nežná Lucia

Body: 1,407.00    Videnia: 53718    Páči sa: 201

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Jožo
2014-10-28 05:45:35
príspevok od: Timon
Ty máš ale problémy . Samozrejme, že s prírodným ochlpením by sa mne osobne páčila viac (modelka, nie fotka ako taká, tá je super). Tie oceňujúce slová som sem dal v čase, keď autorka pridala na stránku pár kontroverzných fotiek obéznych ženských tiel (u tých fotiek som patril k táboru menej nadšených, takže som hľadal príklady, kde pre mňa osobne ležia vrcholy autorkinej doterajšej tvorby).
Ber to s humorom,len sa mi to tu javilo všetko strašne vážne .Tak na odľahčenie.Dobré svetlo a pekný deň.
 
Timon
2014-10-27 22:23:42
príspevok od: Jožo
Ešte nedávno si mi tvrdil,že pahorok musí byť ako kozácka baranica a zrazu tu splietaš nejaký
zlatý fond .Tak mi to prosím ťa vysvetli.
PS: iná vec, je, že keby som sem tak explicitnú fotku pridal napr. ja (lenže ja takto kvalitne a profesionálne fotiť neviem, samozrejme), okamžite mi to vymažú.
 
Timon
2014-10-27 22:12:04
príspevok od: Jožo
Ešte nedávno si mi tvrdil,že pahorok musí byť ako kozácka baranica a zrazu tu splietaš nejaký
zlatý fond .Tak mi to prosím ťa vysvetli.
Ty máš ale problémy . Samozrejme, že s prírodným ochlpením by sa mne osobne páčila viac (modelka, nie fotka ako taká, tá je super). Tie oceňujúce slová som sem dal v čase, keď autorka pridala na stránku pár kontroverzných fotiek obéznych ženských tiel (u tých fotiek som patril k táboru menej nadšených, takže som hľadal príklady, kde pre mňa osobne ležia vrcholy autorkinej doterajšej tvorby).
 
Jožo
2014-10-27 21:31:09
príspevok od: Timon
tak napríklad toto je fotografický zlatý fond (asi nie som jediný, kto si to myslí). A nielen zato, čo všetko odhaľuje.
Ešte nedávno si mi tvrdil,že pahorok musí byť ako kozácka baranica a zrazu tu splietaš nejaký
zlatý fond .Tak mi to prosím ťa vysvetli.
 
Timon
2014-09-19 12:41:30
tak napríklad toto je fotografický zlatý fond (asi nie som jediný, kto si to myslí). A nielen zato, čo všetko odhaľuje.
 
acton
2013-06-27 17:21:22
príspevok od: Katarína Grajcaríkova
ja nemám problém s kritikou, ale niekedy sa mi zdá taká nasilu....zrovna táto fotka mala fajn úspech a nie len tu (nejde vôbec o prsia) ....videla som hooodne prsatých fotiek a nemali odozvu......práve naopak, mám pocit, že prsaté fotky vzbudzujú oveľa viac kritiky ako ovácií........ja som aktový fotograf a viem čo sa mi páči, fotka vo mne vzbudzuje nehu a jemnosť, preto som to podala v bielej nálade (lahký high key)....samozrejme má právo vyjadriť každý svoj názor, ale treba byť kritický najskôr sám k sebe a najskôr sa pozrieť čo dokážem JA a potom hodnotiť prácu iných, ale takto to tu bohužiaľ nefunguje
grajciaricka, mne sa dost pozdavaju niektore tvoje fotografie, zrovna tato mi nesadla,
dolezite je ze sa paci tebe a ostatnym lebo moj nazor je iba moj
 
Katarína Grajcaríkova
2013-06-27 16:51:13
príspevok od: acton
vsimol som si ze tu kritiku niektory v laske nemaju, ale zase na druhej strane zotrel som tu jedneho mladika a bez problemov so mnou komunikoval
ja nemám problém s kritikou, ale niekedy sa mi zdá taká nasilu....zrovna táto fotka mala fajn úspech a nie len tu (nejde vôbec o prsia) ....videla som hooodne prsatých fotiek a nemali odozvu......práve naopak, mám pocit, že prsaté fotky vzbudzujú oveľa viac kritiky ako ovácií........ja som aktový fotograf a viem čo sa mi páči, fotka vo mne vzbudzuje nehu a jemnosť, preto som to podala v bielej nálade (lahký high key)....samozrejme má právo vyjadriť každý svoj názor, ale treba byť kritický najskôr sám k sebe a najskôr sa pozrieť čo dokážem JA a potom hodnotiť prácu iných, ale takto to tu bohužiaľ nefunguje
 
acton
2013-06-27 16:26:16
vsimol som si ze tu kritiku niektory v laske nemaju, ale zase na druhej strane zotrel som tu jedneho mladika a bez problemov so mnou komunikoval
 
Frola
2013-06-27 16:22:52
príspevok od: acton
uz som sa zacinal citit blbo ze prave iba ja tu nieco kritizujem.
tady kritizuji dost já a hádám se to promítá na oblíbenosti . Je tu veľa umělců, nedoceněných, nedotknutelných...tak bacha
 
acton
2013-06-27 16:15:26
príspevok od: Frola
to je anonymita tohoto serveru, baba, nahá a má velké kozy..tak body, jasné né? Dřiv se tu rozdávalo pomaleji. Technická kvalita, kompozice, impakt a teď jen klik klik...a body se sypou
uz som sa zacinal citit blbo ze prave iba ja tu nieco kritizujem.
 
Frola
2013-06-27 16:10:04
príspevok od: acton
kler, no skus hadat prosim ta preco ma tolko zobrazeni...
ked sem hocikto zavesi holu babu, a bude to fotka uplne odveci, bude mat tolko isto zobrazeni,
okrem toho je to obycajna fotka, nic zvlastne, skor by som povedal nekvalitna, modelka spliva s pozadim, hrudnik rozmazany
interesantne kolko ludi je schopne na toto foto reagovat ako perfektne, dokonale a podobne...
to je anonymita tohoto serveru, baba, nahá a má velké kozy..tak body, jasné né? Dřiv se tu rozdávalo pomaleji. Technická kvalita, kompozice, impakt a teď jen klik klik...a body se sypou
 
acton
2013-06-27 14:32:48
pravda je ze moc nevyznam, nefotim akty
ja to prosto tak vidim, je to iba moj nazor a nemam nic proti tomu ked kritizuju moje fotky...
 
Katarína Grajcaríkova
2013-06-27 14:27:49
príspevok od: acton
no ja myslim ze s tym naslapavanim sa jej hompalali prsia, nejak mi to tam nesedi alebo som slepi,
cela ta fotografia je moc bleda, ked je pozadie skoro biele a aj modelka prehnane nasvietena, potom tam nieco spliva,
a modelka je neprirodzena, nie je to niekto na fotografovanie
tak toto ma fakt pobavilo...ty sa vyznáš v tejto problematike asi dosť dobre...
 
acton
2013-06-27 14:24:19
no ja myslim ze s tym naslapavanim sa jej hompalali prsia, nejak mi to tam nesedi alebo som slepi,
cela ta fotografia je moc bleda, ked je pozadie skoro biele a aj modelka prehnane nasvietena, potom tam nieco spliva,
a modelka je neprirodzena, nie je to niekto na fotografovanie
 
