Lockin a Poppin

Body: 250.33    Videnia: 4049    Páči sa: 1

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Ľuboš Krahulec
2011-02-15 19:52:57
jee moje obľúbené plemeno ... krásny hafani ...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kapurka
2010-12-11 19:09:57
super foto
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
spektrum
2010-10-18 15:08:50
tak dojímavý pohľady, akoby chceli povedať, nehádajte sa..ahoj Adrián, som rada, že som ťa tu stretla, možno vieš, inak Daniela
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
adamk
2010-10-02 09:57:35
u teba by som tipoval skor 128 chuti :-)
 
Ultra TXF
2010-09-30 17:00:21
príspevok od: fotografik
Absolútna pravda:)
Ďakujem pán kolega :)
 
fotografik
2010-09-30 16:02:41
Absolútna pravda:)
 
Ultra TXF
2010-09-30 10:11:45
Pozri máš pravdu. Tá fotografia si vôbec nezaslúžila negatívnu kritiku z podstaty jej obsahu. Pozrel som si ju ,povedal som si jéééj,krásna fotografia dvoch krásnych psíkov,pekné farby aj ostrosť,dobre zladené kompozične,silne chytľavé foto.Pohľadnicový záber ,ktorý zaujme asi každého,kto by sa na to foto pozrel, proste preto že sme ľudia a máme radi krásne a veselé veci.
Okrem toho tá fotografia je vysoko nad priemer tu uverejňovaných psačích fotografií.
Toto nie je portrét človeka ,kde by bolo zaostrené na nos a nie na oči,čo by som považoval za chybu,ak by to samozrejme nebolo nejakým kretívnym zámerom.
Ale pri takejto fotografii vypichovať,že podlaha v úrovni psíkov je blúrovaná a mala by byť ostrá (čo som si ani nevšimol a ak by aj,tak mi to nevadí) LOGICKY !!! , mi pripadá smiešne a zbytočné.
Nesprávne zaostrenie pri portréte považujem za chybu v podstate znehodnocujúcu celú fotografiu. Ale tuná ? Nebudte smiešni.Veď je to jedno,úplne zbytočná výtka.Keby to bolo len tak zľahka spomenutí nepoviem,ale robiť z toho zásadný problém záberu je kravina a zbytočné zveličovanie.
Môj názor a to nemusím ani zvieratká,ani makro,ani krajinky.
Táto fotka ma chytila a aj všetkých doma,keď ju videli,normálne som mal krajší deň,človeku to dodalo takú radosť a optimizmus.Až na toho slava :):):)

maj sa pekne
 
beholder
2010-09-30 09:49:33
...nechcem sa miešať do Vášho sporu a ani nijak zbytočne moralizovcať.......ale ako píšeš nepodstatnosť nedostatkov je na pohľade každého z nás......každý vníma fotografiu ako takú už od jej podstaty inak.....neexaktnosť a relativita robí ako autora tak aj pozorovateľa samostatne vnímajúcu originálnu osobnosť...

...preto by mal byť Tvoj, ale aj slavmirov postoj týkajuci sa vyjadrení všeobecne akceptovateľný...
 
beholder
2010-09-30 09:28:52
...slušne, bez vzťahovačných prejavov s určitou mierou pokory......a s ponechaním si vlastnej tváre.........to je teda chvályhodný postoj......bez nadsázky...

...mnohým možeš ísť príkladom...
 
Ultra TXF
2010-09-30 08:48:13
príspevok od: slavmiro
stale sa miesas medzi mna a autora, medzi mna a ineho komentujuceho, zbytocne. Autor tu nizsie podakoval a uznal pripomienku. Fotografikovi som pisal fabulaciu blizku jeho profesii, sam uznava ze fotografie riesi pocitovo, oblubuje namety ako su kvietky, motyle a pod. Nic proti tomu, aj v tom moze byt niekto majster. Prirovanie nebola teda od veci, nestaci ze chirurg krasne pozasiva vonkajsi rez pri srdcovom bypase, ked vo vnutri zostane bordel a fuserina. Kapisto?
...´klub narocnejsieho divaka: to ze sa nieco paci este neznamena ze sa jedna
o dobru fotografiu alebo ine umelecke dielo. A naopak.
klub srdcoveho chirurga: ´ta opercia sa mi fakt pacila, to ze nebola dobra a pacient.skonal je druhorade´´

