osobne by som tam tie prave dvere už nedával, je to pre mńa kdesi v strede medzi nazoomovaným detailom s emociami na tvari a medzi širokouhlým výrezom sprostredkujúcim atmosféru celého prosztredia ... ale ty si to tak chcela, tak si len tak hundrem pod nos :-)
hmmm, mala som ju tak aj tak. Nakoniec vyhrala tato verzia, pretoze mi to pride ako pokracovanie atmosfery ulice ... preto je to dokument a reportaz. Da sa domyslat, kto asi sedi pred tym dalsim obchodom ... Ale rozumiem, ze Ti to pride navyse, tiez som vahala .-)
osobne by som tam tie prave dvere už nedával, je to pre mńa kdesi v strede medzi nazoomovaným detailom s emociami na tvari a medzi širokouhlým výrezom sprostredkujúcim atmosféru celého prosztredia ... ale ty si to tak chcela, tak si len tak hundrem pod nos :-)
Nuž, s fotečky vidieť, že pánovi predavačovi evidentne chýba marketingové oddelenie. Poraďte mu napr. Adidasky, veľkonočné vajíčka, no, vlastne už aj Mikuláš sa blíži alebo i-Pady, i-Pody Každopádne mu vo výklade chýbajú slovíčka AKCIA.
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
Komentáre a hodnotenia
Zoradiť od najstaršíchAle rozumiem, ze Ti to pride navyse, tiez som vahala .-)