Hračky sú moje a nedám

Body: 221.33    Videnia: 3047    Páči sa: 2

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-22 21:48:13
príspevok od: rbr69
Stano, co sa tyka komentu som Ti venoval snad najdlhsi koment co som dal pod fotkou ... a pozeravam, kde komentuju moji priatelia z ephoto, naviac ich poznam este aj skor z inych portalov ... PS: inak na vive ma prezentuje uz len moj Archie ... https://www.vivo.sk/user/rbr69/photos
Neboj Rasťo, písmenká som pozorne sčítal (teda nie ja osobne, čo som, spočítal to Word...), poznačil som si, postupne vrátim...
 
rbr69
2011-02-22 21:44:16
príspevok od: Stratený Stano
Ha, Martin, prišiel Rasťo, tuším aj tvoj dobrý kamarát a napísal komentár, ktorý obsahovo, keď písmenká spočítam, presahuje všetky doteraz napísané... No ňe paráda...?
Stano, co sa tyka komentu som Ti venoval snad najdlhsi koment co som dal pod fotkou ... a pozeravam, kde komentuju moji priatelia z ephoto, naviac ich poznam este aj skor z inych portalov ... PS: inak na vive ma prezentuje uz len moj Archie ... https://www.vivo.sk/user/rbr69/photos
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-22 21:29:53
príspevok od: mato.draho
Nemyslím si, že tu ešte nastane nejaká intenzívna debata, Stano. Fotka na krátko zažiarila, ale žiaľ aj rovnako rýchlo zhasla a zrejme nadobro zapadla. Ako Mečiarova hviezda...
Takže len v skratke: ak aj vezmem ten argument upútania pozornosti na oči (o čom ale nie som presvedčený), tak potom považujem to množstvo miesta okolo Heryho za zbytočné a kontraproduktívne. Myslím, že tento zámer by si zaslúžil väčší detail, a možno aj trochu rozostrenejšie pozadie...
Inak aj ten chvostík - urobil si ho veľmi pekne a takmer na nerozoznanie od reality, ale od hlavného motívu, teda očí, určite tiež riadne odpútava. Aspoň mňa určite.
Ha, Martin, prišiel Rasťo, tuším aj tvoj dobrý kamarát a napísal komentár, ktorý obsahovo, keď písmenká spočítam, presahuje všetky doteraz napísané... No ňe paráda...?
 
mato.draho
2011-02-22 21:29:16
príspevok od: Stratený Stano
Ty ma tu, Martin, dobre dokatovávaš...
Nože ukáž foto, ktorá na portáli dlhodobo žiari... sakra... lebo som nejako znervóznel...
Pri tomto systéme žiadna, Stano
Ale skôr než katovanie (inak fajný výraz - dávno som ho nepočul) som myslel na to, že aj viaceré tvoje fotky boli topkami dňa / týždňa / mesiaca, ale táto medzi ne určite nepatrí.
Nechcem to viac škrabať, poďme sa kukať ďalej, nie za seba
 
rbr69
2011-02-22 21:23:20
príspevok od: Stratený Stano
Hračky má dve - tú oranžovú pískaciu mrkvu, ktorá bola pribalená ako darček ku krmivu a takú kusaciu strapatú hlavu, tú mu priniesol syn z Ameriky. Keď sa hrá, naprv musí vziať do papule mrkvu a až tak hlavu, naopak sa mu nedá. Keď nájde najprv hlavu a potom mrkvu, hlavu bleskovo vypľuje, uchytí mrkvu a vzápätí hlavu. To všetko zvláda v mihu, aby mu to nikto nestihol vziať... A keď mu hračky rozdelím a opýtam sa ho, kde je americká, tak ide najprv hľadať hlavu a pribehne s ňou a tiež naopak, na otázku kde je mrkva, prinesie pískatko. Ani raz sa ešte nepomýlil...
A keď má takto dve a maximálne spokojný je, opýtam sa ho, kde je štrimfľa (ponožka), ktoré zvyknem mať v spálni kade-tade po zemi pohádzané. Vtedy je len sranda, keď sa takto s plnou papuľou ešte aj ponožku snaží uchmatnúť...
Stano, si vyborny v krajinkach a vyborny v postprocese a napisem Ti moj pohlad ako krajinkara a aj psickara, bo mam doma drsneho yorkshira
... farebne z kompozicneho hladiska ak beriem farby ako kompozicny prvok super ... Hery sa farebne vynima na belasom pozadi a tym vytvara hlbku, inak by posobila na mna plocho ... belase pozadie a okolie je vyborne navodzuje zimny cas a chlad ... ziadne rusive prvky v okoli, ale na tie si Ty ako stary krajinkar das pozor pri pohlade do kukera fotaku alebo doma za monitorom (v tom vyzname som si to zapamaetal z Tvojho clanku, kde si pisal o retusi rusivych prvkov, ktore v krajine pouzivas) ... co sa tyka stredovky tak je to uz taka tuctovka, co pri Tvojich kvalitach by som vnimal ako skor minus, lebo si to vies uvedomit, takze to beriem ako zamer ...
... tych co maju radi prirodu a psickov (podobne ako ja) isto chyti za srdce, bo su tam Tatry nase milovane a psickovia nasi milovany ... ked fotievam svojho Archibalda, som si vedomy silnej emocionalnej vaezby k nemu a nasledne aj pripadnej neobjektivite ostatnych nezucastnenych ... je to ako ked chlapec vezme svoju milu na luku a tie fotky bude povazovat za najkrajsie, aj keby mu niekto povedal, ze tien, ktory sa mytvoril na jej tvari robi jej krivy nos ... proste zamilovane oci inak maluju a ja tiez pozeram na svojho yorkieho v mojom veku s rovnakou laskou ako na manzelku ved je to moj najlepsi stvornohy priatel a clen rodiny ...
... Hary je ostrielany model a urobis s nim este mnoho bajecnych fotiek, ale tu to vidim ako gycovku pretych co su psickarmi a milovnikmi Tatier ... ako ked niekto nafoti sladky zapad slniecka nad morom ... take dokazu hned zaposobit na jeincov emocionalne viazanych na jednoduche signaly objekty z fotografie nerozmyslajuc viac nad inym, proste ich okamzite nadchynaju tieto priamociare signaly a skadlia ich emocionalne centrum ...
... ako psickar a kamarat svojho Archieho, s ktorym sa maznam denne pol dna, davam pozor na svoju zalubu pri jeho fotenia snazim sa ju krotit ... taku vec by si mal uvedomit kazdy, kto ide fotit svojich milych psickov, manzelky, frajerky, deticky, babicky, mamicky ... proste silna emocionalna vaezba musi ist bokom ...
... Tvoju foto obcerstvila vcera Valka svojim komentom \"Perfektne, uzasne, vsetko! Hory, psik, kompozicia, farby a samozrejme aj hracka\" ktory si aj vyziadal Tvoj koment plny lasky k Herymu ...
...takze fotka ani waaaaaaauuu ani brrrrrrrrr ...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-22 21:17:31
príspevok od: mato.draho
Nemyslím si, že tu ešte nastane nejaká intenzívna debata, Stano. Fotka na krátko zažiarila, ale žiaľ aj rovnako rýchlo zhasla a zrejme nadobro zapadla. Ako Mečiarova hviezda...
Takže len v skratke: ak aj vezmem ten argument upútania pozornosti na oči (o čom ale nie som presvedčený), tak potom považujem to množstvo miesta okolo Heryho za zbytočné a kontraproduktívne. Myslím, že tento zámer by si zaslúžil väčší detail, a možno aj trochu rozostrenejšie pozadie...
Inak aj ten chvostík - urobil si ho veľmi pekne a takmer na nerozoznanie od reality, ale od hlavného motívu, teda očí, určite tiež riadne odpútava. Aspoň mňa určite.
Ty ma tu, Martin, dobre dokatovávaš...
Nože ukáž foto, ktorá na portáli dlhodobo žiari... sakra... lebo som nejako znervóznel...
 
