psokoňofka

Body: 173.33    Videnia: 3381    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
wildkat
externý redaktor ocenenie redakciou 2012-01-25 23:36:08
skelé, úsmevné!!!
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
sunajn
2011-12-19 03:57:18
príspevok od: rasto.tn
Chápem kompozíciu, no dosť vadí, že psík nie je na obrázku celý. V takom prípade by to bola ozaj podarená fotka s pekným kontrastom a dalo by sa čiastočne akceptovať aj to, že je neostrý, keďže bolo primárne ostrené na koňa. Niekedy je fotografia aj o predvídaní toho, čo sa bude diať v "hľadáčiku" a aj na celej scéne. Štvorcový formát nie je najhorší, no časť scény by som posunul smerom nadol (aby bolo menej neba). Určite by za zváženie stálo aj nafotenie samotného jazdca + koňa, a v pozadí more, keďže tam panovala celkom dobrá atmosféra.
Háááhahahahááááááá ... keď čitam čo píšeš a kukám do tvojej galérky, nadobúdam pocit, že si to odpísal...
 
mariposa
ocenenie redakciou 2011-12-14 18:10:47
moc dobrá.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-12-14 13:21:37
príspevok od: Jares
...ok, vdaka, idem sa na fotku este pozerat hehe,,,,,,,to s tym psom ze nieje ostry suhlasim....a ci sa niekto chcel vcera vysmievat to uz dnes davam bokom, som mal zly vcerajsok
To je v pohode, ja mám každý zajtrajšok zlý včerajšok Šťastie len je, že sa stále kým príde na dneškajšok nejak spamätám
 
Jares
2011-12-14 12:57:18
príspevok od: SteveS
A cosi doplnim aj k fotke, ze preco asi bola bodovasna ako bola.
...
Všimni si par drobnosti ktore odlisuju fotku od cwaku. Su tu obe protichodné farby, biela aj čierna, ktoré na farebnej fotke potrebuju kazda uplne inak exponovat a na spoločnej fotke zaciatocnikovi nikdy nevychádzaju obidve dobre. Tu vidno kresbu a farby tak na tmavom konovi ako aj na svetlom psovi. Celkove su tu jemne tony, napr. na vlnkach na mori co uz spomenul Koma. A momentkou zachytená kompozícia? Prave v okamihu, ked su kon aj pes hlavami harmonicky a vyvážene oproti sebe, kazdy v charakteristickej poze pre svoj druh pohybu. Typickej a krasnej poze vyjadrujuc dané zviera. Pozri tie labky zodvihnute ako su presne akoby zrkadlovo voci sebe obratene ... Navodzuje to celkove dokonalu kompozicnu harmoniu. Ich tela sami rozpravaju za seba ... Poza kona hra ladnostou, vznesenostoiu (vzopnuty ohnuty krk, natiahnutý chvost, symetria nôh) rovnako ako u psa (hravý výraz s loptickou v papuli, noha šantivo zdvihnutá, rozmaz tela vyrazne evokujuci pohyb) ... bol by hriech ho mat ostreho a zastaveneho v rychlom pohybe.
...
To vsetko len na vysvetlenie, nikto ta nevysmieva ze sa ti to nepaci a ani ti to nevycita. Len ti to objasnujem ze tu urcite nejde o prizmurene oci a ze 7ky maju svoj hlboky vyznam. Kazdy vie preco ich dal, pkleiner spomina cosi o genialnej kompozicii a necudujem sa mu, pôsobí to úderne na prvý pohľad, ako vidím na každého z tých čo som citoval.
...ok, vdaka, idem sa na fotku este pozerat hehe,,,,,,,to s tym psom ze nieje ostry suhlasim....a ci sa niekto chcel vcera vysmievat to uz dnes davam bokom, som mal zly vcerajsok
 
