Perforazioner

Body: 309.67    Videnia: 5535    Páči sa: 2

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
hooopy
2012-04-08 00:29:41
dokonalééé
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
PiXeL_
2012-04-01 11:03:22
fajne
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-03-28 22:01:36
príspevok od: ruraru
Dnes mi kompozicia nereze, inac OK
vdaka za zastavenie !
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-03-28 22:01:22
príspevok od: slawmi
fajne :) !
vdaka ti !
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-03-28 22:01:11
príspevok od: Matt83
fajn, mozno by bolo viac zhora :)
Dikes no jo este sa snim mozno raz popasujem do pano na výšku
 
ruraru
2012-03-28 21:22:09
Dnes mi kompozicia nereze, inac OK
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
slawmi
2012-03-28 16:56:24
fajne :) !
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Matt83
ocenenie redakciou 2012-03-27 15:37:04
fajn, mozno by bolo viac zhora :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
dramatiq
2012-03-27 10:26:42
zaujalo
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
Dawid1213
2012-03-27 01:40:20
zaujimavé :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-03-27 00:44:39
príspevok od: DEVOTEE
Vrtak ! Dik za zstavčo ! Este snad nieco ukažem z "monštrum" sveta ..
možno by aj fajn ukázalo, ak by sa to dalo ..žeby mal vrtáky pohybovo rozvrtulované a máznuté...by si akože fotečku zdynamizoval.....by sa možno aj na monitore natriasala
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-03-26 23:10:49
Ďakujem všetkým za zastavenie a hodnotenia, potešilo každé pristavenie.. važim si to !!!
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-03-26 23:09:15
príspevok od: xerion
Táto ma až tak neberie. Ale páčia sa mi tie vrtáky pri ňom :)
Dikes !
 
xerion
2012-03-26 23:04:23
Táto ma až tak neberie. Ale páčia sa mi tie vrtáky pri ňom :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-03-26 22:52:51
príspevok od: Misoo79
Ach, ty bager! Ja som myslel, že ma už nijak raz neprekvapíš žiadnou ťažkou technikou a ty vytasíš tento zázrak. Možno by sa mi páčila trocha viac, ak by bolo vidno väčšiu časť vrtáku(?) toho stroja.
Vrtak ! Dik za zstavčo ! Este snad nieco ukažem z "monštrum" sveta ..
 
Misoo79
2012-03-26 22:43:23
Ach, ty bager! Ja som myslel, že ma už nijak raz neprekvapíš žiadnou ťažkou technikou a ty vytasíš tento zázrak. Možno by sa mi páčila trocha viac, ak by bolo vidno väčšiu časť vrtáku(?) toho stroja.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-03-26 18:52:53
príspevok od: DEVOTEE
jaj tak to ti závidím... dnes by sa mi taka obloha veru zišla... nie kazdý zapad slnka byva aspon premna s tak krasnou sfarbenou oblohou. no snad nabuduce aj ja budem pobehovat
A ta reku, keď už tie vrtáky, tak pridám aj ja jeden...
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-03-26 18:52:34
príspevok od: fotografik
Nemaj mi to za zlé....Dlho som pochyboval, či je to fotka reálneho motívu, či fantasmagória a la Ciko...A je to realita....Je to ako "extrateritoial "...
Vdaka, jediný zasah mimo realitu sú doklonovane vrtaky, inak je všetko o foteni a zakl. postupoch + praca s filtrom a následny postproces Vdak
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-03-26 18:50:52
príspevok od: Peter Svoboda
Zaujímavá práca, bager s perspektívou sú super, trochu možno vrchu ešte by sa z neho žiadalo, ale bočné vrtuľky mi nejako vŕtajú v hlave...) Celkovo pekne a gratulujem!
Dakujem pekne ! Vrtaky momentalne fičia
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-03-26 18:50:16
príspevok od: Stratený Stano
Tak včera večer parádne bolo, to je pravda... Preto som aj po poli so statívom a s Herym pobehoval...
jaj tak to ti závidím... dnes by sa mi taka obloha veru zišla... nie kazdý zapad slnka byva aspon premna s tak krasnou sfarbenou oblohou. no snad nabuduce aj ja budem pobehovat
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-03-26 18:46:39
príspevok od: DEVOTEE
Dik M,
no tazko sa prekonava fotka co bola najsuspesnejsia... no verim ze este dajaku podobnu spravim co rozbije oči