mato.draho
2011-02-22 20:18:40
príspevok od: Stratený Stano
Takže názor na Maťov komentár:
Psíka som chcel dostať do záberu celého a keďže je umiestnený ako je, má Maťo pravdu, že je v strede a vyvoláva dojem stredovej kompozície. Ale zamyslím sa - prečo upriamovať pozornosť na psa ako celok? Na každom psíkovi sú najkrajšie jeho verné oči, asi nielen ja, keď stretnem akéhokoľvek psa, pozriem sa na neho ako vyzerá a potom sa upriamim na oči. Na toto som myslel i pri oreze tohto záberu (lebo je tu i tam orezaný) a tak som oči umiestnil na miesto, kde najviac upútajú. Z tohto dôvodu nepokladám kompozíciu až tak veľmi za stredovú...
Možno sa ešte niekto pod foto zastaví a možno povie svoje...
Nemyslím si, že tu ešte nastane nejaká intenzívna debata, Stano. Fotka na krátko zažiarila, ale žiaľ aj rovnako rýchlo zhasla a zrejme nadobro zapadla. Ako Mečiarova hviezda...
Takže len v skratke: ak aj vezmem ten argument upútania pozornosti na oči (o čom ale nie som presvedčený), tak potom považujem to množstvo miesta okolo Heryho za zbytočné a kontraproduktívne. Myslím, že tento zámer by si zaslúžil väčší detail, a možno aj trochu rozostrenejšie pozadie...
Inak aj ten chvostík - urobil si ho veľmi pekne a takmer na nerozoznanie od reality, ale od hlavného motívu, teda očí, určite tiež riadne odpútava. Aspoň mňa určite.
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-22 17:37:15
Takže názor na Maťov komentár:
Psíka som chcel dostať do záberu celého a keďže je umiestnený ako je, má Maťo pravdu, že je v strede a vyvoláva dojem stredovej kompozície. Ale zamyslím sa - prečo upriamovať pozornosť na psa ako celok? Na každom psíkovi sú najkrajšie jeho verné oči, asi nielen ja, keď stretnem akéhokoľvek psa, pozriem sa na neho ako vyzerá a potom sa upriamim na oči. Na toto som myslel i pri oreze tohto záberu (lebo je tu i tam orezaný) a tak som oči umiestnil na miesto, kde najviac upútajú. Z tohto dôvodu nepokladám kompozíciu až tak veľmi za stredovú...
Možno sa ešte niekto pod foto zastaví a možno povie svoje...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-22 17:30:23
príspevok od: mato.draho
Nooo vidíš, trafil som skoro presne...
Požiadal som Maťa o bližšie pripomienky, napísal mi ich do pošty, no môžeme sa o tom baviť i pod foto a možno vyprovokujeme širšiu debatu a poznáme viac názorov, preto snáď Maťo nebude proti, ak jeho názor sem skopírujem a skúsim sa nad ním zamyslieť:

K fotke - rezol by som z pravej strany, na rozhraní VT a Belianok. Tým by si získal aspoň mierne NEstredovú kompo, a aj pás stromov v pozadí by ostal celý. Ale to je len drobná úprava, ja by som to asi takto vôbec nefotil. Z môjho pohľadu, ale najmä pri pohľade na množstvo lepších fotiek Heryho je toho fakt nuda, bez impaktu. Proste stredovka psa s odrezanými Tatrami v pozadí. Verím, že s odstupom času sa na to budeš pozerať podobne...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-21 13:24:24
príspevok od: Valka
Perfektne, uzasne, vsetko! Hory, psik, kompozicia, farby a samozrejme aj hracka :)
Hračky má dve - tú oranžovú pískaciu mrkvu, ktorá bola pribalená ako darček ku krmivu a takú kusaciu strapatú hlavu, tú mu priniesol syn z Ameriky. Keď sa hrá, naprv musí vziať do papule mrkvu a až tak hlavu, naopak sa mu nedá. Keď nájde najprv hlavu a potom mrkvu, hlavu bleskovo vypľuje, uchytí mrkvu a vzápätí hlavu. To všetko zvláda v mihu, aby mu to nikto nestihol vziať... A keď mu hračky rozdelím a opýtam sa ho, kde je americká, tak ide najprv hľadať hlavu a pribehne s ňou a tiež naopak, na otázku kde je mrkva, prinesie pískatko. Ani raz sa ešte nepomýlil...
A keď má takto dve a maximálne spokojný je, opýtam sa ho, kde je štrimfľa (ponožka), ktoré zvyknem mať v spálni kade-tade po zemi pohádzané. Vtedy je len sranda, keď sa takto s plnou papuľou ešte aj ponožku snaží uchmatnúť...
 