Jares
2011-12-14 12:48:57
príspevok od: SteveS
Trosku to skusim dat na presnu mieru, aby si bol v obraze a aby nebola z teba robena iba sranda ale aj sa konkretne ktosi čosi vyjadril za ostatných ktorí sa tu podla teba iste nepoznáme.
...
Veci sa majú tak že sa poznáme. Mrco ktoremu si to napisal, pozná všetkých. Aj ja poznám všetkých. Nie od piva ani od nahanania si bodov ... pozname dobre navzajom svoju tvorbu. Skoro vsetko ludia velmi narocní na seba aj na inych, ktorí 3x7 len tak lahko nedavaju a ohundrú kazdu drobnost na fotke. Ludia co ziju s fotografiou a maju napozerane v oku stotisicky zaberov na internete. Ktorí fotku vyzreteho autora rozoznaju bez toho aby vedeli o ciu fotku ide. Za ktorých dam ruku do ohna ze napriek tomu ze autora poznaju (a uz vopred spoznali podla rukopisu fotky), neprisli preto aby mu omastili ego ale preto ze ich fotka zaujala. Az natolko ako tu pisu a ako tu boduju. Nezaujato. Každý z nás napísal čosi iné, ale napriek tomu všetko je pravda. Ja osobne sa s každého komentárom stotožňujem. Mimo Rasťa, ten komentár je už na zamyslenie. A len strucne prierez: marya - redakciou ocenená autorka / daenis - autor skoliacich videí o editácii, postupov a kreatívnej práci v PS, autor Pitevne, autor rozhovorov s vybranymi uchadzacmi na ocenenie redakciou, autor skvelych fotografii, veduci kruzkov mladych fotografov / Mrca uz iste poznas / Rumko vyborny krajinkar, vlastni vlastnu galeriu (realnu, nie webovu) / Istvic skvely dokumentarista a velmi narocny a prisny kritik rovnako ako Teapack, obaja vysoke znamky nedaju nikdy zadarmo / Mrkva - vitazne fotografie v bezpocet celonarodnych aj zahranickych roznych sutazi, na fotoportaloch s fotkami dna, tyzdna, mesiaca aj roka, tvoriaca nielen pre oci ale aj pre mysel, fotky s jasnou vyraznou symbolikou / Koma - roky praxe vo fotogalerii s pracou s umenim, vycibreny cit pre detaily / pkleiner - prave cerstvý uspech jeho fotografii v medzinarodnej sutazi FIAP v obrovskej konkurencii / a sam autor - ktoremu veci vystavuju v Prazskej galerii a v anglickych mediach / ... snad staci ... a viaceri dalsi ktorí uz dlho publikuju a maju uz cit pre fotografiu napriek tomu ze nie su inym sposobom medialnejsie znami.
...
Tu nejde o zvyhodnenie ani rodinkarenie, i ked sme "rodina", i ked sa pozname. Zakladne pravidla komponovania su pre zaciatocnikov, aby sa vyhli totalnym prehmatom. Volaju sa základné, lebo zhruba a orientacne urcuju smer pri komponovani. Ale su vynimky z pravidiel ktore napriek tomu ze pravidla hrubo porusuju, posobia mimoriadne pocitovo a emocionalne dobre. Pozitivne, dynamicky, invenčne ... a toto je ten prípad.
Cenim si a respektujem co si napisal, dobre si ma pochopil o tom pomasteni ega a rodinkarstve, tak nejak som to myslel. Mam v tom uz jasnejsie aj o ludoch o ktorych som pochyboval. Vdaka ze si si nasiel cas, dost mi to dalo aj taku ulavu bo som sa uz citil ako ignorovany demonstrant pred parlamentom
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-12-14 05:21:50
príspevok od: Jares
....pridam body aj ked nerad lebo som este nedocital ani manual od fotaku tak tipnem TK,,,,,compozicia preto tak malo lebo s takouto som zacinal a impakt,: prijemne foto ale take obycajne
A cosi doplnim aj k fotke, ze preco asi bola bodovasna ako bola.
...
Všimni si par drobnosti ktore odlisuju fotku od cwaku. Su tu obe protichodné farby, biela aj čierna, ktoré na farebnej fotke potrebuju kazda uplne inak exponovat a na spoločnej fotke zaciatocnikovi nikdy nevychádzaju obidve dobre. Tu vidno kresbu a farby tak na tmavom konovi ako aj na svetlom psovi. Celkove su tu jemne tony, napr. na vlnkach na mori co uz spomenul Koma. A momentkou zachytená kompozícia? Prave v okamihu, ked su kon aj pes hlavami harmonicky a vyvážene oproti sebe, kazdy v charakteristickej poze pre svoj druh pohybu. Typickej a krasnej poze vyjadrujuc dané zviera. Pozri tie labky zodvihnute ako su presne akoby zrkadlovo voci sebe obratene ... Navodzuje to celkove dokonalu kompozicnu harmoniu. Ich tela sami rozpravaju za seba ... Poza kona hra ladnostou, vznesenostoiu (vzopnuty ohnuty krk, natiahnutý chvost, symetria nôh) rovnako ako u psa (hravý výraz s loptickou v papuli, noha šantivo zdvihnutá, rozmaz tela vyrazne evokujuci pohyb) ... bol by hriech ho mat ostreho a zastaveneho v rychlom pohybe.
