Clona: | 4 |
---|---|
Expozícia: | 1/320.00 sec |
ISO: | 200 |
Fotoaparát: | Nikon D300S |
Objektív: | Sigma 30mm f/1.4 EX DC HSM |
Ohnisko: | 30 mm |
Pridané: | 2011-12-12 19:18:19 | Na kritiku: | 2011-12-12 19:19:10 | Miesto: | Témy: | more, zvieratá / wildlife |
---|---|
kdesi v blízkej minulosti...
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
Komentáre a hodnotenia
Zoradiť od najstarších...
Všimni si par drobnosti ktore odlisuju fotku od cwaku. Su tu obe protichodné farby, biela aj čierna, ktoré na farebnej fotke potrebuju kazda uplne inak exponovat a na spoločnej fotke zaciatocnikovi nikdy nevychádzaju obidve dobre. Tu vidno kresbu a farby tak na tmavom konovi ako aj na svetlom psovi. Celkove su tu jemne tony, napr. na vlnkach na mori co uz spomenul Koma. A momentkou zachytená kompozícia? Prave v okamihu, ked su kon aj pes hlavami harmonicky a vyvážene oproti sebe, kazdy v charakteristickej poze pre svoj druh pohybu. Typickej a krasnej poze vyjadrujuc dané zviera. Pozri tie labky zodvihnute ako su presne akoby zrkadlovo voci sebe obratene ... Navodzuje to celkove dokonalu kompozicnu harmoniu. Ich tela sami rozpravaju za seba ... Poza kona hra ladnostou, vznesenostoiu (vzopnuty ohnuty krk, natiahnutý chvost, symetria nôh) rovnako ako u psa (hravý výraz s loptickou v papuli, noha šantivo zdvihnutá, rozmaz tela vyrazne evokujuci pohyb) ... bol by hriech ho mat ostreho a zastaveneho v rychlom pohybe.
...
To vsetko len na vysvetlenie, nikto ta nevysmieva ze sa ti to nepaci a ani ti to nevycita. Len ti to objasnujem ze tu urcite nejde o prizmurene oci a ze 7ky maju svoj hlboky vyznam. Kazdy vie preco ich dal, pkleiner spomina cosi o genialnej kompozicii a necudujem sa mu, pôsobí to úderne na prvý pohľad, ako vidím na každého z tých čo som citoval.
...
Veci sa majú tak že sa poznáme. Mrco ktoremu si to napisal, pozná všetkých. Aj ja poznám všetkých. Nie od piva ani od nahanania si bodov ... pozname dobre navzajom svoju tvorbu. Skoro vsetko ludia velmi narocní na seba aj na inych, ktorí 3x7 len tak lahko nedavaju a ohundrú kazdu drobnost na fotke. Ludia co ziju s fotografiou a maju napozerane v oku stotisicky zaberov na internete. Ktorí fotku vyzreteho autora rozoznaju bez toho aby vedeli o ciu fotku ide. Za ktorých dam ruku do ohna ze napriek tomu ze autora poznaju (a uz vopred spoznali podla rukopisu fotky), neprisli preto aby mu omastili ego ale preto ze ich fotka zaujala. Az natolko ako tu pisu a ako tu boduju. Nezaujato. Každý z nás napísal čosi iné, ale napriek tomu všetko je pravda. Ja osobne sa s každého komentárom stotožňujem. Mimo Rasťa, ten komentár je už na zamyslenie. A len strucne prierez: marya - redakciou ocenená autorka / daenis - autor skoliacich videí o editácii, postupov a kreatívnej práci v PS, autor Pitevne, autor rozhovorov s vybranymi uchadzacmi na ocenenie redakciou, autor skvelych fotografii, veduci kruzkov mladych fotografov / Mrca uz iste poznas / Rumko vyborny krajinkar, vlastni vlastnu galeriu (realnu, nie webovu) / Istvic skvely dokumentarista a velmi narocny a prisny kritik rovnako ako Teapack, obaja vysoke znamky nedaju nikdy zadarmo / Mrkva - vitazne fotografie v bezpocet celonarodnych aj zahranickych roznych sutazi, na fotoportaloch s fotkami dna, tyzdna, mesiaca aj roka, tvoriaca nielen pre oci ale aj pre mysel, fotky s jasnou vyraznou symbolikou / Koma - roky praxe vo fotogalerii s pracou s umenim, vycibreny cit pre detaily / pkleiner - prave cerstvý uspech jeho fotografii v medzinarodnej sutazi FIAP v obrovskej konkurencii / a sam autor - ktoremu veci vystavuju v Prazskej galerii a v anglickych mediach / ... snad staci ... a viaceri dalsi ktorí uz dlho publikuju a maju uz cit pre fotografiu napriek tomu ze nie su inym sposobom medialnejsie znami.
