killer on the road... (zmene pre

Body: 84.67    Videnia: 2366    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Koma
ocenenie redakciou 2010-08-07 14:53:45
Už len na vysvetlenie:
Jašteričku som spomenul hlavne kvôli tomu, ža On ( spevák )...bol Jašteričí Kráľ...a na dvojalbume Absolutely Live...je aj jeho Celebration of Lizard..

https://www.birdz.sk/hudba/the-lizard-king/16099-clanok.html

úplne najmenší taký nemuzikálny kúsok ( básne čo písal ) zo Slávnosti:

https://www.youtube.com/watch?v=RMDYRNUV7o4&feature=related


Ale je pravdou, že jašterička by Ti takto pekný , rozhodný...a aj tak už trochu znavený krok ...cestou za svojím Kráľom nespravila .-)...takže ten Riders sa aj celkom akože hodí....tak k tomu Kroku a Ceste určite, chcelo by to možno ešte tak trochu takú tajomnú atmosféru na fotke mať...tej búrky, stmaviť či čo – ale to zas už prispôsobujem fotku pesničke ;) Príjemný víkend želám...je tak fajn, daždivo, atmosférovo....ako v Tvojom linku...keď sa niekam náhodou búrkou vyberieš, dávaj bacha....nestopuj či nepredbiehaj....na ceste je tiež určite nejaký zabijak...
 
titinius
2010-08-05 22:15:19
príspevok od: titinius
ok, beriem, ak mas taku skusenost ze je taka komunita, tak to som nevedel... urcite nevyplnam techniku preto aby mi niekto lepsie hodnotil fotky,,, to je asi dost scestne nie?:) vsak mi tu na fotku zapadu slnka niekto napisal ze na to akou to je fotene technikou je to strasne zle :) takze si nemyslim ze mas pravdu, alebo aspon nie na 100%, asi sa to lisi od uzivatela k uzivatelovi...

no a moj nazor je taky ze ma zmysel sa pytat na techniku a casy a clony a ISO, pretoze to moze dost pomoct zaciatocnikovi zorientovat sa aspon priblizne ze v akej situacii sa co pouziva,,,
to mas ako so soferovanim, kazdy moze v jednej situacii ist na +/- inej rychlosti vzhladom na styl jeho jazdy,,, pre zaciatocnika je ale podstatne vediet ze v kolone nebude radit 4 alebo 5 stupen a podobne, ale ze sa ma orientovat skor na ten 2 alebo 3 podla situacie, chapes co chcem povedat,,, aspon priblizne,,, ?...

no vsak vidis ze sa zamyslas preco ma sklonenu hlavu, keby som napisal ze hlada zradlo tak Ta oberiem o ten moment zamyslenia sa :) nemyslis?... a emociu to v Tebe ziavne tiez vyvolalo, ked tu fotku cely den kritizujes ,,,,
vsak ja som nikomu nepisal ze ju ma hodnotit aby bola v Topke, tak neviem preco sa namna hnevas alebo co,,, ja som si ju pridal rovnako ako vsetky ostatne v mojom albume, no a prave tato zaujala,,, tak neviem v com je problem,,, :/ :/ :/

hej nadpis je naxuja :) ale to vyplinulo z mojho vtedajsieho rozpolozenia, a proste sa mi to tam hodi a paci :) nikomu to nenutim ... a nechcem sa hadat ani nic,,, takze sa Ti ospravedlnujem ak som Ta tou fotkou pohorsil, urazil alebo Ti inac pokazil naladu/den nebodaj tyzden :) naozaj to myslim vazne,,, bez srandy,,,

no a co sa tyka kriviek tak rad by som ale nemam na to momentalne techniku, nakolko moj MacBookAir je rad ze ma 3Gb volne na SSD disku :) a tiez som vdacny ze mi umoznuje aspon upravit trosku saturaciu a par inych zakladnych veci, aj ked to tiez trva vecnost...
bol kupovany za ucelom pisania poznamok a pozerania filmov vo vlaku BA-KE-BA ...
planujem iMac, ale neviem v akom casovom horizonte, snad okolo vianoc, dovtedy to bohuzial bude bez kriviek,,, a dalsia vec je ze potrebujem ohladom tychto zalezitosti absolvovat nejaky ten kurz, lebo sa priznam ze to neviem dobre upravovat v pocitaci zatial :/