Valka
2011-02-21 13:07:57
Perfektne, uzasne, vsetko! Hory, psik, kompozicia, farby a samozrejme aj hracka :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
PeterBB
2011-02-17 15:35:19
príspevok od: Stratený Stano
Preto som sa pýtal, lebo on s ním nevrtel a chcel som, tak som ho sw rozkýval a potreboval som vedieť, či to poznať, že je to upravené...
takže táák , nebudem tvrdiť že som si niečo všimol, skôr by som to nazval, že tak trochu netypicky pôsobí, v prvom momente tak trochu až rušivo. Aj som si pomyslel že tú dynamiku chvosta tam chceš mať...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-17 15:28:54
príspevok od: PeterBB
on s ním vrtel od radosti, aj to ma napadlo že možno si to tak chcel ...
Preto som sa pýtal, lebo on s ním nevrtel a chcel som, tak som ho sw rozkýval a potreboval som vedieť, či to poznať, že je to upravené...
 
PeterBB
2011-02-17 15:15:18
príspevok od: Stratený Stano
Práve ten chvost ma zaujíma a zatiaľ nikto nič... Ak sa ti chce, skús niečo viac k nemu, pár slov... Vďaka...
on s ním vrtel od radosti, aj to ma napadlo že možno si to tak chcel ...
 
spektrum
2011-02-17 14:19:16
podarene, pan sa niekde stratil :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-17 12:44:52
príspevok od: brehulka
A ešte ma napadlo. Len tak mimochodom. Že vraj každý pán sa časom začne podobať na svojho psa.
Film \"Navždy mladý\" mám rád, ale je to len fikcia...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-17 12:41:37
príspevok od: Ivan .
Hovoríš panning. No fotiť panning psieho chvosta je fakt husársky kúsok a sen každého fotografa .Až tu sa ukáže kto to už zvláda.
Ďakujem Ivan, ozval si sa ty, ale adresoval som na PetraBB... Ale nevadí, skôr naopak...
 
Ivan .
2011-02-17 12:21:55
príspevok od: Stratený Stano
Práve ten chvost ma zaujíma a zatiaľ nikto nič... Ak sa ti chce, skús niečo viac k nemu, pár slov... Vďaka...
Hovoríš panning. No fotiť panning psieho chvosta je fakt husársky kúsok a sen každého fotografa .Až tu sa ukáže kto to už zvláda.
 
brehulka
2011-02-17 12:19:56
A ešte ma napadlo. Len tak mimochodom. Že vraj každý pán sa časom začne podobať na svojho psa.
 
brehulka
2011-02-17 12:17:25
príspevok od: Stratený Stano
Práve ten chvost ma zaujíma a zatiaľ nikto nič... Ak sa ti chce, skús niečo viac k nemu, pár slov... Vďaka...
Nuž, ten chvost prezrádza, že pán Hery je už staručký. Ako môj sused. Lebo inak, každý mladý, hlavne bígeľ, keď sa na neho pozriem, tak mu stojí.
 
Marcel Rebro
2011-02-17 11:52:50
príspevok od: Ivan .
Aký máš problém s chvostom? Ten je na tom najlepší.Takto tá fotka žije............
asi ze sam nema chvost
 
Ivan .
2011-02-17 10:45:29
príspevok od: PeterBB
škoda toho chvosta...
Aký máš problém s chvostom? Ten je na tom najlepší.Takto tá fotka žije............
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-17 10:44:26
príspevok od: PeterBB
škoda toho chvosta...
Práve ten chvost ma zaujíma a zatiaľ nikto nič... Ak sa ti chce, skús niečo viac k nemu, pár slov... Vďaka...
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-02-17 10:26:19
príspevok od: MuroR
Počúvaj ty ofinkáč ... o tom vykrmovaní som už počul, tak opatrne. Jedna teta (nebola to Brehuľka) raz jedného Johnyho a Annu vykŕmiť chcela. A vieš ty ako tá kŕmička dopadla?
Ofinkáč Ťa srdečne pozdravuje...nemôže sa pripojiť, včera to s počítačom a klávesovaním prehnal....a začal krívať....presne za pol hodiny je objednaný k doktorovi na reontgen ( neviem kde je to o s bodkami )...možno ako skákal dole zo stoličky od Pc.. asi si praskol či zlomil rebro či čo...má bolesti, kňučí - leží, nevyzerá dobre ( teraz som si ale naozaj nevymýšľal )..takže Ťa necháva pozdravovať a odkazuje: jasne jasne...Džony a Anička sa robili hlúpi...a babka striga im sama nasadla na lopatu a oni ..šups s ňou do pece....Čikinko Ti odkazuje milý Murko, že aby si nezabudol tej babejage hrbatej a bradavicovej - zoskočiť z pleca ešte pred pecovými dvierkami....
 
PeterBB
2011-02-17 10:22:01
škoda toho chvosta...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
Shysietala
2011-02-17 09:50:54
Fajn, aj pozadie je dobrý vyber.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 4 | Impakt: 6 | Priemer: 5.33
 
imageilus
2011-02-17 00:02:53
fešák:))
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Nico 1
2011-02-16 23:41:01
príspevok od: Stratený Stano
Pokiaľ myslíš stred na horizont, tak to neber do úvahy, pretože toto nie je foto krajinky, ale portrét psíka. Krajina je len ako pozadie, mimo dofky. Psík má hlavu v zlatom reze, mierne doostrenú, pozerá do záberu...
Tak to vidím ja, ale samozrejme je to len moje videnie...
Pozor,pozor!Potom sa odvolám na Teba!
 
Nico 1
2011-02-16 23:38:12
príspevok od: Peter Svoboda
Edy je štvornohý člen našej rodiny s najvýsadnejšími právami, s oddaným pohladom, ale za to vždy pripravený prehĺtnuť nepriateľa pohľadom , ale len z dôvodu svojej pahltnosti, lebo týmtobneduhom gény labradorov obdarovali.., my musíme byť tí zlí, čo nu nikdy nedajú dostatočne napapať, aby sa nezmenil na čiernu fuci loptu...
No a jak to že sme ho tu ešte nevideli?Mal by si s tým rýchlo niečo spraviť,nemyslíš. Aj ho brávaš zo sebou ako asistenta jako Stanko a trebárs aj ja.Alebo si samochodka?
 