Katarína Grajcaríkova
2013-06-27 14:19:28
príspevok od: acton
kler, no skus hadat prosim ta preco ma tolko zobrazeni...
ked sem hocikto zavesi holu babu, a bude to fotka uplne odveci, bude mat tolko isto zobrazeni,
okrem toho je to obycajna fotka, nic zvlastne, skor by som povedal nekvalitna, modelka spliva s pozadim, hrudnik rozmazany
interesantne kolko ludi je schopne na toto foto reagovat ako perfektne, dokonale a podobne...
nekvalitné???? kvalitovo je v poriadku acton, rozmazaný hrudník nevidím a s pozadím tiež nesplva, vidím jasne obrys....podľa mňa je kvalita v poriadku
 
acton
2013-06-27 14:14:15
príspevok od: kler
podľa mňa tu máš top fotky! a niektorí umelci tu kritizujú úplne od veci. to teoretizovanie je úplne smiešne. máš skoro 10 000 zobrazení, to znamená, že fotka zaujala, a teda nič viac ako toto nie je podstatné...
kler, no skus hadat prosim ta preco ma tolko zobrazeni...
ked sem hocikto zavesi holu babu, a bude to fotka uplne odveci, bude mat tolko isto zobrazeni,
okrem toho je to obycajna fotka, nic zvlastne, skor by som povedal nekvalitna, modelka spliva s pozadim, hrudnik rozmazany
interesantne kolko ludi je schopne na toto foto reagovat ako perfektne, dokonale a podobne...
 
robko79
2013-01-04 10:59:35
nádherná fotka a modelka samozrejme tiež.
 
petor1989
2012-10-15 22:00:08
krasna zena a na urovni fotka, mne sa paci pekne podanie farieb umna exelentna .... velka vdaka patr autorovi aj modelke
 
Katarína Grajcaríkova
2012-10-14 14:56:24
príspevok od: kler
podľa mňa tu máš top fotky! a niektorí umelci tu kritizujú úplne od veci. to teoretizovanie je úplne smiešne. máš skoro 10 000 zobrazení, to znamená, že fotka zaujala, a teda nič viac ako toto nie je podstatné...
vďaka, potešilo ma toto konštatovanie
 
kler
2012-10-14 14:53:36
príspevok od: Katarína Grajcaríkova
sorry, ale toto totálna blbosť.....ale absolútne, to mi chceš tvrdiť, že fotku som nespravila ja? to akože keď som modelku nezavolala a nezaplatila ja tak to nie je moja práca????????????
podľa mňa tu máš top fotky! a niektorí umelci tu kritizujú úplne od veci. to teoretizovanie je úplne smiešne. máš skoro 10 000 zobrazení, to znamená, že fotka zaujala, a teda nič viac ako toto nie je podstatné...
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-10-14 12:46:48
príspevok od: SteveS
pridavam sa, k tej zodvihnutej nohe, len nie tvojej kravskej
som sa už nechcel viacej rozpisovať a slovne to ,,zahltávať,, v tom komente mojom ...myslím že k tej spomenutej jednej nožke nedošlapnutej.....k tomu celkovému odľahčenému pocitu o ktorom sme viacerí písali.....hodnýýý kusiko napomááááha, a vo fotke je kus dôležitý.....spoluúčasť a poloha tej nožky druhej.....špička -zem......päta-vzduch.....................to je tam v tom detaile výborné , tá ich súhra...ak by mala tú druhú nožku celým chodilom nacapkanú na zemi.....myslím že ten pocit a dojem z fotky by bol o kus inakvajší, nie až taký........a díky že si ma späť zavolal.............naozaj rád som sa znova na nežnú Lucku pozrel......ale taraz naozaj myslím fotookom ...nechlapským ...no dobre dobre dobre....tak aj chlapským...kúúštik
 
Katarína Grajcaríkova
2012-10-14 11:19:40
príspevok od: Daniel.U
tak napozujes si ju sam, ale vacsinou je to asi tak, ze modelka stoji, pocujes len rachot uzavierok a niekto aktivnejsi si ju aj usmerni. Ale lepsie ako sadnut do auta so Sennom
v podstate sa musím priznať, že ja som tá aktívnejšia a keďže postupy pri Robertovych workshopoch sú o samostatnosti práce so svetlom a modelkou/modelom tak určite nie je toto chválenie sa cudzím perím. Alebo fotenie prirodzeným svetlom je považované za nasvietenie profesionálom????? Podľa mňa nie, každý fotograf musí vidieť svetlo osobitne ale nebudem to tu nikomu vysvetlovať...prídite na workshop k Robertovi 17.11 a skúste si to !!! Potom mudrujte (mierené na Ultra TXF)
 
Daniel.U
2012-10-14 10:46:40
príspevok od: Ultra TXF
Pokiaľ je to z workshopu,tak je to v podstate chválenie sa cudzím perím , pokiaľ ti nachystajú modelku,priestory , urobia pozu a ty cvakneš . Tie ako sadnúť si so schumacherom do auta a potom povedať, že som vyhral preteky.
tak napozujes si ju sam, ale vacsinou je to asi tak, ze modelka stoji, pocujes len rachot uzavierok a niekto aktivnejsi si ju aj usmerni. Ale lepsie ako sadnut do auta so Sennom
 
Katarína Grajcaríkova
2012-10-14 09:57:58
príspevok od: Ultra TXF
Pokiaľ je to z workshopu,tak je to v podstate chválenie sa cudzím perím , pokiaľ ti nachystajú modelku,priestory , urobia pozu a ty cvakneš . Tie ako sadnúť si so schumacherom do auta a potom povedať, že som vyhral preteky.
sorry, ale toto totálna blbosť.....ale absolútne, to mi chceš tvrdiť, že fotku som nespravila ja? to akože keď som modelku nezavolala a nezaplatila ja tak to nie je moja práca????????????
 
Ultra TXF
2012-10-14 09:52:15
príspevok od: Daniel.U
urobit takyto zaber nieje lahke? Ved je to zaber z workshopu s Robertom Vanom. Zavolaju dokonalu modelku a vsetko ti vysvetlia. Pokial mas co to nafotene, tak ten zaber urobis bez vacsej namahy. Na modelke strasne zalezi. Kym nastylujes nemehlo, tak osedivies, ale skusena modelka a okolnosti ti to velmi ulahcia. Samozrejme to chce este esteticke citenie a to bude mas alebo nemas.
Pokiaľ je to z workshopu,tak je to v podstate chválenie sa cudzím perím , pokiaľ ti nachystajú modelku,priestory , urobia pozu a ty cvakneš . Tie ako sadnúť si so schumacherom do auta a potom povedať, že som vyhral preteky.
 
Daniel.U
2012-10-13 11:26:25
príspevok od: Katarína Grajcaríkova
nebudem sa vyjadrovať ku každému komentáru, s niektorými súhlasím a s niektorými nie, ale to je normálne.........tu mi to ale nedá a tu sa vyjadrím. A čo sa mení na tom, že je to fotka z workshopu s Robertom Vanom? predstava, že všetko nastavia a nachystajú ja som iba cvakla je mylná. Aj keď je modelka zabezpečená galériou Robeta Vana (tak to býva aj pri fotení do časopisu, že modelka a všetko je nachystané a fotograf len nafotí) tým pádom to nie je hodnotná fotka? Veď práve to je na tom to "oko", ktorým to fotograf vidí a zveční. Ak by to bolo možné vložila by som sem fotku každého účastníka ws, a by ste videli ako to isté vidí každý inak.....a je to fotené iba s prirodzeným svetlom z okna, modelku som si postavila na chodbu ja a aj keď je profesionálka a vie sa tváriť, ale aj tak si ju fotograf vždy nasmeruje....jej profesionalita spočíva v tom, že presne na prvý krát zvládne požadovaný výraz, a stačí mi na to zo 5 záberov, kdežto u modelky musím robiť názorné ukážky a naov, cvakať 40 záber aby som vybrala jeden......takže hodnota fotky sa dla mňa nemení aj keď je to fotka nafotená na workshope s Robertom Vanom......pripravuje sa ďalší workshop SVADBA a MÓDA, tak nech sa páči šance máme všetci rovnaké, kdo tam pôjde tak sa tam vidíme
ja som nepovedal, ze fotka je zla, dokonca som jej dal lajk. Len som sa snazil priblizit, co chapem, ze tebe nevyhovuje, ze urobit tu fotku nieje az take tazke ako si pan kolega lacikam mysli.
Pacivost a hodnota fotky su relativne. V podstate sa mi paci aj ked by som ju asi trocha inak rezal.
Co sa tyka hodnoty zaberu, tak je to vec uhlu pohladu.
 