ps: dnes si videl aka krasna obloha bola pri zapade ? Tak ma to stvalo ze som nemohol dakde na poli so stativom pobehovat :/
Tak včera večer parádne bolo, to je pravda... Preto som aj po poli so statívom a s Herym pobehoval...
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-03-26 18:13:23
Zaujímavá práca, bager s perspektívou sú super, trochu možno vrchu ešte by sa z neho žiadalo, ale bočné vrtuľky mi nejako vŕtajú v hlave...) Celkovo pekne a gratulujem!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
mato.draho
2012-03-26 18:03:40
príspevok od: DEVOTEE
Dik M,
no tazko sa prekonava fotka co bola najsuspesnejsia... no verim ze este dajaku podobnu spravim co rozbije oči

ps: dnes si videl aka krasna obloha bola pri zapade ? Tak ma to stvalo ze som nemohol dakde na poli so stativom pobehovat :/
Ja už von oknom radšej ani nekukám, lebo to terajšie počasie ma neskutočne štve... A keď budem free, tak bude hnusne, to je jasné
 
fotografik
2012-03-26 17:30:23
Nemaj mi to za zlé....Dlho som pochyboval, či je to fotka reálneho motívu, či fantasmagória a la Ciko...A je to realita....Je to ako "extrateritoial "...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-03-26 16:25:01
príspevok od: noik
takze uz vtedy si pouzival pluginy...betar... tiffen je celkom ok
inak náhodička akurát len toť pred pár dňami som si pri jednej tunajšej fotečke spomenul na tú našu fooliovú ,,farebnú,, čb telku....na ten supiš dúhový priesvitný obal na spisy....sranda, bolo to hádam už pred 35rokááááámi...a pri tej fotečke mi nabehol v momente obraz v spomienkach ako si na tú telku lepkujeme tú dúhovú fooliu..pri tejto:

www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/267893//

 
Koma
ocenenie redakciou 2012-03-26 16:03:22
príspevok od: Koma
,,Bhauder,,....skoro ako ,,Beholder,,..........to by sa názvovo aj hádam hodilo k tomu obrázkovému vrtákovi
ježiš..sorry soory Rado B. ......nie obrázkovému vrtákovi ..do prčic........ale vrtáku z obráázka...jooojha zaseky som niečo po...po...pohnojila
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-03-26 15:54:33
príspevok od: DEVOTEE
Vdaka,

no celeho obrazku by sa to pri takej vzdialenosti od stroja nezmestilo (mozno, ale nastala by brutalna deformacia) Kedze to bola dlhočasovka a svetlo sa menilo... neviem c by mi to vyšlo, preto len 8 snimkov po 60 sec
Tento stroj sa mi zatial len raz podarilo vtrepať celý do zaberu cez panoramu, mam ho tu pod nazvom "Bhauder"... inak by bol stroj na jednocvak velmi mrnavý a stratil by priestorovosť a jeho ozrutnost
,,Bhauder,,....skoro ako ,,Beholder,,..........to by sa názvovo aj hádam hodilo k tomu obrázkovému vrtákovi
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-03-26 15:53:07
príspevok od: noik
takze uz vtedy si pouzival pluginy...betar... tiffen je celkom ok
pán kolega, nie som ešte tak vzdelaná..normálne som si Vaše slovíčka dve odborné musela vyguuglovať...ale ano ako ste spomenuli...či už som bola malá ale aj už v takom dospeláckom veku...veru najradšej som mala a robila a stále mám tohoto puginga:

https://soc.sme.sk/image.php/ltn/0360


 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-03-26 15:41:48
príspevok od: slavmiro
Cakysticke klony sice vyplnili hluchy priestor vpravo ale radsej bez nich a crop. Hecujes sa to naskladanych x-zaberov, preco nevydalo na vrchnu cast vrtacky?
Vdaka,

no celeho obrazku by sa to pri takej vzdialenosti od stroja nezmestilo (mozno, ale nastala by brutalna deformacia) Kedze to bola dlhočasovka a svetlo sa menilo... neviem c by mi to vyšlo, preto len 8 snimkov po 60 sec
Tento stroj sa mi zatial len raz podarilo vtrepať celý do zaberu cez panoramu, mam ho tu pod nazvom "Bhauder"... inak by bol stroj na jednocvak velmi mrnavý a stratil by priestorovosť a jeho ozrutnost
 
