Simona

Body: 248.33    Videnia: 11552    Páči sa: 8

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
fidelito120
2014-08-12 02:07:16
Neskutočne nádherne !
 
r3ad3r
2013-09-22 10:50:59
hmm mal som sa narodit v Perzii krasna, prekrasna zena
 
tibenska
2012-02-02 20:07:27
príspevok od: matote
tak nádherný akt že je možno až škoda že je to akt (odhalené prsia rozptyľujú možno trošku pozornosť :)) samotná tvár a oči sú tak jedinečné, že by si zaslúžili byť aj samostatnými objektmi... ale krásna modelka a skvelá práca s ňou...
veľmi pekne ďakujem a moooc potešivý a krásny koment - srdiečko mi poskočilo
 
matote
2012-01-29 20:52:30
tak nádherný akt že je možno až škoda že je to akt (odhalené prsia rozptyľujú možno trošku pozornosť :)) samotná tvár a oči sú tak jedinečné, že by si zaslúžili byť aj samostatnými objektmi... ale krásna modelka a skvelá práca s ňou...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
tibenska
2012-01-12 08:33:47
ha ha ha dakujem... zlatý ako vždy, že?
 
ozzie77
2012-01-10 18:01:02
ako inak, super!
 
tibenska
2012-01-02 21:31:37
príspevok od: SteveS
Krásna žena, oči aj veľmi dobrá fotka, škoda že je vložený taký miniatúrny formát. ... Ak by som sa mal vyjadriť k nuansám kompozície v zmysle výzvy autorky, súhlasil by som s vyjadreniami poniektorých kolegov, čo tu už boli spomenuté. Asi hlavne v tom smere že rez poprsia aj na mńa trošku pôsobí na tesno a že by fotke pridalo na impacte a tajomnosti ak by do fotky vošiel aj druhý prsník prekrytý priesvitnou šatkou ... kompozične som sa ešte zamyslel nad presnou rovnobežnosťou šatky vľavo s okrajom fotky ... toto mi jemne akoby presúvalo komnpozíciu z kreatívnejšej roviny do jednoduchšieho, priamejšieho technického a menej tvorivého riešenia. Ale ani jeden z týchto vnemov, pocitov by som si nedovolil nazvať kompozičnou chybou. Vyslovene to nevadí a ani to chybou nie je. Považujem toto riešenie za možnú kompozičnú variantu. ... Zaznela tu aj otázka že prečo 6ky za kompozíciu, že kde je chyba? 6ka je známka definovana pre fotku bez chyby a 7ka by mala byt uz len za fotky vyslovene výberové a výnimočné z tých bezchybných, teda fotky kde je kompozícia excelentná až umelecká a vnímaná úplne bez pozastavenia sa a s maximálnym impactom. Ja sám až tak prísne neznámkujem ale v každom prípade si myslím že nad 6kami sa je škoda pozastavovať lebo sú to stále veľmi vysoké a dobré známky.
dakujem za zastavenie sa vážim si názor aj tvoj aj ostatných a teším sa že ste sa všetci zastavili a dali mi rady, typy a možnosť zlepšovať sa
určite sa mám čo učiť a ešte jednoznačnejšie je , že veľmi preveľmi chcem
nie som tu tak často - ale posnažím sa pridávať občas čo to
šťastný nový rok vám všetkým a nech to fotí!!!!!
 
