kejda2

Body: 31.33    Videnia: 2599    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Cholo
2011-08-02 14:44:32
rucne skladam realne dlazdice? to neviem ako sa robi resp co to je...
a ja pouzivam photomatix pro a vyzera to takto
jj vsak chapem co pises...je to mozno prehnane...teda urcite..to nie je realne..ale mozno som to takto skratka chcela..sa mi to pacilo...ale chapem co pises,,,aj ked je toho uz strasne vela a obcas sa stracam....ze ako to vlastne inak urobit skladat dlazdice? ci?
ale vdaka za rady...
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-08-02 06:40:20
príspevok od: Cholo
stale pouzivas vyraz dopatlanie a pritom ani enviem co tym myslis....ja nie som krajinkarsky fotograf..vlastne zatial nie som ziadny fotograf..len skusam..co sa mi paci...ucim sa..a ako som uz stokrat povedaala kazdemu sa paci nieco ine .to jedine je nemenne ...aj ja sa snazim nafotit co naj fotku...to asi kazdy...v podmienkach v ktorych som bola by som sotva dosiahla podobnu foto..nebolo ktovieake svetlo, vlastne ziadne..pre mna osobne ta foto vyzerala biedne sucho..a ak by mala vyzerat nejako takto tak by som ju tiez musela hoodne "dopatlat".....bol by tam silny postproces...a okrem toho....ako mozes vediet ze tie uzasne krajinkarske foto o ktorych hovoris tiez nie su hdr?? je to technika ktora sa na to hodne vyuziva alebo nie? a ak ma clovek stativ tak...jasne najvacsia vec je svetlo...mat dobre svetlo,,,vtedy sa to mozno da vykuzlit aj bez toho..ale ak nie je...tak hold si budem robit hdr
Danovi Rerichovi potom gratulujem
Prepáč ak som sa zle vyjadril. nemyslel som že nepouži hdr v prípade ked chceš či potrebuješ fotiť a nie je svetlo či je veľmi vysoký DR svetla. Spomenul som že ja vtedy rovnak používam HDR le nie takéto softowe ale ručne skladam realne dlaždiec, obraz je potom o realite ako ho vidi oko a plus samozrejme upravy ako na klasickej foto. A aj softowe so statívom ak sa obraz dokonale zhoduje idú robiť poekne aj v softe, Photomatix Pro to už dokáže tak jemne že to potom nevyzerá ako toto, ale závisí ako sa nastavie parametre, ci clovek to prezenie alebo nechá tonalnu škálu primeranú. Dopatlaním nazývam čosi čo robim a nedarí sa mi v postprocese, je flakatejšie či rozmydlené, ked straca detaily a ostrost, hlavne tu prijemnú jemnost prechodov. Tu s tie detaily potlačené celkom na úpkor svetelno farebných kontrastvo tieńa a svetla ... to isté ide proste zrobiť kvalitne a nie tak umelo a vyzerá to ako obraz ktorý má takéto svetelné emócie a atmosféru ale aj príslušnú TK a hocikto, aj náročný divák by si ho dal na stenu. Teda cchel som ta len upriamit na to že sa dajú takéto výrazne farebné a svetelne zaujímavé veci robit aj kvalitnejsie a získas si komnplexné publikum, nielen seba a pár divákov na rovnakej úrovni, nebolo to myslené ako kritika či zhadzovanie ale lne jednoducho ako motivácia. Možno som sa zle vyjadril, sná´d toto je presnejšie a bližšie k tomu o čo mi išlo. Prajem ti pekné svetlo. A tie fotky čo som ti dal link som si istý že nie sú hdr v zmysle tonemapingu, ale môžu byť zložené z reálnych vrstiev, to nepopieram ale tie miesta majú v podvečer taký reálny potenciál a preto aj tento prípad vylučujem. Ale môžeš napísať autorovi a spýtať sa. S pozudravom, prajem pekné svetlo. A kludne si rob čo ťa baví, nič proti tomu som nenapísal ani nemieril
 