Katarína Grajcaríkova
2012-10-13 09:13:07
príspevok od: Daniel.U
urobit takyto zaber nieje lahke? Ved je to zaber z workshopu s Robertom Vanom. Zavolaju dokonalu modelku a vsetko ti vysvetlia. Pokial mas co to nafotene, tak ten zaber urobis bez vacsej namahy. Na modelke strasne zalezi. Kym nastylujes nemehlo, tak osedivies, ale skusena modelka a okolnosti ti to velmi ulahcia. Samozrejme to chce este esteticke citenie a to bude mas alebo nemas.
nebudem sa vyjadrovať ku každému komentáru, s niektorými súhlasím a s niektorými nie, ale to je normálne.........tu mi to ale nedá a tu sa vyjadrím. A čo sa mení na tom, že je to fotka z workshopu s Robertom Vanom? predstava, že všetko nastavia a nachystajú ja som iba cvakla je mylná. Aj keď je modelka zabezpečená galériou Robeta Vana (tak to býva aj pri fotení do časopisu, že modelka a všetko je nachystané a fotograf len nafotí) tým pádom to nie je hodnotná fotka? Veď práve to je na tom to "oko", ktorým to fotograf vidí a zveční. Ak by to bolo možné vložila by som sem fotku každého účastníka ws, a by ste videli ako to isté vidí každý inak.....a je to fotené iba s prirodzeným svetlom z okna, modelku som si postavila na chodbu ja a aj keď je profesionálka a vie sa tváriť, ale aj tak si ju fotograf vždy nasmeruje....jej profesionalita spočíva v tom, že presne na prvý krát zvládne požadovaný výraz, a stačí mi na to zo 5 záberov, kdežto u modelky musím robiť názorné ukážky a naov, cvakať 40 záber aby som vybrala jeden......takže hodnota fotky sa dla mňa nemení aj keď je to fotka nafotená na workshope s Robertom Vanom......pripravuje sa ďalší workshop SVADBA a MÓDA, tak nech sa páči šance máme všetci rovnaké, kdo tam pôjde tak sa tam vidíme
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-10-13 05:06:12
príspevok od: Koma
a mne sa práve páči to čo haplovi vadí..že nie je dostupnutá na zem...akoby ju to odlashčovalo..je v tom taká elegantná lahkosť či čo....a akoby to tak nejako korešpondovalo s tými závesmi čo sú svojimi končekmi tiež len kúštik nad zemou ukončené....ten účes, drdolček...myslím že slečne modelke mimoriadne svedčí..ale parádne.....dáva vyniknúť jej príjemným líniám tváre a krásnemu krku....+ ten pohľad a hlavové otočenie do svetla fajn fajn zatraktívňuje...viem že slečny modelky by sa nemali hodnotiť, že treba priamo k fotke...šak ja priamo k fotke...zdá sa mi že zväčšené poprsie ( ako si sama minule pod tou prvou písala ...kde vyplynulo že jazvičku po plastike na nej retušneš )....sa akoby stávalo pre mňa v pohľade na fotku už kus dominatné...akoby jemne narúšalo tú ľahkosť a elegantnosť...dohovie, ja myslím že jej ,,to,, vôbec nebolo treba.
pridavam sa, k tej zodvihnutej nohe, len nie tvojej kravskej
 
mlyncheck
2012-10-13 01:44:27
Majiteľ stránky má určite, radosť taká fotečka sa nevidi...Fotografke gratulujem ...
 
Daniel.U
2012-10-12 22:59:04
príspevok od: lacikam
"...smerujú skôr na fotografku." Asi by malo byť nepísaným pravidlom pre - Foto dňa - pre členov - nehodnotiť kriticky. Jednak snímok by mal, musí a väčšinou aj spĺňa atribúty základnych pravidiel - drobné odchýlky vždy môžu byť zahrnuté pod autorský zámer - a niektoré komentáre sú až urážlivé. "Člen e-photo", ktorý na tejto fotke vidí "šušku" - nie je pre mňa fotograf. O tom akty nie sú. Kritika pri "Foto dňa" už vyznieva skôr ako "hnidopišstvo" či závisť, radšej by som sa jej zdržal.. Urobiť takýto záber nie je ľahké, počnúc zaobstaraním vhodnej a ochotnej modelky. Za to si zaslúži rešpekt.
urobit takyto zaber nieje lahke? Ved je to zaber z workshopu s Robertom Vanom. Zavolaju dokonalu modelku a vsetko ti vysvetlia. Pokial mas co to nafotene, tak ten zaber urobis bez vacsej namahy. Na modelke strasne zalezi. Kym nastylujes nemehlo, tak osedivies, ale skusena modelka a okolnosti ti to velmi ulahcia. Samozrejme to chce este esteticke citenie a to bude mas alebo nemas.
 
signum75
2012-10-12 22:56:04
krásne prevedená nahota..jemné a pekné
 
lacikam
2012-10-12 21:51:40
"...smerujú skôr na fotografku." Asi by malo byť nepísaným pravidlom pre - Foto dňa - pre členov - nehodnotiť kriticky. Jednak snímok by mal, musí a väčšinou aj spĺňa atribúty základnych pravidiel - drobné odchýlky vždy môžu byť zahrnuté pod autorský zámer - a niektoré komentáre sú až urážlivé. "Člen e-photo", ktorý na tejto fotke vidí "šušku" - nie je pre mňa fotograf. O tom akty nie sú. Kritika pri "Foto dňa" už vyznieva skôr ako "hnidopišstvo" či závisť, radšej by som sa jej zdržal.. Urobiť takýto záber nie je ľahké, počnúc zaobstaraním vhodnej a ochotnej modelky. Za to si zaslúži rešpekt.
 
marcus_labeo
2012-10-12 21:36:02
príspevok od: lucy1990
Volakedy pred dietatkom
Ááá, tak vidím, že sa nám sem špeciálne kvôli fotke zaregistrovala samotná modelka. Tak vitaj, vidíš, aké vášne si tu rozpútala. Každopádne si neber príliš k srdcu negatívne reakcie, jednak sú menšinové a smerujú skôr na fotografku.
 
Matej_Hlbocan
2012-10-12 21:04:57
Pozerám, ľavý horný roh si už orezala.. Well done
 
buterfly
2012-10-12 20:44:06
sexi...
 
Imiy
2012-10-12 20:38:59
príspevok od: root27
prepaly ako svina, fuj!!!
Ty máš prepálený mozog , a divim sa ze si trufas vobec nieco hodnotiť ...
 
alkaline
2012-10-12 20:34:36
...teda povedzme si to narovinu...
...tu sa rozpútala diskusia...!...


 
Imiy
2012-10-12 20:25:40
vynikajuca fotka ...
 
yves998
2012-10-12 20:08:24
krasne foto,prosim ta nejake info k foto-session,ako vyberas modelky,a pod,dakujem
 
lucy1990
2012-10-12 20:05:16
príspevok od: JB.photo
OT: Inak volakedy mala omnoho krajsie prsia...teraz uz su na moj vkus privelke. Ale doba je doba a ak chce byt uspesna tak musi vytrcat bo dnes takych prrrrs je kopa. Ale chuda lutujem jej chrbticu, vyziada si to svoju dan ked bude starsia...
Volakedy pred dietatkom
 
markato1
2012-10-12 20:01:00
parada..aj foto
 
quintes
2012-10-12 19:43:58
citat komenty, jedna zabava...

backspace, a pisanie, dookola skusam napisat nieco, co vas vystihuje, no pritom neuraza... neda sa slovkom, obycajni?? ach jaj....
 