Prečo absurdné,pretože píšeš akoby tá fotografia bola totálne zlá ,čo je ekvivalent zbabranej operácie,po ktorej pacient zomrel.
Ak by si už chcel vyľmi rýpať ,tak by sa dalo skôr napísať,že ´operácia bola úspešná,pacient prežil a darí sa mu ,ale v rámci pooperačných ranových komplikácii je dolný okraj jazvy trochu nepekne zhojený ´.
To považujem za ekvivalent k tebou uvedeným ´prešľapom´ pri tejto fotografii.
Nepíš o niečom o čom nemáš ani páru.

A ešte niečo,už si po svojich prešľapoch a trápnostiach tu na epohote celkom dlhú dobu držal hubu a bol tu kľud,teraz si sa zase ukázal v plnej kráse a poukazuješ na nepodstatné veci ,ktoré si napr.ja naopak myslím,že fotografii pomohli.A nejde o poukazovanie na nedostatky ,pretože v tomto prípade sú absolútne nepodstatné,ale ide o tvoje hnidopichstvo .
 
sunajn
2010-09-30 03:26:50
A najkrajšejší pes je aj tak Bulldog!
 
Adrián
2010-09-30 00:37:29
dakujem v podstate za celodenne zhrnutie, taktiez za nazor a pohlad s ktorym sa v plnej miere stotoznujem!

fotka mala svojim obsahom zaujat, co sa aj stalo. To ze je to kapanek presoftene je zamer vzhladom na dannu temu resp. objekty na scene . Tesima ze to malo poztivne ohlasy.

taktiez som si vedomy ze pre nekompromisných zastancov TK je tento blur neakceptovatelny. S tymto tiez absolutne suhlasim a som rad ze to tu odznelo.

no a to ako sa kto vyjadruje resp. akou formou komunikuje a podava kritiku, tak v tomto som absolutne nad vecou, pretoze mi to je jedno .-)

Som rad ze aj po dnesnom dni ostava fotografia subjektivnym objektom .-))

Dakujem za zastavnie a sup sup do noveho dna !
 
leto
2010-09-29 23:13:17
gratulujem k foto dna,,,
a to z dvoch dôvodov;
1) ak niektorá foto vyvolá takúto diskusiu,(čítal som ju celú, čo robím zriedka) a zmúti (občas)stojaté vody tohto webu, je to pre nu, i jej autora vždy +
2) isto ju má už teraz zopár lud v oblúbených,,,

môj neskromný názor, tie objekty sú milé, dosadené do príjemného,farebne oku lahodiaceho prostredia, nastajlované, skrátka ako(už spomenul brk1) do kalendára, a do takého patria fotografie značne upravené, výžehlené,rozblurované,skrátka, ako táto,,,
+
-
= fotografia bola, je, a bude subjektívnym objektom, ešte že, aj pre teba,,,
;)
 
falatka
2010-09-29 22:59:00
skvelé
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Nino699
2010-09-29 22:32:49
Blahozelam autorovi k rozputaniu burlivej diskusie :)) ale ja tiez psikov nemusim :)
Tech. kvalita: 4 | Kompozícia: 5 | Impakt: 5 | Priemer: 4.67
 
slavmiro
2010-09-29 21:52:49
stale sa miesas medzi mna a autora, medzi mna a ineho komentujuceho, zbytocne. Autor tu nizsie podakoval a uznal pripomienku. Fotografikovi som pisal fabulaciu blizku jeho profesii, sam uznava ze fotografie riesi pocitovo, oblubuje namety ako su kvietky, motyle a pod. Nic proti tomu, aj v tom moze byt niekto majster. Prirovanie nebola teda od veci, nestaci ze chirurg krasne pozasiva vonkajsi rez pri srdcovom bypase, ked vo vnutri zostane bordel a fuserina. Kapisto?
 
pkleiner
2010-09-29 21:49:17
príspevok od: Karol Srnec
Skvele mena v style Old School pre dvoch podarenych australanov.
Pls,bylo by možné na webu ephoto vytvořit novou funkcionalitu na sázení co bude fotka dne? Pokud se objeví pejsek musí vyhrát. Leda že se objeví 2 pejskové....:-)
 
beholder
2010-09-29 21:47:32
príspevok od: Marcel Rebro
Vilo sorry ale k vyroku ´Ak má ktosi výhrady,nech sa k tomu nevyjadruje´ sa vyjadrit musim.