...
Tu nejde o zvyhodnenie ani rodinkarenie, i ked sme "rodina", i ked sa pozname. Zakladne pravidla komponovania su pre zaciatocnikov, aby sa vyhli totalnym prehmatom. Volaju sa základné, lebo zhruba a orientacne urcuju smer pri komponovani. Ale su vynimky z pravidiel ktore napriek tomu ze pravidla hrubo porusuju, posobia mimoriadne pocitovo a emocionalne dobre. Pozitivne, dynamicky, invenčne ... a toto je ten prípad.
...
Všimni si par drobnosti ktore odlisuju fotku od cwaku. Su tu obe protichodné farby, biela aj čierna, ktoré na farebnej fotke potrebuju kazda uplne inak exponovat a na spoločnej fotke zaciatocnikovi nikdy nevychádzaju obidve dobre. Tu vidno kresbu a farby tak na tmavom konovi ako aj na svetlom psovi. Celkove su tu jemne tony, napr. na vlnkach na mori co uz spomenul Koma. A momentkou zachytená kompozícia? Prave v okamihu, ked su kon aj pes hlavami harmonicky a vyvážene oproti sebe, kazdy v charakteristickej poze pre svoj druh pohybu. Typickej a krasnej poze vyjadrujuc dané zviera. Pozri tie labky zodvihnute ako su presne akoby zrkadlovo voci sebe obratene ... Navodzuje to celkove dokonalu kompozicnu harmoniu. Ich tela sami rozpravaju za seba ... Poza kona hra ladnostou, vznesenostoiu (vzopnuty ohnuty krk, natiahnutý chvost, symetria nôh) rovnako ako u psa (hravý výraz s loptickou v papuli, noha šantivo zdvihnutá, rozmaz tela vyrazne evokujuci pohyb) ... bol by hriech ho mat ostreho a zastaveneho v rychlom pohybe.
...
To vsetko len na vysvetlenie, nikto ta nevysmieva ze sa ti to nepaci a ani ti to nevycita. Len ti to objasnujem ze tu urcite nejde o prizmurene oci a ze 7ky maju svoj hlboky vyznam. Kazdy vie preco ich dal, pkleiner spomina cosi o genialnej kompozicii a necudujem sa mu, pôsobí to úderne na prvý pohľad, ako vidím na každého z tých čo som citoval.
...
Veci sa majú tak že sa poznáme. Mrco ktoremu si to napisal, pozná všetkých. Aj ja poznám všetkých. Nie od piva ani od nahanania si bodov ... pozname dobre navzajom svoju tvorbu. Skoro vsetko ludia velmi narocní na seba aj na inych, ktorí 3x7 len tak lahko nedavaju a ohundrú kazdu drobnost na fotke. Ludia co ziju s fotografiou a maju napozerane v oku stotisicky zaberov na internete. Ktorí fotku vyzreteho autora rozoznaju bez toho aby vedeli o ciu fotku ide. Za ktorých dam ruku do ohna ze napriek tomu ze autora poznaju (a uz vopred spoznali podla rukopisu fotky), neprisli preto aby mu omastili ego ale preto ze ich fotka zaujala. Az natolko ako tu pisu a ako tu boduju. Nezaujato. Každý z nás napísal čosi iné, ale napriek tomu všetko je pravda. Ja osobne sa s každého komentárom stotožňujem. Mimo Rasťa, ten komentár je už na zamyslenie. A len strucne prierez: marya - redakciou ocenená autorka / daenis - autor skoliacich videí o editácii, postupov a kreatívnej práci v PS, autor Pitevne, autor rozhovorov s vybranymi uchadzacmi na ocenenie redakciou, autor skvelych fotografii, veduci kruzkov mladych fotografov / Mrca uz iste poznas / Rumko vyborny krajinkar, vlastni vlastnu galeriu (realnu, nie webovu) / Istvic skvely dokumentarista a velmi narocny a prisny kritik rovnako ako Teapack, obaja vysoke znamky nedaju nikdy zadarmo / Mrkva - vitazne fotografie v bezpocet celonarodnych aj zahranickych roznych sutazi, na fotoportaloch s fotkami dna, tyzdna, mesiaca aj roka, tvoriaca nielen pre oci ale aj pre mysel, fotky s jasnou vyraznou symbolikou / Koma - roky praxe vo fotogalerii s pracou s umenim, vycibreny cit pre detaily / pkleiner - prave cerstvý uspech jeho fotografii v medzinarodnej sutazi FIAP v obrovskej konkurencii / a sam autor - ktoremu veci vystavuju v Prazskej galerii a v anglickych mediach / ... snad staci ... a viaceri dalsi ktorí uz dlho publikuju a maju uz cit pre fotografiu napriek tomu ze nie su inym sposobom medialnejsie znami.