...
To vsetko len na vysvetlenie, nikto ta nevysmieva ze sa ti to nepaci a ani ti to nevycita. Len ti to objasnujem ze tu urcite nejde o prizmurene oci a ze 7ky maju svoj hlboky vyznam. Kazdy vie preco ich dal, pkleiner spomina cosi o genialnej kompozicii a necudujem sa mu, pôsobí to úderne na prvý pohľad, ako vidím na každého z tých čo som citoval.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-12-14 05:20:08
príspevok od: Jares
dobre ale to hovoris za seba,,,vsetkych bodujucich tu nepznas, nevies ktory su fanusikmi psikov (neorezanych), maciciek, srobovanych cukrikovych krajiniek, gycovych IRiek, jelenov v ruji, kvetiniek, a tak ........ ked je autor znamy dostane viac,,, neznamy dostava menej, taku zaujatost som myslel
Trosku to skusim dat na presnu mieru, aby si bol v obraze a aby nebola z teba robena iba sranda ale aj sa konkretne ktosi čosi vyjadril za ostatných ktorí sa tu podla teba iste nepoznáme.
...
Veci sa majú tak že sa poznáme. Mrco ktoremu si to napisal, pozná všetkých. Aj ja poznám všetkých. Nie od piva ani od nahanania si bodov ... pozname dobre navzajom svoju tvorbu. Skoro vsetko ludia velmi narocní na seba aj na inych, ktorí 3x7 len tak lahko nedavaju a ohundrú kazdu drobnost na fotke. Ludia co ziju s fotografiou a maju napozerane v oku stotisicky zaberov na internete. Ktorí fotku vyzreteho autora rozoznaju bez toho aby vedeli o ciu fotku ide. Za ktorých dam ruku do ohna ze napriek tomu ze autora poznaju (a uz vopred spoznali podla rukopisu fotky), neprisli preto aby mu omastili ego ale preto ze ich fotka zaujala. Az natolko ako tu pisu a ako tu boduju. Nezaujato. Každý z nás napísal čosi iné, ale napriek tomu všetko je pravda. Ja osobne sa s každého komentárom stotožňujem. Mimo Rasťa, ten komentár je už na zamyslenie. A len strucne prierez: marya - redakciou ocenená autorka / daenis - autor skoliacich videí o editácii, postupov a kreatívnej práci v PS, autor Pitevne, autor rozhovorov s vybranymi uchadzacmi na ocenenie redakciou, autor skvelych fotografii, veduci kruzkov mladych fotografov / Mrca uz iste poznas / Rumko vyborny krajinkar, vlastni vlastnu galeriu (realnu, nie webovu) / Istvic skvely dokumentarista a velmi narocny a prisny kritik rovnako ako Teapack, obaja vysoke znamky nedaju nikdy zadarmo / Mrkva - vitazne fotografie v bezpocet celonarodnych aj zahranickych roznych sutazi, na fotoportaloch s fotkami dna, tyzdna, mesiaca aj roka, tvoriaca nielen pre oci ale aj pre mysel, fotky s jasnou vyraznou symbolikou / Koma - roky praxe vo fotogalerii s pracou s umenim, vycibreny cit pre detaily / pkleiner - prave cerstvý uspech jeho fotografii v medzinarodnej sutazi FIAP v obrovskej konkurencii / a sam autor - ktoremu veci vystavuju v Prazskej galerii a v anglickych mediach / ... snad staci ... a viaceri dalsi ktorí uz dlho publikuju a maju uz cit pre fotografiu napriek tomu ze nie su inym sposobom medialnejsie znami.
...
Tu nejde o zvyhodnenie ani rodinkarenie, i ked sme "rodina", i ked sa pozname. Zakladne pravidla komponovania su pre zaciatocnikov, aby sa vyhli totalnym prehmatom. Volaju sa základné, lebo zhruba a orientacne urcuju smer pri komponovani. Ale su vynimky z pravidiel ktore napriek tomu ze pravidla hrubo porusuju, posobia mimoriadne pocitovo a emocionalne dobre. Pozitivne, dynamicky, invenčne ... a toto je ten prípad.
 