Cerberus
2011-02-16 22:41:59
Huncút je to bíglovský. Tvári sa ako neviniatko, ale chvost ho prezrádza. Už len čaká, ako mu bude chcieť gazda hračku zobrať a on ho riadne po lúke popreháňa. Hery gazdu.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-16 21:42:14
príspevok od: rbr69
skus tomatitov sposob doostrenia toho co chces, pozadie nedotknes
Bárs komplikované na mňa, ja mám rád také maximálne dvojťukovky...
 
rbr69
2011-02-16 21:38:46
príspevok od: Stratený Stano
Súhlas, aj bolo... Teraz zmenšujem a doostrujem foto na web pomocou softu Perfect Resizer a ten to pozadie pri zmenšovaní mierne doostril, bolo viac rozostrené, na to som zasa použil soft DOFGeneratorPro, všetko pod softom Adobe Photoshop CS5... Ach tie softy...
skus tomatitov sposob doostrenia toho co chces, pozadie nedotknes
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-16 21:38:08
príspevok od: rbr69
Stano nazov \"Hracky su moje a nedam\" sa hodi aj na autora po tomto komente
Rasťo, nechcem tu rozvádzať slovenskú vďačnosť a vychcanosť, tak napíšem do pošty...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-16 21:29:29
príspevok od: rbr69
Stano nazov \"Hracky su moje a nedam\" sa hodi aj na autora po tomto komente
Si ma naštval - uvádzam ich názvy, nech sa páči, kúpiť si môže každý... Keď som ja mohol...
 
Marcel Rebro
2011-02-16 21:17:53
príspevok od: Stratený Stano
Súhlas, aj bolo... Teraz zmenšujem a doostrujem foto na web pomocou softu Perfect Resizer a ten to pozadie pri zmenšovaní mierne doostril, bolo viac rozostrené, na to som zasa použil soft DOFGeneratorPro, všetko pod softom Adobe Photoshop CS5... Ach tie softy...
... a potom neznalí človekovia kakajú magy v priášku, že čo tá 18-200vka dokáže vykúzliť ...
 
rbr69
2011-02-16 21:15:39
príspevok od: Stratený Stano
Súhlas, aj bolo... Teraz zmenšujem a doostrujem foto na web pomocou softu Perfect Resizer a ten to pozadie pri zmenšovaní mierne doostril, bolo viac rozostrené, na to som zasa použil soft DOFGeneratorPro, všetko pod softom Adobe Photoshop CS5... Ach tie softy...
Stano nazov \"Hracky su moje a nedam\" sa hodi aj na autora po tomto komente
 
ariel 7
2011-02-16 21:13:31
príspevok od: Stratený Stano
Hery sa pýta, či by fotečka nebola, že by si vytlačil a nad pelech zavesil...
...daj pokoj, to by už nikdy nespal
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-16 21:07:36
príspevok od: ariel 7
Hery, verím, že z mojej Sáry by si bol tak mimo, že by si zabudol nielen na hračky, ale aj na Stana :-))) A Stratnému by si sa stratil. :-)))
Hery sa pýta, či by fotečka nebola, že by si vytlačil a nad pelech zavesil...
 
ariel 7
2011-02-16 21:05:17
Hery, verím, že z mojej Sáry by si bol tak mimo, že by si zabudol nielen na hračky, ale aj na Stana :-))) A Stratnému by si sa stratil. :-)))
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-16 20:49:27
príspevok od: stteffi
páči sa mi model , pozadie by som bral trocha viac rozmazané ...
Súhlas, aj bolo... Teraz zmenšujem a doostrujem foto na web pomocou softu Perfect Resizer a ten to pozadie pri zmenšovaní mierne doostril, bolo viac rozostrené, na to som zasa použil soft DOFGeneratorPro, všetko pod softom Adobe Photoshop CS5... Ach tie softy...
 
stteffi
2011-02-16 20:43:47
páči sa mi model , pozadie by som bral trocha viac rozmazané ...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-16 20:05:13
príspevok od: mkosztura
pekné, poznám to môj foxterier nesmie zbadať piskaciu hračku je schopný ju zobraťdeťom a pokial ju nerozkúše že už nepíska není s ním reč
Majiteľ psíka vie... Aj preto nepokladám túto foto za celkom tuctovú, lebo prinútiť bígla na lúke a s hračkami, ktoré nepustí z papule ani za svet trochu zapózovať - to chcelo tri dni vychádzok s hračkami len za účelom fotenia. Dúfam, že sa nikto neurazí, ak poviem, že odfotiť zajačika poskakujúceho na poli so 600-kou objektívom nemôže byť ťažšie, najmä keď vidím mnoho tých zajačikov, len tá 600-ka keby bola...
 
mkosztura
2011-02-16 19:53:17
pekné, poznám to môj foxterier nesmie zbadať piskaciu hračku je schopný ju zobraťdeťom a pokial ju nerozkúše že už nepíska není s ním reč
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
braňo.j
2011-02-16 19:13:05
pekné no...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
JanettK.
2011-02-16 18:40:32
páči sa mi
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-16 18:23:59
príspevok od: mato.draho
Nooo vidíš, trafil som skoro presne...
Nuž, láska je láska...
 
mato.draho
2011-02-16 18:20:54
príspevok od: Stratený Stano
Do rodinného albumu som ju zatiaľ nedal, ale v rámčeku na stole ju už mám, dokonca v takom tom s pohyblivými obrázkami...
Nooo vidíš, trafil som skoro presne...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-16 18:17:23
príspevok od: mato.draho
Sympatický hafan, beegle je môj obľúbený typ psa
Inak ale fotka dosť tuctová, ideálna do rodinného albumu alebo rámčeka na stôl...
Do rodinného albumu som ju zatiaľ nedal, ale v rámčeku na stole ju už mám, dokonca v takom tom s pohyblivými obrázkami...
 
mato.draho
2011-02-16 18:11:02
Sympatický hafan, beegle je môj obľúbený typ psa
Inak ale fotka dosť tuctová, ideálna do rodinného albumu alebo rámčeka na stôl...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-16 17:54:04
Chcem pod foto vysvetliť pisateľovi do pošty - Tatry sú tam preto, lebo pod nimi bývam, denne tam venčím psíka a slnko svieti od rána do večera tak, že sú neustále osvetlené, nakoľko sa nachádzajú na severe. Pokiaľ by som to chcel fotiť s Tatrami za chrbátom, mal by som slnko v objektíve a aj som skúšal, ale nevyšlo a máš pravdu, Tatry pridávajú na impakte, čo už, ale kto by to nevyužil...?
 