Nico 1
2012-10-12 19:34:54
Pekná foto ktorá vyjadruje nežnosť pohlavia v jej kráse!!Nádhera
 
JB.photo
2012-10-12 18:38:44
príspevok od: lacoslav
Premýšľaj!
Tomuto sa hovori argument! Nepotrebujem nad tym rozmyslat,rozmyslam ked to pisem a stojim si za tym.
 
lacoslav
2012-10-12 18:36:54
príspevok od: JB.photo
Ano? A preco myslis?
Premýšľaj!
 
JB.photo
2012-10-12 18:13:36
príspevok od: lacoslav
Porovnávaš neporovnateľné!!!
Ano? A preco myslis?
 
lacoslav
2012-10-12 18:06:38
príspevok od: JB.photo
Asi pojdem proti prudu,ale neva,niekto to povedat musi. Akoze nehovorim,ze zla fotka,ale myslim,ze uplne obycajna. Posunul by som ju doprava nech nezakryva tie zavesy a vyplni lepsie obraz. Poza mi tiez moc nesedi-noha+ruky a spominane "lono". Modelka ma velky potencial a tym teraz nemyslim prsia(tie radsej nekomentujem ). Ale to som chcel...ze ludia tu vidia peknu zenu s peknymi a velkymi prsiami a uz klikaju ostosest. Je to troska zavadzajuce a nefer voci ostatnym dobrym a lepsim fotkam ako je aj napr. tato od tej istej autorky: www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/257030/tomas/ Neporovnatelne lepsia fotka a ma 60 bodov....
Porovnávaš neporovnateľné!!!
 
CambalJozef
2012-10-12 17:36:13
škoda mlčat ---- excelentné emotívne SUPER ..
 
pagara
2012-10-12 17:25:18
Gratulujem Toto je niečo krásne .
 
JB.photo
2012-10-12 16:14:17
OT: Inak volakedy mala omnoho krajsie prsia...teraz uz su na moj vkus privelke. Ale doba je doba a ak chce byt uspesna tak musi vytrcat bo dnes takych prrrrs je kopa. Ale chuda lutujem jej chrbticu, vyziada si to svoju dan ked bude starsia...
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-10-12 16:04:58
príspevok od: fazytko
A kde su akože tie prepaly?
Ja viem....ja viéééém kde súúú......ukázal som gazdine....aha už druhý deň očumujem jednu nežnú krásku....ako kolega Alkaline správne a výstižne poznamenal..nájdeš v nej tak horúcu živočíšnosť...ako aj chladnú dokonalosť mramoru...poď poď kuknúť aj ty .. aha............................a gazdina mi hneď zo dve tri svižné a štipľavé ... poza uši pripálila...
 
fatality
2012-10-12 15:50:26
príspevok od: goodlight
praca sa mi velmi paci a tiez sa mi velmi paci, ze je to konecne pekna "prirodna foto" (ked nie tak velmi sikovny plasticky chirurg)...proste velmi kvitujem, ze sa nejedna o tie otrasne umeliny, ktore nas vsade obklopuju
asi ta nepotesim,ale pri jej minulej fotke sa rozoberala jazva akurat v tej oblasti,kadial sa vkladaju implantaty..takze jej prednosti su asi mierne podporene,kazdopadne vyzeraju este stale prirodzene...
a fotka samozrejme fajn
 
fazytko
2012-10-12 15:48:19
Krásny decentný akt, veľmi pekne spracovaná fotka a modelka tomu dodala ten správny náboj.
 
seifi
2012-10-12 15:47:14
keď čítam tie komenty, tak je jasné, kvôli čomu bola rada starších, rada starších hľadí na svet svet rozumom a nie cez kosoštvorec
 
fazytko
2012-10-12 15:46:53
príspevok od: blahoslav J B Art
skoda ze nema chlpatu susku a nie takto pedo vyholene
vieš že máme rok 2012 ? Chlpaté šušky vymreli asi pred 15timi rokmi.
 
nariecnik
2012-10-12 15:44:58
Kde sa hrabu krajinky
 
fazytko
2012-10-12 15:43:53
príspevok od: root27
prepaly ako svina, fuj!!!
A kde su akože tie prepaly?
 
Vagoss
2012-10-12 15:35:12
Hmm chleby poriadne.
 
fazytko
2012-10-12 15:33:17
príspevok od: jan.zitniak
Bolo by to zaujímavejšie, keby si zakrývala lono. Takto mi fotka už pripadá mimo žáner ephota.
Presne tak, lebo ephoto je len o krajinkách zvieratkách v makro fotografii. Čo je trošku škoda keďže ephoto je fotograficky portál a nie krajinkársky.
 
PeterSV
2012-10-12 15:21:12
Plúca fajn teda mááá.
 
netmouse
2012-10-12 15:11:49
tie prsia su nechutne svietia tam ako "exkrement" na kope snehu ... poza, fotka, mysienka dobra ... len trocha vadi to nalepenie na zaves, chcelo by to troska iny uhol (pre mna) ... celkovy dojem "palec" hore ...
 
tomi_sixx
2012-10-12 15:05:41
u mne dobrí modelka +++ TK mne vyhovuje póza super vsetko biele naokolo mne sa tiez paci
 
miriko
2012-10-12 14:50:26
veľmi pekné foto ( aj vďaka modelke ) je komplexne luxusné,
pekná modelka,
jediné čo mi trocha nesedí je póza ( výraz ) otvorených úst,
aj inej tvojej fotke má trošku zvlášne otvorenú pusu.
 
dramatiq
2012-10-12 14:23:18
zeby tam bolo az vela odhaleneho? v dnesnej preerotizovanej dobe je to uz asi ok.
foto ako celok posobi vyrovnane, tonalite ani makkemu svetlu sa neda nic vytknut.

ak by som bol skarohlid tak by som poukazal na to ze oblast tvare je od pozadia slabo odseparovana, po svetlostnej stranke, ale to sa pri dennom svetle asi tazko manage-uje

este ma napadlo ze by to mohla byt pekna reklama na nejaku sukromnu kliniku estetickej chirurgie
 
Dominges
2012-10-12 13:59:25
počkajte prídu chlapy pobede z práce,bude konflikt! (kritika ako hrom),a ked si pozrete ich fotoreprot sama srnka v lese.
za mňa: foto fajn!
 
blahoslav J B Art
2012-10-12 13:10:08
skoda ze nema chlpatu susku a nie takto pedo vyholene
 
tibor22
2012-10-12 12:39:02
príspevok od: marcus_labeo
Tak keď je to len tým, vyzleč svoju frajerku, cvakni a určite to bude foto dňa.
nepotrebujem nikoho vyzliekať a nič dokazovať!
 
marcus_labeo
2012-10-12 12:35:41
príspevok od: tibor22
ouu.. zase nohá holka a už je z toho fotografia dňa
Tak keď je to len tým, vyzleč svoju frajerku, cvakni a určite to bude foto dňa.
 
tibor22
2012-10-12 12:32:28
ouu.. zase nohá holka a už je z toho fotografia dňa
 
root27
2012-10-12 12:32:24
príspevok od: symbian
Ja tam napríklad emóciu cítim aj vídím, peložením pravej ruky na ľavú v tejto póze to vyjadruje akési napatie, alebo čakanie na niečo..., možno nedočkavosť čo aj doplňuje pozerania z okna
diva sa mna ten dochodca z piateho oproti ci nediva? to je napatie a emocia ako hovado
 
root27
2012-10-12 12:28:14
príspevok od: Ultra TXF
Chlapi , dajme ruku na lono .....teda na srdce som chcel povedať....
Môže mať táto žena zlý akt ? Nemôže ! Môžete ju dať aj k sústruhu a aj tak to bude parádička .

ja mam jeden sustruh dajte ho k nemu
 
root27
2012-10-12 12:26:26
príspevok od: kubizmus
konecne po dlhsom case nejaky akt na urovni palec hore!
iba palec?
 
root27
2012-10-12 12:25:08
prepaly ako svina, fuj!!!
 
