Hm, mne zas ten záber (asi myslíš ten na začiatku rybím okom, s číslom 2882) pripadá bežnejší a obyčajnejší a zaujal ma hlavne vďaka kvalite a perspektíve objektívu a nie vďaka umeleckému svetlu, atmosfére, emotívnosti, poetičnosti... pritom sokoliarstvo je niečo, kde sa mi toto všetko uvedené veľmi hodí... emotívny vzťah človeka a dravca... v tejto téme ma dokumentačné denné svetlo vo farbe osobne nenadchýna a u tuto u tejto foto som si prišiel na svoje oveľa viac.
Technickú brilanciu uznávam, ale nestaviam ju na prvé miesto. Zaujala ma samozrejme aj tá neobyčajná perspektíva ale zas tú nevyrobil autor. Na stretku v KE (ozaj, čo si si neodskočil, máš to blízko?) som mal v ruke rybie oko a skúšal cez to pozerať a zistil že čo fotka to super záber... tak sa tými fotkami už tak nenadchýńam, že aha, výsledok autora, beriem to viac ako prácu objektívu :-)
Ale som rád že sme si vymenili iné názory, mńa to obohacuje aj vracia rešpekt, pripomenie mi to stále že na svet sa nedá a nesmie dívať cez svoju šablónu :-)
.
Hm, mne zas ten záber (asi myslíš ten na začiatku rybím okom, s číslom 2882) pripadá bežnejší a obyčajnejší a zaujal ma hlavne vďaka kvalite a perspektíve objektívu a nie vďaka umeleckému svetlu, atmosfére, emotívnosti, poetičnosti... pritom sokoliarstvo je niečo, kde sa mi toto všetko uvedené veľmi hodí... emotívny vzťah človeka a dravca... v tejto téme ma dokumentačné denné svetlo vo farbe osobne nenadchýna a u tuto u tejto foto som si prišiel na svoje oveľa viac.
Technickú brilanciu uznávam, ale nestaviam ju na prvé miesto. Zaujala ma samozrejme aj tá neobyčajná perspektíva ale zas tú nevyrobil autor. Na stretku v KE (ozaj, čo si si neodskočil, máš to blízko?) som mal v ruke rybie oko a skúšal cez to pozerať a zistil že čo fotka to super záber... tak sa tými fotkami už tak nenadchýńam, že aha, výsledok autora, beriem to viac ako prácu objektívu :-)
Ale som rád že sme si vymenili iné názory, mńa to obohacuje aj vracia rešpekt, pripomenie mi to stále že na svet sa nedá a nesmie dívať cez svoju šablónu :-)
.
Mne sa to páči, má to takú fajn príjemnú a nie celkom bežnú atmosféru. Uvolnený až smutne nostalgický výraz dievčiny kontrastuje s pozorným pohľadom dravca v strehu a jej vetrom rozcuchané vlasy tomu dávajú akýsi náznak dynamiky a deja, aj mraky sa poza nich príjemne rozchádzajú do strán po diagonálach a dopĺńajú celkovú atmosféru...
.
Technika: Sony A7r,
Sony A7,
Sony Alpha DSLR-A700,
Sony Alpha DSLR-A900,
Sony A6000,
Sony SLT-A77,
Sony SLT-A99,
Objektívy: Zeiss Touit 32mm f/1.8,
Sony E 16mm F2.8 Pancake,
Sony 16 – 35 mm F2,8 ZA SSM,
Minolta AF 300 mm f/4 APO G HS,
Sony E 30mm F3.5 Macro,
Sony - 18-105 F4 G PZ OSS,
Sony 16 – 35 mm F2,8 ZA SSM24 - 70 mm F2,8 ZA SSM,
Sony 50 mm F1,4 ZA SSM,
Zeiss Touit 12mm f/2.8,
Sony 70-400mm f/4-5.6 SAL-70400G,
Minolta 400mm f/4.5 AF HS APO G,
Sony DT 11-18 mm f/4,5-5,6 SAL-1118,
Minolta AF 80-200mm f/2.8 HS-APO G,
Sony 135mm f/1.8 SAL-135F18,
Sony 16mm f/2.8 SAL-16F28,
Sony 500mm f/8 SAL-500F80,
Sony 50mm f/1.4 SAL-50F14,
Sony 85mm f/1.4 SAL-85F14,
FE 70 – 200 mm F4 G OSS SEL70200G,
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
Komentáre a hodnotenia
Zoradiť od najstaršíchHm, mne zas ten záber (asi myslíš ten na začiatku rybím okom, s číslom 2882) pripadá bežnejší a obyčajnejší a zaujal ma hlavne vďaka kvalite a perspektíve objektívu a nie vďaka umeleckému svetlu, atmosfére, emotívnosti, poetičnosti... pritom sokoliarstvo je niečo, kde sa mi toto všetko uvedené veľmi hodí... emotívny vzťah človeka a dravca... v tejto téme ma dokumentačné denné svetlo vo farbe osobne nenadchýna a u tuto u tejto foto som si prišiel na svoje oveľa viac.
Technickú brilanciu uznávam, ale nestaviam ju na prvé miesto. Zaujala ma samozrejme aj tá neobyčajná perspektíva ale zas tú nevyrobil autor. Na stretku v KE (ozaj, čo si si neodskočil, máš to blízko?) som mal v ruke rybie oko a skúšal cez to pozerať a zistil že čo fotka to super záber... tak sa tými fotkami už tak nenadchýńam, že aha, výsledok autora, beriem to viac ako prácu objektívu :-)
Ale som rád že sme si vymenili iné názory, mńa to obohacuje aj vracia rešpekt, pripomenie mi to stále že na svet sa nedá a nesmie dívať cez svoju šablónu :-)
.
Hm, mne zas ten záber (asi myslíš ten na začiatku rybím okom, s číslom 2882) pripadá bežnejší a obyčajnejší a zaujal ma hlavne vďaka kvalite a perspektíve objektívu a nie vďaka umeleckému svetlu, atmosfére, emotívnosti, poetičnosti... pritom sokoliarstvo je niečo, kde sa mi toto všetko uvedené veľmi hodí... emotívny vzťah človeka a dravca... v tejto téme ma dokumentačné denné svetlo vo farbe osobne nenadchýna a u tuto u tejto foto som si prišiel na svoje oveľa viac.
Technickú brilanciu uznávam, ale nestaviam ju na prvé miesto. Zaujala ma samozrejme aj tá neobyčajná perspektíva ale zas tú nevyrobil autor. Na stretku v KE (ozaj, čo si si neodskočil, máš to blízko?) som mal v ruke rybie oko a skúšal cez to pozerať a zistil že čo fotka to super záber... tak sa tými fotkami už tak nenadchýńam, že aha, výsledok autora, beriem to viac ako prácu objektívu :-)
Ale som rád že sme si vymenili iné názory, mńa to obohacuje aj vracia rešpekt, pripomenie mi to stále že na svet sa nedá a nesmie dívať cez svoju šablónu :-)
.
.
:-) rado náhodou reagujem zas na teba, ze ten link mi nejde a chcel som sa na neho pozriet, neskopírobval si ho zle? Alebo je už foto vymazaná?
https://www.ephoto.sk/pics/upload/users/admin/File/fotoreporty/2010/festival-devin-2010/bear/IMG_2882.jpg
:-) rado náhodou reagujem zas na teba, ze ten link mi nejde a chcel som sa na neho pozriet, neskopírobval si ho zle? Alebo je už foto vymazaná?
https://www.ephoto.sk/pics/upload/users/admin/File/fotoreporty/2010/festival-devin-2010/bear/IMG_2882.jpg