mun
2012-01-01 22:23:51
príspevok od: HK
neda sa mi inak...
no pockaj! (chuckle)
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-12-30 23:57:19
Krásna žena, oči aj veľmi dobrá fotka, škoda že je vložený taký miniatúrny formát. ... Ak by som sa mal vyjadriť k nuansám kompozície v zmysle výzvy autorky, súhlasil by som s vyjadreniami poniektorých kolegov, čo tu už boli spomenuté. Asi hlavne v tom smere že rez poprsia aj na mńa trošku pôsobí na tesno a že by fotke pridalo na impacte a tajomnosti ak by do fotky vošiel aj druhý prsník prekrytý priesvitnou šatkou ... kompozične som sa ešte zamyslel nad presnou rovnobežnosťou šatky vľavo s okrajom fotky ... toto mi jemne akoby presúvalo komnpozíciu z kreatívnejšej roviny do jednoduchšieho, priamejšieho technického a menej tvorivého riešenia. Ale ani jeden z týchto vnemov, pocitov by som si nedovolil nazvať kompozičnou chybou. Vyslovene to nevadí a ani to chybou nie je. Považujem toto riešenie za možnú kompozičnú variantu. ... Zaznela tu aj otázka že prečo 6ky za kompozíciu, že kde je chyba? 6ka je známka definovana pre fotku bez chyby a 7ka by mala byt uz len za fotky vyslovene výberové a výnimočné z tých bezchybných, teda fotky kde je kompozícia excelentná až umelecká a vnímaná úplne bez pozastavenia sa a s maximálnym impactom. Ja sám až tak prísne neznámkujem ale v každom prípade si myslím že nad 6kami sa je škoda pozastavovať lebo sú to stále veľmi vysoké a dobré známky.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
FotoJJano
2011-12-30 09:59:10
Prekrásna modelka, oči, ....ale veľmi nahustený priestor
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Cako
ocenenie redakciou 2011-12-28 10:20:44
príspevok od: MalcolmGenes
Mohol by si hodiť nejaké linky na "svetové servery v portrétoch"? ďakujem. Inak súhlas.
https://500px.com/popular
https://1x.com/#!/photos/all/popular-ever

Napriklad. Odtialto cerpam ja vacsinou
 
MalcolmGenes
2011-12-27 23:02:26
Myslím si, že úspech tu vytvorila modelka, bez ktorej by foto nebola veľmi zaujímavá. Bohužiaľ. Ale veľa cenných rád aj pre mňa som sa tu dozvedel a prajem, nech sa ti s týmto púštnym kvetom podarí v budúcnosti ešte niečo pekné - ako bolo spomenuté (najmä) tvár a oči majú veľký potenciál. gl.
 
MalcolmGenes
2011-12-27 22:58:42
príspevok od: Cako
Nedavno som sa spoznal s jednym super clovekom, majitelom jednej cukrarne u nas v meste. Takisto foti, ale vacsinou sport a podobne veci. Kupil si vybavu za vyse 6000eur a tiez, ako aj ty, nie je photoshopista, ale ma rad fotku ako vylezie s fotaka. On dokona neupravuje absolutne nic, fotka je hotova hned z karty ako vyjde s fotaka .
No tym chcem samozrejme povedat, ze to je velka skoda. Ked si pozries topky na svetovych serveroch v portretoch, uvidis, ze je tam velke mnozstvo postprocesu. Tie fotky maju vyborne atmo a to sa uz da Bohuzial napodobnit len v PC. Ak chces mat fakt super fotky, portrety, tak podla mna aj viac ako 50percent tvori photoshop. Aj ja mam rad inak strukturu pleti a nie tie blurovane tvare
Nedavno som sa dal na portrety, tak skusam ten styl uprav, sledujem najlepsich a ucim sa.
A dakujem! Ja ti zas zavidim krasne modelky, ktore ma kto ucesat a pripravit na fotenie. Ja take moznosti zatial nemam, fotim len mlade baby, kamaratky... No mozno raz, ked sa dame dokopy
A krasne a pokojne Vianoce prajem!
Mohol by si hodiť nejaké linky na "svetové servery v portrétoch"? ďakujem. Inak súhlas.
 
Dedo
2011-12-26 20:49:57
Chýba ostrosť očí, pleť na tvári a pre impakt viditeľnejšie ženské psycho - možno to robia tie oči. Foto je pekné a o kráse modelu niet najmenšej pochybnosti.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
lubo.k
2011-12-25 21:53:27
pre mna je to nadherne...davam 3x7
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
rehmn
2011-12-24 14:44:47
Neskutocna, ocarujuca, zvadzajuca, uprimna, tajomna, skromna, sebavedoma krasa v jednom.
Odhaleny prsnik ma v sebe nadych erotiky, ale mnou je vnimany len perifernym videnim, kedze jej pohlad je hypnotizujuci. A tym je fotka skoro perfektna.
Hodnotit nebudem, to prenecham umelcom a profikom.
Ale: urcite by som neorezal lavy prsnik, nechal by som ho prekryty zavojom a lave rameno tiez by nemalo byt orezane.
Najviac mi vadi farba pozadia!
Michaela, neviem ti povedat, ake by bolo najlepsie, ci viac biele, ci viac svetlo modre, ci pustne zlte, ale rozhodne mi ta siva vadi. Mozno by stacilo pohrat sa so svetlom a zvyraznit farbu pokozky Simony.... fakt neviem, nie som odbornik.
Mas fotku americkeho futbalistu, kde trava na ktorej lezi je zelena, pozadie je zelene a jeho dres je tiez zeleny, a predsa to nekazi farebnu kompoziciu. Ale na tejto fotke mi to sive pozadie vadi...co moze byt len moj amatersky nazor.
 