marcus_labeo
2012-10-12 11:18:13
príspevok od: maikiboy
modelka lucka javorčeková. poťeší.
No pozerám, že tá už má dosť nafotené a nie zlé: https://www.google.sk/search?q=lucia+javor%C4%8Dekov%C3%A1&hl=sk&client=firefox-a&hs=XIx&rls=org.mozilla:sk:official&prmd=imvnso&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=yN93UMPuO8vDswbuqIHADw&ved=0CCgQsAQ&biw=1366&bih=676
 
ciki62
2012-10-12 11:08:15
príspevok od: lamik
aby som zbytočne nevypisoval to isté, tak len toto podpisujem. ... a dodávam, že aj Helmut Newton by zbledol od úžasu, keby ju videu ... mmm ... Nové mesto nad Váhom ... kto by to povedal ...
a mávam klobúkom pri členkoch .-)
Prsne Helmuth Newton ma napadol pri pohľade na túto krásnu fotografiu (y)
 
jojooff
2012-10-12 11:00:15
opadol som ...
 
maikiboy
2012-10-12 10:52:48
modelka lucka javorčeková. poťeší.
 
buy-10
2012-10-12 10:36:24
no do pr.... krasna foto
 
lamik
2012-10-12 10:27:52
príspevok od: marcus_labeo
A ja si zase dovolím povedať, že je to dnes jedna z najlepších fotiek. Je samozrejme pravdou, že akt už v náhľade človeka upúta a núti kliknúť; je pravdou, že veľké percento jej úspechu je dané perfektným telom a pôsobivým hrudníkom. Ale neznižoval by som kvality fotky len tým, že "holá žena má vždy úspech". Fotka je na vysokej úrovni zo všetkých strán: kompozične (umiestnenie modelky do jednej strany, pohľad do druhej, priestorovo väčšej, optimálny orez, nič nikde nepretŕča, ani neruší tesným dotykom s okrajom - preto väčšie posunutie doprava, príp. orez nie je žiadúci). Tiež samotná modelka je zaujímavá nielen prsiami a nahotou, je perfektne stavaná, štíhla, má aristokraticky pôsobiaci štíhly krk, zvýraznený vhodným účesom, napriek nahote nemá nijako vulgárny či lascívny výraz, naopak zachováva istú dôstojnosť a tajomnosť (hoci ukazuje všetko). Póza s nohou nad podlahou, tesne pred našliapnutím prináša vizuálnu ľahkosť. Prostredie svojou strohosťou neodpútava pozornosť od hlavného objektu, vhodne ho dopĺňa. Aj technické prevedenie je na vysokej úrovni: výborné nasvietenie a celkové ladenie v štýle high key (dominancia svetlých tónov, žiadne výrazné tmavé tóny, pritom bez očividných prepalov) je vydarené.
Skrátka pre mňa (zatiaľ) foto dňa.
aby som zbytočne nevypisoval to isté, tak len toto podpisujem. ... a dodávam, že aj Helmut Newton by zbledol od úžasu, keby ju videu ... mmm ... Nové mesto nad Váhom ... kto by to povedal ...
a mávam klobúkom pri členkoch .-)
 
SalvadorD
2012-10-12 09:45:42
pekna fotografia,modelka je uzasna jej crty tvare su uzasne krasne hrube pery...aj ja hladam taku modelku na leto2013.
 
symbian
2012-10-12 09:40:03
príspevok od: spektrum
snažím sa nájsť nejakú emóciu alebo myšlienku, ale nechytilo ma to...asi preto, že som žena, to že je dobrá tonalita a pekná modelka mi nedáva ani jedno z toho, verím tomu, že je populárna aj inde, mne aj tá póza pripadá príliš vypätá a nič nevyjadrujúca.....ľahkosť z toho necítím ani uvoľnenosť...píšem to len preto, že ťa to možno niekam posunie
Ja tam napríklad emóciu cítim aj vídím, peložením pravej ruky na ľavú v tejto póze to vyjadruje akési napatie, alebo čakanie na niečo..., možno nedočkavosť čo aj doplňuje pozerania z okna
 
symbian
2012-10-12 09:34:25
nádhera....
 
stano66
2012-10-12 09:22:10
krásna. prirodzená, pekné svetlo, nič vyrušujúce. krásna žena a krásna fotka.
 
spektrum
2012-10-12 09:20:34
snažím sa nájsť nejakú emóciu alebo myšlienku, ale nechytilo ma to...asi preto, že som žena, to že je dobrá tonalita a pekná modelka mi nedáva ani jedno z toho, verím tomu, že je populárna aj inde, mne aj tá póza pripadá príliš vypätá a nič nevyjadrujúca.....ľahkosť z toho necítím ani uvoľnenosť...píšem to len preto, že ťa to možno niekam posunie
 
juve16
2012-10-12 08:20:43
viem že je to prkotina a záležitosť svetla, ale mne vadí a trochen okále ťahá rozdielna farebnosť bradaviek
 
orim71
2012-10-12 07:54:41
BEAUTIFUL modelka, hneď je deň krajší!
 
sankiakis
ocenenie redakciou 2012-10-12 00:07:08
netrepte tu moze byt len problem ze niekto nema rad az take, a ten taky typ zeny iny ani nie
 
goodlight
2012-10-11 23:43:26
praca sa mi velmi paci a tiez sa mi velmi paci, ze je to konecne pekna "prirodna foto" (ked nie tak velmi sikovny plasticky chirurg)...proste velmi kvitujem, ze sa nejedna o tie otrasne umeliny, ktore nas vsade obklopuju
 
samophoto
2012-10-11 22:52:06
svetlo , póza , modelka .........
výborná práca
 
LK1961
2012-10-11 22:16:02
super,po všetkých stránkach
 
seifi
2012-10-11 22:03:16
príspevok od: vader
kde len toto rastie ... chodil by som kazdy den zbierat ani platit by mi nemuseli
to muselo velmi vela generaci geny slachtit aby take nieco krasne sa zjavilo bo to sa ani nemohlo narodit

pekne
tak isto rozmýšlajú naši poslanci, a majú na to si to zaplatiť, tašku odnesú
 
seifi
2012-10-11 21:58:40
príspevok od: kralik_j
velmi pekne, tonalita je super i prostredie

Jednoduche, ziadne rusive prvky na tele, ci hodbe

super svetlo
jeden väčší druhý menší, akože bez rušivých prvkov ale tak to býva zo skúsenosti, nie ?
 
seifi
2012-10-11 21:55:02
príspevok od: jan.zitniak
Bolo by to zaujímavejšie, keby si zakrývala lono. Takto mi fotka už pripadá mimo žáner ephota.
k tejto hodine ti erotomani nadelili -9 bodov, to tu už dávno nebolo; keby si napísal, že miluješ Obamu, tak ti toľko mínusov nedajú; zábavné, nie ?
 
palys
2012-10-11 21:15:37
Je to pekne a Dobre urobene.
 
Katarína Grajcaríkova
2012-10-11 21:13:22
príspevok od: andrejgrznar
Sorry za OT, ale dnes som to už komentoval a pozeram že moj koment tu ani nie je. Je chyba niekde na mojej strane alebo je nejaky problem s databazou či ako ?
neviem kde je problém
 
andrejgrznar
2012-10-11 20:48:03
Sorry za OT, ale dnes som to už komentoval a pozeram že moj koment tu ani nie je. Je chyba niekde na mojej strane alebo je nejaky problem s databazou či ako ?
 
JB.photo
2012-10-11 20:39:42
príspevok od: alkaline
"Ja som nechcel povedat ze fotka je zla,ale myslim,ze ma "neprimerany"uspech vdaka modelke."



...ake to je už fakt hranie sa so slovíčkami...

...pokiaľ ide o odpoveď na tvoju otázku...tak tú poznáme obaja...
 
