Diagonálne súvislosti

Body: 37.00    Videnia: 1837    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Kvietok
2011-07-03 21:23:46
príspevok od: mkosztura
mne páči , pekné , kým som prečítal všetký komentáre to trvalo ale súhlasím s SteveS
Ďakujem Miki
 
Kvietok
2011-07-03 21:23:23
príspevok od: walde
opäť sa rád pristavujem...aj táto sa mi pozdáva :)
vďaka Walde za kuk
 
mkosztura
2011-07-03 11:46:58
mne páči , pekné , kým som prečítal všetký komentáre to trvalo ale súhlasím s SteveS
 
walde
ocenenie redakciou 2011-07-02 23:04:20
opäť sa rád pristavujem...aj táto sa mi pozdáva :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Kvietok
2011-07-02 21:19:28
príspevok od: Anena
paci sa mi.
vďaka Anka, potešilo
 
Kvietok
2011-07-02 21:17:23
príspevok od: SteveS
Chapem ta. A mozem uistit ze autorku za tu dlhu dobu co som tu uz dostatocne poznam (prave vdaka tomu ze ma davno zaujalo jej portfolio) a som si isty ze tato autorka je uz v ramci svojej tvorby dost vyhranená a nejde u nej iba o bezduche skusanie mazanic ze kde co aka sa ujme a aka nahoda jej naznaci dalsi smer ... vedome spracovava temy v ramci ucelenych sérii a v zásade sa stále drží svojho vytýčeného štýlu, viac menej v oblasti výtvarnej a kreatívnej fotografie ... mnohé jej veci aj mimo abstraktov ma vyslovene nadchli a nevahal by som si ich dat na stenu.
hm ... sa až trošku červenám, že toľko chvály
A milo ma prekvapilo, že až tak máš zmapované moje myšlienkové pochody a prístup k fotografii, ja mám stále pocit, že som len taký šedomyškový nick na ephote
Ďakujem Števko za písmenká ... aj keď toto nebola tvoja reakcia na moj koment, tak mi to nedalo
 
Anena
2011-07-02 15:07:26
paci sa mi.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-07-02 14:43:55
príspevok od: peterqxx
dik ja som to nemyslel v zlom ale takto nejako som odpoved aj cakal takze ja som spokojny pretoze som otvoreny kadejakym veciam a viem teda pochopit vsetko co pises a zamysliet sa nad tym a vydiet na nakejto fotke obraze nieco ...
aj ked niesom uplny fanusik ale chapem to a nikoho za to nehodnotim len som si chcel ujasnit ze autor naozaj ma taku fantaziu a snazi sa nieco take zachytit a nie len naslebo skusa blbosti chapes ...
Chapem ta. A mozem uistit ze autorku za tu dlhu dobu co som tu uz dostatocne poznam (prave vdaka tomu ze ma davno zaujalo jej portfolio) a som si isty ze tato autorka je uz v ramci svojej tvorby dost vyhranená a nejde u nej iba o bezduche skusanie mazanic ze kde co aka sa ujme a aka nahoda jej naznaci dalsi smer ... vedome spracovava temy v ramci ucelenych sérii a v zásade sa stále drží svojho vytýčeného štýlu, viac menej v oblasti výtvarnej a kreatívnej fotografie ... mnohé jej veci aj mimo abstraktov ma vyslovene nadchli a nevahal by som si ich dat na stenu.
 
Kvietok
2011-07-02 12:53:39
príspevok od: lagu
Čo je na tomto abstraktné? Toto sa predsa bežne vidí pri jazde na rýchlom kolotoči! Je iba na autorovi, ktorý okamih vyberie. Tento sa mi celkom páči. Alebo takto to neslobodno vidieť?
áno áno, pri jazde na kolotoči, pri jazde v aute ... proste pri jazde ... aj keď je fakt, že pri tejto fotke som stála pevne na zemi a hýbal sa len foťák ... ale výsledný efekt je taký ...pastelkovo-kolotočový
Vďaka za zastavčo
 