Hemr
2011-12-24 14:24:46
Veľmi pekná - Veľmi pekná
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Zuzka Stulka
2011-12-24 14:11:46
Nádherná žena, má krásne oči... Vydarený portrétik...
 
Daniel.U
2011-12-24 11:48:03
príspevok od: tibenska
ďakujem aj to je názor - no ja nefotím krajinky - ale ľudí a na fotke nič iné ako tá krásna modelka ani zaujímavé byť nemá - takže sa môj zámer vlastne vydaril
ja som tym chcel povedat asi tolko, ze co by si robila keby si nemala takuto modelku. Lebo chvalit niekoho, ze sa mu podarilo zachytit dokonalu babu a trafit ju do hladacika to je ako chvalit fotak, ze vie fotit. Je to jeho zakladna uloha. Keby si tu modelku nemala, tak by si zistila pri tejto istej fotke, ze zrazu vadi spodny orez rovno cez bradavku, orez vlavo ide skoro subezne so zavojom, celkovy orez je tesny, nieje priznane prostredie, co je tiez podla mna na velku skodu. Umiestnenie nie zrovna najlubivejsieho loga tiez nieje najstastnejsie. Ber to ako hecovanie k lepsiemu, nie kritiku
 
Cako
ocenenie redakciou 2011-12-24 07:56:48
príspevok od: tibenska
ok Cako - beriem - zle som sa vyjadrila moja chyba
väčšina mojich fotiek má zaujímavú kompozíciu a aj keď je tam modelka/objekt - snažím sa ju/ich napasovať vždy do nejakého krásneho a zaujímavého prostredia
ale pri tejto fotke som to tak nechcela - chcela som tam ticho a prázdno a aby padli oči iba na modelku a nič iné to nerušilo - lebo som chcela aby sa bila kráse jej tela (a prsa) s krásou jej tváre a hlavne očí a výrazu očí...
pozerala som si tvoju tvorbu - ty si PHOTOSHOPISTA - ja nie - ja som fotograf a fotoshop používam tak maximálne na odstránenie nedokonalostí pokožky
páči sa mi prirodzenosť a štruktúra kože - nie tie "plastelíny" čo momentálne letia svetom
ale asi sa to budem musieť naučiť robiť, lebo si to každý žiada
tvoja tvorba je úžasná - smekám klobúk - ale tebe sa ľahko hovorí o zaujímavom pozadí - keď si ho vytvoríš chi chi a si v tom fakt dobrý človeče
možno by som s tebou mala spolupracovať
a hlavne sa asi veľa učiť - si fakt trieda
Nedavno som sa spoznal s jednym super clovekom, majitelom jednej cukrarne u nas v meste. Takisto foti, ale vacsinou sport a podobne veci. Kupil si vybavu za vyse 6000eur a tiez, ako aj ty, nie je photoshopista, ale ma rad fotku ako vylezie s fotaka. On dokona neupravuje absolutne nic, fotka je hotova hned z karty ako vyjde s fotaka .
No tym chcem samozrejme povedat, ze to je velka skoda. Ked si pozries topky na svetovych serveroch v portretoch, uvidis, ze je tam velke mnozstvo postprocesu. Tie fotky maju vyborne atmo a to sa uz da Bohuzial napodobnit len v PC. Ak chces mat fakt super fotky, portrety, tak podla mna aj viac ako 50percent tvori photoshop. Aj ja mam rad inak strukturu pleti a nie tie blurovane tvare
Nedavno som sa dal na portrety, tak skusam ten styl uprav, sledujem najlepsich a ucim sa.
A dakujem! Ja ti zas zavidim krasne modelky, ktore ma kto ucesat a pripravit na fotenie. Ja take moznosti zatial nemam, fotim len mlade baby, kamaratky... No mozno raz, ked sa dame dokopy
A krasne a pokojne Vianoce prajem!
 