Asociuje mi to bolestivo ´Jednomyselne uznesenia delegatov X** zjazdu´ ... potazmo vyrok ´Demokraticky som rozhodol ...´ ;-)
...súhlasím, nemusí byť všetko podľa pravidiel.....isteže, autor môže zámerne určitými netradičnými zmenami/postupmi fotografiu obohatiť a vylepšiť .....len by ma zaujímalo....prečo by sa práve u tejto mali tie pravidlá ignorovať?...

...poznámka typu ´Ak má ktosi výhrady,nech sa k tomu nevyjadruje´ je na tomto,práve na to určenom mieste úplne trefná:)...
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-09-29 21:46:25
príspevok od: brki
toto nie je jediný server, kde keď sa objaví milý psík, alebo pekná baba, ľudia, inokedy až kŕčovite dôslední pri kritike pixela v 82 riadku zhora a 189 stĺpci zprava a dôsledne vyžadujú ´zlatý rez´ odrazu nevidia fotku, len krásne psie oči alebo pekné ženské nohy...ja vidím milých psíkov s prosebne naklonenými hlavičkami a zároveň fotku hodiacu sa do kalendára pre 12 ročné slečny. Nech sa na mňa autor nehnevá, mňa fotka nezaujala...
Hehe dobre si to napisal... v podstate s tebou suhlasim
 
brki
2010-09-29 21:44:22
toto nie je jediný server, kde keď sa objaví milý psík, alebo pekná baba, ľudia, inokedy až kŕčovite dôslední pri kritike pixela v 82 riadku zhora a 189 stĺpci zprava a dôsledne vyžadujú ´zlatý rez´ odrazu nevidia fotku, len krásne psie oči alebo pekné ženské nohy...ja vidím milých psíkov s prosebne naklonenými hlavičkami a zároveň fotku hodiacu sa do kalendára pre 12 ročné slečny. Nech sa na mňa autor nehnevá, mňa fotka nezaujala...
 
Cyril
2010-09-29 21:37:42
príspevok od: Marcel Rebro
Vilo sorry ale k vyroku ´Ak má ktosi výhrady,nech sa k tomu nevyjadruje´ sa vyjadrit musim.

Asociuje mi to bolestivo ´Jednomyselne uznesenia delegatov X** zjazdu´ ... potazmo vyrok ´Demokraticky som rozhodol ...´ ;-)
A co ak Ty si prave napisal par blbosti? Co s tym? :DDD
 
Ultra TXF
2010-09-29 21:06:48
Absurdné prirovnanie ,ale to je u teba zvykom . Úplne odveci .
 
markato1
2010-09-29 21:01:19
havkaci su fajn:)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
beholder
2010-09-29 20:52:02
...čudujem sa oponentom slavmirovej opodstatnenej kritiky.....v tope dňa by jednoducho pokazená fotka byť nemala (a táto pokazená zjavne je)........a nech sú na nej softovo dodrbané trebars ešte milšie mačiatka.......mám ich u riti:)



 
jajav
2010-09-29 20:49:06
veľmi krásna fotka, u mňa to má ohromný impakt, nádherní psíkovia to sú, majú nádhernú pózu, by ma zaujímalo, ako autor docielil, aby sedeli, pozerali sa do objektívu a každý inak naklonili hlavu :) to muselo byť teda dosť trpezlivosti asi :) aj TK + kompo sú veľmi pekné, málinko ruší blurovaná podlaha okolo nich, čo nie je logické, na to treba dávať pozor, ale to som si všimla až po hlbšom skúmaní, od tých pohľadov sa nedalo dlllho odtrhnúť :) ja som s foto dňa veľmi spokojná :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Zileri
2010-09-29 20:27:43
Nádherná foto.Sú zlatý.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Kaiman81
2010-09-29 20:23:56
komentáre od slavmira berie niekto ešte vážne...??? :) ono ani na vive ho nik nemusel :)
 
Kaiman81
2010-09-29 20:22:43
a mne sa páči,či je rozblúrovaná či nie je nepodstatné,farebne aj moment je super to ostatné sa dá doladiť...
 
gerrynko
2010-09-29 20:22:33
Border kólia? :) Inak, nádherná fotka..
 
slavmiro
2010-09-29 20:10:11
príspevok od: Marcel Rebro
Vilo sorry ale k vyroku ´Ak má ktosi výhrady,nech sa k tomu nevyjadruje´ sa vyjadrit musim.