Marcel Rebro
2012-10-11 20:36:23
vsetko uz bolo napisane a na niektore odpovede nie su otazky ...
 
alkaline
2012-10-11 20:26:34
príspevok od: JB.photo
Ja som niekde pisal ze to je len uspech modelky? Ach naco sa ja pustam do takychto debat...
"Ja som nechcel povedat ze fotka je zla,ale myslim,ze ma "neprimerany"uspech vdaka modelke."



...ake to je už fakt hranie sa so slovíčkami...

...pokiaľ ide o odpoveď na tvoju otázku...tak tú poznáme obaja...
 
JB.photo
2012-10-11 20:18:52
príspevok od: alkaline
...warlock...
...dnes...?...
...lebo dnes nie...



...a...

...áno...modelka je prvotriedna...
...nájdeš v nej tak horúcu živočíšnosť...ako aj chladnú dokonalosť mramoru...
...a v tom je brutálny potenciál...
...je poistením úspechu mať pred objektívom taký materiál...
...a dá sa z neho vytrieskať viac...
...ale to sa dá vždy...a zo všetkého...
...no zvaliť na ňu celučký úspech...?
...to je trochu zjednodušujúce...
...a nefér...




Ja som niekde pisal ze to je len uspech modelky? Ach naco sa ja pustam do takychto debat...
 
JB.photo
2012-10-11 20:17:20
príspevok od: Katarína Grajcaríkova
samozrejme, že to beriem v dobrom, ja nie som urážlivý ani hádavý tip...mňa baví diskutovať a ako Robert Vano vraví, ak chceš mať peknú fotku musíš mať peknú modelku. A ja s tým plne súhlasím ....keby na tejto fotke stála moja mama tak by určite namala taký úspech ...je to z väščej časti o modelke!!!
Heeeej jasneeee,ale takto by som to nestaval. To by si mohla potom postavit aj tak ze keby tam bola priklad Sklenarikova naha a je to zla fotka,tak ma aj tak vela bodov tu. Ja hovorim ako to funguje na takychto verejnych portaloch. O toto mi len islo. Fotka je DOBRA,aj ked s niektorymi vecami co pisal marcus labeo nesuhlasim. Len mi je luto niekedy aj lepsich fotiek,ze to ludia nevedia ocenit ako take kde su naaaaaadherne prsia a naaaadherna modelka. Ale dobre vies,ze ano tuto ti kazdy da kladne hodnotenia,ale skutocne super akt potrebuje aj nieco viac a myslim ze mas na to potencial. napr. https://1x.com/#!/photo/54397/all/latest-additions/solar-wind
 
alkaline
2012-10-11 20:12:37
...warlock...
...dnes...?...
...lebo dnes nie...



...a...

...áno...modelka je prvotriedna...
...nájdeš v nej tak horúcu živočíšnosť...ako aj chladnú dokonalosť mramoru...
...a v tom je brutálny potenciál...
...je poistením úspechu mať pred objektívom taký materiál...
...a dá sa z neho vytrieskať viac...
...ale to sa dá vždy...a zo všetkého...
...no zvaliť na ňu celučký úspech...?
...to je trochu zjednodušujúce...
...a nefér...




 
Katarína Grajcaríkova
2012-10-11 20:07:08
príspevok od: JB.photo
Viem co je 500px,prispievam tam aj ja. U Julie to vobec nie je o modelkach,teda ano ma ich pekne,ale ona tam dava svoju velku pridanu hodnotu,ak vies fotit,vies co myslim.Este raz...chcel som tymi mojimi komentami povedat,ze mi je luto ako to tu funguje...v tomto. Takze ty vies s kym sa chce porovnavat a na aku uroven stavas tuto foto. Ja si stale stojim za tym,ze ten maly chlapec je omnoho lepsia foto, viac si tam ako autorka pridala ako tu. Ak si pozres stranku 1x tak uvidis co su akty na svetovej urovni a skus tam pridat aj toto,ci sa postasti. Vravim nie zla foto toto,ale... .......pisal som to v dobrom. Ahoj.
samozrejme, že to beriem v dobrom, ja nie som urážlivý ani hádavý tip...mňa baví diskutovať a ako Robert Vano vraví, ak chceš mať peknú fotku musíš mať peknú modelku. A ja s tým plne súhlasím ....keby na tejto fotke stála moja mama tak by určite namala taký úspech ...je to z väščej časti o modelke!!!
 
Cyril
2012-10-11 20:02:50
Prijemne
Krk a klucne kosti, mnam
 
JB.photo
2012-10-11 19:56:21
príspevok od: Katarína Grajcaríkova
na portáli 500px (čo je svetový portál) bola behom chvílky zaradená medzi najpopulárnejšími fotkami a tiež sú tam autory (a prsaté modelky), ktorým nesiaham ani po členky...a keď už spomínaš Juliu Skalozub....to je fotografka pre mňa TOP, ale ak by mala nezaujímavé a tuctové modelky neboli by jej fotky také waw (to samozrejme nechcem povedať, že neviem fotiť).....takttiež sa nájdu "kritici", ktoré by si aj na jej fotke našli niečo...........inak ďakujem za slová a názor
Viem co je 500px,prispievam tam aj ja. U Julie to vobec nie je o modelkach,teda ano ma ich pekne,ale ona tam dava svoju velku pridanu hodnotu,ak vies fotit,vies co myslim.Este raz...chcel som tymi mojimi komentami povedat,ze mi je luto ako to tu funguje...v tomto. Takze ty vies s kym sa chce porovnavat a na aku uroven stavas tuto foto. Ja si stale stojim za tym,ze ten maly chlapec je omnoho lepsia foto, viac si tam ako autorka pridala ako tu. Ak si pozres stranku 1x tak uvidis co su akty na svetovej urovni a skus tam pridat aj toto,ci sa postasti. Vravim nie zla foto toto,ale... .......pisal som to v dobrom. Ahoj.
 
JB.photo
2012-10-11 19:45:22
príspevok od: marcus_labeo
A ja si zase dovolím povedať, že je to dnes jedna z najlepších fotiek. Je samozrejme pravdou, že akt už v náhľade človeka upúta a núti kliknúť; je pravdou, že veľké percento jej úspechu je dané perfektným telom a pôsobivým hrudníkom. Ale neznižoval by som kvality fotky len tým, že "holá žena má vždy úspech". Fotka je na vysokej úrovni zo všetkých strán: kompozične (umiestnenie modelky do jednej strany, pohľad do druhej, priestorovo väčšej, optimálny orez, nič nikde nepretŕča, ani neruší tesným dotykom s okrajom - preto väčšie posunutie doprava, príp. orez nie je žiadúci). Tiež samotná modelka je zaujímavá nielen prsiami a nahotou, je perfektne stavaná, štíhla, má aristokraticky pôsobiaci štíhly krk, zvýraznený vhodným účesom, napriek nahote nemá nijako vulgárny či lascívny výraz, naopak zachováva istú dôstojnosť a tajomnosť (hoci ukazuje všetko). Póza s nohou nad podlahou, tesne pred našliapnutím prináša vizuálnu ľahkosť. Prostredie svojou strohosťou neodpútava pozornosť od hlavného objektu, vhodne ho dopĺňa. Aj technické prevedenie je na vysokej úrovni: výborné nasvietenie a celkové ladenie v štýle high key (dominancia svetlých tónov, žiadne výrazné tmavé tóny, pritom bez očividných prepalov) je vydarené.
Skrátka pre mňa (zatiaľ) foto dňa.
To ci bude dnes naj,alebo nie,nic neriesi. Ja som nechcel povedat ze fotka je zla,ale myslim,ze ma "neprimerany"uspech vdaka modelke. Ved si len pozri tie komenty dole...Ake percento ludi,muzov,napisalo hodnotne komenty na foto a kolko vyjadrilo len svoj udiv? A to ze by sa nedala posunut doprava... ...nechaj tak. Hehe,nemusis mi vysvetlovat co je highkey. Este raz,netvrdim ze foto je zla,ale myslim si ze su tu lepsie fotky,ktore taky uspech nemaju.
 
brki
2012-10-11 19:36:33
výborná, nevtieravá, vkusná póza modelky, jemná tonalita v súlade s témou fotky...
 
mythos_666
2012-10-11 18:58:40
pre mna foto dna, krasna zena, dobra fotka
 
vader
2012-10-11 18:10:02
kde len toto rastie ... chodil by som kazdy den zbierat ani platit by mi nemuseli
to muselo velmi vela generaci geny slachtit aby take nieco krasne sa zjavilo bo to sa ani nemohlo narodit

pekne
 
bundash
2012-10-11 17:51:05
príspevok od: jan.zitniak
Bolo by to zaujímavejšie, keby si zakrývala lono. Takto mi fotka už pripadá mimo žáner ephota.
Amen!!! ...... Teraz vazne, mne sa paci s lonom, lebo lono existuje a je odfotene kultivovane a je nadherne! Nie je v tom ani naznak vulgarnosti, pornografickej gynekologie uz vobec nie...
 