noik
ocenenie redakciou 2012-03-26 15:36:24
príspevok od: Koma
keď som bol taký menší mrňús tak sme si cez prázdniny s dvomi sesterničkami spravili u babky na prázdninách z takej malej fajnovej ČBtelky - farebný......prilepkovali sme si leukoplastom na obrazovku tie priesvitné plastové ..foliové obaly na spisy ...just akurát taký fajn rozmer A4kový mali , skoro na celú obrazovku....v pondelok sme mali žltý...v utorok zelený, v stredu červenkavý...a jeden sme mali taký dúhový - od vrchu žltkavo, zelenkavo, červeno - až fialkastý.......ten bol supiš
takze uz vtedy si pouzival pluginy...betar... tiffen je celkom ok
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-03-26 15:29:20
príspevok od: noik
V socializme v predajni elektro:
Prosim vas pani, mate farebne televizori?
Ano, mame, aky chcete? Zlty alebo cierny?
keď som bol taký menší mrňús tak sme si cez prázdniny s dvomi sesterničkami spravili u babky na prázdninách z takej malej fajnovej ČBtelky - farebný......prilepkovali sme si leukoplastom na obrazovku tie priesvitné plastové ..foliové obaly na spisy ...just akurát taký fajn rozmer A4kový mali , skoro na celú obrazovku....v pondelok sme mali žltý...v utorok zelený, v stredu červenkavý...a jeden sme mali taký dúhový - od vrchu žltkavo, zelenkavo, červeno - až fialkastý.......ten bol supiš
 
slavmiro
2012-03-26 14:34:48
Cakysticke klony sice vyplnili hluchy priestor vpravo ale radsej bez nich a crop. Hecujes sa to naskladanych x-zaberov, preco nevydalo na vrchnu cast vrtacky?
 
bobo222
2012-03-26 13:48:36
Pekné ako vždy, ale tadšej mám Tvoje mašinky vo farbe...
 
noik
ocenenie redakciou 2012-03-26 13:45:24
príspevok od: Marcel Rebro
ty mas farebny televizor?
V socializme v predajni elektro:
Prosim vas pani, mate farebne televizori?
Ano, mame, aky chcete? Zlty alebo cierny?
 
noik
ocenenie redakciou 2012-03-26 13:42:40
kludne by som sa zaobisiel bez pravych vrtakov (to som ale vrtak) ...prerob a idem do plneho hodnotenia ;)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-03-26 12:12:06
príspevok od: brki
Presne tak, sú žánre ako glamour, architektúra, ateliérové portréty, ktoré nefotiím, ale obdivujem prácu ľudí, ktorí napr. pekný glamour nafotia, ja to ale skúšať asi nikdy nebudem a hodnotiť ho viem akurát pocitovo, kritériá na TK (a čo to v tomto prípade TK vlastne je ?) a na kompozíciu pre tieto žánre sú mi vzdialené a preto by bolo diletantské aby som tu trieskal nejaké body . Rovnako ateliérové portréty, architektúra... Osobne si myslím, že hodnotiteľ by mal mať možnosť hodnotiť fotku žánru, ktorému sa nevenuje len podľa impaktu, ako bežný laický návštevník. Nemám tú možnosť, tak radšej hodnotím len slovne, pocitovo
no ak zanecha uživatel par riadkov pod fotkou je to vždy + pre autora ako bodiky (aj tie potešia)
 
brki
2012-03-26 11:49:25
príspevok od: DEVOTEE
Vdaka pekne , toto sa cita dobre Este skor som ale pisal pod nejaku moju fotku, ze sa tazko hodnoti ludok ktorý su tak trošku, inak tematický zameraní, resp... "sutažit" v rxtra kategórii. Niekomu sa može titulka z dneška nepačit, kedže preferuje napr. portret... no kazdemu sa vyhoviet neda a szale som rad ak sai najdem hrstku fanušikov ktorí su oddaní oddanemu
Print je o niečom inom...kludne aj na 150 cm Este raz vdaka, velmi potesilo !
Presne tak, sú žánre ako glamour, architektúra, ateliérové portréty, ktoré nefotiím, ale obdivujem prácu ľudí, ktorí napr. pekný glamour nafotia, ja to ale skúšať asi nikdy nebudem a hodnotiť ho viem akurát pocitovo, kritériá na TK (a čo to v tomto prípade TK vlastne je ?) a na kompozíciu pre tieto žánre sú mi vzdialené a preto by bolo diletantské aby som tu trieskal nejaké body . Rovnako ateliérové portréty, architektúra... Osobne si myslím, že hodnotiteľ by mal mať možnosť hodnotiť fotku žánru, ktorému sa nevenuje len podľa impaktu, ako bežný laický návštevník. Nemám tú možnosť, tak radšej hodnotím len slovne, pocitovo
 
brki
2012-03-26 11:33:22
príspevok od: Stratený Stano
Potvrdzujem - nedávno mi Peter venoval dve svoje fotografie veľkých rozmerov (Invasion III a V), vytlačené na barytovom papieri, momentálne ich paspartujem a rámujem - a je to iná podívaná, vďaka veľkým dátovým súborom sú perfektne prekreslené všetky detaily...
viem si to predstaviť, niektoré žánre sú úžasné na papieri, ale na monitor sa nehodia
 