Asociuje mi to bolestivo ´Jednomyselne uznesenia delegatov X** zjazdu´ ... potazmo vyrok ´Demokraticky som rozhodol ...´ ;-)
klub narocnejsieho divaka: to ze sa nieco paci este neznamena ze sa jedna o dobru fotografiu alebo ine umelecke dielo. A naopak.
klub srdcoveho chirurga: ´ta opercia sa mi fakt pacila, to ze nebola dobra a pacient skonal je druhorade´
 
FeroHorecny
2010-09-29 20:10:06
taketo cosi tu davno nebolo. absolutne pritazliva fotka!!!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
maTTo_corp
2010-09-29 19:11:50
jakí sú vymletí :D
 
Jozef Sádecký
 
Ultra TXF
2010-09-29 18:48:16
príspevok od: sunajn
Ale Ty si dnes akýsi namäkkko z tých chlpáčov...
Jo som.Toto je taká klasická pohľadnicová foto,kde sú psíci pekne vypichnutý ,nejaká rozblúrovaná podlaha mi je úplne u riti a pri pohľade na fotografiu ma to ani nenapadlo.Proste zaujala a hotovo :)
 
fotografik
2010-09-29 18:41:28
Marcel,je to môj názor...osobný.Nevnúcujem ho nikomu.Ale vmojom prípade,ak sa mi obrázok páči-impakt,stanú sa pre mňa iné kritéria druhoradé,až nepodstatné.Som asi emocionálny typ:)
 
Marcel Rebro
2010-09-29 18:31:02
príspevok od: fotografik
Neviem pochopiť niektoré komentáre.Niektorí tu píšu blbosti.Mne sa tá fotka páči a asi nie om sám.Môj obľúbený pes je síce ´komisár Rex´,ale vidím, že sú aj iné inteligentné plemená.A to je fajn:))Ak má ktosi výhrady,nech sa k tomu nevyjadruje.Sú pekné fotky,ktoré ignorujú všetky pravidlá.Iné fotky sú po technickej stránke super,ale žiadá emóccia,neoslovia nikoho...
Vilo sorry ale k vyroku ´Ak má ktosi výhrady,nech sa k tomu nevyjadruje´ sa vyjadrit musim.

Asociuje mi to bolestivo ´Jednomyselne uznesenia delegatov X** zjazdu´ ... potazmo vyrok ´Demokraticky som rozhodol ...´ ;-)
 
fotografik
2010-09-29 18:17:38
Neviem pochopiť niektoré komentáre.Niektorí tu píšu blbosti.Mne sa tá fotka páči a asi nie om sám.Môj obľúbený pes je síce ´komisár Rex´,ale vidím, že sú aj iné inteligentné plemená.A to je fajn:))Ak má ktosi výhrady,nech sa k tomu nevyjadruje.Sú pekné fotky,ktoré ignorujú všetky pravidlá.Iné fotky sú po technickej stránke super,ale žiadá emóccia,neoslovia nikoho...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
sunajn
2010-09-29 18:10:35
príspevok od: Ultra TXF
Slavo,dnes sú vo výbere určite menej zaujímavé fotografie,neviem,čo ťa škrie.
Nikto tu nehovorí o maximálnom fotografickom umení,ale tá fotografia padne ihneď do oka,poteší,zaujme. Na rozdiel od desiatok fotografií,ktoré sa tu dnes ešte premelú .
Ale Ty si dnes akýsi namäkkko z tých chlpáčov...
 
sunajn
2010-09-29 17:53:57
príspevok od: slavmiro
komentar som si dovolil, lebo to vsetci Hura tlacite do TOPu, vratane redaktora, ktory vie byt na PP prisny, kedze s tym ma boihate skusenosti.
Áno. Lajk dis -

https://www.ephoto.sk/uzivatelska-sekcia/foto-galeria/?action=showPhoto&id=141506

Ostatné súhlas s Tvojími komentami.
 