Zuzka Stulka
2011-02-16 17:43:33
Krááásny havík... :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-16 17:17:52
príspevok od: daniela-4
paci sa mi tento havko.kvalitny portretik Haryho.mozes byt hrdy ze mas takeho spolocnika v case i necase.
Ďakujem, som...
 
daniela-4
2011-02-16 17:11:59
paci sa mi tento havko.kvalitny portretik Haryho.mozes byt hrdy ze mas takeho spolocnika v case i necase.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-16 16:29:56
príspevok od: zolec
..pekné, ale ta vec vpravo dole mi taha zrak-retusol by som a este mi taha zrak aura na prechode hlavy, ucha a chrbta s pozadim, co je zrejme dosledkom preostrenia-tiez lahko odstranitelne.. flakas to :-)
Vďaka za zastavenie, a idem sa brániť - ja auru nevidím. Keď však snímok 20x zväčším, tak potom áno, to už musím s tebou súhlasiť...
Tá vec v snehu bola ponechaná naschvál, som bol zvedavý, či mi najprv pochvália vyčistenú lúku od množstva pahýľov, alebo si všimnú ten jeden jediný ponechaný... Teraz už viem...
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-02-16 16:25:38
príspevok od: Nico 1
A kto je Edy?
Edy je štvornohý člen našej rodiny s najvýsadnejšími právami, s oddaným pohladom, ale za to vždy pripravený prehĺtnuť nepriateľa pohľadom , ale len z dôvodu svojej pahltnosti, lebo týmtobneduhom gény labradorov obdarovali.., my musíme byť tí zlí, čo nu nikdy nedajú dostatočne napapať, aby sa nezmenil na čiernu fuci loptu...
 
Soňa
2011-02-16 16:21:02
príspevok od: Stratený Stano
Nemusíš mu potom laby drhnúť od blata, takto by malo byť po celý rok...
Veru a v Tatrách ani neposýpajú soľou, tak ako tu v BA. Náš Niki sa tam vždy cíti výborne, celé dni behá po vonku, nechce sa mu ísť domov, aj keď veľmi mrzne, ako by tam patril. A to je Americký kokeršpaniel, ale voláme ho sibírsky pes
Pozdravujem Heryho
 
zolec
ocenenie redakciou 2011-02-16 16:21:01
..pekné, ale ta vec vpravo dole mi taha zrak-retusol by som a este mi taha zrak aura na prechode hlavy, ucha a chrbta s pozadim, co je zrejme dosledkom preostrenia-tiez lahko odstranitelne.. flakas to :-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-16 16:20:56
príspevok od: fotografik
Určite tomu rozumie.... Inteligentný pán má inteligentného psieho priateľa
...aj pán sa potešil...
 
fotografik
2011-02-16 16:14:21
príspevok od: Stratený Stano
Ďakujem Vilo... Budem mu tlmočiť, že je individualita, i keď sa asi bude musieť najprv pozrieť do slovníka, čo to vlastne je... ale potom sa poteší...
Určite tomu rozumie.... Inteligentný pán má inteligentného psieho priateľa
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-16 16:10:24
príspevok od: fotografik
Vysvetlí mu,že on je iná úroveň. Tamto sú ťažné. Iste ich majiteľ je na nich pyšný. Hery je Tvoj "pucflek,aneb fajfka" ,teda priateľ,ale sluha,ktorý dokáže pánovi sofistikovane slúžiť. Diskutuje,ale neodvráva a má svoje záľuby zčasti podobné,ako jeho pán, ktorý ho ma rád a spolieha sa naň. Ale každy má právo byť sám sebou....Hery je individualita....:)
Ďakujem Vilo... Budem mu tlmočiť, že je individualita, i keď sa asi bude musieť najprv pozrieť do slovníka, čo to vlastne je... ale potom sa poteší...
 
fotografik
2011-02-16 16:04:18
Vysvetlí mu,že on je iná úroveň. Tamto sú ťažné. Iste ich majiteľ je na nich pyšný. Hery je Tvoj "pucflek,aneb fajfka" ,teda priateľ,ale sluha,ktorý dokáže pánovi sofistikovane slúžiť. Diskutuje,ale neodvráva a má svoje záľuby zčasti podobné,ako jeho pán, ktorý ho ma rád a spolieha sa naň. Ale každy má právo byť sám sebou....Hery je individualita....:)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-16 15:50:05
príspevok od: Soňa
psík a Tatry, výborná kombinácia pre mňa, aj náš sa tam cítil výborne na sniežiku
Nemusíš mu potom laby drhnúť od blata, takto by malo byť po celý rok...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-16 15:48:57
príspevok od: verika
tento tvoj psik je ale fotogenicky , ten bude mat riadny fotobook - sa ale ma :) pamatam si tu jeho fotku z letiacou vcielkou a horami v pozadi.
No čo už s ním, keď mi stále za zadkom behá a pred objektív sa pchá...
 
verika
2011-02-16 15:42:03
tento tvoj psik je ale fotogenicky , ten bude mat riadny fotobook - sa ale ma :) pamatam si tu jeho fotku z letiacou vcielkou a horami v pozadi.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Soňa
2011-02-16 15:40:29
psík a Tatry, výborná kombinácia pre mňa, aj náš sa tam cítil výborne na sniežiku
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-16 15:32:57
príspevok od: Zuna
https://www.poprad24.sk/news.php?extend.85409.122
Nedalo mi neukázať ti to...
Ty ftipálka jedna...
Ale bomba nadpis bude - Stratili strateného Strateného - len neviem kedy...
 
Zuna
2011-02-16 15:27:03
https://www.poprad24.sk/news.php?extend.85409.122
Nedalo mi neukázať ti to...
 