Cholo
2011-08-01 22:32:23
príspevok od: SteveS
Hm, ci to takto ide bez hdr? No takto živo a farebne a pestro áno ale bez toho dopatlanie, teda ÁNO, ide to bez HDR ovela krajšie ... ja v podstate tak ako ja u dnešnej foto dńa používam HDR vyslovene na záchranu scény kde niekde som v danom čase na danom mieszte a danom svetle a nmôžem si vyberať. Buď budem mať nanič fotku alebo ju nafotím do viac expozícií a ked bude treba či záujem, doma v archíve je stále materiál na záchranu. Ale snahou mojou aj každého fotografa je nafotiť čo najčistejšiu a najkvalitnejšiu foto a minimalne to editovat. Dam ti link na jednu galerku co je pre mna best, tip top v krajinarskej fotografii a svetiel a fareibe tam mas este ovela viac ako tu a bet patlania, su editovanew ale spičkovo a kvalitne, len tolko co fotke prilepoši a nei pohorší ... to je galéria pre ktorou pozor padá sánka, aj skúseným a dlhoročným fotografom ..
.
www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-2230800181441/
.
alebo sa pozri na farby a kompoziície Dana Řeřichu ktorý bude mať zajtra foto dńa ...
stale pouzivas vyraz dopatlanie a pritom ani enviem co tym myslis....ja nie som krajinkarsky fotograf..vlastne zatial nie som ziadny fotograf..len skusam..co sa mi paci...ucim sa..a ako som uz stokrat povedaala kazdemu sa paci nieco ine .to jedine je nemenne ...aj ja sa snazim nafotit co naj fotku...to asi kazdy...v podmienkach v ktorych som bola by som sotva dosiahla podobnu foto..nebolo ktovieake svetlo, vlastne ziadne..pre mna osobne ta foto vyzerala biedne sucho..a ak by mala vyzerat nejako takto tak by som ju tiez musela hoodne "dopatlat".....bol by tam silny postproces...a okrem toho....ako mozes vediet ze tie uzasne krajinkarske foto o ktorych hovoris tiez nie su hdr?? je to technika ktora sa na to hodne vyuziva alebo nie? a ak ma clovek stativ tak...jasne najvacsia vec je svetlo...mat dobre svetlo,,,vtedy sa to mozno da vykuzlit aj bez toho..ale ak nie je...tak hold si budem robit hdr
Danovi Rerichovi potom gratulujem
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-08-01 17:27:26
príspevok od: Cholo
asi mas pravdu...to prekontrastovanie presaturovanie.....mi vytklo uz viac ludi....aj ked viac ludi sa v tom uplne vidii....rovnako ako ja...mozno je to moj styl..mozno len nejake hdrkovske obdobie...ktore trva uz dlho nie som si ista ci sa da podobna foto..podobny efekt dosiahnut bez hdr...predsa len to ma nieco do seba a ja si vzdy poviem ze preco to nevyuzit ked mozem....velkou chybou je sice to ze nemam nikdy stativ a fotim len z ruky..co je casto na tych hdr vidiet ked sa clovek dobre zapozera...no vzdy ma to zlaka..tak ako teraz..asi je pravda ze som to nemusela tak prehnat ...no stale sa mi to paci...ja som bola vzdy na vyraznejsie plnsie silnejsie farby...aj na vytvarnej vychove no uvidime kam ma to zavedie...kazdopadne som rada aj za tie pochvaly...kompozicne ako kedy....a ja vacsinou robim v lightroome..photoshop pouzivam len na nejake retuse napr tvare...mam photoshop 7 a ride mi to tam prilis zlozite zbytocne...ale tak neviem s tym az tak robit no
Hm, ci to takto ide bez hdr? No takto živo a farebne a pestro áno ale bez toho dopatlanie, teda ÁNO, ide to bez HDR ovela krajšie ... ja v podstate tak ako ja u dnešnej foto dńa používam HDR vyslovene na záchranu scény kde niekde som v danom čase na danom mieszte a danom svetle a nmôžem si vyberať. Buď budem mať nanič fotku alebo ju nafotím do viac expozícií a ked bude treba či záujem, doma v archíve je stále materiál na záchranu. Ale snahou mojou aj každého fotografa je nafotiť čo najčistejšiu a najkvalitnejšiu foto a minimalne to editovat. Dam ti link na jednu galerku co je pre mna best, tip top v krajinarskej fotografii a svetiel a fareibe tam mas este ovela viac ako tu a bet patlania, su editovanew ale spičkovo a kvalitne, len tolko co fotke prilepoši a nei pohorší ... to je galéria pre ktorou pozor padá sánka, aj skúseným a dlhoročným fotografom ..
.
www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-2230800181441/
.
alebo sa pozri na farby a kompoziície Dana Řeřichu ktorý bude mať zajtra foto dńa ...
 