Adrián
2010-09-29 17:26:34
lenže ty tam nemáš sokel a ja mám!
 
sunajn
2010-09-29 17:16:49
Toto je ešte horšie ako toto.
https://www.ephoto.sk/uzivatelska-sekcia/foto-galeria/?action=showPhoto&id=141506
 
Adrián
2010-09-29 17:01:08
minimalne ma tesi ze ta ako ´ nebojacneho ´ dnes v noci pri zaspavani bude strasit vyblurovana fotka so psami.
 
kujon
2010-09-29 16:48:49
Mne sa paci :) Ten moment je skvely
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
norris
2010-09-29 16:42:37
príspevok od: slavmiro
-nemylis sa, ano my skuseni, nebojacniatd. vam otvarame oci. ;)
Tiez som napisal, ako Karol, ze fotka je fajn s mojim dodatkom, ze ten umely blur je ciganska robota, co kazi (moj) celkovy dojem. Ci nie? Aka je tu miera vkusu vlastne?
vkus nevkus...súhlasím s tým, že umelý blur je v tomto prípade cigánska robota!Hlavne, keď má autor možnosť využiť techniku
 
slavmiro
2010-09-29 16:35:14
príspevok od: norris
zdravím slavmiro, nedá mi to a trochu sa tu zapojím :) ...prečítaj si ešte raz karolov koment, mám pocit, že k fotografii sa vlastne nevyjadril. Rozblurovana podlaha je naozaj nelogická, ale aj tak je fotka ako celok fajn (si myslím), oukej, psí kukuč to zachraúuje ;) ...určite to ide lepšie a skúseným to do oka udrie hneď, ale veď od toho sme tu, aby nám skúsení vysvetlili čo a ako, alebo sa mílim?
-nemylis sa, ano my skuseni, nebojacniatd. vam otvarame oci. ;)
Tiez som napisal, ako Karol, ze fotka je fajn s mojim dodatkom, ze ten umely blur je ciganska robota, co kazi (moj) celkovy dojem. Ci nie? Aka je tu miera vkusu vlastne?
 
doll
2010-09-29 16:22:56
fesaci vycarili usmev na tvari

velmi smrncovne, paci :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Marcel Rebro
2010-09-29 16:15:55
príspevok od: norris
:D som tam na prvý krat prečítal karatisti-komunisti :D ...ej tí by ma hnali, alebo možno aj nie len hnali :)
na tych druhych treba odclonit este viac. min 9Para, idealne 45ACP
 
norris
2010-09-29 16:11:20
príspevok od: Marcel Rebro
2.8 - 3.2, zamierit na oko a asi by to slo aj bez SW bluru ...

... ale hold, po bitje je kazdy generalom. Aj ja idem casto ´na istotu´ - teda s vacsou DOF, ale to spravidla pri pohyblivych objektoch, kde nemozem presne zamierit (karatisti-kumitisti a iny akcnisti ...)
:D som tam na prvý krat prečítal karatisti-komunisti :D ...ej tí by ma hnali, alebo možno aj nie len hnali :)
 
Marcel Rebro
2010-09-29 16:09:23
príspevok od: Adrián
4.5
2.8 - 3.2, zamierit na oko a asi by to slo aj bez SW bluru ...

... ale hold, po bitje je kazdy generalom. Aj ja idem casto ´na istotu´ - teda s vacsou DOF, ale to spravidla pri pohyblivych objektoch, kde nemozem presne zamierit (karatisti-kumitisti a iny akcnisti ...)
 
norris
2010-09-29 16:09:06
príspevok od: norris
zdravím slavmiro, nedá mi to a trochu sa tu zapojím :) ...prečítaj si ešte raz karolov koment, mám pocit, že k fotografii sa vlastne nevyjadril. Rozblurovana podlaha je naozaj nelogická, ale aj tak je fotka ako celok fajn (si myslím), oukej, psí kukuč to zachraúuje ;) ...určite to ide lepšie a skúseným to do oka udrie hneď, ale veď od toho sme tu, aby nám skúsení vysvetlili čo a ako, alebo sa mílim?
*mÝlim O:)
 