valec86
2012-03-26 11:14:02
devooote ne, preplatili mi len ram
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-03-26 10:55:55
príspevok od: Stratený Stano
Potvrdzujem - nedávno mi Peter venoval dve svoje fotografie veľkých rozmerov (Invasion III a V), vytlačené na barytovom papieri, momentálne ich paspartujem a rámujem - a je to iná podívaná, vďaka veľkým dátovým súborom sú perfektne prekreslené všetky detaily...
Ano samemu sebe sa mi pačili tie printy až som ti zavidel.. preto som si dal jednu kopiu vytlacit aj ja Som zvedavý jak to ukaže vo finale, zapaspartovane zaramovane. Potesenie je na mojej strane Stano, ze mozes mat nieco odomna a ja odteba (tu nad hlavou mi nejaka krajinka spod tatier výkuka )
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-03-26 10:53:31
príspevok od: brki
Peter, svoj fotografický "rukopis" si vymakal, je to precízna práca, akurát mimo žánrov, ktoré sú v mojom zornom poli záujmu . Takže úprimne klobúk dole pred tým, ako si sa v tomto žánri vypracoval a ďalej skúšaš, experimentuješ, ideš po svojej ceste, hodnotenie takýchto fotiek však nechávam radšej na iných, lebo to neviem . Ale viem si ju predstaviť ako tlačený veľký formát, určite by to ohromne pôsobilo, na monitore to tak nevynikne.
Vdaka pekne , toto sa cita dobre Este skor som ale pisal pod nejaku moju fotku, ze sa tazko hodnoti ludok ktorý su tak trošku, inak tematický zameraní, resp... "sutažit" v rxtra kategórii. Niekomu sa može titulka z dneška nepačit, kedže preferuje napr. portret... no kazdemu sa vyhoviet neda a szale som rad ak sai najdem hrstku fanušikov ktorí su oddaní oddanemu
Print je o niečom inom...kludne aj na 150 cm Este raz vdaka, velmi potesilo !
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-03-26 10:50:47
príspevok od: valec86
"Erdekač" na mostne piloty ak sa nemylim
heh dakto sa vyzna ! Inak, sef už vratil to co mal ?
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-03-26 10:34:14
príspevok od: brki
Peter, svoj fotografický "rukopis" si vymakal, je to precízna práca, akurát mimo žánrov, ktoré sú v mojom zornom poli záujmu . Takže úprimne klobúk dole pred tým, ako si sa v tomto žánri vypracoval a ďalej skúšaš, experimentuješ, ideš po svojej ceste, hodnotenie takýchto fotiek však nechávam radšej na iných, lebo to neviem . Ale viem si ju predstaviť ako tlačený veľký formát, určite by to ohromne pôsobilo, na monitore to tak nevynikne.
Potvrdzujem - nedávno mi Peter venoval dve svoje fotografie veľkých rozmerov (Invasion III a V), vytlačené na barytovom papieri, momentálne ich paspartujem a rámujem - a je to iná podívaná, vďaka veľkým dátovým súborom sú perfektne prekreslené všetky detaily...
 
brki
2012-03-26 09:28:28
Peter, svoj fotografický "rukopis" si vymakal, je to precízna práca, akurát mimo žánrov, ktoré sú v mojom zornom poli záujmu . Takže úprimne klobúk dole pred tým, ako si sa v tomto žánri vypracoval a ďalej skúšaš, experimentuješ, ideš po svojej ceste, hodnotenie takýchto fotiek však nechávam radšej na iných, lebo to neviem . Ale viem si ju predstaviť ako tlačený veľký formát, určite by to ohromne pôsobilo, na monitore to tak nevynikne.
 
valec86
2012-03-26 06:10:18
"Erdekač" na mostne piloty ak sa nemylim
 
milanF
2012-03-26 05:40:48
+++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-03-25 22:20:58
príspevok od: petrus 1
vymeriava tými vrtákmi novú diaľnicu? :-) toto je riadny vrták :-)
Mosty ktore nas spajaju a ulahcuju nam zivot na cestách... vdaka nim budeme ksebe blizssie a hlavne nacas

dik !
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-03-25 22:19:02
príspevok od: mato.draho
Eej, Peťo - toto je ozaj také jednoduchšie, možno až prvoplánové. Borci spomenuli nedostatky, tak ja len zopakujem, že určite máš v portfóliu kvalitnejšie kúsky. Good luck
Dik M,
no tazko sa prekonava fotka co bola najsuspesnejsia... no verim ze este dajaku podobnu spravim co rozbije oči