Helen1
2011-02-16 15:25:43
príspevok od: Marcel Rebro
Lepšie je mať hlavu v smútku ako smútok v hlave. Len neviem či je lepšie dostať guľku medzi lopatky alebo lopatku medzi ...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-16 15:18:25
Vážení, kým na to príde niekto iný, napíšem to radšej hneď sám - nemáte doma nič na práci, nudíte sa...?
Okná máte umyté, podlahy napastované, periny prezlečené, bielizeň vypranú...? Ja už ťahám šnúru od vysávača k najbližšej zásuvke...
 
Marcel Rebro
2011-02-16 15:13:35
príspevok od: MuroR
Díkes sa tip, už som hodil udičku ... uvidíme čo z toho bude ... korytnačka - neviem. Môj pán má také divné chute. Korytnačia polievka, prepeličie vajcia, slimáky na masle, žabacie stehienka ... A vraj keď sa po tom svete tára aj klokana, krokodíla, pštrosa, štrkáča a čo ja viem čo ešte pojedol ...

Ty sa samozrejme báť nemusíš - havkáčov a mňaukáčov nekonzumuje ... zatiaľ ...
Opatrne Muro ... dojde na kocúra mráz ...
 
Marcel Rebro
2011-02-16 15:12:39
O
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 5 | Priemer: 6.33
 
Ivan .
2011-02-16 15:12:15
páči sa mi ten rozmazaný chvost.................
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Marcel Rebro
2011-02-16 15:12:07
príspevok od: Helen1
..vitaj v klube....ja mám tiež kompozične hlavu večne v smútku
Lepšie je mať hlavu v smútku ako smútok v hlave. Len neviem či je lepšie dostať guľku medzi lopatky alebo lopatku medzi ...
 
Helen1
2011-02-16 15:03:58
krásny spoločník ;)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
MuroR
2011-02-16 15:03:50
príspevok od: Chico
Odtrhneme si trolinku od huby, kúsok ty--kúsok ja - to v miske ani nezbadáme....necháme mu zo svojho...vykŕmime ho...a potom uvidíme čo s ním.......ale psst, nikomu ani muk
Počúvaj ty ofinkáč ... o tom vykrmovaní som už počul, tak opatrne. Jedna teta (nebola to Brehuľka) raz jedného Johnyho a Annu vykŕmiť chcela. A vieš ty ako tá kŕmička dopadla?
 
Helen1
2011-02-16 15:03:10
príspevok od: Nico 1
No a teraz mi vysvetli že prečo stred,keď to každý kritizuje.Už mám z toho asi mišunk.Inak pekná foto,on je totiž dosť fotogenický,je pekne sfarbený.Skúšal som cez víkend môjho ale skôr na tých fotkách vizerá ako medveď.No keď ju trochu upravím tak pridám.
..vitaj v klube....ja mám tiež kompozične hlavu večne v smútku
 
Chico
2011-02-16 15:00:01
príspevok od: Hery Stanov
Čau kamoš, hlási sa nám tu do partie nejaký kocúrisko, ale kocúriskom zvyčajne rebrá trčia, ja by som radšej nejakú sladkú okrúhlu mačičku, čo ty na to...?
Odtrhneme si trolinku od huby, kúsok ty--kúsok ja - to v miske ani nezbadáme....necháme mu zo svojho...vykŕmime ho...a potom uvidíme čo s ním.......ale psst, nikomu ani muk
 
MuroR
2011-02-16 14:58:18
príspevok od: Chico
Vitaj Murko....ukludni sa ..pokoj, pokoj....mňa cicky nejako moc netankujú...akože - nie som na ne zlý som myslel...ak neveríš - tak si čitni....ja tu mám už tri kamarátky-kamalásky :

www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/176485/nieco-sa-deje-2/?filter=critics

No a jak tak kukám....už nám tu chýba do partie len.....korytnačka slečny Brehulky
Díkes sa tip, už som hodil udičku ... uvidíme čo z toho bude ... korytnačka - neviem. Môj pán má také divné chute. Korytnačia polievka, prepeličie vajcia, slimáky na masle, žabacie stehienka ... A vraj keď sa po tom svete tára aj klokana, krokodíla, pštrosa, štrkáča a čo ja viem čo ešte pojedol ...

Ty sa samozrejme báť nemusíš - havkáčov a mňaukáčov nekonzumuje ... zatiaľ ...
 
MuroR
2011-02-16 14:52:59
príspevok od: Hery Stanov
Čau kamoš, hlási sa nám tu do partie nejaký kocúrisko, ale kocúriskom zvyčajne rebrá trčia, ja by som radšej nejakú sladkú okrúhlu mačičku, čo ty na to...?
Tak to teda opatrne - mne žiadne rebrá netrčia. Aj keď môj pán má na tom minimálnu zásluhu. Stále sa kade tade motá a miska so žrádlom je dakedy aj mesiac prázdna. Aspoň že zavesil na jablone také pasce - lojovo semienkové gule, čo na ne čvirikáči sadajú a to je labúžo ...

A ak by ťa to zaujímalo mám v parte ešte dvoch kocúrov a dve mačičky. Jedna miestna fešanda sa so mnou súdi o ich otcovstvo. A jednu z nich už môj pán aj odfotil

www.ephoto.sk/uzivatel/mrco/fotografie/97507/cica-prieskumnicka/
 
Hery Stanov
2011-02-16 14:32:37
príspevok od: Chico
Očúvaj Hery..ja si predstavujem ako sme spoločne zakusnutí do nejak statnej medvedice...Ty na jednom uchu a ja na druhom....držíme sa a nepustíme...ona si veselo ide ďalej pokojne lesom....a my dvaja tak vrčíme cez zuby....držíme sa tých jej uší.... visíme a hojdáme sa jej tam ako také pekné náušnice....a ona ide takto vyfešákovaná na zálety....tak nás k svojmu starému dovedie...a tak budeme mať aj ja aj Ty po jednom medveďkovi...hihi....
Čau kamoš, hlási sa nám tu do partie nejaký kocúrisko, ale kocúriskom zvyčajne rebrá trčia, ja by som radšej nejakú sladkú okrúhlu mačičku, čo ty na to...?
 