noik
ocenenie redakciou 2011-12-13 22:16:59
príspevok od: Jares
....pridam body aj ked nerad lebo som este nedocital ani manual od fotaku tak tipnem TK,,,,,compozicia preto tak malo lebo s takouto som zacinal a impakt,: prijemne foto ale take obycajne
ako som povedal vyssie... je to v pohode... stojis si za slovom
 
noik
ocenenie redakciou 2011-12-13 22:14:11
príspevok od: Matúš Koprda
fuuuuuuuuuuuu (: pecka, z každej stránky, pre mňa topka, minimálne týždňa... Presne ako Ľubo - bravó pane!
...no, co dodat...dakujem velmi pekne
 
Jares
2011-12-13 19:22:00
príspevok od: Marcel Rebro
ano ... mas svatenu pravdu .... je bodovana zaujato. teda konkretne nebodovana fanusikmi psikov (neorezanych), maciciek, srobovanych cukrikovych krajiniek, gycovych IRiek, jelenov v ruji, kvetiniek, a tak ...

ahoj
dobre ale to hovoris za seba,,,vsetkych bodujucich tu nepznas, nevies ktory su fanusikmi psikov (neorezanych), maciciek, srobovanych cukrikovych krajiniek, gycovych IRiek, jelenov v ruji, kvetiniek, a tak ........ ked je autor znamy dostane viac,,, neznamy dostava menej, taku zaujatost som myslel
 
Jares
2011-12-13 18:54:46
....pridam body aj ked nerad lebo som este nedocital ani manual od fotaku tak tipnem TK,,,,,compozicia preto tak malo lebo s takouto som zacinal a impakt,: prijemne foto ale take obycajne
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 3 | Impakt: 5 | Priemer: 4.67
 
Jares
2011-12-13 18:41:28
príspevok od: noik
Preco by ta mali opravovat? Nezaujalo, tak nezaujalo. Preco by ti ludia mali brat tvoj nazor?
To je predsa uplne v pohode.
No a o bodovani...ta moznost tam je pod kazdou fotkou. Zalezi od teba, ci na to kliknes. Ja som klikol...
uf,, toto my nemusis, viem ake su moznosti, ja si ho vlastne ani nechcem dat zobrat,to len taka slusna verzia, ,,,nemusel si ani reagovat, proti tebe nic nemam,,,,,, ten konflikt hore, co ti dal aj nejake dvojky aj to popisal a ten dalsi ho tak ''pekne opravil'' ...co mu bolo,typkovy
 