Tak dufam ze dalsia hovno pomazanka bude uz chutnejsia :) v kazsom pripade dik za priipomienky, chvala nas nikam neposuva, vsak:) takze som rad,,,

Prajem zatial pekny vecer
dik :)
 
titinius
2010-08-05 21:33:51
príspevok od: Peter Svoboda
išla labuďka na vandrovku, dumá si tak, čo ju v tom svete čaká...:-))
:)
 
titinius
2010-08-05 21:30:34
no, idem napisat citovy vylev :D get ready :D

ked si pustim tu pesnicku a pozeram na fotku tak to citim asi takto:
nejde o text, ide o tu melodiu, o hlas, o rytmus a aj a urcite nie na poslednom mieste o sustanie piesne ...
predstavujem si osameleho jazdca na koni ako ide unaveny, zapraseny, pomalicky dlhu streku, nikto ho necaka , nema sa kam ponahlat,
hlava sklonena, slamka/tabak v ustach,,,
ide uz 5 dni a pojde dalsich 7 ...
pecie mu nahlavu slnko, nema moc co pit, ale je viac menej spokojny, nic mu nechyba, je slobodny
je kludny, je tazky flegmatik, ale ked treba vie byt aj ostry ...
oslahany doterajsim zivotom a zazitkami ho uz nemoze takmer nic prekvapit ani vyviest z miery...
nevyvolava konflikty, len prechadza krajinou ...

no asi tak,,, :) preto ta piesen,,, posobi namna tak upokujuco, tak ze cas plinie, ale no a co,,, nejak bolo nejak bude,,,
labut tiez neriesila, captavo kracala, nikam sa neponahlala, kludne si hladala nieco pod zub, neutocila namna, ani nebola vlezla, len presla okolo prasnou cestou, pozrela namna ze co som zac a sla si dalej po svojom,,,
preto aj odchadza z fotky, nieje to o akcii, je to o tom ze uz vela presla a stale ju caka cesta niekam, do vody? po susi? vzduchom? nik nevie, ani ona zatial nie... just keep walking...

 
titinius
2010-08-05 21:23:05
príspevok od: conan7
fúúúú tak krivky to je fakt exkluzivita, priam vysoká škola PS :))))
:D premna zatial ano :)
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2010-08-05 21:21:31
išla labuďka na vandrovku, dumá si tak, čo ju v tom svete čaká...:-))
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
titinius
2010-08-05 21:20:37
mozes jasne ze mozes :)

pozrel som foto, aj som okomentuval... :)

dik za linky , potesili :)

a Ta jastericka neviem:D ale tu je vidno ako sa da pozerat na jednu fotku + hudbu z viacerych uhlov :)
a som velmi rad za vsetky ! :)
 
conan7
2010-08-05 21:15:57
fúúúú tak krivky to je fakt exkluzivita, priam vysoká škola PS :))))
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-08-05 21:09:09
čítal som nižšie, ako si pridával linky( pohnútky, nálada a tak ..)...a dobre tú muzičku poznám...mám o nich všetky knihy , ktoré u nás na trhu vyšli a všetky platne LP čo vydali + aj ďalšie..už po 1971..k danému Spevákovi by pekne pasovala aj nejaká jašterica, jašter..ale čítal som Ťa nižšie, každý to pociťuje inak..určite sa tam v tráve na okraji cesty nejaká skrýva ;)
No keď je tu tak dneska muzikálne tak Ti to tu ešte trolinku domotám . Snáď môžem:

textík:

https://www.supermusic.sk/skupina.php?idpiesne=47301&sid=

muzička:

https://www.youtube.com/watch?v=eDddqJdSUjw

Zaujala ma fotka, názov aj 1.....aj tento 2....počúvaj, mám rád takéto náhodičky...dnes v noci som dával link tiež tejto Kapely a Osobnosti...skús kuknúť, len tak zo zvedavosti a ak máš čas...myslím, že to aj tak akože trochu pasuje k sebe , čo povieš? TU to nájdeš:

https://www.ephoto.sk/uzivatelska-sekcia/foto-galeria/?action=showPhoto&id=136721
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-08-05 21:04:05
Kompletne sa stotožňujem s Tvojim názorom na túto foto...no...aspoň s tým napísaným ;)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Granko
2010-08-05 20:54:28
príspevok od: noiseless
dohodnime sa tak, že to uzavrieme, lebo z jednej prakticky nevinnej vety vznikol konflikt, ktorý už nemusí pokračovať :) Snáď sa nabudúce stretneme v konverzácii pri nejakej príjemnejšej téme :)
nepovažujem to za konflikt ani v náznaku :o) verím, že áno :o)
 
noiseless
2010-08-05 20:47:57
dohodnime sa tak, že to uzavrieme, lebo z jednej prakticky nevinnej vety vznikol konflikt, ktorý už nemusí pokračovať :) Snáď sa nabudúce stretneme v konverzácii pri nejakej príjemnejšej téme :)
 
Granko
2010-08-05 20:38:16
príspevok od: noiseless
a ešte jedna vec .. to si akože tretí užívateľ nemôže čítať to, čo si píšu medzi sebou dvaja užívatelia ? veď ako si písal, je to verejné :)
kde som písal, že nemôže čítať? ja som písal o poučovaní - t.j. o napísaní oponujúceho komentáru na komentár iného...poučovať sa čítaním predsa nedá...či už dá, keď je to forma prijímania slov nie vydávania? neviem o tom :o)
ono oháňať sa vlastným názorom je jedna vec, ale reagovať na kritický názor druhého, nie je reagovaním na fotku, ale spochybnením pohľadu iného...
komentujem fotky, ale cez tých 2200 komentárov si nepamätám, aby som priamo reagoval na názor niekoho iného...píšem len svoj vlastný, svoje myšlienky bez ohľadu na ostatné...
 
titinius
2010-08-05 20:29:54
mas pravdu s tym svetlom a podmienkami

neviem preco ho prenasam,,, proste mi to tam sedelo :)

ok tak sa neospravedlnujem :)

no ide o to ze uz aj pri tych najnutnejsich upravach ma MBA 82°C a trva to dlho, takze take exkluzivity ako krivky (navyse ich neviem pouzivat) momentalne vynechavam, aj ked nerad.

mne to vobec nevadi, a som rad ze komentujes, ja nepotrebujem aby sa mi niekto pchal do zadku a ani ja sa nikomu nemam potrebu pchat :)
- potesi ma ked niekto napise ze sa mu moja fotka paci
- pouci ma ked mi niekto napise ze v com je chyba a co sa da urobit inac, resp lepsie
 
Granko
2010-08-05 20:27:59
jedna vec ti ušla - reagoval si priamo na moje ´zlé´ komentáre, čiže sa ma to týkalo aj vrátane kritiky :o) a napísal si to tak, ako si to chcel napísať...
to, že píšem tak, ako si myslím a môže to vyznieť, že sa hnevám - nad tým sa len pousmejem...ráznosť otázky nemusí zákonite znamenať hnev jej zadávateľa...
 
Granko
2010-08-05 20:16:30
bohužiaľ je taká komunita a ver, že nie je malá...týka sa to obľúbenosti užívateľov i techniky...samozrejme nedávam všetkých do jedného vreca, stačí mať len otvorené oči a zistíš aj sám...