tibenska
2011-12-24 02:31:14
príspevok od: Cako
ale ma, zaujimava kompozicia, impakt. Aj ked tu vela chlapom staci impakt prs.
ok Cako - beriem - zle som sa vyjadrila moja chyba
väčšina mojich fotiek má zaujímavú kompozíciu a aj keď je tam modelka/objekt - snažím sa ju/ich napasovať vždy do nejakého krásneho a zaujímavého prostredia
ale pri tejto fotke som to tak nechcela - chcela som tam ticho a prázdno a aby padli oči iba na modelku a nič iné to nerušilo - lebo som chcela aby sa bila kráse jej tela (a prsa) s krásou jej tváre a hlavne očí a výrazu očí...
pozerala som si tvoju tvorbu - ty si PHOTOSHOPISTA - ja nie - ja som fotograf a fotoshop používam tak maximálne na odstránenie nedokonalostí pokožky
páči sa mi prirodzenosť a štruktúra kože - nie tie "plastelíny" čo momentálne letia svetom
ale asi sa to budem musieť naučiť robiť, lebo si to každý žiada
tvoja tvorba je úžasná - smekám klobúk - ale tebe sa ľahko hovorí o zaujímavom pozadí - keď si ho vytvoríš chi chi a si v tom fakt dobrý človeče
možno by som s tebou mala spolupracovať
a hlavne sa asi veľa učiť - si fakt trieda
 
tibenska
2011-12-24 00:44:26
príspevok od: Marek Vančo
Prečo má zakrytú hlavu a prsia odalené. Pôsobí to ako lacné upútavanie pozornosti. Copyright na fotke nepôsobí dobre, Ja by som rezal na konci vlasov tak aby copyright nebol na fotke... A bude dobrá. Oči sú pekne aj svetlo na tvári. Spodok je odfláknutý.
Marek mne išlo presne o opak toho čo ste/si napísal aby oči konkurovali prsiam
a nie naopak
keďže išlo u mňa o pokus uverejnenia v nejakom pánskom časopise - tak tam to "PRSKO" muselo byť pochopiteľne... lebo nie každý muž má niečo proti nahote alebo prsiam na fotke.
Nuž a keďže som nechcela len blbý tupý prázdny akt, žiadala som od kočky krásne oči, výraz a tajomno... mali sme takú bez šatky a táto so šatkou bol len žart - ale mne sa nakonieč páčil skoro najviac zo všetkých čo v ten deň vznikli
milujem ju a copyright som tu už vysvetľovala - copyright nie je na hodnotenie - fotka áno
(copyright je na ochranu a nie pre krásu - na fotky nedávam podpis - len copyright)

A čím je spodok odfláknutý? To by ma zaujímalo
 
b.a.f.o.a.r.t.
2011-12-23 23:02:15
prijemna na rano
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Marcel Rebro
2011-12-23 21:59:24
príspevok od: tibenska
wow... to je dosť prešpekulovaná veršovačka
(c) Jarek Gaťa
 
Marek Vančo
2011-12-23 21:35:10
Prečo má zakrytú hlavu a prsia odalené. Pôsobí to ako lacné upútavanie pozornosti. Copyright na fotke nepôsobí dobre, Ja by som rezal na konci vlasov tak aby copyright nebol na fotke... A bude dobrá. Oči sú pekne aj svetlo na tvári. Spodok je odfláknutý.
Tech. kvalita: 4 | Kompozícia: 4 | Impakt: 4 | Priemer: 4.00
 
brehulka
2011-12-23 21:34:12
príspevok od: leclercq
asi som divny, no mne to prsia trosku kazia, biju sa o pozornost s nadhernymi ocami. inak mi tato foto pripomenula istu velmi znamu foto od stevea mccurryho :)
Tie oči sú naozaj konkurujúce. No, ale tu nám autorka dala aj taký drobný bonus. Teda vám, chlapcom. Ja keď chcem, môžem ísť kedykoľvek pred zrkadlo.
 