Bubak.
2010-09-29 16:08:32
Nádhera..a ten názov super, hlavne ak človek vie o čo sa jedná ;o)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
norris
2010-09-29 16:08:18
príspevok od: slavmiro
ked uz ja ty napises na vyfejkovanu* DOFku a umelinu** ze je super, tak to je dost zle znamenie, IMHO. Samotny zaber fajn, ale PP je doost zbabrany..

* pre neznalych, je nelogicke ze aj podlaha na urovni psikov je rozblurovana.
** ta umela vinetacia je za (mojou) hranicou vkusu
zdravím slavmiro, nedá mi to a trochu sa tu zapojím :) ...prečítaj si ešte raz karolov koment, mám pocit, že k fotografii sa vlastne nevyjadril. Rozblurovana podlaha je naozaj nelogická, ale aj tak je fotka ako celok fajn (si myslím), oukej, psí kukuč to zachraúuje ;) ...určite to ide lepšie a skúseným to do oka udrie hneď, ale veď od toho sme tu, aby nám skúsení vysvetlili čo a ako, alebo sa mílim?
 
Adrián
2010-09-29 15:31:07
4.5
 
Marcel Rebro
2010-09-29 15:16:26
suhlasim proti vsetkemu ;-)

doplnujuca otazka : na akej clone je to fotene?
 
Adrián
2010-09-29 15:10:05
ten sokel je tam preto lebo stoja na kraji.

Viem pochopit, ze ta tam rusi, ale ak sa ti podari ´nastelovat´ 3 a 5 mesacne temperamentne stenata australanov o dva kroky spat s natocenou hlavou, tak potom ok, v tom pripade ti poviem ze to s nimi vies.

co sa tyka rozblurovaneho pozadia ´out of subject´ s tym absolutny suhlas, ale co mam robit, ked som pri PP zahladeny do ich stastných oci a potom len bluuuuruje a bluuurujem a bluuurujem..... :)))))

 
Marcel Rebro
2010-09-29 13:46:22
www.ephoto.sk/fotoslovakia-2010/?invite=1

... nema tam EXIF, takze k neviem na aku dieru fotil, takze sa neviem kompetentne vyjadrit

... ale kedze ten objetiv mam musim suhlasit ze bokeh ma dobry aj prirodzene ...
 
slavmiro
2010-09-29 13:37:34
mas pekne cervene Ferrari pri nicku, aj ja chcem! :) IMHO to sklo ma na to aby ten prirodzeny blur urobilo spontanne. Kto to nemumi na placi, ten si to musi/chce odmakat vo fotosoape. :)
 
radovanb
2010-09-29 13:36:19
krasavci :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Marcel Rebro
2010-09-29 13:33:11
príspevok od: adamk
k fotke : ano su tam technicke chyby, ale sto ludi sto chuti...
dovolim si oponovat : sto ludi = 121 chuti ... dvaja pravnici = podla potreby pravnych nazorov

k fotke : mila, potesila.
... kompozicne by som mozno psikov nejak nasteloval tak, aby mebol ten sokel priamo pred nimi.

... a ked tam uz sokel je a neostalo nic ine ako SW blur, snazil by som sa dodrzat zakladne opticke zakonitosi a rozblurovat len to co je (by malo byt) ´out of focus´ a nie to co je ´out of subject´
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
golden beads
2010-09-29 13:13:31
Lockin a Poppin mi dnes velmi zlepšili náladu a to ja pre Mňa rozhodujúce...
preto palec hore
 
adamk
2010-09-29 13:12:10
k fotke : ano su tam technicke chyby, ale sto ludi sto chuti...
 
adamk
2010-09-29 13:11:25
príspevok od: slavmiro
-ja urcite nie som profik, len dobrovolny prezident, ale bez honoraru.. :)
prezident koho coho? :-)
 
kristinas
2010-09-29 13:02:36
blur, nebrlur, krasni su :D
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Gusto
2010-09-29 13:00:57
Suhlasim so Slavomirom. fotka men osobne nic nehovori.
 