ps: dnes si videl aka krasna obloha bola pri zapade ? Tak ma to stvalo ze som nemohol dakde na poli so stativom pobehovat :/
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-03-25 22:17:29
príspevok od: fotografista
paci sa mi to.
Vdaka ti
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-03-25 22:17:12
príspevok od: SteveS
No vidíš, mal som pravdu, máš stroj na chrlenie foto, ich spajanie a montážovanie :-) my ostatní to už môžeme zabaliť :-) Zaujímavé foto, bohovské by to bolo ak by to išlo ešte celkom hore, prečo si to nedocvakal? Horizont ti za skrutkovicou vľavo skočil o schod nižšie či vyššie, mraky pod okrajom sú kus plochšie a natiahnuté so stratou kresby a zníženej kvality, ale impact to má aj tak
Vdaka Stevo za zastavenie, produkcia je dakedy tazka radsej tvorim neobmedzene.. kedze tato tema a seria ma bavi a neviem dokedy, snad sa este nenahnevate ak to tu v priebehu dalsích dni parkraz zaspamujem strojmi... ak sa samozrejme nieco podari zmastit... byva to coraz tazssie, aj teraz ked kukam na fotku s odstupom casu tak v nej vidim iný potencial v dotvoreni domontovani reality... no už je neskoro už to je tu tak ako to je
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-03-25 21:43:46
príspevok od: Buciak
Citim tu nejaku "Cakovinu"
to smrdi odhora až podol Devoteem a bagrofíliou Ale srandujem...
 
Buciak
2012-03-25 21:39:26
Citim tu nejaku "Cakovinu"
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-03-25 21:32:47
príspevok od: Marcel Rebro
Nič nehovorím ... ale na moje slová dôjde ...
ake slova ? ze nakazdeho príde.. alebo pokaždeho si príde Smrtka s kosou ?
 
Cimo-II.
2012-03-25 21:26:15
hezkeee
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Marcel Rebro
2012-03-25 21:20:44
príspevok od: Sanfu
Čo...? Mi nehovor že nie je tónovaná Alebo som už unavený...?
Nič nehovorím ... ale na moje slová dôjde ...
 
Sanfu
2012-03-25 21:19:39
príspevok od: Marcel Rebro
ty mas farebny televizor?
Čo...? Mi nehovor že nie je tónovaná Alebo som už unavený...?
 
Marcel Rebro
2012-03-25 21:17:05
príspevok od: Sanfu
Viac by sa mi báčila v čiernobielej, ale inak nemá chybu!
ty mas farebny televizor?
 
Sanfu
2012-03-25 21:14:58
Viac by sa mi báčila v čiernobielej, ale inak nemá chybu!
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
fotografista
2012-03-25 21:08:03
paci sa mi to.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
mato.draho
2012-03-25 21:06:13
Eej, Peťo - toto je ozaj také jednoduchšie, možno až prvoplánové. Borci spomenuli nedostatky, tak ja len zopakujem, že určite máš v portfóliu kvalitnejšie kúsky. Good luck
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-03-25 19:59:04
No vidíš, mal som pravdu, máš stroj na chrlenie foto, ich spajanie a montážovanie :-) my ostatní to už môžeme zabaliť :-) Zaujímavé foto, bohovské by to bolo ak by to išlo ešte celkom hore, prečo si to nedocvakal? Horizont ti za skrutkovicou vľavo skočil o schod nižšie či vyššie, mraky pod okrajom sú kus plochšie a natiahnuté so stratou kresby a zníženej kvality, ale impact to má aj tak
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
petrus 1
2012-03-25 19:34:17
vymeriava tými vrtákmi novú diaľnicu? :-) toto je riadny vrták :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Cako
ocenenie redakciou 2012-03-25 16:28:39
príspevok od: DEVOTEE
hlavne ten stredný je kus mimo, ale kdze ma akoze mensiu velkost tak by tam sedel oproti tomu co je nasadený na stroji
dik za nakuk...
nemyslim ale teraz velkost myslim ich natocenie. V tej dialke mali mat uplne iny uhol
 
bacil2
2012-03-25 15:24:09
prima! :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-03-25 14:53:54
príspevok od: DEVOTEE
Vdaka, Stano mi dal dobrý napad dat vrtaky zdola nahor.. jak sa priedieraju hore
Isto tam majú nejaký ten vrták aj na zemi a vidieť mu špicu... a ty to už vieš potom zaonačiť...
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-03-25 12:37:55
príspevok od: Kuban
TK na 7micku :D , obloha paradna, masinka tiez, akurat mi tam nesedia tie duplicitne vrtaky vpravo. Viem ze si chcel vyuzit prazdne miesto ale niekedy je menej viac. Moj nazor :)
Vdaka, Stano mi dal dobrý napad dat vrtaky zdola nahor.. jak sa priedieraju hore
 