Marcel Rebro
2011-12-13 18:29:19
príspevok od: Jares
ak sa mi zda, tak ma opravte, okrem fotky mi nesedi to ze mohla byt bodovana nezaujato
ano ... mas svatenu pravdu .... je bodovana zaujato. teda konkretne nebodovana fanusikmi psikov (neorezanych), maciciek, srobovanych cukrikovych krajiniek, gycovych IRiek, jelenov v ruji, kvetiniek, a tak ...

ahoj
 
noik
ocenenie redakciou 2011-12-13 17:21:31
príspevok od: Jares
ak sa mi zda, tak ma opravte, okrem fotky mi nesedi to ze mohla byt bodovana nezaujato
Preco by ta mali opravovat? Nezaujalo, tak nezaujalo. Preco by ti ludia mali brat tvoj nazor?
To je predsa uplne v pohode.
No a o bodovani...ta moznost tam je pod kazdou fotkou. Zalezi od teba, ci na to kliknes. Ja som klikol...
 
Jares
2011-12-13 17:08:34
ak sa mi zda, tak ma opravte, okrem fotky mi nesedi to ze mohla byt bodovana nezaujato
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-12-13 11:57:39
Počuj Jari, sa pri nej aj tak akože jemne uchechtávam...kukám, Ty budeš vedieť - nemal ten hafuško náhodou čiernu prdelku huňatú? že reku ak by náhodou ano - normálne by som povedal že nechal cez pol Európy prdel na jednej mojej:

www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-83521353029250/fotografie/201932/ponik-ii/


 
Koma
ocenenie redakciou 2011-12-13 11:54:39
Krásna Fotka....výborná tak ako je...normálne by som ju zavesil našim trom chalaniskám psíkovským do ,,búdy,, nech majú na čo kukať a pri čom snívať keď sú cez deň sami doma....len pre ujasnenie...,,búdujú,, s nami vo vnútri... Skvelá prácička parádička a moment....ach.. tie jemné farbičky, hnedkavé vlnky a jemná obloha..no fakt veľké ,,mňam a mľask,, z mojej strany pod fotkou zanechávam... ..koník má v tom pohybe nádherne tvarované telo..bohovsky tam svieti ako si ho....s tým hafušom ako tam je ...je to: ucelene bombové
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
noik
ocenenie redakciou 2011-12-13 09:56:43
príspevok od: istvic
odvodene z mena jedneho z najlepsich talianskych horolezcov Mauro Bubu
tak! a si sa prezradil
 
walde
ocenenie redakciou 2011-12-13 09:27:00
super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
arpi
2011-12-13 08:02:50
Parada!!!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
bubu1687
2011-12-13 07:54:12
príspevok od: istvic
odvodene z mena jedneho z najlepsich talianskych horolezcov Mauro Bubu
ja som zas od medveda Bubu D : tak ci tak tesi ma menovec D:
 
istvic
ocenenie redakciou 2011-12-13 07:52:47
príspevok od: bubu1687
mne si nieco pisal?
odvodene z mena jedneho z najlepsich talianskych horolezcov Mauro Bubu
 
bubu1687
2011-12-13 07:52:47
príspevok od: istvic
nie,tebe nepisal..ja som BUBU uz x rokov na Vive
ved si robim prdel....ja som bubu uz x rokov v realnom zivote
 
istvic
ocenenie redakciou 2011-12-13 07:51:19
príspevok od: bubu1687
mne si nieco pisal?
nie,tebe nepisal..ja som BUBU uz x rokov na Vive
 
bubu1687
2011-12-13 07:20:48
príspevok od: noik
Stevo...pri tebe zmenim len meno
toto som totiz inde pisal bubu-ovi:

vdaka Lubo (Stevo)...cvakal som akesi rodinne fotky na plazi...pes patri k rodine... a par krat nam tam precvalali kone... vznikli len 3 konofky vhodne uverejnenia (si myslim)... ten pes mi tam vbehol, nechcel som ho tam...ale v konecnom dosledku, prave ze s nim to ma trochu stavu
(si myslim teda)
mne si nieco pisal?
 