izzino
2010-09-29 12:59:14
Krasna fotka, dobre farebne zladenie.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
stevika
2010-09-29 12:49:39
veľmi príjemné fotka, krásni psi, fantastické mená
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Matúš Koprda
2010-09-29 12:00:23
slavmiro má pravdu, má to chyby, ale i tak je to nádherná a príjemná fotka.
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
slavmiro
2010-09-29 11:48:16
príspevok od: Ultra TXF
Nemá to význam Slavo,myslím,že táto fotka by sa tým dôchodkyniam určite páčila a myslím,že každému laikovi,dokonca i mne :) Tebe ako profíkovi nie . OK :)
-ja urcite nie som profik, len dobrovolny prezident, ale bez honoraru.. :)
 
Orike
2010-09-29 11:45:44
paraaada!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
Nella
2010-09-29 11:19:47
pekni su
 
Adrián
2010-09-29 11:17:17
Dakujem za pozitivne reakcie aj za konstruktivnu kritiku!
 
Ultra TXF
2010-09-29 11:12:31
Nemá to význam Slavo,myslím,že táto fotka by sa tým dôchodkyniam určite páčila a myslím,že každému laikovi,dokonca i mne :) Tebe ako profíkovi nie . OK :)
 
slavmiro
2010-09-29 11:07:54
a cudujes sa celkovo nizkej urovni? Vacsina zrelych, viac menej vyspelych autorov sa odtialto uz stiahla, lebo podobne situacie ako tu, trochu zbytocne znevazuju ich snahu, cim je autenticka tvorba valcovana nepodarkami.

A toto je prikladom este aj toho ze ked po 10tich azet-hura komentoch pride jeden (a potom dalsi, vdaka tiben) komentar nastavujuci ine zrkadlo, tak sa tu najde dobra dusa co zacne kadrovat toho komentujuceho.
 
slavmiro
2010-09-29 10:57:04
Priatelia, este jeden nas posteh z Parkovej vystavy v PN:
okolo vystavenych fotografii prechadzala trojica vitalnych senioriek. Pri jednom zabere namestia z nadhladu, vyskladanej ciastocnej panoramy (ta foto tu je niekde) sa zastavili a velice trefne okomentovali HDR hratky autora, ze to vobec nie je ono, lebo kvety tam kvitnucej cinskej visne v zabere vobec nemaju taku farbu v skutocnosti a cele farebne podanie bolo zbytocne vyumelkovane..

Tym chcem len to povedat, ze nikdy netreba podcenovat publikum, ani to laicke. Ludia vedia vycitit ked nieco nie je v poriadku.
 
Ultra TXF
2010-09-29 10:52:17
príspevok od: slavmiro
komentar som si dovolil, lebo to vsetci Hura tlacite do TOPu, vratane redaktora, ktory vie byt na PP prisny, kedze s tym ma boihate skusenosti.
Slavo,dnes sú vo výbere určite menej zaujímavé fotografie,neviem,čo ťa škrie.
Nikto tu nehovorí o maximálnom fotografickom umení,ale tá fotografia padne ihneď do oka,poteší,zaujme. Na rozdiel od desiatok fotografií,ktoré sa tu dnes ešte premelú .
 
tibren
2010-09-29 10:31:01
pekny moment, zaujimavy psi pohlad :) ten umely blur mi ale tiez hned skocil do oci, myslim ze to bolo uplne zbytocne takto upravovat.
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
slavmiro
2010-09-29 10:27:14
komentar som si dovolil, lebo to vsetci Hura tlacite do TOPu, vratane redaktora, ktory vie byt na PP prisny, kedze s tym ma boihate skusenosti.
 