Cholo
2011-08-01 13:06:48
príspevok od: SteveS
Pre mna uz prilis tone-maping-hdr premydlene a prehnané - mystickú rozprávkovú atmosferu to nepochybne má ale výsledok pôsobí prekotrastnene, presaturovane a premydlene, púroste lacno a umelo ako prehnané soft hdr so stratou detailov ... vidím tu hlavne prácu software na umele obrázky plus dobru kompozíciu teba ako autorky ...ale to je vsetko ... si uz na dobrej ceste, ak takéto zábery zvládneš v realnej atmosfere bez tone mapingu a v plnej ostrosti a jemnom tonalnom podani, bude to špica a lahôdka pre všetkých, aj fajnšmekrov ... kompozične máš oko vycibrené, cit pre svetlo a atmosféru, aj miesto má veľký potenciál ...už nič nechýba len len opäť dobré svetlo a kus znalostí v PS na prihriatie surového, nového a kvalitného výsledku ... teším sa na ešte ovela lepšie fotky
asi mas pravdu...to prekontrastovanie presaturovanie.....mi vytklo uz viac ludi....aj ked viac ludi sa v tom uplne vidii....rovnako ako ja...mozno je to moj styl..mozno len nejake hdrkovske obdobie...ktore trva uz dlho nie som si ista ci sa da podobna foto..podobny efekt dosiahnut bez hdr...predsa len to ma nieco do seba a ja si vzdy poviem ze preco to nevyuzit ked mozem....velkou chybou je sice to ze nemam nikdy stativ a fotim len z ruky..co je casto na tych hdr vidiet ked sa clovek dobre zapozera...no vzdy ma to zlaka..tak ako teraz..asi je pravda ze som to nemusela tak prehnat ...no stale sa mi to paci...ja som bola vzdy na vyraznejsie plnsie silnejsie farby...aj na vytvarnej vychove no uvidime kam ma to zavedie...kazdopadne som rada aj za tie pochvaly...kompozicne ako kedy....a ja vacsinou robim v lightroome..photoshop pouzivam len na nejake retuse napr tvare...mam photoshop 7 a ride mi to tam prilis zlozite zbytocne...ale tak neviem s tym az tak robit no
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-08-01 08:15:19
Pre mna uz prilis tone-maping-hdr premydlene a prehnané - mystickú rozprávkovú atmosferu to nepochybne má ale výsledok pôsobí prekotrastnene, presaturovane a premydlene, púroste lacno a umelo ako prehnané soft hdr so stratou detailov ... vidím tu hlavne prácu software na umele obrázky plus dobru kompozíciu teba ako autorky ...ale to je vsetko ... si uz na dobrej ceste, ak takéto zábery zvládneš v realnej atmosfere bez tone mapingu a v plnej ostrosti a jemnom tonalnom podani, bude to špica a lahôdka pre všetkých, aj fajnšmekrov ... kompozične máš oko vycibrené, cit pre svetlo a atmosféru, aj miesto má veľký potenciál ...už nič nechýba len len opäť dobré svetlo a kus znalostí v PS na prihriatie surového, nového a kvalitného výsledku ... teším sa na ešte ovela lepšie fotky
 
Cholo
2011-07-30 21:19:59
príspevok od: pozemšťan
Pre mňa osobne to nemá chybu.. kombinácia farieb, súmernosť, paráda ;)
dakujem
 
Cholo
2011-07-30 21:19:37
príspevok od: matusvencurik
trochu tmave ale zaujimave. mozno by stalo za zvazenie to otocit o 90stupnov smerom doprava
mne sa praveze tmavsie pacia viac...takze ju nepovazujem ani za pod exponovanu ale vdakaa
 
pozemšťan
2011-07-29 22:19:31
Pre mňa osobne to nemá chybu.. kombinácia farieb, súmernosť, paráda ;)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Anena
2011-07-29 12:21:55
Fajn zrkadlovka.
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
matusvencurik
2011-07-29 11:22:29
trochu tmave ale zaujimave. mozno by stalo za zvazenie to otocit o 90stupnov smerom doprava
 
lgsvgh
2011-07-29 08:10:18
pekná zrkadlovka, ale pod exponovaná.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
robko79
2011-07-29 07:13:23
zaujimave
 
Cholo
2011-07-28 23:47:27
príspevok od: milanF
+++
oo..dakujem dakujem dakujem
 
milanF
2011-07-28 23:20:26
+++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
 


Technika: Canon EOS 500D,

Objektívy: Sigma 70-200mm F2.8 APO EX DG MACRO HSM, Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS, Canon EF 50mm f/1.8 II,

Príslušenstvo: Blesk Canon Speedlite 430EXII, 2x zábleskové svetlo Photon Digital Master 150 Ws

Clona: 5.7
Expozícia: 1/125.00 sec
ISO: 400
Fotoaparát: Canon EOS 500D
Objektív: Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS
Ohnisko: 18 mm
Pridané: 2011-07-28 22:38:21
Na kritiku: 2011-07-28 22:38:39
Miesto:
Témy: krajina, príroda, umelecká fotografia
Albumy: landscapes & sceneries