Kuban
2012-03-25 12:35:00
TK na 7micku :D , obloha paradna, masinka tiez, akurat mi tam nesedia tie duplicitne vrtaky vpravo. Viem ze si chcel vyuzit prazdne miesto ale niekedy je menej viac. Moj nazor :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 5 | Priemer: 6.00
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-03-25 12:27:52
príspevok od: Cako
nesedi ti perspektiva na tych skopirovanych vrtakoch... A aspon trosku si ich mohol pomenit, skrabance atd
hlavne ten stredný je kus mimo, ale kdze ma akoze mensiu velkost tak by tam sedel oproti tomu co je nasadený na stroji
dik za nakuk...
 
Cako
ocenenie redakciou 2012-03-25 12:23:02
nesedi ti perspektiva na tych skopirovanych vrtakoch... A aspon trosku si ich mohol pomenit, skrabance atd
 
makuk44
2012-03-25 11:59:43
;)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
transporti686
2012-03-25 11:32:47
príspevok od: dawajsoft
je zvlastne, kam az zasla fotografia a v kus ludi...ano fotka je to na pohlad pekna a iste pre mnohých atraktívna ,razí z nej urcité vyjadrenie sily ...aj na mna zaposobila, ale len pozriem a to je vsetko.kam sa podeli fotky, ktore sa daju urobit realne a aj zobrazuju realitu a fotograf svojou technikou (filtre,hlbkou ostrosti,atd) vyjadri, co nam chcel povedat... toto je umele-tento svet neexistuje,je spraveny sikovnostou autora pracou na pc.no zial momentalne sa to in.
to bude asi tým, že ak si doteraz trebárs fotil dosť na film tak sa dostávaš do iného sveta, doba digitálnej fotografie priniesla rôzne veci, pre niekoho negatívne, pre niekoho pozitívne, všetci si musíme nájsť svoj štýl a to že je niečo in, neznamená, že sa tam musíš zaradiť aj ty-otázkou však potom ostane či si nájdeš skupinu ľudí, ktorí majú podobné vnímanie foto ako ty a či to potrebuješ alebo potrebuješ, aby si bol in a robil veci pre väčšinu
 
gastiv
2012-03-25 11:22:48
Obdivujem Tvoju pracu,stale tie bagre a pod.,ale stale nieco nove a zaujimavo spracovane.Hlavne tk stale na 1tku
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Megapixel
2012-03-25 10:05:36
impozantene ma to stavu
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
markus
2012-03-25 09:56:02
Budem Peto k tebe prisny pretoze tieto bagrovky robis dlho. Vadia mi tie vypalene mraky a jednoducho viem ze si bol lenivy ich dorobit co je smutne nakoniec, kedze tolko casu si stravil pri skladani fotiek a takyto kusok fotografie si nedokoncil. Proste poznam tvoje schopnosti a jednoducho si to nedotiahol.
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 5.33
 
Marcel Rebro
2012-03-25 09:51:52
stotoznujem sa s nazorom predpisatelov - posobi to dost umelohmotne :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 5 | Priemer: 5.33
 
markus
2012-03-25 09:51:18
peto najkrajsie su tie vrtaky na pravo tie kludne mohli byt aj bez tej masiny. Masina je useknuta a najma jej hlavna cast, teda mam na mysli vrtacie rameno.
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-03-25 09:42:12
príspevok od: DEVOTEE
hej popije vela toho a potom vidi až trojmo... mimo realitu :/
Však vidím že aj perfora.zonerovi tiež už oko riadne sviééti a sa ligoce ...jak psíkovi ...niečo ...inak pozdáva sa mi ten nápad Stanov ohľadne toho bočného priestoru..s vrtákom do hora...alebo striekajúci šampusový gejzír
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-03-25 09:24:51
príspevok od: Erny
zaujala ale mas tu aj lepsie :)
Nemozem len tie lepšie vždy robit

Preplavam vody a križujem more ...

