v tomto chladnom obdobi tak dufam ze fotografiu nepozera s cervenym nosom pri horucom caji
Povsimnutie: Lopuchy rastu tak velke...
Pozeram to na ntbk ale spracovanie vyzera vydarene. Postoj (nohy) su trosku zvlastne, neviem to dobre rozlisitv tomto malom prevedeni.
Modelka by si zasluzila tiez metal pre svoju 65 sekundovu vydrz bez pohnutia, a ak to bolo fotene v tomto chladnom obdobi tak dufam ze fotografiu nepozera s cervenym nosom pri horucom caji
Povsimnutie: Lopuchy rastu tak velke...
Základom bolo samozrejme prostredie, roklinka v slovenskom raji v časti biely potok, toto miesto navstevujem pravidelne, viem že svetlo pri potociku je zastihnutelne okolo obedu v letných a jesenných mesiacoch. Problemom bolo dostat sa co najblizssie ku kamenom aby som vytvoril popredie obtekajúce vodou cez ND1000x filter. Klzke kamene su naročne na rovnováhu, nakomponovat bez filtra, manualne zaostriť (LW)... nasadit ND filter, pripnuť kablovku a prepnúť sa na "B" . Clona je pri ND filtroch stale otázna, obšas stači jemne priclonit v horších svetelných podmienkach a vpohode nam vychádzaju "tajmi" okolo 30 sec a pod. Jedno už viem , do takýchto tažko priepustných roklín stači uplne aj slabši filter, aby sme vytvorili maznutu vodu a požadovaný efekt.
V rokline začalo neuveritelne svietit slniecko ktoré asi po 30 sec. snimania z celkoveho času 65 sec. opadlo, tým pádom sa eliminovali prepaly ( aj ked ich tam par vidím) Po dosnimani si počkať skrčený na mieste s namočenými bagandžami vo vode kým snimku odšumi aby som nasledne mal eeste 1 pokus na zopakovanie kompozície, kedže slniecko sa raz ukazalo a znova schovalo. Po nahliadnuti na displej mi hned v tu ranu utkvela myslienka zakomponovať do oparu nejaku osobku. Kedže na nedávnom fotostretku sme mali viacero fotografov po prvýkrat si vyskušat aj fotenie modelky-aktu, vytiahol som vhodny zaber z archívu a jemne ho svetelne doupravil, aby vznikla vierohodnejšia situacia (póza, perspektíva, svetlo....) Polovicu snímku som už "vyvolal" a jemne doupravil už cestou vo vlaku na notbuku, doma doretušoval jemne nedostatky a dorobil a umocnil svetelnu atmosféru. Najdolezitejsou častoiu upravy je premna vždy farebna a finalna tonaloita, kedže je tato sučast pp vždy otazna , býva premna najtazssou ... kombinacia oteplujácich a ochladzujúcich filtrov + jemne použitie "green" filtra dostavala fotografiu a atmosferu do emočnejších rovín. Transformacia priestoru z povodne, vertikálneho záberu mi dovolila "spučiť" 2/3 zaberu do štvorca pri lamani horizontu potočika. Modelka použita v koláži mala na sebe lopúch s dobým osvetlenim smerom od chrbta, čo zdoraznilo "realnosť" svetla , kedže je presvetlený slnkom zhora. ( dakujem este raz Stanovi za nápad lopuchový, on už bude vedieť.... )
Dakujemm vam všetkým za bohate komantáre, taketo zastavenia som fakt nečakal. Nadalej ma bude tešiť a naplnať vypracuvavať koláže rozneho druhu a námetu... otazkou ostava , co ma este caka a neminie.. to ani sam neviem.
Pekný večer všetkým.
[/i]
pochvala, pekne si sa vyhral
Základom bolo samozrejme prostredie, roklinka v slovenskom raji v časti biely potok, toto miesto navstevujem pravidelne, viem že svetlo pri potociku je zastihnutelne okolo obedu v letných a jesenných mesiacoch. Problemom bolo dostat sa co najblizssie ku kamenom aby som vytvoril popredie obtekajúce vodou cez ND1000x filter. Klzke kamene su naročne na rovnováhu, nakomponovat bez filtra, manualne zaostriť (LW)... nasadit ND filter, pripnuť kablovku a prepnúť sa na "B" . Clona je pri ND filtroch stale otázna, obšas stači jemne priclonit v horších svetelných podmienkach a vpohode nam vychádzaju "tajmi" okolo 30 sec a pod. Jedno už viem , do takýchto tažko priepustných roklín stači uplne aj slabši filter, aby sme vytvorili maznutu vodu a požadovaný efekt.