čo sa týka exifu - ľudom uteká dosť podstatná vec - v akom svetle to bolo robené, kontraste, aké bolo meranie expozície, kde na fotografovanom objekte...to sú podstatné veci, ktoré sú od fotky k fotke iné a tam ti ani okopírovaný exif nepomôže...

nie, nemyslím, že by so ma pbral o moment zamyslenia...lebo pri pohľade na labuť, názov či popis s hudbou, vznikol v mojej makovici chaos, ktorý znamená, že súlas jednotlivých prvkov nie je ani v náznaku...nekritizujem to celý deň, len reagujem na spätné komentáre na moju osobu, ktoré mi chodia od admina resp. ako pri noiseless-ovi som si náhodou v otvorenom komentári po conanovi všimol, že spomenul môj nick, ked´že mi robí automatický refresh stránky...
Michal, prečo prenášaš komentár na fotke na svoju osobu? to sú dve rozdielne veci...

mne sa nemusíš ani ospravedlňovať ani nič...však si mi nič zlé neurobil, takže je to irelevantné...ako som napísal vyššie, neber komentár ku fotke na svoju osobu...ja neviem, komu komentujem fotku, pokiať autor nemá známy rukopis...

krivky - to nemá nič spoločné s miestom na disku či výkonom pc...ak otvoríš fotku v počítači za účelom saturácie, kontrastu atď, poriešiš aj ostatok...

a na záver - pokiaľ niekomu môj komentár vadí bez ohľadu na to, aký je, buď si zvykne, že som úprimný, buď ho odignoruje, zoberie na vedomie alebo ak nevie ani jedno, nech napíše a jeho tvorbe sa vyhnem...platí to všeobecne nielen konkrétne na teba...

ďakujem, podobne aj tebe :o)
 
noiseless
2010-08-05 20:06:41
a ešte jedna vec .. to si akože tretí užívateľ nemôže čítať to, čo si píšu medzi sebou dvaja užívatelia ? veď ako si písal, je to verejné :)
 
noiseless
2010-08-05 20:02:24
vôbec som ten komentár nemyslel tak ako si ho ty pochopil :)
Chcel som tým povedať, že táto fotka si až tak zlé hodnotenie nezaslúži (vyjadril som si svoj názor), ale ten tvoj som ti tým nezobral. A čo sa týka tej topky, ak si tomu pochopil tak, že sa to týkalo teba, tak to absolútne nie. Myslel som to tak, že často krát sa v topke objavujú fotky, ktoré ani zďaleka nesiahajú na túto, a pri tom sú v topke. Za to som to napísal tak ako som to napísal. Absolútne som v tom komentári nenarážal na teba (okrem úvodného sova). Zbytok sa týkal toho, že podľa MôJHO názoru, si tá fotka také hodnotenie nezaslúži. Tá veta ´Granko neviem prečo si vypustil toľko zlých viet k tejto fotke ... ´ neznamenala kritiku na teba. ´Neviem prečo´ ako otázka .. to zlých viet sa možno dalo napísať inak ale tak nerozmýšľal som and tým :) Snáď som to vysvetlil zrozumiteňe a už sa nehneváš :) Peace :)
 
conan7
2010-08-05 19:53:05
no hej. tak ten bokeh neni taký maslový...
 
Granko
2010-08-05 19:49:52
zaujímavé, že vieš, čo sú zlé vety...zvláštne, že si vôbec iný užívateľ dovolí poučovať komentovanie iného a nie autora fotky, pretože ku fotke sa vyjadruje...

nebudem autorovi klamať a pretierať medové motúzy popod nos, keď mám iný názor...a nemá to nič s náladou, pokiaľ chcem niečo ku fotke napísať, tak napíšem...autor dal fotku verejne k nahliadnutiu a vyjadreniu názoru...nebudem híkať na niečo, čo sa mi nepáči a taktiež nebudem ticho ako kopec ľudí, ktorí majú ku fotke výhrady, ale radšej nič nenapíšu práve preto, aby ich niekto nedodrbal za komentár...vždy napíšem svoj pohľad na fotku bez ohľadu na to, kto a ako komentoval predo mnou...alebo sa tu môžu a smú prezentovať len ´dobré´ názory a tie odlišné sa pokladajú za ´zlé´? kvôli tomu, že sa tebe páči a nemáš k nej výhrady, má sa aj mne? prosím vysvetli mi to, lebo akosi mi to nedochádza...ani to, ako si to myslel ohľadom tej Topky...kľudne to porieš vo fóre v niektorej téme (okrem ss, keďže si to začal verejne), aby sa tu nerobil bordel z debaty, ale rád by som dostal vysvetlenie...ďakujem
 