Katarína Grajcaríkova
2012-10-11 17:08:05
príspevok od: JB.photo
No vytrca-nevytrca. Na tunajsie pomery a mnozstvo "cvakov" ako su tu niektore tak ano,ale kvalitativne s porovnanim s inymi prevazne zahr. portalmi ani nie. A vytrca aj zanrom a stupnom odhalenia hlavne a tie prsia tam hraju tiez znacnu rolu. Ale ako vravim,nehovorim ze to je zla fotka,len sa mi zda az presprilis uspesna vzhladom na kvalitu tejto a ostatnych fotiek...ak by to bol pocin bliziaci sa profi fotografke ako je napr. Julia Skalozub,alebo aj amaterom zo zahr. portalov,tak som ticho a smekam klobk a klikam ostosest aj ja. Napr. pre mna jeden z naj v tomto zanre...https://1x.com/#!/photo/37621 , https://1x.com/#!/photo/48643/portfolio/86472 , alebo spominana Julia.
na portáli 500px (čo je svetový portál) bola behom chvílky zaradená medzi najpopulárnejšími fotkami a tiež sú tam autory (a prsaté modelky), ktorým nesiaham ani po členky...a keď už spomínaš Juliu Skalozub....to je fotografka pre mňa TOP, ale ak by mala nezaujímavé a tuctové modelky neboli by jej fotky také waw (to samozrejme nechcem povedať, že neviem fotiť).....takttiež sa nájdu "kritici", ktoré by si aj na jej fotke našli niečo...........inak ďakujem za slová a názor
 
hladacvody
2012-10-11 15:52:10
príspevok od: walde
...ja som svojho času hodnotil a pozitívne komentoval aj Tomášove portréty,...ak páni dovolia, budem hodnotiť a komentovať aj tento nádherne prevedený akt:
...páči sa mi práca fotografa, jemná tonalita, kompozícia, póza, a...snáď páni prepáčia, nie som pritom zameraný na fotenie aktov
pozeral som aj ostatne ,jednu takuto si tiez hodnotil ,hlavne tonalitu ,ta sa pacila aj mne ....
 
walde
ocenenie redakciou 2012-10-11 14:43:08
...ja som svojho času hodnotil a pozitívne komentoval aj Tomášove portréty,...ak páni dovolia, budem hodnotiť a komentovať aj tento nádherne prevedený akt:
...páči sa mi práca fotografa, jemná tonalita, kompozícia, póza, a...snáď páni prepáčia, nie som pritom zameraný na fotenie aktov
 
gastiv
2012-10-11 14:41:33
tak tu dnes niekto ide na istotu.grajcaricka vie velmi dobre co tu na muzov plati
uz tie predosle boli pekne ale tato je HAMMER.
 
marcus_labeo
2012-10-11 14:10:19
A ja si zase dovolím povedať, že je to dnes jedna z najlepších fotiek. Je samozrejme pravdou, že akt už v náhľade človeka upúta a núti kliknúť; je pravdou, že veľké percento jej úspechu je dané perfektným telom a pôsobivým hrudníkom. Ale neznižoval by som kvality fotky len tým, že "holá žena má vždy úspech". Fotka je na vysokej úrovni zo všetkých strán: kompozične (umiestnenie modelky do jednej strany, pohľad do druhej, priestorovo väčšej, optimálny orez, nič nikde nepretŕča, ani neruší tesným dotykom s okrajom - preto väčšie posunutie doprava, príp. orez nie je žiadúci). Tiež samotná modelka je zaujímavá nielen prsiami a nahotou, je perfektne stavaná, štíhla, má aristokraticky pôsobiaci štíhly krk, zvýraznený vhodným účesom, napriek nahote nemá nijako vulgárny či lascívny výraz, naopak zachováva istú dôstojnosť a tajomnosť (hoci ukazuje všetko). Póza s nohou nad podlahou, tesne pred našliapnutím prináša vizuálnu ľahkosť. Prostredie svojou strohosťou neodpútava pozornosť od hlavného objektu, vhodne ho dopĺňa. Aj technické prevedenie je na vysokej úrovni: výborné nasvietenie a celkové ladenie v štýle high key (dominancia svetlých tónov, žiadne výrazné tmavé tóny, pritom bez očividných prepalov) je vydarené.
Skrátka pre mňa (zatiaľ) foto dňa.
 
JB.photo
2012-10-11 13:19:33
príspevok od: alkaline
...si zabil...
...ale to je normálne...
...a nazdávam sa že je tomu tak predovšetkým z dôvodu...
...jasného očakávania už v náhľade...




...napriek tomu...
...nežná lucia z porcie dennej nádielky vytŕča...
...a nemám na mysli jej anatomickú stránku...

No vytrca-nevytrca. Na tunajsie pomery a mnozstvo "cvakov" ako su tu niektore tak ano,ale kvalitativne s porovnanim s inymi prevazne zahr. portalmi ani nie. A vytrca aj zanrom a stupnom odhalenia hlavne a tie prsia tam hraju tiez znacnu rolu. Ale ako vravim,nehovorim ze to je zla fotka,len sa mi zda az presprilis uspesna vzhladom na kvalitu tejto a ostatnych fotiek...ak by to bol pocin bliziaci sa profi fotografke ako je napr. Julia Skalozub,alebo aj amaterom zo zahr. portalov,tak som ticho a smekam klobk a klikam ostosest aj ja. Napr. pre mna jeden z naj v tomto zanre...https://1x.com/#!/photo/37621 , https://1x.com/#!/photo/48643/portfolio/86472 , alebo spominana Julia.
 
alkaline
2012-10-11 13:02:16
príspevok od: JB.photo
Asi pojdem proti prudu,ale neva,niekto to povedat musi. Akoze nehovorim,ze zla fotka,ale myslim,ze uplne obycajna. Posunul by som ju doprava nech nezakryva tie zavesy a vyplni lepsie obraz. Poza mi tiez moc nesedi-noha+ruky a spominane "lono". Modelka ma velky potencial a tym teraz nemyslim prsia(tie radsej nekomentujem ). Ale to som chcel...ze ludia tu vidia peknu zenu s peknymi a velkymi prsiami a uz klikaju ostosest. Je to troska zavadzajuce a nefer voci ostatnym dobrym a lepsim fotkam ako je aj napr. tato od tej istej autorky: www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/257030/tomas/ Neporovnatelne lepsia fotka a ma 60 bodov....
...si zabil...
...ale to je normálne...
...a nazdávam sa že je tomu tak predovšetkým z dôvodu...
...jasného očakávania už v náhľade...




...napriek tomu...
...nežná lucia z porcie dennej nádielky vytŕča...
...a nemám na mysli jej anatomickú stránku...