Ultra TXF
2010-09-29 10:18:18
Slavo,tu je denne stovky iných fotografií,ktoré by ozaj potrebovali zvoziť,
ale táto to ozaj nepotrebuje.Či preto,že sú iní ´unesení´ tak teeba troch rýpnuť ? :)
 
slavmiro
2010-09-29 10:13:35
príspevok od: Ultra TXF
Slavo,ja viem ,že to nebolo na mňa,ale zase trepeš v nevhodný čas a na nevhodnom mieste. Koho zaujíma rozblúrovaná podlaha a tvoj vkus,ktorý okrem toho nestojí za nič :)Zase musíš za každú cenu rýpať.Tá fotka nie je o rozblúrovanej podlahe.Unikla ti podstata.Zase raz :).
prepac, ale pisem otvorene, lebo sa tu chlacholite na niecom co ma daleko od poctivej fotografie. Podstata je tu co, koznum, zapacit sa na webe na 24 hodin? Dalo by sa na toto divat dlhsiu dobu, stalo by to za print? No nie som si isty. Verim vsak ze autor ma original odlozeny a raz, ked precitne do ineho levelu, tak to prepracuje.

Pises ze trepem, pises ze moj nazor nestoji za nic, ze rypem. Pises neuctivo a mimo temy. Ta fotka je rozblurovanym okolim pokazena a za tym si stojim. Osobne nie som na makko ani zo psikov, nahych bab a pod. Som na makko z dobrych fotografii. ;)
 
Ultra TXF
2010-09-29 10:01:21
Slavo,ja viem ,že to nebolo na mňa,ale zase trepeš v nevhodný čas a na nevhodnom mieste. Koho zaujíma rozblúrovaná podlaha a tvoj vkus,ktorý okrem toho nestojí za nič :)Zase musíš za každú cenu rýpať.Tá fotka nie je o rozblúrovanej podlahe.Unikla ti podstata.Zase raz :).
 
slavmiro
2010-09-29 09:54:22
príspevok od: Karol Srnec
Skvele mena v style Old School pre dvoch podarenych australanov.
ked uz ja ty napises na vyfejkovanu* DOFku a umelinu** ze je super, tak to je dost zle znamenie, IMHO. Samotny zaber fajn, ale PP je doost zbabrany..

* pre neznalych, je nelogicke ze aj podlaha na urovni psikov je rozblurovana.
** ta umela vinetacia je za (mojou) hranicou vkusu
 
golden beads
2010-09-29 09:46:33
fakt krasna fotka, farebne zladena, ti dvaja su užasni
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Ultra TXF
2010-09-29 09:44:25
Má krásny a sympatický kukuč.A ako múdro pozerá :)
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2010-09-29 09:33:49
príspevok od: Ultra TXF
Aký je to pes ?
Australsky ovciacky pes.
https://en.wikipedia.org/wiki/Australian_Shepherd
 
Adrián
2010-09-29 09:29:42
príspevok od: Ultra TXF
Aký je to pes ?
Tak ako už Karol naznačil je to australsky ovciak.
Dik za zastavenie.
 
vojtech
2010-09-29 09:29:23
pekna
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
PATAK
2010-09-29 09:23:59
milé zaujímavé, dobré svetlo so zladeným pozadím.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Nico 1
2010-09-29 09:23:35
Krásna fotka,sú úžasný
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Ultra TXF
2010-09-29 09:21:10
príspevok od: Karol Srnec
Hovori sa Ježiš, Mária, Józef!
Aký je to pes ?
 
Ultra TXF
2010-09-29 09:20:51
príspevok od: Karol Srnec
Hovori sa Ježiš, Mária, Józef!
Hold som ateista :)
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2010-09-29 09:10:45
príspevok od: Ultra TXF
ježiš mária,to je super !
Hovori sa Ježiš, Mária, Józef!
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2010-09-29 09:10:05
Skvele mena v style Old School pre dvoch podarenych australanov.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Ultra TXF
2010-09-29 09:06:09
ježiš mária,to je super !
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
misodk
2010-09-29 08:56:46
super foto aj nazov..
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
stivi13
2010-09-29 08:47:11
super foto
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
 


Technika: Canon EOS 5D Mark II, Canon EOS 450D,

Objektívy: Canon EF 55-200mm f/4.5-5.6 USM, Canon EF 22-55mm f/4-5.6 USM, Tamron 90mm f/2.8 AF SP DI Macro, Canon EF 24-70mm f/2.8L USM, Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM,

Objektív: Tamron 90mm f/2.8 AF SP
Pridané: 2010-09-29 08:30:48
Na kritiku: 2010-09-29 08:30:48
Miesto:
Témy: zvieratá / wildlife