titinius
2010-08-05 19:48:09
pozrel som to, je to na 200mm,, nie necupel som, som sa bal pravdu povediac :D
lebo predtym som jednu fotil ked bola pri brehu vo vode, a namna dost sypela ci sicala ci ako sa to povie :D
tak som sa bal dobanca :D ale tato bola kludnejsia, presla okolo a zrala travu, mozno ze preto ze som mal ten biely objektiv, si ma pomylila s inou labutou alebo co :) to len taka teoria, lebo potom zamnou chodila, az kym som nenasadol na bicykel a neodisiel,,, asi bola este mlada, neviem,,,
takze ten bokeh je asi preto ze bola dalej este,,,
tak dik za analyzu :)
 
conan7
2010-08-05 19:43:49
príspevok od: titinius
a Ty co na tu fotku hovoris,,, ? :)
pekná demonštrácia nadštandardnej techniky, kresba OK, zaostrené dobre, bokeh OK, hoci nie som si istý že je to fotené na 200mm, víš ja som taký bokeh-fil. a ešte by som fotil ešte nižšie, predpokladám že si neležal len si bol čupnutý...

ale tolko...ale rozklikol som to je pravda
 
cosmo
2010-08-05 19:37:30
+
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
titinius
2010-08-05 19:34:35
príspevok od: conan7
ale inak si ho sundal ty bezcitný terorista :)
a Ty co na tu fotku hovoris,,, ? :)
 
titinius
2010-08-05 19:33:55
príspevok od: attila.farkas
i do not see any road... (maybe a path) and any killer neither... Riders on the storm? do you have a clue what about that song is?
it was mean quizzical :) and storm no like a rainy storm, but a storm of hard life in danube :)
 
titinius
2010-08-05 19:30:26
ok, beriem, ak mas taku skusenost ze je taka komunita, tak to som nevedel... urcite nevyplnam techniku preto aby mi niekto lepsie hodnotil fotky,,, to je asi dost scestne nie?:) vsak mi tu na fotku zapadu slnka niekto napisal ze na to akou to je fotene technikou je to strasne zle :) takze si nemyslim ze mas pravdu, alebo aspon nie na 100%, asi sa to lisi od uzivatela k uzivatelovi...

no a moj nazor je taky ze ma zmysel sa pytat na techniku a casy a clony a ISO, pretoze to moze dost pomoct zaciatocnikovi zorientovat sa aspon priblizne ze v akej situacii sa co pouziva,,,
to mas ako so soferovanim, kazdy moze v jednej situacii ist na +/- inej rychlosti vzhladom na styl jeho jazdy,,, pre zaciatocnika je ale podstatne vediet ze v kolone nebude radit 4 alebo 5 stupen a podobne, ale ze sa ma orientovat skor na ten 2 alebo 3 podla situacie, chapes co chcem povedat,,, aspon priblizne,,, ?...