Dakujem
 
Erny
2012-03-25 09:21:47
zaujala ale mas tu aj lepsie :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 5 | Impakt: 5 | Priemer: 5.67
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-03-25 09:16:06
príspevok od: Koma
aha ..však toto budú zaiste Kyklopove fľaškovoštuplíkové otvárače..však dobrým smerom hútam pán kolega?....ožran jeden kyklopovský, ale tých vývrtiek má teda fest na zásobe....chcel by som vedieť - či aj on tým jedným svojim okom vidí dvojmo keď sa nacengá...
hej popije vela toho a potom vidi až trojmo... mimo realitu :/
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-03-25 08:54:54
príspevok od: dawajsoft
mas pravdu. vobec som nechcel kritizovať tvoju pracu..tvoja praca sa mi paci a obdivujem niektore tvoje fotky (tie bagre napr) a tisko zavidim ze neovladam tieto finty s pracou na pc ..mas talent komponovat uzasne fotky a myslim ze niektore by sa urcite hodili do katalogov vyrobcov danej techniky..v tomto smere smekam klobuk..
ja som sa len tak vo vseobecnosti zamyslel kam smeruje dnesna fotografia. jasne ze zakladom pre takuto fotku musi byt realne foto..prajem vela dobrych napadov
Vdaka
 
dawajsoft
2012-03-25 08:52:16
príspevok od: DEVOTEE
Ano tieto veci co pises su pravdou, no v inej kategóri aku fotim ja, kedže sa snažim vnašat do bezných strojov miernu surealnost a ponurnosť scény. Gro celeho mojho fotenia a zaoberajucou sa problematikou je vždy fotka na mieste v relnom čase , v nastaveni expozície v komponovani v hladaciku... napr. na tejto fotke by bolo bez tých 3-och vrtakoch vsetko realne tak ako to tam je aj s oblohou a svetlom (SW uprava je iba prevodom do BW a jemne pseudo HDR koli rozsahu) Nehovoriac otom ze vždy pokecam s ludmi ktorý tam pracuju, spoznavam ich život na pracovisku obcas si vypočujem aj nespokojnosť voči systemu atd.. býva to zaujimavé a rad sa tam vraciam a pohybujem

Nic tvoj nazor beriem, je tazko niekedy hodnotit kedze som v inej kategórii... asi vytvorím zvlast skupinu "Strojov" kde budu prívrženci nielen tažkej techniky .. tam by sme sa mohli porovnavať a "betliľ"
mas pravdu. vobec som nechcel kritizovať tvoju pracu..tvoja praca sa mi paci a obdivujem niektore tvoje fotky (tie bagre napr) a tisko zavidim ze neovladam tieto finty s pracou na pc ..mas talent komponovat uzasne fotky a myslim ze niektore by sa urcite hodili do katalogov vyrobcov danej techniky..v tomto smere smekam klobuk..
ja som sa len tak vo vseobecnosti zamyslel kam smeruje dnesna fotografia. jasne ze zakladom pre takuto fotku musi byt realne foto..prajem vela dobrych napadov
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-03-25 08:42:19
príspevok od: dawajsoft
je zvlastne, kam az zasla fotografia a v kus ludi...ano fotka je to na pohlad pekna a iste pre mnohých atraktívna ,razí z nej urcité vyjadrenie sily ...aj na mna zaposobila, ale len pozriem a to je vsetko.kam sa podeli fotky, ktore sa daju urobit realne a aj zobrazuju realitu a fotograf svojou technikou (filtre,hlbkou ostrosti,atd) vyjadri, co nam chcel povedat... toto je umele-tento svet neexistuje,je spraveny sikovnostou autora pracou na pc.no zial momentalne sa to in.
Ano tieto veci co pises su pravdou, no v inej kategóri aku fotim ja, kedže sa snažim vnašat do bezných strojov miernu surealnost a ponurnosť scény. Gro celeho mojho fotenia a zaoberajucou sa problematikou je vždy fotka na mieste v relnom čase , v nastaveni expozície v komponovani v hladaciku... napr. na tejto fotke by bolo bez tých 3-och vrtakoch vsetko realne tak ako to tam je aj s oblohou a svetlom (SW uprava je iba prevodom do BW a jemne pseudo HDR koli rozsahu) Nehovoriac otom ze vždy pokecam s ludmi ktorý tam pracuju, spoznavam ich život na pracovisku obcas si vypočujem aj nespokojnosť voči systemu atd.. býva to zaujimavé a rad sa tam vraciam a pohybujem