hugoba
2011-12-23 21:19:00
krasna zena
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
leclercq
2011-12-23 21:15:50
asi som divny, no mne to prsia trosku kazia, biju sa o pozornost s nadhernymi ocami. inak mi tato foto pripomenula istu velmi znamu foto od stevea mccurryho :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
jaza
2011-12-23 20:30:35
nadherne oci
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Jares
2011-12-23 20:01:48
krasna Seherezada, tajomna a zvodna,,,,paci
 
jake
2011-12-23 19:30:32
dobre, premyslene, decentne .... male chybicky krasy nevadia, snad az tie tiene, to tam byt nemuselo
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
transporti686
2011-12-23 19:30:27
Hriešne nevinná sa mi páčila viac..........ale modelka tu je veľmi pekná a má krásne oči.........
 
tibenska
2011-12-23 18:40:54
príspevok od: kovacmj
Takže môj osobný a subjektívny názor: Nebyť odhaleného prsníka, kompozícia aj svetlo by bolo O.K., ale v spojení s ním fotka nadobúda viac emócie a tajomna. Kto je to? Tajomná kráska z neznámeho kmeňa v púšti? Pustil by som do fotky a sprístupnil viac tej púšte a osobne ladil skôr do nálady večernej púšte (?). Apropó. Známky 5,6 a7 sú vždy nadpriemerné. Ja mať "šestky", tak som šťastný ako blcha. Ale to je môj osobný názor. Alebo námet na sériu?
Krásne vianoce!
ďakujem - vážim si to
no ja keď fotím rada fotím do záhadna trošku... aj keď niekedy je to ťažko
lebo fakt záleží na modelke - nie každá mi dokáže dať takýto pohĺad a tak perfektne spolupracovať aj keď sa im snažím vysvetliť aby v tej chvíli nemysleli na omastený chleba, ale na niečo tajomné, krásneho tajomného muža po ktorom túžia
Simonke sa to určite podarilo a je neskutočne nádherná a úžasná baba a dúfam že s ňou budem ešte veľa fotiť
 
Karolína
2011-12-23 18:15:51
Skutočne krásny záber...aj modelka.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kovacmj
2011-12-23 17:47:04
príspevok od: tibenska
Môžem sa Vás prosím pekne spýtať - a teda nie len "KOVACMJ" ale všetkých čo ste mi dali 6 za KOMPOZÍCIU - že kde robím chybu?
Konštruktívnu kritiku prosím - z ktorej sa dokážem naučiť, poučiť a v budúcnosti robiť lepšie veci... v čom som urobila chybu?
lebo je jasné, že každý z nás sa učí... že každý z nás vidí veci inak - ale je Vás viac čo sa zhodlo na tej kompozícii a tak mi to vŕta hlavou...
prosím HEEEELLLPPP!!!!!!!
rada by som sa dozvedela čo z odborného oka nesedí - lebo mne sedí hi hi
Takže môj osobný a subjektívny názor: Nebyť odhaleného prsníka, kompozícia aj svetlo by bolo O.K., ale v spojení s ním fotka nadobúda viac emócie a tajomna. Kto je to? Tajomná kráska z neznámeho kmeňa v púšti? Pustil by som do fotky a sprístupnil viac tej púšte a osobne ladil skôr do nálady večernej púšte (?). Apropó. Známky 5,6 a7 sú vždy nadpriemerné. Ja mať "šestky", tak som šťastný ako blcha. Ale to je môj osobný názor. Alebo námet na sériu?
Krásne vianoce!
 
tibenska
2011-12-23 17:21:05
príspevok od: jerzi45
príliš nahustený malý priestor, hoci krásnymi vecami, viem si predstaviť k dokonalosti lepšie svetlo, niekde presvitajúci lúč, cez plece, ňadro, aby mohlo byť viac tušené, náznak toho, že to bolo fotené na púšti a tak...
no ja ich mám viac tých fotiek... čiže sú aj iné, ale lúč cez plece neviem ako sa dá zachytiť... môžem sa prísť učiť?
potrebujem ešte veľa veľa fotiť a ešte viac odborných a hlavne technických rád
nejak mi čítanie manuálov nejde - mám pocit že som dislektik alebo proste blondína
lepšie mi to ide keď mi to niekto ukáže, poradí, vysvetlí...
takže ak by sa niekto našiel - budem mooooooc rada
 