milanF
2011-12-13 07:19:15
+++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matúš Koprda
2011-12-12 23:05:46
fuuuuuuuuuuuu (: pecka, z každej stránky, pre mňa topka, minimálne týždňa... Presne ako Ľubo - bravó pane!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matúš Koprda
2011-12-12 23:04:54
prvá reakcia: TY VOLE!
 
pkleiner
2011-12-12 22:49:14
Skvělá fotka, moc líbí. Kompozičně geniální.......
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
brki
2011-12-12 22:43:25
toto nemá chybu...bez toho psa by to bol obyčajný cvak a keby bol pes celý a ostrý, bol by to gýč (aspoň u mňa :)), takto je to výborná beachstreetovka alebo čo :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
jozefmicic
2011-12-12 22:05:55
Páči, bezvýhradne, veselé.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
noik
ocenenie redakciou 2011-12-12 22:03:04
príspevok od: b.a.f.o.a.r.t.
neostrá v ldr urezaná rit a nohe,hore vela prázdneho priestoru,divná tonalita,lúbi sa mi:))
mas zvrateny vkus!
...asi ako ja
 
istvic
ocenenie redakciou 2011-12-12 21:59:14
bravo pane:)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
b.a.f.o.a.r.t.
2011-12-12 21:52:32
neostrá v ldr urezaná rit a nohe,hore vela prázdneho priestoru,divná tonalita,lúbi sa mi:))
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Paulie
2011-12-12 21:27:20
Už náhlade to vyzeralo dobre, fajnové foto.
 
Anena
2011-12-12 21:25:36
Vyborne!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
noik
ocenenie redakciou 2011-12-12 21:23:46
príspevok od: ruraru
Teda ake rozdielne nazory i body. Ja som kdesi uprostred
uprostred je 3 a pol ale samozrejme vdaka
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-12-12 21:06:59
príspevok od: ruraru
Teda ake rozdielne nazory i body. Ja som kdesi uprostred
To vieš, keď len jeden človek tu je triezvy a vidí to jasne a my ostatní oslavujeme a sme popítí
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-12-12 21:05:56
príspevok od: noik
tu mam aj ja...ak je to o tych mladych svistoch
Presne, presne, ona! Len mi je z nej tažko čítať Mne sa ti tam stále ten text mení do prčic Asi dajaký záhadný atrament. Volá sa "Príručka mladého svišťa - fotografa", ale správa sa jak politická príručka. Človeče, menia sa v nej texty podla toho odkiaľ vietor fúka :- ))))))))))
 
Neil
2011-12-12 21:04:28
uzasne foto
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
bacil2
2011-12-12 21:00:20
super! :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
margon
2011-12-12 21:00:00
oceňujem moment,fajn...
 
ruraru
2011-12-12 20:57:40
Teda ake rozdielne nazory i body. Ja som kdesi uprostred
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
noik
ocenenie redakciou 2011-12-12 20:52:10
príspevok od: Marcel Rebro
mame rovnaku prirucku .... tusim ....
tu mam aj ja...ak je to o tych mladych svistoch
 
Marcel Rebro
2011-12-12 20:48:06
príspevok od: SteveS
Hm, hm, podľa mojej príručky fotografovania , ako som si to tu práve nalistoval, čítam že mne nevadí že je pes neostrý a orezaný, aj že mne tento obraz kompozične ladí a umocňuje atmosféru ... na záver ešte práve čítam, že ak má autor fotografické videnie a pozná dobre kompozičné pravdilá, že ich môže začať porušovať. To bude asi prípad tohto autora, asi aj tuším ktorého, rukopis tejto fotky mi je dáky podozrivo povedomý. Ale čo tam po knižke, kukám na to aj sám, vlastnými očami a sála na mna taká príjemná atmosféra a dynamická hravosť, mám pocit že tam som zohnutý ku psovi s natiahnutými rukami a naháńam sa s ním spolu... no hnusák, nechce mi loptičlku vrátiť. Nuž, dunčo, idééééš ;-)
mame rovnaku prirucku .... tusim ....
 