Nic tvoj nazor beriem, je tazko niekedy hodnotit kedze som v inej kategórii... asi vytvorím zvlast skupinu "Strojov" kde budu prívrženci nielen tažkej techniky .. tam by sme sa mohli porovnavať a "betliľ"
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-03-25 08:35:47
príspevok od: Sandal
Fotka ma zaujala, ale ako píše kolega Strateny, nástroje zavŕtané v zemi mali byť pofotené z iných uhlov (ak už nie v inej hĺbke)
Vdaka mas pravdu, no na mieste ma to nenapadlo ze to nejako takto budem skladať.... ale priestor vpravo mi nedal, ono tie vrtaky su jemne preblurovane koli perspektive
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-03-25 08:34:33
príspevok od: Stratený Stano
Tak tak, toto silne pripomína diela iného autora, v ktorých som ja nikdy nevedel nájsť myšlienku a prišlo mi to ako - tu capnem to a tu ono... Na tomto snímku nerozumiem takto rozmiestneniu vrtákov a navyše sú to poznateľné klony, rovnako zavŕtané do zeme, líšiace sa akurát veľkosťou. U mňa by na toto miesto pasovalo niečo, čo je v kontraste s technikou a s tým, čo sa práve chystá technika urobiť... Pokiaľ si to chcel takto, tak možno vrták, vychádzajúci opačným smerom zo zeme, to by už malo nejaký dej a viac by oslovilo... Technicke prevedenie výborné, toto vieš...
dik Stano za nazor, prave rozmýšlam ze som tam mohol dat pekne rozvetvené stromčeky.. hm si to predstavujem No nic to už to je takto, snad este raz pridam a opravím to s iným nametom
 
dawajsoft
2012-03-25 08:33:20
je zvlastne, kam az zasla fotografia a v kus ludi...ano fotka je to na pohlad pekna a iste pre mnohých atraktívna ,razí z nej urcité vyjadrenie sily ...aj na mna zaposobila, ale len pozriem a to je vsetko.kam sa podeli fotky, ktore sa daju urobit realne a aj zobrazuju realitu a fotograf svojou technikou (filtre,hlbkou ostrosti,atd) vyjadri, co nam chcel povedat... toto je umele-tento svet neexistuje,je spraveny sikovnostou autora pracou na pc.no zial momentalne sa to in.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Sandal
2012-03-25 08:32:41
Fotka ma zaujala, ale ako píše kolega Strateny, nástroje zavŕtané v zemi mali byť pofotené z iných uhlov (ak už nie v inej hĺbke)
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-03-25 08:13:26
Tak tak, toto silne pripomína diela iného autora, v ktorých som ja nikdy nevedel nájsť myšlienku a prišlo mi to ako - tu capnem to a tu ono... Na tomto snímku nerozumiem takto rozmiestneniu vrtákov a navyše sú to poznateľné klony, rovnako zavŕtané do zeme, líšiace sa akurát veľkosťou. U mňa by na toto miesto pasovalo niečo, čo je v kontraste s technikou a s tým, čo sa práve chystá technika urobiť... Pokiaľ si to chcel takto, tak možno vrták, vychádzajúci opačným smerom zo zeme, to by už malo nejaký dej a viac by oslovilo... Technicke prevedenie výborné, toto vieš...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
rbr69
2012-03-25 07:53:55
fotenie tej vrtnej supravy moze byt zaujimave, vyzera paradne ... napad zmontovania s ostatnymi vrtakmi mne osobne nestimuje, pride mi to montovanie typu motazi/kolazi a la Cako, s ktorymi osobne som sa nestotoznil ... uvidim, ktorym smerom a kam vo svojej tvorbe zajdes
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-03-25 01:47:32
aha ..však toto budú zaiste Kyklopove fľaškovoštuplíkové otvárače..však dobrým smerom hútam pán kolega?....ožran jeden kyklopovský, ale tých vývrtiek má teda fest na zásobe....chcel by som vedieť - či aj on tým jedným svojim okom vidí dvojmo keď sa nacengá...
 
 


Technika: Canon PowerShot G11, Ricoh RDC-5300,

Objektívy: Canon EF 70-200mm f/4L USM, Canon EF 50mm f/1.8 II,

Príslušenstvo:

Clona: 22
Expozícia: 60 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Canon EOS 7D
Objektív: Tokina 12-24mm f/4 AT-X AF Pro DX
Ohnisko: 12
Pridané: 2012-03-24 22:31:00
Na kritiku: 2012-03-25 07:44:01
Miesto:Kurimany
Témy: čierno-biela fotografia, montáž / koláž, technika
Albumy: MACHINES
Dvojradová panoráma z 8-horizont. foto s dĺžkou expozície 60 sec. pomocou ND1000x.


7301 x 4107 px, TIFF.16, 30.0 MPX

Na fotke vrtná súprava BAUER BG 28h

viac z mojej nielen foto tvorby:
https://www.facebook.com/pages/MM-STUDIO/153548051380181