Clona: | 9 |
---|---|
Expozícia: | 1/320.00 sec |
ISO: | 200 |
Fotoaparát: | Canon EOS 50D |
Objektív: | Sigma APO 70-200mm F2.8 II EX DG MACRO HSM |
Ohnisko: | 70 mm |
Pridané: | 2011-04-10 08:42:00 | Na kritiku: | 2011-04-10 08:42:12 | Miesto: | Témy: | hory, krajina |
---|---|
Albumy: | krajina / landscape PROFIL |
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
Komentáre a hodnotenia
Zoradiť od najstaršíchAle kľudne sa priznám k závistlivcovi - lebo po pokochaní sa pohľadom mi ani nič iné nezostáva...
Ja osobne som len dvakrát za život zažil famózne svetlo, ale fotky boli na serveroch zosmiešnené a vytknutý bol neúmerný sw zásah a ja som ostal veľmi sklamaný, lebo tam tento zásah nebol potrebný a kritici zrejme nič podobné nevideli.
Preto chápem a obdivujem a závidím...
Najčastejšie sú výtky ku kompozícii, pre mňa je však jednoduchá, neprešpekulovaná, necháva vyniknúť živly. Ja si nepomôžem, ja musím dať plný počet...
Ale kľudne sa priznám k závistlivcovi - lebo po pokochaní sa pohľadom mi ani nič iné nezostáva...
Ja osobne som len dvakrát za život zažil famózne svetlo, ale fotky boli na serveroch zosmiešnené a vytknutý bol neúmerný sw zásah a ja som ostal veľmi sklamaný, lebo tam tento zásah nebol potrebný a kritici zrejme nič podobné nevideli.
Preto chápem a obdivujem a závidím...
Najčastejšie sú výtky ku kompozícii, pre mňa je však jednoduchá, neprešpekulovaná, necháva vyniknúť živly. Ja si nepomôžem, ja musím dať plný počet...
.
Naviac som opatrnejší v kritike "prefarbených a presaturovaných" foto, lebo som často v krajine a horách a vo veľmi rôznych podmienkach, čase aj nečase. Viem čo za čudesné veci a farby a atmosféru dokáže príroda namiešať aj v realite... človek čo to nezažije, neuverí. A sám ak nie sú optimálne podmienky a svetlo, oživujem zalezený kontrast a farby až na úroveń akú ju poznám z tých svetelne a farebne najzaujímavejších reálnych situácií, bez ohľadu na momentálnu realitu počas fotenia.
.
Napriek tomu mi nedalo nespýtať sa, lebo tento odtieň je celkom tmavý a nepôsobí na mńa ako biele vápencové skaly Rozsutca. Ale to neznamená že očakávam že musíš a máš prezentovať realitu ak by bola nejaká iná, či že sa mi taký odtieň nepáči.
.
Naviac som opatrnejší v kritike "prefarbených a presaturovaných" foto, lebo som často v krajine a horách a vo veľmi rôznych podmienkach, čase aj nečase. Viem čo za čudesné veci a farby a atmosféru dokáže príroda namiešať aj v realite... človek čo to nezažije, neuverí. A sám ak nie sú optimálne podmienky a svetlo, oživujem zalezený kontrast a farby až na úroveń akú ju poznám z tých svetelne a farebne najzaujímavejších reálnych situácií, bez ohľadu na momentálnu realitu počas fotenia.
.
Napriek tomu mi nedalo nespýtať sa, lebo tento odtieň je celkom tmavý a nepôsobí na mńa ako biele vápencové skaly Rozsutca. Ale to neznamená že očakávam že musíš a máš prezentovať realitu ak by bola nejaká iná, či že sa mi taký odtieň nepáči.
.
Naviac som opatrnejší v kritike "prefarbených a presaturovaných" foto, lebo som často v krajine a horách a vo veľmi rôznych podmienkach, čase aj nečase. Viem čo za čudesné veci a farby a atmosféru dokáže príroda namiešať aj v realite... človek čo to nezažije, neuverí. A sám ak nie sú optimálne podmienky a svetlo, oživujem zalezený kontrast a farby až na úroveń akú ju poznám z tých svetelne a farebne najzaujímavejších reálnych situácií, bez ohľadu na momentálnu realitu počas fotenia.
.
Napriek tomu mi nedalo nespýtať sa, lebo tento odtieň je celkom tmavý a nepôsobí na mńa ako biele vápencové skaly Rozsutca. Ale to neznamená že očakávam že musíš a máš prezentovať realitu ak by bola nejaká iná, či že sa mi taký odtieň nepáči.