...
Tu nejde o zvyhodnenie ani rodinkarenie, i ked sme "rodina", i ked sa pozname. Zakladne pravidla komponovania su pre zaciatocnikov, aby sa vyhli totalnym prehmatom. Volaju sa základné, lebo zhruba a orientacne urcuju smer pri komponovani. Ale su vynimky z pravidiel ktore napriek tomu ze pravidla hrubo porusuju, posobia mimoriadne pocitovo a emocionalne dobre. Pozitivne, dynamicky, invenčne ... a toto je ten prípad.
ahoj
To je predsa uplne v pohode.
No a o bodovani...ta moznost tam je pod kazdou fotkou. Zalezi od teba, ci na to kliknes. Ja som klikol...
ahoj
To je predsa uplne v pohode.
No a o bodovani...ta moznost tam je pod kazdou fotkou. Zalezi od teba, ci na to kliknes. Ja som klikol...
www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-83521353029250/fotografie/201932/ponik-ii/
toto som totiz inde pisal bubu-ovi:
vdaka Lubo (Stevo)...cvakal som akesi rodinne fotky na plazi...pes patri k rodine... a par krat nam tam precvalali kone... vznikli len 3 konofky vhodne uverejnenia (si myslim)... ten pes mi tam vbehol, nechcel som ho tam...ale v konecnom dosledku, prave ze s nim to ma trochu stavu
(si myslim teda)
...asi ako ja
Skvely postreh a vycibreny orez. Ani nejdem pozerat kto to fotil
Svrbi ma ruka aby som zareagoval na koment od rasto.tn, a jeho perlickovu negaciu sameho seba cez CHAPEM KOMPOZICIU ALE VADI MI ZE NIE JE CELY (a nasledny kliniec v podobe 2b za kompo..no ale ju chape), ale ked som si povedal ze uz chcem konecne lahnut do postele a dorazit rozcitanu knihu.
toto som totiz inde pisal bubu-ovi:
vdaka Lubo (Stevo)...cvakal som akesi rodinne fotky na plazi...pes patri k rodine... a par krat nam tam precvalali kone... vznikli len 3 konofky vhodne uverejnenia (si myslim)... ten pes mi tam vbehol, nechcel som ho tam...ale v konecnom dosledku, prave ze s nim to ma trochu stavu
(si myslim teda)
Skvely postreh a vycibreny orez. Ani nejdem pozerat kto to fotil
Svrbi ma ruka aby som zareagoval na koment od rasto.tn, a jeho perlickovu negaciu sameho seba cez CHAPEM KOMPOZICIU ALE VADI MI ZE NIE JE CELY (a nasledny kliniec v podobe 2b za kompo..no ale ju chape), ale ked som si povedal ze uz chcem konecne lahnut do postele a dorazit rozcitanu knihu.
dakujem za zastafco a pismenka
https://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&rp=792542&gal=photo
Skvely postreh a vycibreny orez. Ani nejdem pozerat kto to fotil
Svrbi ma ruka aby som zareagoval na koment od rasto.tn, a jeho perlickovu negaciu sameho seba cez CHAPEM KOMPOZICIU ALE VADI MI ZE NIE JE CELY (a nasledny kliniec v podobe 2b za kompo..no ale ju chape), ale ked som si povedal ze uz chcem konecne lahnut do postele a dorazit rozcitanu knihu.
majte pekný zbytok večera...večere