no vsak vidis ze sa zamyslas preco ma sklonenu hlavu, keby som napisal ze hlada zradlo tak Ta oberiem o ten moment zamyslenia sa :) nemyslis?... a emociu to v Tebe ziavne tiez vyvolalo, ked tu fotku cely den kritizujes ,,,,
vsak ja som nikomu nepisal ze ju ma hodnotit aby bola v Topke, tak neviem preco sa namna hnevas alebo co,,, ja som si ju pridal rovnako ako vsetky ostatne v mojom albume, no a prave tato zaujala,,, tak neviem v com je problem,,, :/ :/ :/

hej nadpis je naxuja :) ale to vyplinulo z mojho vtedajsieho rozpolozenia, a proste sa mi to tam hodi a paci :) nikomu to nenutim ... a nechcem sa hadat ani nic,,, takze sa Ti ospravedlnujem ak som Ta tou fotkou pohorsil, urazil alebo Ti inac pokazil naladu/den nebodaj tyzden :) naozaj to myslim vazne,,, bez srandy,,,

no a co sa tyka kriviek tak rad by som ale nemam na to momentalne techniku, nakolko moj MacBookAir je rad ze ma 3Gb volne na SSD disku :) a tiez som vdacny ze mi umoznuje aspon upravit trosku saturaciu a par inych zakladnych veci, aj ked to tiez trva vecnost...
bol kupovany za ucelom pisania poznamok a pozerania filmov vo vlaku BA-KE-BA ...
planujem iMac, ale neviem v akom casovom horizonte, snad okolo vianoc, dovtedy to bohuzial bude bez kriviek,,, a dalsia vec je ze potrebujem ohladom tychto zalezitosti absolvovat nejaky ten kurz, lebo sa priznam ze to neviem dobre upravovat v pocitaci zatial :/

Tak dufam ze dalsia hovno pomazanka bude uz chutnejsia :) v kazsom pripade dik za priipomienky, chvala nas nikam neposuva, vsak:) takze som rad,,,

Prajem zatial pekny vecer
 
noiseless
2010-08-05 18:53:03
Granko neviem prečo si vypustil toľko zlých viet k tejto fotke ...
Ale v top prehľade, dokonca aj fotky dňa sú často oveľa horšie ako táto .. asi máš zlú náladu .. neberiem :)
a k fotke, väčšie výhrady nemám, farebne mi to sedí, akurát by bolo lepšie ak by išlo ´do´ obrázka a nie ´von´.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
conan7
2010-08-05 17:47:59
príspevok od: Granko
píšem, čo si myslím :o)
ale inak si ho sundal ty bezcitný terorista :)
 
Granko
2010-08-05 17:46:39
príspevok od: conan7
jak mu dávaš tykokos :D :D: :D on ti len chcel trochu lichotiť :)
píšem, čo si myslím :o)
 
conan7
2010-08-05 17:41:43
jak mu dávaš tykokos :D :D: :D on ti len chcel trochu lichotiť :)
 
attila.farkas
2010-08-05 16:10:50
i do not see any road... (maybe a path) and any killer neither... Riders on the storm? do you have a clue what about that song is?
 
Granko
2010-08-05 14:27:30
vyplň si, čo len chceš, aj daňové priznanie dopredu ;o)
ale komunita na eFtote je asi taká, že keď vidí fotku robenú dobrou technikou, automaticky je dobrá i fotka samotná...preto mi príde divné, keď sa niekto pýta, čím bolo fotené to alebo hento, aký objektív bol použitý a pýtať sa na exif? to je ako pýtať sa kuchára, či dal do polievky štipku korenia alebo štipku aj zrnko...pri rovnakých nastaveniach a technike nikdy nevyjdú dve rovnaké fotky...čiže mi to príde zbytočné...veď sú tu fotky fotené kompaktami a veľakrát strčia fotky zo zrkadloviek do vačku...o techniku absolútne nejde...vždy ide o to, čo fotka v človeku zanechá, či mu niečo povie, donúti zamyslieť, vyvolá emóciu nielen tým, že sa mi páči...to je fotka...tu sa tomu hovorí impakt...
a vôbec nejde o to, či si začiatočník alebo neviem aký profesionál...
a radu? no takto mi to pripadá ako cvak...ale prečo tej labuti nedať život - textom, názvom? zosobniť ju...hlavu má dole, akoby niečo hľadala či bola smutná...možno hľadá rozum, čo stratila minulú jeseň, keď tadiať išla, neviem...pretaviť to do veselého momentu - názov, popis napr. trochu sa pohrať s krivkami (teraz myslím tými farebnými, nie ženskými - to až večer ;o)), orezať to...aj z hovna sa dá urobiť pomazánka i bomba, však to dokázal Petr Novotný i MacGywer, len si treba trochu nechať fantáziu polietať :o)
 