Kvietok
2011-07-02 12:49:52
príspevok od: Cerberus
Hm. Vodiaca belasá linka medzi dvoma dominantnými objektami im akoby určovala smer, no zároveň pôsobí ako deliaca línia. Oba hlavné objekty akoby mašírovali popri sebe, majú vykročené jedným smerom, kde možno náznakovo ich cieľom je okno spoločného domova. Ale podarí sa im to? Akoby popri sebe, no nie spolu. Možno je belasá línia bariéra. Možno je bariéra to, čo oba objekty na svojej púti čaká. Možno si to už uvedomujú, možno nie.
Tibor ďakujem, mám rada, ak si niekto v týchto abstraktných obrázkoch nájde svoj príbeh, symboliku, metaforu ... potešilo ma to veľmi
... a možno ani nechcú byť spolu, ktovie ... možno sa chcú pohybovať životom takto paralelne, žijeme v takom zvláštnom svete, čím viac nám technika umožňuje byť spolu, tým viac sa ľudia cítia osamelí ...
 
Kvietok
2011-07-02 12:42:57
príspevok od: Koma
farebne aj diagonálne príjemné na pohľad..aspoň pre mňa...jedna drobnosť - keď sa na neho zahľadím...niekde od polovičky hore, alebo vľavo.....tak periferným okrajovým videním mi ten ždíbok svetlý malý priamo dole v pravom rohu....priťahuje zrak, svieti tam...jemne by som ho zatmavil..
áno, ten ždibok je taký provokatívno-disharmonický, vnáša do toho kvapku napätia ... a nemusel by tam byť ... vďaka Komka
 
Kvietok
2011-07-02 12:40:30
príspevok od: SteveS
príjemný farbičkový úlet
Píšem to sem, nech nekopírujem ten dlhý koment
Števko, veľmi obsiahlo a podrobne si popísal všetko tak ako to vnímam aj ja Ďakujem ... viem, že moja reakcia je len taká kratučká ... ale ja k tomu nemám čo dodať ... len ... áno
 
Kvietok
2011-07-02 12:38:27
príspevok od: peterqxx
poprosim ta skus mi naozaj smrtelne vazne povedat co sledujes tymito fotkami ? skus mi objasnit hlbsi vyznam ukaz mi ich skrytu kvalitu . dik
Vďaka Peter za názor aj o záujem o vysvetlenie. Ale je to ťažké. Lebo je to veľmi subjektívne vnímanie. Farby. Tvary. Nálady. Odrazy pocitov. Niečo na tom musí zarezonovať s mojim vnútrom. A ostatných to buď osloví alebo neosloví, manuál na vnímanie abstraktov neexistuje.
Ale Števko to už vo svojom komente vysvetlil a aj z tvojej reakcie je jasné, že už všetko bolo povedané a vysvetlené ... tak ja len tak, aby to nevyzeralo, že nekomunikujem
 
Kvietok
2011-07-02 12:31:16
Uuuuf ... chvíľku tu nie som a tu také myšlienkové romány
Vďaka všetkým za písmenká, za názory, za zastavenie ... potešilo veľmi
 
Cerberus
2011-07-02 12:04:04
príspevok od: SteveS
príjemný farbičkový úlet
Števo nechcem dávať reakciu pod to tvoje dlhé zdôvodnenie, pohľad, len že si to super vysvetlil. Tak nejako to vidím aj ja.
 
lagu
2011-07-02 11:49:11
Čo je na tomto abstraktné? Toto sa predsa bežne vidí pri jazde na rýchlom kolotoči! Je iba na autorovi, ktorý okamih vyberie. Tento sa mi celkom páči. Alebo takto to neslobodno vidieť?
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Cerberus
2011-07-02 11:19:51
Hm. Vodiaca belasá linka medzi dvoma dominantnými objektami im akoby určovala smer, no zároveň pôsobí ako deliaca línia. Oba hlavné objekty akoby mašírovali popri sebe, majú vykročené jedným smerom, kde možno náznakovo ich cieľom je okno spoločného domova. Ale podarí sa im to? Akoby popri sebe, no nie spolu. Možno je belasá línia bariéra. Možno je bariéra to, čo oba objekty na svojej púti čaká. Možno si to už uvedomujú, možno nie.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-07-02 11:14:03
farebne aj diagonálne príjemné na pohľad..aspoň pre mňa...jedna drobnosť - keď sa na neho zahľadím...niekde od polovičky hore, alebo vľavo.....tak periferným okrajovým videním mi ten ždíbok svetlý malý priamo dole v pravom rohu....priťahuje zrak, svieti tam...jemne by som ho zatmavil..
 
