Nuz ja som nemyslel na zmenu linie zabradia lebo prave to sa aj mne najviac na fotke pači, rovnako ako kontrast mačky, reprezentujucej kontrast živého a neživého a kontrast svetlej tonálnej škály s čiernou. o všetko pritiahlo okažite môj pohľad už v miniatúre, blíži sa to k minimalu ktorý mám veľmi rád a celkove je to jednoduchý uderný motív v ktorm už lne samotná poloha mačky a jej zmena by mohla vylepšiť ešte viac dojem z foto smerom hore. Ale je pravda ze sme tu uzivatelia pouzivajuci rozne postupy k docieleniu vysledku a tak som to nenapisal jednoznacne a mohlo to vyzniet tak, ze myslim len pohybat objektivom niekam inam, ci inak orezavat. Ale nie, to by som tiez nerobil. ... ... ... V pripade ze zmenu prvkov kompozicie neriesis nikdy postprocesom a ani neuznavas postproces, je aj zbytocne pokracovat. Ak ano, ja osobne by som len macku chytil do klonovacieho razítka a presunul ju po tej šikmej línii vedľa do ľava smerom dalej, čím by sa dostala jednak do zlatého rezu (na opačnú pravu stranu by sa dostala cca do polovice vysky fotografie co tez nie je optimalne) a jednak bez ohladu na zlate ci hrdzave rezy by mi tam aj pocitovo jednoznacne lepsie pasovala. Úkon ktorý by trval dve minúty aj včitane opravy chyb a pozostatkov po jej presune
Ďakujem za konštruktívny komentár, áno tým klon. razítkom by sa to dalo bez toho aby zostala zachovaná línia zábradlia, v PP nie som až tak zručný a preto ma táto možnosť ani nenapadla. Vyskúšam a niečo nové sa naučím
Dakujem, mne sa paci linia toho zabradlia, preto ten stred..a aku kompo by si volil ty?
Nuz ja som nemyslel na zmenu linie zabradia lebo prave to sa aj mne najviac na fotke pači, rovnako ako kontrast mačky, reprezentujucej kontrast živého a neživého a kontrast svetlej tonálnej škály s čiernou. o všetko pritiahlo okažite môj pohľad už v miniatúre, blíži sa to k minimalu ktorý mám veľmi rád a celkove je to jednoduchý uderný motív v ktorm už lne samotná poloha mačky a jej zmena by mohla vylepšiť ešte viac dojem z foto smerom hore. Ale je pravda ze sme tu uzivatelia pouzivajuci rozne postupy k docieleniu vysledku a tak som to nenapisal jednoznacne a mohlo to vyzniet tak, ze myslim len pohybat objektivom niekam inam, ci inak orezavat. Ale nie, to by som tiez nerobil. ... ... ... V pripade ze zmenu prvkov kompozicie neriesis nikdy postprocesom a ani neuznavas postproces, je aj zbytocne pokracovat. Ak ano, ja osobne by som len macku chytil do klonovacieho razítka a presunul ju po tej šikmej línii vedľa do ľava smerom dalej, čím by sa dostala jednak do zlatého rezu (na opačnú pravu stranu by sa dostala cca do polovice vysky fotografie co tez nie je optimalne) a jednak bez ohladu na zlate ci hrdzave rezy by mi tam aj pocitovo jednoznacne lepsie pasovala. Úkon ktorý by trval dve minúty aj včitane opravy chyb a pozostatkov po jej presune
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
Komentáre a hodnotenia
Zoradiť od najstarších... ... ...
V pripade ze zmenu prvkov kompozicie neriesis nikdy postprocesom a ani neuznavas postproces, je aj zbytocne pokracovat. Ak ano, ja osobne by som len macku chytil do klonovacieho razítka a presunul ju po tej šikmej línii vedľa do ľava smerom dalej, čím by sa dostala jednak do zlatého rezu (na opačnú pravu stranu by sa dostala cca do polovice vysky fotografie co tez nie je optimalne) a jednak bez ohladu na zlate ci hrdzave rezy by mi tam aj pocitovo jednoznacne lepsie pasovala. Úkon ktorý by trval dve minúty aj včitane opravy chyb a pozostatkov po jej presune
... ... ...
V pripade ze zmenu prvkov kompozicie neriesis nikdy postprocesom a ani neuznavas postproces, je aj zbytocne pokracovat. Ak ano, ja osobne by som len macku chytil do klonovacieho razítka a presunul ju po tej šikmej línii vedľa do ľava smerom dalej, čím by sa dostala jednak do zlatého rezu (na opačnú pravu stranu by sa dostala cca do polovice vysky fotografie co tez nie je optimalne) a jednak bez ohladu na zlate ci hrdzave rezy by mi tam aj pocitovo jednoznacne lepsie pasovala. Úkon ktorý by trval dve minúty aj včitane opravy chyb a pozostatkov po jej presune