titinius
2010-08-05 13:59:26
=> pre objektivitu hodnotenia nabuduce nemam vyplnat techniku?...
preco potom ostatne fotky ktore su fotene rovnakou technikou, ktora je taktiez uvedena pod obrazkami nieje tolko hodnoteni, resp reakcii... ?
len sa pytam, a vsak daj nejaku radu, ze co zlepsit aby nebola taka prazdna ta fotka,,, :/
sak mam v profile ze ´zaciatocnik´...
 
Granko
2010-08-05 13:45:50
Marcel, sám vieš, že nie je cvak ako cvak a cvak neznamená, že to aj bude vyzerať ako cvak a nie pííp :o)
čo sa týka motívu, áno, je to v princípe vták na vandrovke, ale toto mi nádych tabakových tónov nepripomína, skôr to ide do tónov presne tej buriny za ním...
nehovorím, že je to výstavný kus, ale stojím si za názorom, že bodovať niečo, kde pomyselnú imaginárnu kvalitu pripomína len vyplnená technika pod obrázkom a po jej zhliadnutí je skoro každý paf, lebo čo je drahé, to musí robiť aj pekné fotky je trochu mimo...takých prázdnych fotiek v Topke je dnes viac...
 
arpi
2010-08-05 13:06:02
dobra tulacka :))
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
titinius
2010-08-05 13:02:38
príspevok od: Marcel Rebro
nazov mi bud vhodne fotografiu doplna, alebo nie. ak nie (a v tomto pripade nie) tak ho ignorujem ... ;-)
:)
 
Marcel Rebro
2010-08-05 13:01:00
nazov mi bud vhodne fotografiu doplna, alebo nie. ak nie (a v tomto pripade nie) tak ho ignorujem ... ;-)
 
titinius
2010-08-05 12:54:52
povodny nazov: Riders on the storm - nazov pesnicky
aktualny nazov je cast textu ktora viace sedi , aspon dufam :)
 
Marcel Rebro
2010-08-05 12:45:22
príspevok od: Granko
v prvom rade je to obyčajný cvak...názov vôbec nesedí, významovo absolútne a zvoleným jazykom triafa mimo, pretože labuť je z kategórie jemných motívov, ku ktorým angličtina nejde...a pesnička? tá sa síce hodí k názvu, no nie k obrázku (zásadne nepíšem ku fotke)...na takúto kombináciu všetkého by som prišiel asi len nadránom po matrošovskej noci s Bobom Marley-m, kedy by ma zelená rastlinka uviedla do siedmej triedy duchovného osvietenia a bola by už nejaký čas po záruke...preto total nechápačky, čo sa tu dá až 4x hodnotiť a je to v TopTen...
99.32% fotiek vznika ako ´cvak´. snad len pinhola nie. a na kompaktoch je mozne miesto ´cvak´ si zvolit nejaky ´piip´.

kombinacia motiv (labuda s plutvami captajuca po susi), tonality (tabakove tony) a kompozicie (vychadza zo zaberu) vo mne evokuje fakt ftaka co si vyrazil na vandrovku.

pesnicku som si nevypocul, povodny nazov som nezaregistroval. niekedy nazov a popis citam, niekedy nie.