Marcel Rebro
2011-12-12 20:47:07
príspevok od: Jozef Krajčo
Hned v nahlade som vedel ze tu bude vyborne. A je!

Skvely postreh a vycibreny orez. Ani nejdem pozerat kto to fotil

Svrbi ma ruka aby som zareagoval na koment od rasto.tn, a jeho perlickovu negaciu sameho seba cez CHAPEM KOMPOZICIU ALE VADI MI ZE NIE JE CELY (a nasledny kliniec v podobe 2b za kompo..no ale ju chape), ale ked som si povedal ze uz chcem konecne lahnut do postele a dorazit rozcitanu knihu.



neries teoretikov a teroristov ...
 
mrkva
2011-12-12 20:37:00
príspevok od: noik
to som rad
tiež som vedela koho je fotka
 
noik
ocenenie redakciou 2011-12-12 20:35:50
príspevok od: mrkva
páči sa mi
to som rad
 
mrkva
2011-12-12 20:30:23
páči sa mi
 
noik
ocenenie redakciou 2011-12-12 20:20:32
príspevok od: SteveS
Hm, hm, podľa mojej príručky fotografovania , ako som si to tu práve nalistoval, čítam že mne nevadí že je pes neostrý a orezaný, aj že mne tento obraz kompozične ladí a umocňuje atmosféru ... na záver ešte práve čítam, že ak má autor fotografické videnie a pozná dobre kompozičné pravdilá, že ich môže začať porušovať. To bude asi prípad tohto autora, asi aj tuším ktorého, rukopis tejto fotky mi je dáky podozrivo povedomý. Ale čo tam po knižke, kukám na to aj sám, vlastnými očami a sála na mna taká príjemná atmosféra a dynamická hravosť, mám pocit že tam som zohnutý ku psovi s natiahnutými rukami a naháńam sa s ním spolu... no hnusák, nechce mi loptičlku vrátiť. Nuž, dunčo, idééééš ;-)
Stevo...pri tebe zmenim len meno
toto som totiz inde pisal bubu-ovi:

vdaka Lubo (Stevo)...cvakal som akesi rodinne fotky na plazi...pes patri k rodine... a par krat nam tam precvalali kone... vznikli len 3 konofky vhodne uverejnenia (si myslim)... ten pes mi tam vbehol, nechcel som ho tam...ale v konecnom dosledku, prave ze s nim to ma trochu stavu
(si myslim teda)
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-12-12 20:15:32
Hm, hm, podľa mojej príručky fotografovania , ako som si to tu práve nalistoval, čítam že mne nevadí že je pes neostrý a orezaný, aj že mne tento obraz kompozične ladí a umocňuje atmosféru ... na záver ešte práve čítam, že ak má autor fotografické videnie a pozná dobre kompozičné pravdilá, že ich môže začať porušovať. To bude asi prípad tohto autora, asi aj tuším ktorého, rukopis tejto fotky mi je dáky podozrivo povedomý. Ale čo tam po knižke, kukám na to aj sám, vlastnými očami a sála na mna taká príjemná atmosféra a dynamická hravosť, mám pocit že tam som zohnutý ku psovi s natiahnutými rukami a naháńam sa s ním spolu... no hnusák, nechce mi loptičlku vrátiť. Nuž, dunčo, idééééš ;-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
noik
ocenenie redakciou 2011-12-12 20:11:51
príspevok od: Jozef Krajčo
Hned v nahlade som vedel ze tu bude vyborne. A je!

Skvely postreh a vycibreny orez. Ani nejdem pozerat kto to fotil

Svrbi ma ruka aby som zareagoval na koment od rasto.tn, a jeho perlickovu negaciu sameho seba cez CHAPEM KOMPOZICIU ALE VADI MI ZE NIE JE CELY (a nasledny kliniec v podobe 2b za kompo..no ale ju chape), ale ked som si povedal ze uz chcem konecne lahnut do postele a dorazit rozcitanu knihu.