Puzzler
2011-12-23 17:20:05
velmi pekna fotka
 
Photograph33
2011-12-23 17:15:48
prekrasna modelka......
 
jerzi45
2011-12-23 17:13:47
príspevok od: tibenska
no mám viac fotiek z fotenia s touto púštnou nádherou a pridám postupne len tie naj z nich...
a ďakujem za hodnotenie môžem len pre poučnie sa spýtať čo sa Vám nepáčilo na kompozícii? lebo vidím že viacerí tam dali 6 (čo je tiež dobrá známka, ale len aby som vedela a poučila sa - takže nielen jerzi45 ale všetci mi môžete dať konštruktívnu kritiku - ja sa rada poučím a vypočujem si názory z ktorých môžem do budúcnosti čerpať - lebo ešte stále sa mám veeeeľmi veľa čo učiť)
príliš nahustený malý priestor, hoci krásnymi vecami, viem si predstaviť k dokonalosti lepšie svetlo, niekde presvitajúci lúč, cez plece, ňadro, aby mohlo byť viac tušené, náznak toho, že to bolo fotené na púšti a tak...
 
tibenska
2011-12-23 17:13:47
príspevok od: kovacmj
Krásne, vzrušujúce pôsobiaci portrét, najmä spojenie očí s odhaleným prsníkom. Ináč kompozíciou a spracovaním taký normál.
Môžem sa Vás prosím pekne spýtať - a teda nie len "KOVACMJ" ale všetkých čo ste mi dali 6 za KOMPOZÍCIU - že kde robím chybu?
Konštruktívnu kritiku prosím - z ktorej sa dokážem naučiť, poučiť a v budúcnosti robiť lepšie veci... v čom som urobila chybu?
lebo je jasné, že každý z nás sa učí... že každý z nás vidí veci inak - ale je Vás viac čo sa zhodlo na tej kompozícii a tak mi to vŕta hlavou...
prosím HEEEELLLPPP!!!!!!!
rada by som sa dozvedela čo z odborného oka nesedí - lebo mne sedí hi hi
 
tibenska
2011-12-23 17:10:47
príspevok od: Marcel Rebro
Takmer "krepdešínovka"

Dívky chodí v šatech z krepdešínu
a já se z těch dívek div nepominu,
oči navrch hlavy, já nechci do Opavy.

Co má být ukryto, ať je, kruci, skryto,
kdopak má vydržet tohleto neurčito,
tyhlety siluety devatenáctiletý.

Představa, co by bylo, kdyby bylo,
no vážně, koho by to nezabilo,
a tak teď sebou hážu a usnout nedokážu.

Jen jsem prošel městem, a jsem groggy,
zavolejte, prosím, psychology,
trpí moje ego, krucinál himlhergot.

Na vině je moje fantazie,
nedá mi pokoje, furt do mě ryje,
kreslí černou tuší, co jenom matně tuším.

A já, abych řek' pravdu, toho tuším hodně,
fantazie kreslí věrohodně,
troufne si na cokoli, má totiž na to školy.

Sunday, Monday, klapky na oči si, chlapče, nandej,
zatracená fantazie, člověk klidně nepožije.

wow... to je dosť prešpekulovaná veršovačka
 
tibenska
2011-12-23 17:08:15
príspevok od: Marián Kuric
Stastne a vesele :o)
Ďakujem, nápodobne
 
kovacmj
2011-12-23 17:03:28
príspevok od: Marcel Rebro
Takmer "krepdešínovka"

Dívky chodí v šatech z krepdešínu
a já se z těch dívek div nepominu,
oči navrch hlavy, já nechci do Opavy.

Co má být ukryto, ať je, kruci, skryto,
kdopak má vydržet tohleto neurčito,
tyhlety siluety devatenáctiletý.