 
JB.photo
2012-10-11 12:52:11
Asi pojdem proti prudu,ale neva,niekto to povedat musi. Akoze nehovorim,ze zla fotka,ale myslim,ze uplne obycajna. Posunul by som ju doprava nech nezakryva tie zavesy a vyplni lepsie obraz. Poza mi tiez moc nesedi-noha+ruky a spominane "lono". Modelka ma velky potencial a tym teraz nemyslim prsia(tie radsej nekomentujem ). Ale to som chcel...ze ludia tu vidia peknu zenu s peknymi a velkymi prsiami a uz klikaju ostosest. Je to troska zavadzajuce a nefer voci ostatnym dobrym a lepsim fotkam ako je aj napr. tato od tej istej autorky: www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/257030/tomas/ Neporovnatelne lepsia fotka a ma 60 bodov....
 
hladacvody
2012-10-11 12:39:33
príspevok od: Ultra TXF
Chlapi , dajme ruku na lono .....teda na srdce som chcel povedať....
Môže mať táto žena zlý akt ? Nemôže ! Môžete ju dať aj k sústruhu a aj tak to bude parádička .

 
Ultra TXF
2012-10-11 12:20:19
Chlapi , dajme ruku na lono .....teda na srdce som chcel povedať....
Môže mať táto žena zlý akt ? Nemôže ! Môžete ju dať aj k sústruhu a aj tak to bude parádička .

 
jerzi45
2012-10-11 12:09:19
delikatesa
 
pepe112
2012-10-11 11:31:26
krásne všetko
 
kralik_j
2012-10-11 10:38:32
velmi pekne, tonalita je super i prostredie

Jednoduche, ziadne rusive prvky na tele, ci hodbe

super svetlo
 
mirosz
2012-10-11 10:16:31
vsetci lajkovat, nech je potom cely den na prvej strane ephota...aspon mam na co v robote kukat
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-10-11 09:56:13
príspevok od: slavmiro
zanrovo uplne v poho, gesto/poza vyborna, odlahcena. Co sa tyka lona, to je uz diktat doby, ze sa shejvuje vsade a vsetko. Pripomenulo mi Helmuta Newtona - They Are Coming, a to je dobra referencia, nie?
hranice zobrazovania lôn ..či ženských či mužských tu raz na stránke už boli presne definované.....pokiaľ si spomínáš dáááávno rokmi do minulosti....tam sa pán súčasný šefredaktor vyjadril, ccca niečo také ... že je to tesne tesne pred prekročením hranici ,,únosnosti,,.........Ty si určite spomenieš... na Jozefkovu...,,pod palcom aneb šoková terapia,,
 
Silvester Bajnoci
2012-10-11 09:51:03
Krása++++
 
DuriKe
2012-10-11 09:49:43
príspevok od: slavmiro
podhlad robi vela, nemusi byt vobec vysoka. Co sa tyka obdarenia, neviem ci nebol skalpel ale to nevadi.
V tom pripade je to dobre odvedena praca doktora
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-10-11 09:48:43
a mne sa práve páči to čo haplovi vadí..že nie je dostupnutá na zem...akoby ju to odlashčovalo..je v tom taká elegantná lahkosť či čo....a akoby to tak nejako korešpondovalo s tými závesmi čo sú svojimi končekmi tiež len kúštik nad zemou ukončené....ten účes, drdolček...myslím že slečne modelke mimoriadne svedčí..ale parádne.....dáva vyniknúť jej príjemným líniám tváre a krásnemu krku....+ ten pohľad a hlavové otočenie do svetla fajn fajn zatraktívňuje...viem že slečny modelky by sa nemali hodnotiť, že treba priamo k fotke...šak ja priamo k fotke...zdá sa mi že zväčšené poprsie ( ako si sama minule pod tou prvou písala ...kde vyplynulo že jazvičku po plastike na nej retušneš )....sa akoby stávalo pre mňa v pohľade na fotku už kus dominatné...akoby jemne narúšalo tú ľahkosť a elegantnosť...dohovie, ja myslím že jej ,,to,, vôbec nebolo treba.
 
rbr69
2012-10-11 09:43:23
paci sa mi to, k poze nemam vyhrady ... mozno ku kompo, kedze je vzadu hlucha prazdna stena, tak mohla byt modelka viac vpravo a svojou pravou castou nezabiehat opticky do zavesov okien, ktore sa zlava pekne stracaju mimo dof v pozadi ... ale mozno by to bol prilis sterilny pohlad ... PS: som krajinkar
 
slavmiro
2012-10-11 09:40:10
príspevok od: marcus_labeo
Neviem, či sme sa pochopili; ja som písal o high-key ako štýle fotenia https://cs.wikipedia.org/wiki/High_key a nie, že je vysoká.
HK som pochopil len som si zle roz-pojil bodovat vysoko.
 
Krtko fotografom
2012-10-11 09:35:00
Mne sa fotka velmi paci, nemam co vytknut . Akurat, ze kludne by som zobral aj dovolenku, ak by nezna Lucka prisla ku mne domov .
Apropo - lono - hladnemu sa len o chlebe sniva .
 
marcus_labeo
2012-10-11 09:31:58
príspevok od: slavmiro
podhlad robi vela, nemusi byt vobec vysoka. Co sa tyka obdarenia, neviem ci nebol skalpel ale to nevadi.
Neviem, či sme sa pochopili; ja som písal o high-key ako štýle fotenia https://cs.wikipedia.org/wiki/High_key a nie, že je vysoká.
 
vladimirM
2012-10-11 09:27:42
nechapem ako moze niekto napisat ze odkryte lono je vela a nehodi sa sem. sledujete aj ine fotoportaly, knihy, casopisy o foteni .....?niektore fotky beru detajl toho lona a stale je to umenie... zalezi na prevedeni a spracovani. a toto je daleko do hranice nehodiaceho sa....
 
slavmiro
2012-10-11 09:26:48
zanrovo uplne v poho, gesto/poza vyborna, odlahcena. Co sa tyka lona, to je uz diktat doby, ze sa shejvuje vsade a vsetko. Pripomenulo mi Helmuta Newtona - They Are Coming, a to je dobra referencia, nie?
 
michlo
2012-10-11 09:25:56
dalsia TOPka? ... to by bola uz druha nekrajinka po sebe .. fotka super modelka takisto
 
kubizmus
externý redaktor 2012-10-11 09:25:16
konecne po dlhsom case nejaky akt na urovni palec hore!
 
slavmiro
2012-10-11 09:23:23
príspevok od: marcus_labeo
Toto bude u mužskej časti ephota asi bodovať vysoko; taká obdarená modelka... Inak pekná práca so svetlom, takéto high-key mám rád.
podhlad robi vela, nemusi byt vobec vysoka. Co sa tyka obdarenia, neviem ci nebol skalpel ale to nevadi.
 
pampúch
2012-10-11 09:10:01
ja by som skôr povedal glamour
 
haplo602
2012-10-11 09:09:45
suhlasim s jan.zitniak takisto mi vadi ze je odfotena tesne pred dostupenim na zem (predna noha vo vzduchu). inac skvele svetlo a prostredie.
 
pampúch
2012-10-11 09:08:50
lono nelono, s iným žánrom to nemá nič spoločné
 
marcus_labeo
2012-10-11 09:06:59
Toto bude u mužskej časti ephota asi bodovať vysoko; taká obdarená modelka... Inak pekná práca so svetlom, takéto high-key mám rád.
 
hladacvody
2012-10-11 08:59:19
myslim ze je to v poriadku ,potom by pisali ze im vadi ruka , to svetlo je velmi dobre ....
 
jan.zitniak
2012-10-11 08:54:22
Bolo by to zaujímavejšie, keby si zakrývala lono. Takto mi fotka už pripadá mimo žáner ephota.
 
 
Clona: 1.8
Expozícia: 1/125.00 sec
ISO: 250
Fotoaparát: Nikon D700
Ohnisko: 50 mm
Pridané: 2012-10-11 08:44:54
Na kritiku: 2012-10-11 08:45:02
Miesto:
Témy: akt, emócie, ľudia