V rokline začalo neuveritelne svietit slniecko ktoré asi po 30 sec. snimania z celkoveho času 65 sec. opadlo, tým pádom sa eliminovali prepaly ( aj ked ich tam par vidím) Po dosnimani si počkať skrčený na mieste s namočenými bagandžami vo vode kým snimku odšumi aby som nasledne mal eeste 1 pokus na zopakovanie kompozície, kedže slniecko sa raz ukazalo a znova schovalo. Po nahliadnuti na displej mi hned v tu ranu utkvela myslienka zakomponovať do oparu nejaku osobku. Kedže na nedávnom fotostretku sme mali viacero fotografov po prvýkrat si vyskušat aj fotenie modelky-aktu, vytiahol som vhodny zaber z archívu a jemne ho svetelne doupravil, aby vznikla vierohodnejšia situacia (póza, perspektíva, svetlo....) Polovicu snímku som už "vyvolal" a jemne doupravil už cestou vo vlaku na notbuku, doma doretušoval jemne nedostatky a dorobil a umocnil svetelnu atmosféru. Najdolezitejsou častoiu upravy je premna vždy farebna a finalna tonaloita, kedže je tato sučast pp vždy otazna , býva premna najtazssou ... kombinacia oteplujácich a ochladzujúcich filtrov + jemne použitie "green" filtra dostavala fotografiu a atmosferu do emočnejších rovín. Transformacia priestoru z povodne, vertikálneho záberu mi dovolila "spučiť" 2/3 zaberu do štvorca pri lamani horizontu potočika. Modelka použita v koláži mala na sebe lopúch s dobým osvetlenim smerom od chrbta, čo zdoraznilo "realnosť" svetla , kedže je presvetlený slnkom zhora. ( dakujem este raz Stanovi za nápad lopuchový, on už bude vedieť.... )
Dakujemm vam všetkým za bohate komantáre, taketo zastavenia som fakt nečakal. Nadalej ma bude tešiť a naplnať vypracuvavať koláže rozneho druhu a námetu... otazkou ostava , co ma este caka a neminie.. to ani sam neviem.
Pekný večer všetkým.
[/i]
pochvala, pekne si sa vyhral
Zaujíma ma, je uvedené že montáž/koláž. Čiže krajina zvlášť a modelka zvlášť, či ?
Inak vedel by som si niečo podobné predstaviť aj pri rannom svetlo, lúče prechádzajúce cez "prales"... Viem že pri danej scéne to možné asi nie je, a nijak tým nechcem dehonestovať túto peknú fotografiu. To si len tak predstavujem, že čím by sa to dalo ešte posunúť.
Pekná práca. Chválim že stále vymýšľaš nové veci a posúvaš sa.
dikes este raz !
Zaujíma ma, je uvedené že montáž/koláž. Čiže krajina zvlášť a modelka zvlášť, či ?
Inak vedel by som si niečo podobné predstaviť aj pri rannom svetlo, lúče prechádzajúce cez "prales"... Viem že pri danej scéne to možné asi nie je, a nijak tým nechcem dehonestovať túto peknú fotografiu. To si len tak predstavujem, že čím by sa to dalo ešte posunúť.
Pekná práca. Chválim že stále vymýšľaš nové veci a posúvaš sa.
... nebuduce ideme do tej amazonii.. kde nebude nic treba dorabat.. tam nam samostatne do zaberu vbehnu domorodci alebo nejaký velky tvor.. alebo nam nohy obžeru pirane !
... nebuduce ideme do tej amazonii.. kde nebude nic treba dorabat.. tam nam samostatne do zaberu vbehnu domorodci alebo nejaký velky tvor.. alebo nam nohy obžeru pirane !
https://img.ephoto.sk/data/users/15026/photos/ec3f42b9013b22ce1f9758469c7292d9abba5fcb_large.jpg
...to s tým Orinokom a celou tamtou oblasťou kade tečie ....to som sa len tak zasníval...(šak jak Tvoja fotečka má názov....fantasmagoril pod vplyvom Tvojeho obrázka a tej spleti hustej...divoko rastúcej zeliny ...bol to a stále je ...mooj detskomladícky sen
P.s. postavička slečny je tam výýborná...tééž by som chcel v povodí Amazonky, či v Papuli..pardon Papuy... objaviť taký pekný nový druh motýlika