Představa, co by bylo, kdyby bylo,
no vážně, koho by to nezabilo,
a tak teď sebou hážu a usnout nedokážu.

Jen jsem prošel městem, a jsem groggy,
zavolejte, prosím, psychology,
trpí moje ego, krucinál himlhergot.

Na vině je moje fantazie,
nedá mi pokoje, furt do mě ryje,
kreslí černou tuší, co jenom matně tuším.

A já, abych řek' pravdu, toho tuším hodně,
fantazie kreslí věrohodně,
troufne si na cokoli, má totiž na to školy.

Sunday, Monday, klapky na oči si, chlapče, nandej,
zatracená fantazie, člověk klidně nepožije.

Akoby tú fotku Jarek už videl dávno predtým...
 
Cako
ocenenie redakciou 2011-12-23 16:53:28
príspevok od: tibenska
ďakujem aj to je názor - no ja nefotím krajinky - ale ľudí a na fotke nič iné ako tá krásna modelka ani zaujímavé byť nemá - takže sa môj zámer vlastne vydaril
ale ma, zaujimava kompozicia, impakt. Aj ked tu vela chlapom staci impakt prs.
 
Marcel Rebro
2011-12-23 16:49:41
Takmer "krepdešínovka"

Dívky chodí v šatech z krepdešínu
a já se z těch dívek div nepominu,
oči navrch hlavy, já nechci do Opavy.

Co má být ukryto, ať je, kruci, skryto,
kdopak má vydržet tohleto neurčito,
tyhlety siluety devatenáctiletý.

Představa, co by bylo, kdyby bylo,
no vážně, koho by to nezabilo,
a tak teď sebou hážu a usnout nedokážu.

Jen jsem prošel městem, a jsem groggy,
zavolejte, prosím, psychology,
trpí moje ego, krucinál himlhergot.

Na vině je moje fantazie,
nedá mi pokoje, furt do mě ryje,
kreslí černou tuší, co jenom matně tuším.

A já, abych řek' pravdu, toho tuším hodně,
fantazie kreslí věrohodně,
troufne si na cokoli, má totiž na to školy.

Sunday, Monday, klapky na oči si, chlapče, nandej,
zatracená fantazie, člověk klidně nepožije.

 
Amien
2011-12-23 16:46:30
Gratulujem k uspechu
 
Marián Kuric
2011-12-23 16:36:15
Stastne a vesele :o)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kovacmj
2011-12-23 16:27:01
Krásne, vzrušujúce pôsobiaci portrét, najmä spojenie očí s odhaleným prsníkom. Ináč kompozíciou a spracovaním taký normál.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
kovacmj
2011-12-23 16:24:28
príspevok od: brehulka
A jeje. Chlapci, toľko pekných krajiniek je tu a vy už po 15 minútach pridania 60 klikov a 3 komenty. Heš, však to vykúkate a potom pre ostatných nezostane. No, dúfam, že som tu na chvíľku sama. Hmm, takže takto u nás dievky po púšti behajú? A že dobre. Pekne ste to zdokumentovali, pani kolegyňa.
No mám dojem, že je to tu dosť "prekrajinkované", takže táto fotka je osviežením z typickej produkcie na ephoto.
 
tibenska
2011-12-23 16:21:47
príspevok od: jerzi45
ja len dúfam, že ponúkneš takýchto púštnych viac...krása
no mám viac fotiek z fotenia s touto púštnou nádherou a pridám postupne len tie naj z nich...
a ďakujem za hodnotenie môžem len pre poučnie sa spýtať čo sa Vám nepáčilo na kompozícii? lebo vidím že viacerí tam dali 6 (čo je tiež dobrá známka, ale len aby som vedela a poučila sa - takže nielen jerzi45 ale všetci mi môžete dať konštruktívnu kritiku - ja sa rada poučím a vypočujem si názory z ktorých môžem do budúcnosti čerpať - lebo ešte stále sa mám veeeeľmi veľa čo učiť)
 
photolubos
2011-12-23 16:11:03
Pekne oci , skoro trojky
 
HK
2011-12-23 16:10:35
neda sa mi inak...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Imiy
2011-12-23 16:10:16
pekné , vkusné
 
vladimirM
2011-12-23 16:06:57
príspevok od: tibenska
ďakujem aj to je názor - no ja nefotím krajinky - ale ľudí a na fotke nič iné ako tá krásna modelka ani zaujímavé byť nemá - takže sa môj zámer vlastne vydaril
zamer sa podaril. dobry vyber modelky, pekne odfotene a aj spracovane. mne vadi len podpis.
 
