Táto kompozícia ma neruší ani mi v nej nič nevadí. Osobne by som napriek tomu ešte docvakol smerom hore aj nebo do štvorca a línie tak nechal súčasne dobehnúť po okraje. To by bolo pre mňa impactovo za 8b a možno aj nie, ovca by sa možno sotala do stredu a celkový kompozičný vzťah sa narušil. To len ako úvaha, záver až keby som to priamo videl.
Technika: Sony A7r,
Sony A7,
Sony Alpha DSLR-A700,
Sony Alpha DSLR-A900,
Sony A6000,
Sony SLT-A77,
Sony SLT-A99,
Objektívy: Zeiss Touit 32mm f/1.8,
Sony E 16mm F2.8 Pancake,
Sony 16 – 35 mm F2,8 ZA SSM,
Minolta AF 300 mm f/4 APO G HS,
Sony E 30mm F3.5 Macro,
Sony - 18-105 F4 G PZ OSS,
Sony 16 – 35 mm F2,8 ZA SSM24 - 70 mm F2,8 ZA SSM,
Sony 50 mm F1,4 ZA SSM,
Zeiss Touit 12mm f/2.8,
Sony 70-400mm f/4-5.6 SAL-70400G,
Minolta 400mm f/4.5 AF HS APO G,
Sony DT 11-18 mm f/4,5-5,6 SAL-1118,
Minolta AF 80-200mm f/2.8 HS-APO G,
Sony 135mm f/1.8 SAL-135F18,
Sony 16mm f/2.8 SAL-16F28,
Sony 500mm f/8 SAL-500F80,
Sony 50mm f/1.4 SAL-50F14,
Sony 85mm f/1.4 SAL-85F14,
FE 70 – 200 mm F4 G OSS SEL70200G,
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
Komentáre a hodnotenia
Zoradiť od najstaršíchTáto kompozícia ma neruší ani mi v nej nič nevadí. Osobne by som napriek tomu ešte docvakol smerom hore aj nebo do štvorca a línie tak nechal súčasne dobehnúť po okraje. To by bolo pre mňa impactovo za 8b a možno aj nie, ovca by sa možno sotala do stredu a celkový kompozičný vzťah sa narušil. To len ako úvaha, záver až keby som to priamo videl.