asi to nie je vystavny kus hodny priklincovania na stenu, ale myslim ze ani typicky produkt marihuanoveho opojenia. alebo mozno som nie prilis narocny konzument. alebo 100 ludi = 104 chuti ;-)
 
titinius
2010-08-05 11:10:26
noo, ja som to myslel skor tak ze uz presla dlhu cestu a preto je taka ´zmorena´ ako to vidno na obrazku (zasadne nepisem na fotke) ako napisal misodk.
To ze je v TOPke sa dozvedam teraz od Granka,,, v kazdom pripade mi o to neslo,,, proste sa mi to pacilo tak som to sem supol, po polnoci preto, ze to bol najskorsi mozny termin pridania,,,
pre granka: nazov je nazov pesnicky :) nie fotky,,, neviem preco, mal som vcera taku naladu (po 6,4km behu) no a tak mi to sedelo, ze ma ta labut taky vyraz tvare ze to ma dost na haku a len tak si vykracuje a ta pesnicka je tiez taka ´mamvpicisticka´ :) tak preto no,,, snad som az tak nepohorsil,,,
 
Marcel Rebro
2010-08-05 11:03:06
ja si vzdy ked vyliezam z vody plutvy vyzuvam ... pomaha to ... ;-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
imageilus
2010-08-05 11:00:18
atti,to dobre napísal:))
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
atti
2010-08-05 10:44:47
Išla husa na vandrovku... milé
Nevadí, že vychádza zo záberu, pridáva to totiž myšlienku, že je rozhodnutá ísť do sveta a nik ju už nezastaví.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Anena
2010-08-05 10:23:40
Hej, viac vpravo, cize viac priestoru pred nou.
To muselo byt mile ked za tebou chodila:-)
 
Granko
2010-08-05 10:16:53
v prvom rade je to obyčajný cvak...názov vôbec nesedí, významovo absolútne a zvoleným jazykom triafa mimo, pretože labuť je z kategórie jemných motívov, ku ktorým angličtina nejde...a pesnička? tá sa síce hodí k názvu, no nie k obrázku (zásadne nepíšem ku fotke)...na takúto kombináciu všetkého by som prišiel asi len nadránom po matrošovskej noci s Bobom Marley-m, kedy by ma zelená rastlinka uviedla do siedmej triedy duchovného osvietenia a bola by už nejaký čas po záruke...preto total nechápačky, čo sa tu dá až 4x hodnotiť a je to v TopTen...
 
titinius
2010-08-05 09:43:53
:) no ale asi som stal za to, lebo zamnou stale chodila :)
a ako ze ´vychadza z fotky´ ?:) ze nieje viac v pravo ,,, ?
 
misodk
2010-08-05 09:14:42
nejaka je zamyslena.. az smutna, co sa jej stalo ?
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
falatka
2010-08-05 08:51:58
the Doors a labut, hmmmmmmmm, ina kombinacia:)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Milly
2010-08-05 07:44:02
mne sa páči
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Anena
2010-08-05 00:31:04
Zabudla si vyzut plutvy, musi sa jej zle kracat.
Huska Ti vychadza z fotky:-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
 


Technika: Canon EOS 7D, Canon EOS 300,

Objektívy: Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III USM, Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM, Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS,

Príslušenstvo: HOYA UV HD 77mm HOYA CIR-PL HD 77mm iMac 27", 2,97GHz, 16Gb RAM, 2Tb HDD, 256Gb SSD MBA 13", 1,8GHz, 2Gb RAM, 64Gb SSD

Clona: f2.8
Expozícia: 1/4000 sec
ISO: 200
Fotoaparát: Canon EOS 7D
Objektív: Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM
Pridané: 2010-08-05 00:03:55
Na kritiku: 2010-08-05 00:03:55
Miesto:pri dunaji
Témy: momentky, príroda, zvieratá / wildlife
Albumy: Zvieratka
neviem preco, ale pustite si tuto pesnicku do pozadia, ci sa vam nehodi k tej fotke :D


http://www.youtube.com/watch?v=DsI7lubCXuk

mne strasne... :)

este doplnim ze to je wildlife fotka :) aj ked sa to mozno zda smiesne:) ale je to uplne bezna diva labut, ktoru som nelakal na jedlo ani neplasil ani nic, len pozoroval a fotil co robi sama od seba tak ako to jej vyhovovalo pri krmeni sa na susi.