fotografik
2011-12-23 16:06:46
Prekrásne oči...Výborná foto...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
markato1
2011-12-23 16:02:59
foto je pekne,nemam co vytknut
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
jerzi45
2011-12-23 15:55:36
ja len dúfam, že ponúkneš takýchto púštnych viac...krása
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
tibenska
2011-12-23 15:32:17
príspevok od: Lucky4Leafx
Tak kvoli tomuto existuju fotaky ;-)...hehe
mooooc ďakujem - pre takéto komentáre človek zas a znova po tom foťáku siahne
nevadí že nie sme dokonalí, ale o snahu ide... a o to, aby sa to niekomu páčilo...
srdco mi poskočilo vrelá vďaka
 
Gianall
2011-12-23 15:21:21
príspevok od: tibenska
ďakujem aj to je názor - no ja nefotím krajinky - ale ľudí a na fotke nič iné ako tá krásna modelka ani zaujímavé byť nemá - takže sa môj zámer vlastne vydaril
 
tibenska
2011-12-23 15:19:05
príspevok od: brehulka
A jeje. Chlapci, toľko pekných krajiniek je tu a vy už po 15 minútach pridania 60 klikov a 3 komenty. Heš, však to vykúkate a potom pre ostatných nezostane. No, dúfam, že som tu na chvíľku sama. Hmm, takže takto u nás dievky po púšti behajú? A že dobre. Pekne ste to zdokumentovali, pani kolegyňa.
brehulka, brehulka ďakujem za koment... no snažila som sa, ale dievky bohužiaľ takto nebehajú - bola tam mnou zavlečená a vyzlečená
 
tibenska
2011-12-23 15:17:42
príspevok od: Daniel.U
na tejto fotke nebyt dokonalej modelky, tak nicim inym zaujimava nieje
ďakujem aj to je názor - no ja nefotím krajinky - ale ľudí a na fotke nič iné ako tá krásna modelka ani zaujímavé byť nemá - takže sa môj zámer vlastne vydaril
 
tibenska
2011-12-23 15:15:37
príspevok od: Bpali
krasna to zena....trochu mi vadi,ze farba tej svetlej pokozky na L strane tvare mi tam nepasuje..
to je odraz z tej guľatej zlatej veci odrazovej... aký je toho slovenský odborný názov? he he... slnko bolo ešte veľmi prudké vonku a tak by tiene akurát fotku pokazili...
tak trochu som to tým akoby zjemnila...
 
Daniel.U
2011-12-23 15:07:24
na tejto fotke nebyt dokonalej modelky, tak nicim inym zaujimava nieje
 
Lucky4Leafx
2011-12-23 15:00:28
Tak kvoli tomuto existuju fotaky ;-)...hehe
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
brehulka
2011-12-23 14:59:38
A jeje. Chlapci, toľko pekných krajiniek je tu a vy už po 15 minútach pridania 60 klikov a 3 komenty. Heš, však to vykúkate a potom pre ostatných nezostane. No, dúfam, že som tu na chvíľku sama. Hmm, takže takto u nás dievky po púšti behajú? A že dobre. Pekne ste to zdokumentovali, pani kolegyňa.
 
Bpali
2011-12-23 14:52:18
krasna to zena....trochu mi vadi,ze farba tej svetlej pokozky na L strane tvare mi tam nepasuje..
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Matej Rumanský
2011-12-23 14:51:36
obdivujem..
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
pampúch
2011-12-23 14:50:32
joj dobréééé
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
 
Clona: 4
Expozícia: 1/50.00 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Nikon D80
Ohnisko: 70 mm
Pridané: 2011-12-23 14:38:33
Na kritiku: 2011-12-23 14:41:21
Miesto:slovenská púšť ;-)
Témy: akt, portrét, umelecká fotografia