Chico
2011-02-16 14:31:45
príspevok od: MuroR
Čaute havkáči ... vidím že si tu pomaly zakladáte ePhotoPet Klub ... rád by som sa pridal, za predpokladu že netrháte na zlomky aj mačky. Ak áno môj pán má také riadne ostré mačky a keď vám s nimi šliapne na chvost budete aj KitteKatt vidieť ...
Vitaj Murko....ukludni sa ..pokoj, pokoj....mňa cicky nejako moc netankujú...akože - nie som na ne zlý som myslel...ak neveríš - tak si čitni....ja tu mám už tri kamarátky-kamalásky :

www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/176485/nieco-sa-deje-2/?filter=critics

No a jak tak kukám....už nám tu chýba do partie len.....korytnačka slečny Brehulky
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-16 14:25:21
príspevok od: MuroR
Čaute havkáči ... vidím že si tu pomaly zakladáte ePhotoPet Klub ... rád by som sa pridal, za predpokladu že netrháte na zlomky aj mačky. Ak áno môj pán má také riadne ostré mačky a keď vám s nimi šliapne na chvost budete aj KitteKatt vidieť ...
Môj pes má vystavený Pas spoločenského zvieraťa, aj s fotkou, aj s číslom čipu, aj s pôvodom, riadne si platí dane, teda ako poctivý občan má právo na spoločenské vyžitie sa aj na fotoportáli...
Predostriem mu návrh, ale teraz chrní a o čomsi chutnom sa mu sníva, tak potom trochu neskôr...
 
Chico
2011-02-16 14:24:57
príspevok od: Hery Stanov
Haf, pes kolega, haf, môžete mi tykať, teda pardón, haf, môžeš mi tykať, kámoš...
Ja som slušne vychovaný hafan, iných psíkov nehryziem, len líšky trhám na štvrtiny a medvede na osminy, veľká zábava je to...
Fotiť nefotím, som však osobný fotoasistent, samozrejme len vtedy, pokiaľ viem, že v batohu nejaká tá konzervička aspoň kilová sa mi nesie...
Hračky si nedám, spoľahni sa, haf, haf...
Očúvaj Hery..ja si predstavujem ako sme spoločne zakusnutí do nejak statnej medvedice...Ty na jednom uchu a ja na druhom....držíme sa a nepustíme...ona si veselo ide ďalej pokojne lesom....a my dvaja tak vrčíme cez zuby....držíme sa tých jej uší.... visíme a hojdáme sa jej tam ako také pekné náušnice....a ona ide takto vyfešákovaná na zálety....tak nás k svojmu starému dovedie...a tak budeme mať aj ja aj Ty po jednom medveďkovi...hihi....
 
MuroR
2011-02-16 14:15:18
príspevok od: Hery Stanov
Haf, pes kolega, haf, môžete mi tykať, teda pardón, haf, môžeš mi tykať, kámoš...
Ja som slušne vychovaný hafan, iných psíkov nehryziem, len líšky trhám na štvrtiny a medvede na osminy, veľká zábava je to...
Fotiť nefotím, som však osobný fotoasistent, samozrejme len vtedy, pokiaľ viem, že v batohu nejaká tá konzervička aspoň kilová sa mi nesie...
Hračky si nedám, spoľahni sa, haf, haf...
Čaute havkáči ... vidím že si tu pomaly zakladáte ePhotoPet Klub ... rád by som sa pridal, za predpokladu že netrháte na zlomky aj mačky. Ak áno môj pán má také riadne ostré mačky a keď vám s nimi šliapne na chvost budete aj KitteKatt vidieť ...
 
DanyII
2011-02-16 13:59:21
hm hm hm, mrkva v zime. Pekný portét s pekným pozadím :o) myslím pozadím v pozadí
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Hery Stanov
2011-02-16 13:47:43
príspevok od: Chico
No kóóónečne Ty bígl jeden Haryovský....teší ma že Ťa takto napriamo spoznávam - nevadí že Ti hneď takto tikám?...ja už Ťa evidujem dlho dlho....ešte od vtedy ako Ti čmelák frčku po ňufáku dával...a oči sa Ti krížili ako si na neho kukal a zaostroval..to bol teda naozaj hóódne trpezlivý výkon...takto svojmu gazdíčkovy pózovať a po ččellákovi nechňapať....šak si si aj zaslúžil za fotečku 10.miesto tuším....gratulujem. Očúvaj - musím sa Ti posťažovať my sme raz v peklisku boli traja psíkovci...ja, gazdíčkovho kamoša taká hovavartica..hadica fešná....a potom ďalší kamoš dotrepal nečakane ešte bígla.....očúvaj ma , neviem akú povahu máš Ty ...ale henten soplák ušatý nevychovaný -no to bolo hrozné.....jedovatý jak had a sršeň dokopy...aj mňa aj kamošku furt kúsal a skákal do nás....jedoš jeden dudratý, žiarlivý...a tak zákerne, nečakane zozadu..celý som bol dohryzený....ani jeho gazda si s ním nevedel rady...normálne ho aj nakopal do prdeli a hodil po takom zákernom útoku do potoka....nech vychladne....doteraz si pamätám : Beny - sa volal......frajer jeden namyslený, panovačný..celý týždeň som chodil po Peklisku so sklopenýma úšááma..a stiahnutým chvostom....a pritom ja som tam bol doma a on na návšteve...hm...zvláštny nepríjemný chalanisko.
No ..tak pán kolega... som sa Ti posťažoval , vyplakal....príjemný portálový deň Ti želám...a ďakujem že si ma vypočul. Aj fotíš?....ja tak pomalinky skúšam...ale ešte sa hanbím publikovať...tak sa sem chodím hlavne učiť. Ahóóóój..a nedaj si hračku, nedaj...dŕŕŕž..
Haf, pes kolega, haf, môžete mi tykať, teda pardón, haf, môžeš mi tykať, kámoš...
Ja som slušne vychovaný hafan, iných psíkov nehryziem, len líšky trhám na štvrtiny a medvede na osminy, veľká zábava je to...
Fotiť nefotím, som však osobný fotoasistent, samozrejme len vtedy, pokiaľ viem, že v batohu nejaká tá konzervička aspoň kilová sa mi nesie...
Hračky si nedám, spoľahni sa, haf, haf...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-16 13:29:16
príspevok od: Nico 1
No a teraz mi vysvetli že prečo stred,keď to každý kritizuje.Už mám z toho asi mišunk.Inak pekná foto,on je totiž dosť fotogenický,je pekne sfarbený.Skúšal som cez víkend môjho ale skôr na tých fotkách vizerá ako medveď.No keď ju trochu upravím tak pridám.
Pokiaľ myslíš stred na horizont, tak to neber do úvahy, pretože toto nie je foto krajinky, ale portrét psíka. Krajina je len ako pozadie, mimo dofky. Psík má hlavu v zlatom reze, mierne doostrenú, pozerá do záberu...
Tak to vidím ja, ale samozrejme je to len moje videnie...
 
