Spišský hrad

Body: 12.00    Videnia: 2659    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
leto
2010-10-17 14:17:14
:))
už ho nechajme, chlapca ;)
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-10-17 14:12:47
Autorova prvá práca tohto Typu...a mňa samé prvé fantázijne napadlo:

https://www.youtube.com/watch?v=oEp382HIisE

;)

 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-10-17 00:53:19
príspevok od: leto
rozhodne máš pravdu, tiež mu odporúčam; se učit, se učit, se učit,,,

:-))))))
 
leto
2010-10-16 23:09:26
príspevok od: BraveCrow
O tom to je, o fantázií, o nereálnosti, preto je to iné, nie zlé ale ani nie vynikajúce. Keď má fantáziu chlapec tak nech sa učí, nech tvorí, ja mu v tom držím palce :-)
rozhodne máš pravdu, tiež mu odporúčam; se učit, se učit, se učit,,,
 
leto
2010-10-16 23:00:51
mám rád aj čokoládovú čili, aj klobásu z anízom, som všežravý gurmán a experimentom sa nebránim, vážne ;))
inak ako vážne to ani neberiem, inak by som to zasypal smajlami, no chcel som autorovi iba popísať, ako to vidím ja, a ver, že keby ma v nadhľade nezaujala, ani by som ju nerozklikol, lebo v malom to bolo také ako píšeš, čakal som dokonca dáku krajinku, neznámi pohľad ,,
ani ja nemám klapky, videl som tu množstvo koláží, a montáží, ktoré sa často považujú za umeleckú fotografiu, a tej nie vždy rozumiem, ale myslím že určité pravidlá tam musia byť, ja pán prsteňov je plný fantázie, no dáva zmysel, tu som ho nepostrehol, a, čo je najhoršie, nemal som sa za čo chytiť,,,
verím že autor má v talóne ešte mnohé prekvapenia, a možno aj výtvarné cítenie, a zdá sa ,že šopovať(aj šokovať;)) ho baví, a ja mu prajem, nech sa mu darí, a isto nás ešte ohúri,,,
ked už tam vidíš ten potenciál ;)
 
Jastojan
2010-10-16 22:04:00
príspevok od: Jastojan
nepovedal som, že autorovi chýba fantázia, teda aspoň z tejto fotečky vidieť, že jej má na rozdávanie :) ale prajem mu aby mu aj vydržala a prípadne aj inšpirovala ostatných možno aj mňa:) týmto zase byť za egoistu :D
°týmto nechcem byť za egoistu som mal samozrejme na mysli :) hold, komentujem si sám sebe, čím sa ospravedlňujem autorovi (nikto nie je dokonalý)
 
Jastojan
2010-10-16 22:01:11
príspevok od: leto
vidíš, a to som si myslel že mám fantáziu ako hrom,,, :)))
ale samozrejme, aj som zvedavý na ďalšie pokusy autora, nech tu nie som za neprajného,,, ;)
nepovedal som, že autorovi chýba fantázia, teda aspoň z tejto fotečky vidieť, že jej má na rozdávanie :) ale prajem mu aby mu aj vydržala a prípadne aj inšpirovala ostatných možno aj mňa:) týmto zase byť za egoistu :D
 
BraveCrow
2010-10-16 21:28:27
príspevok od: leto
ľadovca? takto? originálne to ale je, lebo toto som tu ešte skutočne nevidel,,,
O tom to je, o fantázií, o nereálnosti, preto je to iné, nie zlé ale ani nie vynikajúce. Keď má fantáziu chlapec tak nech sa učí, nech tvorí, ja mu v tom držím palce :-)
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-10-16 21:27:58
príspevok od: leto
aj ten najkreatívnejší kuchár nemixuje nemixovatelné,,,
lebo ani jeho pes by to nežral :))

:-))) Vidíš, ja som menej náročný ako ten pes, asi že mám rád tak feferóny a mäso ako aj sladké buchty ;-)

Ale vážne, vieš čo sa mi na tom napriek kritizovanému páči? Ak nerozklikneš strednú veľkosť že tá Tk až tak nebije do očí, všimni si to konceptuálne ...

Tá výrazná modrá farba spodnej časti ako dobre farebne harmonizuje a ladí s vrchom a s dramatickými mrakmi ... a to svetlo padajúce do tej vody, tak boko-priestorovo, má to úžasné svetlo a atmosféru, to tej fotke napriek všetkému nemôžem uprieť.

Snažím na vec pozrieť z rôznych uhlov, aby sa mi nestalo že kvôli nejakej jednej chybe (tu ich je veľa) som neprehliadol viac dôležitých pozitívnych signálov, lebo pootm to vyzerá že autor vyprodukoval iba všetko zlé ...

Toto foto u mńa poukazuje na výtvarné cítenie, autor iba zatiaľ neovláda dostatočne postproces a vmiešal tu veľa vecí, ale už ho zvláda natoľko, že vyprodukoval svetelne a farebne atmosferický a farebne harmonický a príťažlivý koncept, aj keď veľmi hrubej TK.