Jozef..neskrab si svrbenie ak budes mat chut, precitaj si moj podkoment pod Rastom a aj zmieneny link...
dakujem za zastafco a pismenka
 
noik
ocenenie redakciou 2011-12-12 20:10:35
príspevok od: rasto.tn
Chápem kompozíciu, no dosť vadí, že psík nie je na obrázku celý. V takom prípade by to bola ozaj podarená fotka s pekným kontrastom a dalo by sa čiastočne akceptovať aj to, že je neostrý, keďže bolo primárne ostrené na koňa. Niekedy je fotografia aj o predvídaní toho, čo sa bude diať v "hľadáčiku" a aj na celej scéne. Štvorcový formát nie je najhorší, no časť scény by som posunul smerom nadol (aby bolo menej neba). Určite by za zváženie stálo aj nafotenie samotného jazdca + koňa, a v pozadí more, keďže tam panovala celkom dobrá atmosféra.
rasto...ja zas ako autor fotografie chapem a predpokladam, ze nie kazdemu to zareze do vkusu, nalady a jeho vnimaniu a chapaniu fotografie... na svoju obhajobu...alebo obhajobu fotky mozem napisat litanie... ja vsak ti dam len jeden link, kde som tu fotku nahral asi hodku a pol pred tymto uploadnutim... takze kto chce, tie pismenka si tam najde... vobec sa nehnevam za tvoj nazor, naopak...som rad... lebo: kolko ludi, tolko chuti

https://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&rp=792542&gal=photo
 
Jozef Krajčo
externý redaktor 2011-12-12 20:05:09
Hned v nahlade som vedel ze tu bude vyborne. A je!

Skvely postreh a vycibreny orez. Ani nejdem pozerat kto to fotil

Svrbi ma ruka aby som zareagoval na koment od rasto.tn, a jeho perlickovu negaciu sameho seba cez CHAPEM KOMPOZICIU ALE VADI MI ZE NIE JE CELY (a nasledny kliniec v podobe 2b za kompo..no ale ju chape), ale ked som si povedal ze uz chcem konecne lahnut do postele a dorazit rozcitanu knihu.



 
rasto.tn
2011-12-12 19:55:06
Chápem kompozíciu, no dosť vadí, že psík nie je na obrázku celý. V takom prípade by to bola ozaj podarená fotka s pekným kontrastom a dalo by sa čiastočne akceptovať aj to, že je neostrý, keďže bolo primárne ostrené na koňa. Niekedy je fotografia aj o predvídaní toho, čo sa bude diať v "hľadáčiku" a aj na celej scéne. Štvorcový formát nie je najhorší, no časť scény by som posunul smerom nadol (aby bolo menej neba). Určite by za zváženie stálo aj nafotenie samotného jazdca + koňa, a v pozadí more, keďže tam panovala celkom dobrá atmosféra.
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 2 | Impakt: 2 | Priemer: 3.00
 
noik
ocenenie redakciou 2011-12-12 19:49:01
ďakujem všetkým za nakuknutie, písmenko...číslovku...je jedno akú
majte pekný zbytok večera...večere
 
AnnaM
2011-12-12 19:33:00
:-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Rajo
2011-12-12 19:31:08
ta toto hej
 
 


Technika: Nikon D600,

Objektívy: Nikkor 85mm f/1.8D AF, Nikkor 50mm f/1.4,

Príslušenstvo: ND filtre, Statív, Holga, LOMO, Rolleiflex, Flexaret, Pentacon Six, pinhola, mobil

Clona: 4
Expozícia: 1/320.00 sec
ISO: 200
Fotoaparát: Nikon D300S
Objektív: Sigma 30mm f/1.4 EX DC HSM
Ohnisko: 30 mm
Pridané: 2011-12-12 19:18:19
Na kritiku: 2011-12-12 19:19:10
Miesto:
Témy: more, zvieratá / wildlife
kdesi v blízkej minulosti...