Anena
2011-02-16 13:27:22
No, Hery je tazky fesak, taky podtatransky vlk, stale na horach. Peknu hracku si mu kupil:-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Anena
2011-02-16 13:24:20
príspevok od: Peter Svoboda
Stano, fajn že Herymu stačia takéto hračky, lebo môj Edy mi z lesa donesie občas aj 3m papäk a nehovorím o živých tvoroch, čo by sa rád hral, ale ony akosi radšej nie... a aj s nami na večeru podelil...:)) mmmilé foto
Super komentar, vidim, ze sa doma nenudite ked mate takeho havina
 
jarka1963
2011-02-16 13:17:48
krasne prostredie, sympaticky portret
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Chico
2011-02-16 13:09:33
ja som taký mierny psík...niekedy až moc mäkký....tak som už tak zvyknutý písať, vieš......že neTykám...ale Tikám
 
Nico 1
2011-02-16 13:07:40
No a teraz mi vysvetli že prečo stred,keď to každý kritizuje.Už mám z toho asi mišunk.Inak pekná foto,on je totiž dosť fotogenický,je pekne sfarbený.Skúšal som cez víkend môjho ale skôr na tých fotkách vizerá ako medveď.No keď ju trochu upravím tak pridám.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Chico
2011-02-16 13:07:38
No kóóónečne Ty bígl jeden Haryovský....teší ma že Ťa takto napriamo spoznávam - nevadí že Ti hneď takto tikám?...ja už Ťa evidujem dlho dlho....ešte od vtedy ako Ti čmelák frčku po ňufáku dával...a oči sa Ti krížili ako si na neho kukal a zaostroval..to bol teda naozaj hóódne trpezlivý výkon...takto svojmu gazdíčkovy pózovať a po ččellákovi nechňapať....šak si si aj zaslúžil za fotečku 10.miesto tuším....gratulujem. Očúvaj - musím sa Ti posťažovať my sme raz v peklisku boli traja psíkovci...ja, gazdíčkovho kamoša taká hovavartica..hadica fešná....a potom ďalší kamoš dotrepal nečakane ešte bígla.....očúvaj ma , neviem akú povahu máš Ty ...ale henten soplák ušatý nevychovaný -no to bolo hrozné.....jedovatý jak had a sršeň dokopy...aj mňa aj kamošku furt kúsal a skákal do nás....jedoš jeden dudratý, žiarlivý...a tak zákerne, nečakane zozadu..celý som bol dohryzený....ani jeho gazda si s ním nevedel rady...normálne ho aj nakopal do prdeli a hodil po takom zákernom útoku do potoka....nech vychladne....doteraz si pamätám : Beny - sa volal......frajer jeden namyslený, panovačný..celý týždeň som chodil po Peklisku so sklopenýma úšááma..a stiahnutým chvostom....a pritom ja som tam bol doma a on na návšteve...hm...zvláštny nepríjemný chalanisko.
No ..tak pán kolega... som sa Ti posťažoval , vyplakal....príjemný portálový deň Ti želám...a ďakujem že si ma vypočul. Aj fotíš?....ja tak pomalinky skúšam...ale ešte sa hanbím publikovať...tak sa sem chodím hlavne učiť. Ahóóóój..a nedaj si hračku, nedaj...dŕŕŕž..
 
Nico 1
2011-02-16 13:03:33
príspevok od: Peter Svoboda
Stano, fajn že Herymu stačia takéto hračky, lebo môj Edy mi z lesa donesie občas aj 3m papäk a nehovorím o živých tvoroch, čo by sa rád hral, ale ony akosi radšej nie... a aj s nami na večeru podelil...:)) mmmilé foto
A kto je Edy?
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-16 13:02:26
príspevok od: JaroD.
Pardon Heryho, tlmoč mu moje hlboké ospr.
Vybavené, prijaté, odpustené...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-02-16 13:00:53
príspevok od: JaroD.
Budeš mať na Haryho pekné spomienky.
Ale môže to byť aj naopak...
 
MartinaSvitanová
2011-02-16 12:55:11
Páči sa mi. :) pekné aj ako pohľadnica.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
JaroD.
2011-02-16 12:48:42
Pardon Heryho, tlmoč mu moje hlboké ospr.
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-02-16 12:48:15
Stano, fajn že Herymu stačia takéto hračky, lebo môj Edy mi z lesa donesie občas aj 3m papäk a nehovorím o živých tvoroch, čo by sa rád hral, ale ony akosi radšej nie... a aj s nami na večeru podelil...:)) mmmilé foto
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
JaroD.
2011-02-16 12:47:49
Budeš mať na Haryho pekné spomienky.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
 


Technika: Nikon D300, Hasselblad 501C, Pentacon Six TL,

Objektívy: Nikkor 18-200mm F/3.5-5.6g IF-ED AF-S DX VR, Carl Zeiss Planar T* 80, F2.8 C, Carl Zeiss Biometar 2,8/80mm, Carl Zeiss Biometar 2,8/120,

Clona: 11
Expozícia: 1/320 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Nikon D300
Objektív: Nikkor 18-200mm F/3.5-5.6g IF-ED AF-S DX VR
Ohnisko: 52 mm
Pridané: 2011-02-16 12:38:34
Na kritiku: 2011-02-16 12:38:56
Miesto:Poprad
Témy: príroda, zátišie, zvieratá / wildlife
Albumy: Môj pes Hery
Hery sa na mňa hnevá, že tu hodne psíkov pobehuje a on nič, či on je od macochy... :-)