peterqxx
2011-07-02 10:24:30
príspevok od: SteveS
Nič v zlom, ale šlo by nájsť ak chceš (nemám čas hladať a dokladovať konkrétne, napr. taký Picaso) aj viac obrazov svetových maliarov, uznávaných divákmi aj umelcami celého sveta, ktoré bez emocionálneho zamyslenia sa nad textúrou a farbami či aspoń kus menšieho umeleckého vnímania nepochopíme (mozno ty, urcite nepochopim ja)... ale sme mnohí, ktorí čosi nepochopíme a pritom iní ludia to isté pochopia a nadchne ich to ... a v tom prípade sa tým netreba zaoberat, nesmies druhých ludí posudzovat podla seba, t by bola zakladna chyba!
...
Ak sa nájde niekto kto si v danom obraze (fotografii) najde zalúbenie, ci mu bude blízky a poteší ho farbami, textúrou alebo vyžarovaním atmosférxy, emócií, tak namalovanie (nafotenie) toho obrazu malo zmysel ... a cudovat sa tomu preco prave ty a prave ten ktorý konkretny obraz nechápeš, ci ti nic nevraví je prinajmensom zbytocne zabitý čas a aj znizena tolerancia voci inym ludom a ich videniu sveta...
...
Reakciou nemyslim na konkretne tento jediny obraz, napr. k podobnému predošlému u tejto istej autorky sme sa aj ja a aj Koma vyjadrili aj konkrétne a našli sme v ňom vlastné príbehy a predstavy ... je to len o fantázii a osobných náladách ... ak nechcem a uzatvorím sa v depresii, nenájdem a neuvidím slnečné lúče ani v slnkom prežiarenej krajine ... naopak, ak vnímam svet a život optimisticky, uvidím a nájdem slnko a dobro aj zavretý v temnej pivnici či v cele väznice ... sú to veci medzi nebom a zemou, ktoré sú ukryte u každého a v plnom rozsahu v duši akoby ukryté mna poličkách, len každý si ošetrujeme a siahame na inú poličku ... každému človeku je príznačné že jeho vnútro rezonuje s nejakou inou hudbou, nejakými farbami, nejakými obrazovými textúrami a líniami ... spravidla podla povahy, myslenia a rôzneho vnímania kazdemu cosi iné ... čím menej emocionálne a viac racionálne vnímaš a myslíš, tým viac sa ti budú páčiť naopak iba logické a technické obrazy, ostré a jasne pochopitelné krajinky ... a menej rozmazane a impresionisticke veci ... ale nezabúdajme ze aj abstrakty rôzneho žánru a typu majú mnohých obdivovatelkov a v sérii ci aj solo farebne aj obsahovo môžu velmi príjemne ozdobiť a dopĺňať interéry ... ich autori myslia a tvoria podla seba a nie teba, ktorý v asbtrakte hľadáš logiku či konkrétny zmysel ... dodávam že vzájomná tolerancia iného myslenia, konania, a vnímania je zakladnym prvkom harmonickej a vyrovnanej osobnosti a tak som sa nad tvojou otázkou zamyslel a vybudila ma k reakcii. Vsetko myslene v dobrom, iba ako impulz na zamyslenie...
dik ja som to nemyslel v zlom ale takto nejako som odpoved aj cakal takze ja som spokojny pretoze som otvoreny kadejakym veciam a viem teda pochopit vsetko co pises a zamysliet sa nad tym a vydiet na nakejto fotke obraze nieco ...
aj ked niesom uplny fanusik ale chapem to a nikoho za to nehodnotim len som si chcel ujasnit ze autor naozaj ma taku fantaziu a snazi sa nieco take zachytit a nie len naslebo skusa blbosti chapes ...
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-07-02 09:08:39
príspevok od: peterqxx
