medzi stromy by som ho nesituoval, dal by som ho mimo stred a nedával by som by som ho do dolnej polovici obrazu; kompozične sa mi to ohromne nepáči a to nie kvôli pravidlám, ale ten chlap je tam skrátka utopený
u mna to naopak prave funguje, to utopenie v obraze vnimam ako pozitivum prave koli nametu a obsaznej stranke. spolocne s neistym prostredim jeho neista poza vyvolava dojem neurcitosti, presne ako je spomenute nizsie.
ale moznoze je to dane tym, ze ja mam kompozicne excesy hrajuce sa s divakovou trpezlivostou rad. ktovie, ci to autorka nakoniec pri foteni vedela
podla mna robi nazov fotografiu,aspon z časti,fotografia bez dobreho nazvu mi niekedy pride "sucha" a nie som si vzdy isty čo ma ta fotografia vyjadrovat....ak by mala tato fotka iny nazov tak by som mal na nu mozno novy pohlad
ak je fotka bez nazvu sucha, tak je sucha. ak nefunguje sama, moze este fungovat v kontexte, prostrednictvom ktoreho posolstvo odovzdava.
aj tvoja neistota aj podriadenie sa nazvu vyjadruje len to, ze nemas vlastny nazor. ak si niesi isty, skumaj ju hlbsie pod vizualom, ak chces porozumiet autorovi, opytaj sa ho. myslim, ze autor, ktory tou fotkou ma co povedat, ti istotne aj co to k nej povie. vytvaraj si vsak aj tak svoj nazor k fotke a predostri mu ho, on sam sa potom moze z rozdielnych pohladov na jednu vec inspirovat. ocakavanim toho, ze ti autor vsetko da ako na tacke sa stavas len konzumentom a nepomozes v konecnom dosledku sebe, ale hlavne ani jemu. nejake tri ciselka, ci dvojslovne pohladenie ega (alebo naopak) nikomu nic neda.
nazov je malovanie pruhov na zebru. skus prehodnotit pristup k fotografii ako samonosnemu mediu (ak fotografia nieje vyslovene autorom koncipovana ako zaznam, alebo doplnok k inemu mediu). bohuzial je pravda, ze tu nieje vela prilezitosti viest debaty o tom, co ktora fotografia znamena, kedze 95% fotografii su tu popisne obrazocky, bez nejakeho druheho planu.
strihnutý cez lakte, neviem, či mám nabyť pocitu, že dole má zviazané ruky alebo zprava mu pochoduje nadriadený a len čo prejdem na druhú fotku bude tento tu zdraviť - ale vidíš, koľko otázok tvoja foto vyvolalá ?
medzi stromy by som ho nesituoval, dal by som ho mimo stred a nedával by som by som ho do dolnej polovici obrazu; kompozične sa mi to ohromne nepáči a to nie kvôli pravidlám, ale ten chlap je tam skrátka utopený
ja ked tu fotku vidim, mozem sa vykaslat na nejaky nazov, lebo v tom vidim to, co to je a bol by som v tom videl zasnenost, aj keby ta fotka mala nazov "untitled", alebo trebars "na tejto fotke niesu hrusky"
(ber to ako poklonu k schopnostiam vizualne sa vyjadrit)
podla mna robi nazov fotografiu,aspon z časti,fotografia bez dobreho nazvu mi niekedy pride "sucha" a nie som si vzdy isty čo ma ta fotografia vyjadrovat....ak by mala tato fotka iny nazov tak by som mal na nu mozno novy pohlad
ja ked tu fotku vidim, mozem sa vykaslat na nejaky nazov, lebo v tom vidim to, co to je a bol by som v tom videl zasnenost, aj keby ta fotka mala nazov "untitled", alebo trebars "na tejto fotke niesu hrusky"
(ber to ako poklonu k schopnostiam vizualne sa vyjadrit)
ja ked tu fotku vidim, mozem sa vykaslat na nejaky nazov, lebo v tom vidim to, co to je a bol by som v tom videl zasnenost, aj keby ta fotka mala nazov "untitled", alebo trebars "na tejto fotke niesu hrusky"
(ber to ako poklonu k schopnostiam vizualne sa vyjadrit)
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
Komentáre a hodnotenia
Zoradiť od najstaršíchale moznoze je to dane tym, ze ja mam kompozicne excesy hrajuce sa s divakovou trpezlivostou rad. ktovie, ci to autorka nakoniec pri foteni vedela
aj tvoja neistota aj podriadenie sa nazvu vyjadruje len to, ze nemas vlastny nazor. ak si niesi isty, skumaj ju hlbsie pod vizualom, ak chces porozumiet autorovi, opytaj sa ho. myslim, ze autor, ktory tou fotkou ma co povedat, ti istotne aj co to k nej povie. vytvaraj si vsak aj tak svoj nazor k fotke a predostri mu ho, on sam sa potom moze z rozdielnych pohladov na jednu vec inspirovat. ocakavanim toho, ze ti autor vsetko da ako na tacke sa stavas len konzumentom a nepomozes v konecnom dosledku sebe, ale hlavne ani jemu. nejake tri ciselka, ci dvojslovne pohladenie ega (alebo naopak) nikomu nic neda.
nazov je malovanie pruhov na zebru. skus prehodnotit pristup k fotografii ako samonosnemu mediu (ak fotografia nieje vyslovene autorom koncipovana ako zaznam, alebo doplnok k inemu mediu). bohuzial je pravda, ze tu nieje vela prilezitosti viest debaty o tom, co ktora fotografia znamena, kedze 95% fotografii su tu popisne obrazocky, bez nejakeho druheho planu.
ja ked tu fotku vidim, mozem sa vykaslat na nejaky nazov, lebo v tom vidim to, co to je a bol by som v tom videl zasnenost, aj keby ta fotka mala nazov "untitled", alebo trebars "na tejto fotke niesu hrusky"
(ber to ako poklonu k schopnostiam vizualne sa vyjadrit)
orez a kompo naopak vyhovuje..
takze to zhrniem, az na ten format(co nie je neodstranitelna chyba) vyborna praca (;
ja ked tu fotku vidim, mozem sa vykaslat na nejaky nazov, lebo v tom vidim to, co to je a bol by som v tom videl zasnenost, aj keby ta fotka mala nazov "untitled", alebo trebars "na tejto fotke niesu hrusky"
(ber to ako poklonu k schopnostiam vizualne sa vyjadrit)
ja ked tu fotku vidim, mozem sa vykaslat na nejaky nazov, lebo v tom vidim to, co to je a bol by som v tom videl zasnenost, aj keby ta fotka mala nazov "untitled", alebo trebars "na tejto fotke niesu hrusky"
(ber to ako poklonu k schopnostiam vizualne sa vyjadrit)