Možno si povieš že to je hlúposť, ale snažím sa iba dívať bez klapiek... som osobne tomuto viac naklonený ako precíznej Tk bez štipky emócií a atmosféry a aj takých tu je dosť ... lebo výtvarné cítenie sa naučiť nedá, vylepšovaniu a zvladnutiu Tk naopak áno ...
.
 
leto
2010-10-16 21:05:54
vidíš, a to som si myslel že mám fantáziu ako hrom,,, :)))
ale samozrejme, aj som zvedavý na ďalšie pokusy autora, nech tu nie som za neprajného,,, ;)
 
leto
2010-10-16 21:01:50
ľadovca? takto? originálne to ale je, lebo toto som tu ešte skutočne nevidel,,,
 
leto
2010-10-16 20:56:20
aj ten najkreatívnejší kuchár nemixuje nemixovatelné,,,
lebo ani jeho pes by to nežral :))
 
Jastojan
2010-10-16 20:39:09
Možno mi uniká nejaká pointa,súvis. Ale v malom náhľade je to zaujímavé. Originálne to určite je, ale keďže nemám skúsenosti s kolážami/montážami, tak nemôžem posunúť nejakú cennú radu, ale prajem ti veľa trpezlivosti a fantázie pri tvorení, som zvedavý na ďalšie pokusy.
 
Matúš Koprda
2010-10-16 20:36:26
príspevok od: leto
hrozná kompozícia, nepochopiteľný galimatiáš, okolie hradu obklopujú objekty ktoré sa tam vôbec nehodia, a sú tam úplne zbytočne, odraz v tom mori, či čo to je, nemá absolútne žiaden(predpokladám požadovaní) zrkadlový efekt, v odraze je vidno dáku skalu, ktorá na reálnom obraze nie je,,,
ani montáž/koláž, nemôže byť takýto chaos, i ked je to experiment, je to celé pre mňa totálne nepochopiteľné, prepáč,,,
myslím že nejde o odraz ale o plávajúci ostrov na skale(:
Takže si nepochopil foto!!! (ber s humorom((:)

Pre mňa takisto ´nepochopiteľný galimatiáš´, tá skala tam vôbec nepatrí, keby to bol odraz tak ok, ale takáto viditeľnosť je neprirodzená, oku to vôbec nesedí. TK je tiež slabá. Možno keď na tom ešte popracuješ (nie v PS ale nafotením lepších záberov, a teda až potom v PS) bude to fajn. Vidieť že nemáš skúsenosti s takýmto druhom práce.
Premňa skôr ´nepáči´ ako ´páči´, ale oceňujem chuť do experimentu.
Tech. kvalita: 2 | Kompozícia: 4 | Impakt: 3 | Priemer: 3.00
 
BraveCrow
2010-10-16 20:24:24
Pekný ľadovec :-D Myslím, že autor chcel docieliť efekt ľadovca a nie odraz na ´morskej hladine´ :-) Veľmi pekný nápad, oceňujem originalitu +++
Tech. kvalita: 4 | Kompozícia: 4 | Impakt: 7 | Priemer: 5.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-10-16 19:53:44
No atmosféru to na prvý pohľad nesporne má, už samotná miniatúrka ma okamžite zaujala...

Na druhý pohľad už vystupujú na povrch aj okolnosti ako nekvalitná montáž a celkove stránka TK... v neposlednom rade aj obsahové nezrovalosti, ktoré už spomínal Leto. V tom som kus benevolentnejší, umenie často býva nepochopené a neraz nemáva bežnú logiku a je založýené viac na emóciách a pocitoch ... ale toto ešte nepovažujem za umenie ;-)

Ale si na dobrej ceste, kreativita ti nechýba. Už len viac vážiť že čo a ako pomixuješ, ja napr. neočakávam bezpodmienečne že odraz hladiny musí byť zrkadlom toho čo je nad hladinou, ale aj nelogické počiny by mali mať nejaký zmysel a myšlienku ...

K tak náročnej úlohe ako sú koláže a montáže zostáva popriať už len veľa trpezlivosti, štúdia a praxe v zlepšovaní sa a približovaní k technickej dokonalosti ;-)
.
 
leto
2010-10-16 19:13:30
hrozná kompozícia, nepochopiteľný galimatiáš, okolie hradu obklopujú objekty ktoré sa tam vôbec nehodia, a sú tam úplne zbytočne, odraz v tom mori, či čo to je, nemá absolútne žiaden(predpokladám požadovaní) zrkadlový efekt, v odraze je vidno dáku skalu, ktorá na reálnom obraze nie je,,,
ani montáž/koláž, nemôže byť takýto chaos, i ked je to experiment, je to celé pre mňa totálne nepochopiteľné, prepáč,,,
Tech. kvalita: 4 | Kompozícia: 4 | Impakt: 4 | Priemer: 4.00
 
 


Technika: Nikon D90,

Objektívy: Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR AF-S DX , Nikkor 50mm f/1.8 AF,

Príslušenstvo: Nikon Speedlight SB-600, YN-560, Hama Star 62 - slabučký, ale postojí

Pridané: 2010-10-16 18:38:29
Na kritiku: 2010-10-16 18:38:29
Miesto:Spiš
Témy: experiment, montáž / koláž, podvodná fotografia
Albumy: Photo manipulation
Prvá práca tohto typu, ktorú som tu dal.

Aj keď je to viac práca s Photoshopom, ako samotné fotografovanie som zvedavý aké budú vaše reakcie. Budem rád aj za kritiku aj za kladné konštatovanie :)