poprosim ta skus mi naozaj smrtelne vazne povedat co sledujes tymito fotkami ? skus mi objasnit hlbsi vyznam ukaz mi ich skrytu kvalitu . dik
Nič v zlom, ale šlo by nájsť ak chceš (nemám čas hladať a dokladovať konkrétne, napr. taký Picaso) aj viac obrazov svetových maliarov, uznávaných divákmi aj umelcami celého sveta, ktoré bez emocionálneho zamyslenia sa nad textúrou a farbami či aspoń kus menšieho umeleckého vnímania nepochopíme (mozno ty, urcite nepochopim ja)... ale sme mnohí, ktorí čosi nepochopíme a pritom iní ludia to isté pochopia a nadchne ich to ... a v tom prípade sa tým netreba zaoberat, nesmies druhých ludí posudzovat podla seba, t by bola zakladna chyba!
...
Ak sa nájde niekto kto si v danom obraze (fotografii) najde zalúbenie, ci mu bude blízky a poteší ho farbami, textúrou alebo vyžarovaním atmosférxy, emócií, tak namalovanie (nafotenie) toho obrazu malo zmysel ... a cudovat sa tomu preco prave ty a prave ten ktorý konkretny obraz nechápeš, ci ti nic nevraví je prinajmensom zbytocne zabitý čas a aj znizena tolerancia voci inym ludom a ich videniu sveta...
...
Reakciou nemyslim na konkretne tento jediny obraz, napr. k podobnému predošlému u tejto istej autorky sme sa aj ja a aj Koma vyjadrili aj konkrétne a našli sme v ňom vlastné príbehy a predstavy ... je to len o fantázii a osobných náladách ... ak nechcem a uzatvorím sa v depresii, nenájdem a neuvidím slnečné lúče ani v slnkom prežiarenej krajine ... naopak, ak vnímam svet a život optimisticky, uvidím a nájdem slnko a dobro aj zavretý v temnej pivnici či v cele väznice ... sú to veci medzi nebom a zemou, ktoré sú ukryte u každého a v plnom rozsahu v duši akoby ukryté mna poličkách, len každý si ošetrujeme a siahame na inú poličku ... každému človeku je príznačné že jeho vnútro rezonuje s nejakou inou hudbou, nejakými farbami, nejakými obrazovými textúrami a líniami ... spravidla podla povahy, myslenia a rôzneho vnímania kazdemu cosi iné ... čím menej emocionálne a viac racionálne vnímaš a myslíš, tým viac sa ti budú páčiť naopak iba logické a technické obrazy, ostré a jasne pochopitelné krajinky ... a menej rozmazane a impresionisticke veci ... ale nezabúdajme ze aj abstrakty rôzneho žánru a typu majú mnohých obdivovatelkov a v sérii ci aj solo farebne aj obsahovo môžu velmi príjemne ozdobiť a dopĺňať interéry ... ich autori myslia a tvoria podla seba a nie teba, ktorý v asbtrakte hľadáš logiku či konkrétny zmysel ... dodávam že vzájomná tolerancia iného myslenia, konania, a vnímania je zakladnym prvkom harmonickej a vyrovnanej osobnosti a tak som sa nad tvojou otázkou zamyslel a vybudila ma k reakcii. Vsetko myslene v dobrom, iba ako impulz na zamyslenie...
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-07-02 08:43:35
príjemný farbičkový úlet
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
peterqxx
2011-07-02 01:11:02
poprosim ta skus mi naozaj smrtelne vazne povedat co sledujes tymito fotkami ? skus mi objasnit hlbsi vyznam ukaz mi ich skrytu kvalitu . dik
 
 
Clona: 14
Expozícia: 1/30.00 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Canon EOS 30D
Ohnisko: 62 mm
Pridané: 2011-07-01 23:54:21
Na kritiku: 2011-07-01 23:54:46
Miesto:
Témy: