Hore
Súťaže

Minisúťaž HDR

2011-11-01 08:00:00 | Komentáre 79 | Počet videní (132952)
Zdieľajte článok Upozorni priateľov Vytlačiť

Téma súťaže

Chladný november je ideálny na to, aby ste si našli čas spracovať fotografie, ktoré ste počas roka nasnímali. Jedným zo smerov fotografie, ktorý vyžaduje dlhší postprocesing je HDR. A práve HDR je témou tohoto mesiaca. Pomaly nie je kontroverznejšia technika, ako HDR. Dá sa urobiť tak, že ju takmer nespoznáte ale aj tak, že fotografiu pokazíte. Kde je ta hranica, kedy je HDR už prehnané?

Do súťaže môžete prihlásiť pravé HDR fotografie zložené z viacerých rôzne exponovaných záberov, ale aj "fake" HDR vyvolané z jediného záberu. Budeme radi, ak k fotografii napíšete z koľkých záberov je HDR urobené a v akom programe.

Termín súťaže

Fotografie je možné vkladať od 1. 11. do 30. 11. 2011. Hlasovať možno do 14. 12. 2011.

Podmienky súťaže

Zúčastniť sa môže každý registrovaný užívateľ portálu www.ephoto.sk. Ak nie ste registrovaný, môžete tak urobiť tu. Každý súťažiaci môže prihlásiť do súťaže 3 fotografie tak, že ich nahrá na tejto stránke. Súťažiaci musia mať vyplnený profil (email, telefón, meno a priezvisko), ktoré nemusia mať verejne zobrazené. Tieto údaje potrebujeme, aby sme mohli kontaktovať víťaza súťaže.

Fotografie nahrávajte v dostatočnom rozlíšení, vhodnom na posúdenie kvality. Odporúčaná veľkosť by nemala byť menšia ako 1200 bodov (dlhšia strana). Maximálna veľkosť súboru je 500 kb.

Hlasovanie

Hlasovať môžu registrovaní užívatelia, ktorí sú registrovaní minimálne 3 mesiace. Výherca hlasovania získa cenu od predajného štúdia www.ephotoshop.sk, ktorou je univerzálna čistiaca sada na fototechniku.

Víťaznú fotografiu vyberie tím zložený z redakcie a externých spolupracovníkov. Víťaz hlasovania poroty získa originálny termohrnček Nikon.

 

Cena užívateľov ePhoto.sk: Univerzálna čistiaca sada od www.ephotoshop.sk

 

.


Vyhlasovateľ súťaže, portál www.ephoto.sk, si vyhradzuje možnosť zmeny v propozíciách súťaže. Fotografie a autori, ktoré nespĺňajú podmienky súťaže z nej budú vyradení.

Odporúčané články

HDR fotografia I.

HDR fotografia II.

HDR- áno, alebo nie?

Dóm Sv. Martina v Bratislave v HDR

Sútaž sa skončila

Zdieľajte článok
Ohodnoďte článok
0.0 z 5

Zobraziť: Všetky | Hodnotené | Nehodnotené | Moje
       Zoradiť podľa: Pridania | Hodnotenia | Komentárov | Zobrazení
 
Skrížená cesta

Skrížená cesta

(12.33/2) - 5196
Pohlad  z  Caheru

Pohlad z Caheru

(0.00/0) - 5195
V dave

V dave

(0.00/0) - 5194
Schody

Schody

(5.67/1) - 5193
Isle of Skye

Isle of Skye

(0.00/0) - 5192
Budapešť

Budapešť

(7.00/1) - 5191
Dedina /Dynamic Photo HDR/

Dedina /Dynamic Photo HDR/

(0.00/0) - 5190
Veľký Kriváň

Veľký Kriváň

(0.00/0) - 5189
Veľký Rozsutec a Stoh

Veľký Rozsutec a Stoh

(0.00/0) - 5188
Hrebeň Malej Fatry

Hrebeň Malej Fatry

(0.00/0) - 5187
Hej, pod Kriváňom...

Hej, pod Kriváňom...

(0.00/0) - 5186
Parkovisko na dne

Parkovisko na dne

(0.00/0) - 5184
Strom

Strom

(0.00/0) - 5182
Jeseň

Jeseň

(0.00/0) - 5181
Cinter

Cinter

(0.00/0) - 5180
Vápeč

Vápeč

(1.33/1) - 5179
Ruža

Ruža

(0.00/0) - 5178
Západ slnka pod Vápčom

Západ slnka pod Vápčom

(0.00/0) - 5177
Les

Les

(0.00/0) - 5175
Dovolenka

Dovolenka

(0.00/0) - 5174
Maťka

Maťka

(0.00/0) - 5173
Na Kľačianskej Magure

Na Kľačianskej Magure

(0.00/0) - 5172
Hviezdoslavovo nam. D.K. II

Hviezdoslavovo nam. D.K. II

(0.00/0) - 5170
Hviezdoslavovo nam. D.K.

Hviezdoslavovo nam. D.K.

(0.00/0) - 5169
Muzeum

Muzeum

(0.00/0) - 5168
Západ nad Vyšehradným

Západ nad Vyšehradným

(0.00/0) - 5167
v lodenici

v lodenici

(0.00/0) - 5166
Zo zámku

Zo zámku

(0.00/0) - 5165
Zámok

Zámok

(0.00/0) - 5164
Louvre

Louvre

(0.00/0) - 5163
Lighthouse

Lighthouse

(12.33/2) - 5162
Schiphol

Schiphol

(12.67/2) - 5161
Ráno pri Dunaji II.

Ráno pri Dunaji II.

(0.00/0) - 5160
Železničný most

Železničný most

(5.33/1) - 5159
Ráno pri Dunaji I.

Ráno pri Dunaji I.

(0.00/0) - 5158
Po západe

Po západe

(0.00/0) - 5157
Nostalgické trio

Nostalgické trio

(0.00/0) - 5152
v lodenici

v lodenici

(0.00/0) - 5151
Apocalypse now ?

Apocalypse now ?

(0.00/0) - 5150
Corn Street

Corn Street

(19.33/3) - 5149
A R C A D E

A R C A D E

(6.67/1) - 5148
Litoměřice

Litoměřice

(0.00/0) - 5147
Spissky hrad

Spissky hrad

(0.00/0) - 5146
Jack

Jack

(0.00/0) - 5145
Spolu navzdy.....

Spolu navzdy.....

(5.33/1) - 5144
Tatra - nezna bratra

Tatra - nezna bratra

(5.33/1) - 5142
Vojak

Vojak

(5.33/1) - 5140
T60

T60

(0.00/0) - 5139
Maják za súmraku

Maják za súmraku

(0.00/0) - 5138
Moriak

Moriak

(0.00/0) - 5137
Port of Vidin

Port of Vidin

(12.33/2) - 5136
Hausboot

Hausboot

(0.00/0) - 5135
Poézia súmraku

Poézia súmraku

(0.00/0) - 5134
Koniec koncov

Koniec koncov

(0.00/0) - 5133
Saint Emilion

Saint Emilion

(0.00/0) - 5132
Parná lokomotíva Katka

Parná lokomotíva Katka

(0.00/0) - 5131
Loky Katka

Loky Katka

(5.33/1) - 5130
Audi

Audi

(4.33/1) - 5129
chatka

chatka

(7.00/1) - 5128
Zapad slnka

Zapad slnka

(0.00/0) - 5127
cestička

cestička

(0.00/0) - 5126
Jedno ráno

Jedno ráno

(0.00/0) - 5125
Studenovodsky vodopad

Studenovodsky vodopad

(0.00/0) - 5123
Škoda Octavia combi 1972

Škoda Octavia combi 1972

(0.00/0) - 5122
...

...

(0.00/0) - 5121
Benátky

Benátky

(0.00/0) - 5120
Bojnický zámok

Bojnický zámok

(6.67/1) - 5119
Madarsko

Madarsko

(0.00/0) - 5118
Košice

Košice

(5.33/1) - 5117
Tatry

Tatry

(0.00/0) - 5116
za humnami

za humnami

(0.00/0) - 5115
Posed

Posed

(0.00/0) - 5114
Castel Sant’Angelo

Castel Sant’Angelo

(0.00/0) - 5113
Zátišie s hnojom

Zátišie s hnojom

(0.00/0) - 5112
zimny balkon

zimny balkon

(8.67/2) - 5111
Castle

Castle

(6.00/1) - 5110
ET (prave IR, pseudo HDR)

ET (prave IR, pseudo HDR)

(18.67/3) - 5109
Potôčik

Potôčik

(9.33/2) - 5108
Mraky sa trhaju...

Mraky sa trhaju...

(0.00/0) - 5107
ČB HDR

ČB HDR

(0.00/0) - 5106
Parný vlak

Parný vlak

(0.00/0) - 5105
Letec

Letec

(0.00/0) - 5096
Pravé IR, pseudo HDR

Pravé IR, pseudo HDR

(13.00/2) - 5095
Zámok

Zámok

(12.00/2) - 5094
Vodný Mlyn

Vodný Mlyn

(0.00/0) - 5093
Drevenica

Drevenica

(0.00/0) - 5092
1 2 3 Strana 1 z 3
 

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
conan7
2011-11-01 09:16:51
no teraz miestni hdr-pes-majstri môžu nám ukázať čo je skutočné umenie.....
 
quintes
2011-11-01 09:34:50
príspevok od: conan7
no teraz miestni hdr-pes-majstri môžu nám ukázať čo je skutočné umenie.....
pes???
zviera???
 
duroslav
2011-11-01 10:08:58
príspevok od: conan7
no teraz miestni hdr-pes-majstri môžu nám ukázať čo je skutočné umenie.....
Tiež som si na neho spomenul.
Škoda, že už tie skvosty zo svojej galérie vymazal.
 
viking81
2011-11-01 10:57:55
takze pridal som aj ja svoju prvu a zatial asi aj poslednu HDR fotku
 
MLandscapes
2011-11-01 12:15:30
ľudia ako sa to da pri rozlíšení 1200 na väčšej strane udržat do 500kb? Ja som musel ísť až na 740 pixelov na dlhšej strane lebo proste som sa do tých 500 nie a nie vojsť...
 
conan7
2011-11-01 12:39:23
príspevok od: quintes
pes???
zviera???
no hej. a čo? je to new-style-hdr umenie
 
Matúš Koprda
2011-11-01 12:48:27
príspevok od: MLandscapes
ľudia ako sa to da pri rozlíšení 1200 na väčšej strane udržat do 500kb? Ja som musel ísť až na 740 pixelov na dlhšej strane lebo proste som sa do tých 500 nie a nie vojsť...
photoshop: "file" - "save for web and devices" - vpravo hore zmeň hodnotu v políčku "Quality" na nižšie číslo (vľavo dole máš potom prepočítanú veľkosť fotky)
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-01 14:07:51
príspevok od: conan7
no teraz miestni hdr-pes-majstri môžu nám ukázať čo je skutočné umenie.....
Aj ja sa považujem za miestneho hdr-pes-majstra-umelca a tak som privítal túto možnosť zabojovať o nejakú tú poctu a termohrnček Nikon... Nie každý máme vlohy na zvládnutie vysokého umenia portrétu a tak nám nezostáva iné, len sa venovať menejcennému bléééé krajinkárstvu. Preto ak môžem, prosím o štipku porozumenia a tolerancie...
 
dodo
2011-11-01 14:32:00
príspevok od: MLandscapes
ľudia ako sa to da pri rozlíšení 1200 na väčšej strane udržat do 500kb? Ja som musel ísť až na 740 pixelov na dlhšej strane lebo proste som sa do tých 500 nie a nie vojsť...
skús aj obyčajný Irfan View, , stiahni si plug in pre Save for web a skúšaj....
 
quintes
2011-11-01 15:50:51
príspevok od: conan7
no hej. a čo? je to new-style-hdr umenie
fakt??
 
conan7
2011-11-01 17:16:52
Oznam pre samozvaných špiónov a tvorcov konšpiračných teórií!
V žiadnom prípade som nemieril na Stana Strateného (a jeho psa), tí čo sú o tom presvedčení sú riadne mimo. Asi má väčšina ephoto-a krátku pamäť.........
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-01 17:40:06
príspevok od: conan7
Oznam pre samozvaných špiónov a tvorcov konšpiračných teórií!
V žiadnom prípade som nemieril na Stana Strateného (a jeho psa), tí čo sú o tom presvedčení sú riadne mimo. Asi má väčšina ephoto-a krátku pamäť.........
Ale keď sa to tak vezme, tak Miestny Hdr-Pes-Umelec, skratka MHPU znie skoro tak dobre ako MQEP, takže je to v poriadku...
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2011-11-01 17:40:39
príspevok od: conan7
Oznam pre samozvaných špiónov a tvorcov konšpiračných teórií!
V žiadnom prípade som nemieril na Stana Strateného (a jeho psa), tí čo sú o tom presvedčení sú riadne mimo. Asi má väčšina ephoto-a krátku pamäť.........
Je jasne, ze sa jedna o psa kuchynoveho a nie podtatranskeho
 
conan7
2011-11-01 17:52:43
príspevok od: Karol Srnec
Je jasne, ze sa jedna o psa kuchynoveho a nie podtatranskeho
tak nejak. čistý víťaz.....
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-01 17:54:45
príspevok od: Karol Srnec
Je jasne, ze sa jedna o psa kuchynoveho a nie podtatranskeho
A kuchyňovo-podtatranský je už niečo iné, však...?
 
viking81
2011-11-01 20:23:36
príspevok od: conan7
tak nejak. čistý víťaz.....
prave som vyliezol z jaskyne tak neviem o akeho psa sa jedna (alebo si nepametam) tak sa chcem spytat ci nemas niekde ulozeny ten hdr skvost ?
 
conan7
2011-11-01 20:28:05
príspevok od: viking81
prave som vyliezol z jaskyne tak neviem o akeho psa sa jedna (alebo si nepametam) tak sa chcem spytat ci nemas niekde ulozeny ten hdr skvost ?
mám. v mojom slabomyselnom mozgu.....
ale ver mi, nechceš to vidieť......
 
viking81
2011-11-01 20:33:31
príspevok od: conan7
mám. v mojom slabomyselnom mozgu.....
ale ver mi, nechceš to vidieť......
joj skoda a tak pre srandu znesem toho vela
 
tomis.ales
2011-11-01 20:46:05
HDR Hole - uz je to tu!
 
tomis.ales
2011-11-01 20:47:36
príspevok od: MLandscapes
ľudia ako sa to da pri rozlíšení 1200 na väčšej strane udržat do 500kb? Ja som musel ísť až na 740 pixelov na dlhšej strane lebo proste som sa do tých 500 nie a nie vojsť...
Cim viac detailov a ostrenia, tym viac kB. Bohuzial v HDR to tak je omnoho viac citelne ako pri inych technikach/zanroch.
 
tomis.ales
2011-11-01 21:44:04
Prave som si hodnotenim urobil kopec nepriatelov Nic v zlom, iba moj nazor.
 
MLandscapes
2011-11-01 22:00:05
príspevok od: tomis.ales
Prave som si hodnotenim urobil kopec nepriatelov Nic v zlom, iba moj nazor.
natlcene body su sice fajn, ale potesilo by aj nejake to slovko - dve... ale lepsie ako nic
 
jozino
2011-11-01 22:26:29
príspevok od: tomis.ales
Prave som si hodnotenim urobil kopec nepriatelov Nic v zlom, iba moj nazor.
Nemôžem sa dočkať tvojich HDR snímkov. Aspoň som ich nenašiel, ak ich niekde máš, daj sem link, prosím.
 
Misoo79
2011-11-01 22:35:52
príspevok od: tomis.ales
Prave som si hodnotenim urobil kopec nepriatelov Nic v zlom, iba moj nazor.
Sa čudujem, že sa ti chcelo toľko kritizovať. Ale niektoré komenty ma celkom pobavili
 
tomis.ales
2011-11-01 22:48:25
príspevok od: MLandscapes
natlcene body su sice fajn, ale potesilo by aj nejake to slovko - dve... ale lepsie ako nic
Niekde, kde si myslim ze mam co napisat, tak aj napisem. Tych fotiek bude strasne vela, tak komentujem iba niektore.
 
total empty
2011-11-01 22:49:05
príspevok od: tomis.ales
Prave som si hodnotenim urobil kopec nepriatelov Nic v zlom, iba moj nazor.
Maš pravdu- s tými hodnoteniami- celkom objektívne, tí nepriatelia by mali byť radi,že ich fotku niekto tak všimavo ohodnotí. Omaľovanky,zrno-rozbité nebo, aury atď., to všetko kazí hdr-y.
Keby som si náhodov rozmyslel dáť tu nejakú svoju ,kľudne kritizuj.
 
tomis.ales
2011-11-01 22:52:07
príspevok od: jozino
Nemôžem sa dočkať tvojich HDR snímkov. Aspoň som ich nenašiel, ak ich niekde máš, daj sem link, prosím.
Nemam ziadne HDR fotky a ani som neni HDR fanusik. To ale neznamena, ze sa nezapojim (ak teda dokazem urobit fotky, s ktorymi budem spokojny), alebo ze ma to neopravnuje komentovat, ci hodnotit.
 
tomis.ales
2011-11-01 22:53:32
príspevok od: Misoo79
Sa čudujem, že sa ti chcelo toľko kritizovať. Ale niektoré komenty ma celkom pobavili
HDR ma bavi pozerat. Je tam neskutocne tenka hranica medzi skaredou HDR a peknou HDR
 
tomis.ales
2011-11-01 22:56:14
príspevok od: jozino
Nemôžem sa dočkať tvojich HDR snímkov. Aspoň som ich nenašiel, ak ich niekde máš, daj sem link, prosím.
Aby som nezabudol. HDR som samozrejme zo zaciatku robil, kedysi. Nechcel by si to vidiet. Ne, svoje HDR tam nedam
 
PATAK
2011-11-02 12:33:09
hodnotiť zatiaľ pridané príspevky sa neodvážim , zatiaľ tu také chýbajú (česť výnimkám cca 3 príspevky ktoré sa dajú považovať ako správna voľba použitia HDR). Príspevkov pribúda veľmi rýchlo, na škodu že len málokto asi číta doporučené články, ako najdôležitejší je : www.ephoto.sk/fotoskola/clanky/editacia-fotografii/hdr-ano-alebo-nie/
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2011-11-02 12:44:01
Osobne mi nevadia ani "prehnane" fotky, musi ale na to byt spravny motiv a efekt musi byt vkusny.
 
Buciak
2011-11-02 15:27:08
dost nepodarkov zatial, same aury nad objektmi, nedotiahnute do konca...na vitaznu foto sa obzvlast tesim..
 
markato1
2011-11-02 19:16:06
príspevok od: Buciak
dost nepodarkov zatial, same aury nad objektmi, nedotiahnute do konca...na vitaznu foto sa obzvlast tesim..
treba sa aj zapojit a ukazat ako sa to ma..
 
leclercq
2011-11-02 19:55:26
príspevok od: MLandscapes
ľudia ako sa to da pri rozlíšení 1200 na väčšej strane udržat do 500kb? Ja som musel ísť až na 740 pixelov na dlhšej strane lebo proste som sa do tých 500 nie a nie vojsť...
popripade v lightroome sa da pouzit "limit filesize" pri exporte
 
PiXeL_
2011-11-04 13:45:50
príspevok od: Karol Srnec
Osobne mi nevadia ani "prehnane" fotky, musi ale na to byt spravny motiv a efekt musi byt vkusny.
asi tak.
 
PiXeL_
2011-11-04 13:47:28
príspevok od: PATAK
hodnotiť zatiaľ pridané príspevky sa neodvážim , zatiaľ tu také chýbajú (česť výnimkám cca 3 príspevky ktoré sa dajú považovať ako správna voľba použitia HDR). Príspevkov pribúda veľmi rýchlo, na škodu že len málokto asi číta doporučené články, ako najdôležitejší je : www.ephoto.sk/fotoskola/clanky/editacia-fotografii/hdr-ano-alebo-nie/
 
Minoslav
2011-11-05 10:05:29
príspevok od: tomis.ales
Prave som si hodnotenim urobil kopec nepriatelov Nic v zlom, iba moj nazor.
Kritika ma nauci- a ano su to moje fotky. Osobne, len mi naloz, posunie ma to dopredu
 
Marcel Rebro
2011-11-05 10:18:19
príspevok od: tomis.ales
Prave som si hodnotenim urobil kopec nepriatelov Nic v zlom, iba moj nazor.
... a mysli ze (napr) Fatty si narobil kopec priatelov?
 
Fatty
2011-11-05 11:49:41
príspevok od: Marcel Rebro
De gustibus non est disputandum
Mundus vult decipi ergo decipiatur
 
tomis.ales
2011-11-05 14:08:31
príspevok od: Fatty
Mundus vult decipi ergo decipiatur
Tak to si trafil uplne presne
 
owecka27
2011-11-07 08:54:42
a ako sa robí to HDL? to sa nejako špeciálne upravujú fotky z photoshopu?
 
Fatty
2011-11-07 14:56:57
príspevok od: owecka27
a ako sa robí to HDL? to sa nejako špeciálne upravujú fotky z photoshopu?
no to sa vezme jedna nudná fotka a vytiahnu sa farbičky na maximum a pridá sa kontrastík
a voilá...há dé el, kak užásno

 
owecka27
2011-11-07 19:41:13
aha - no idem vyskúšať i keď niektoré tak upravené sú krásne iné zase až moc gýčové
 
Marcel Rebro
2011-11-07 19:53:41
príspevok od: Karol Srnec
Osobne mi nevadia ani "prehnane" fotky, musi ale na to byt spravny motiv a efekt musi byt vkusny.
tento vkusny skvost som nasiel na www.superbwallpapers.com
 
bonifacko
2011-11-07 20:13:14
príspevok od: Marcel Rebro
tento vkusny skvost som nasiel na www.superbwallpapers.com
Ty stale len zabrdaš!
 
Marcel Rebro
2011-11-07 20:14:19
príspevok od: bonifacko
Ty stale len zabrdaš!
to si fotil ty?
 
bonifacko
2011-11-07 20:17:06
http://www.srandaweb.com/obrazky-hdr-fotky.html
 
bonifacko
2011-11-07 20:19:47
príspevok od: bonifacko
Ty stale len zabrdaš!
Kdeže, ja iba Raču!
 
bonifacko
2011-11-07 20:28:44
príspevok od: Marcel Rebro
to si fotil ty?
Kdeže, ja iba Raču!

Tak si ma doplietol. že som citoval sam sebe príspevok.
 
Marcel Rebro
2011-11-07 20:30:22
príspevok od: bonifacko
http://www.srandaweb.com/obrazky-hdr-fotky.html
kreativne
 
Fatty
2011-11-07 21:10:52
príspevok od: Marcel Rebro
tento vkusny skvost som nasiel na www.superbwallpapers.com
7 7 7
 
Fatty
2011-11-07 21:11:10
príspevok od: bonifacko
http://www.srandaweb.com/obrazky-hdr-fotky.html
7 7 7
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2011-11-07 22:47:58
príspevok od: Marcel Rebro
tento vkusny skvost som nasiel na www.superbwallpapers.com
Vidis? Tak sa to ma robit!!! Nie ten tvoj ciernobiely nepodarok!
 
Paulie
2011-11-07 23:26:29
príspevok od: bonifacko
Kdeže, ja iba Raču!

Tak si ma doplietol. že som citoval sam sebe príspevok.
Na toto dielo sa nechytáš
 
Marcel Rebro
2011-11-07 23:47:05
príspevok od: Paulie
Na toto dielo sa nechytáš
stredovka, pada ti to doprava. a daj vacsie rozlisenie nech mozeme posudit TK
 
Paulie
2011-11-08 00:04:35
príspevok od: Marcel Rebro
stredovka, pada ti to doprava. a daj vacsie rozlisenie nech mozeme posudit TK
Našťastie mne to nepadá, nefotil som to ja, aj som skúšal vysvetliť autorovi že tadeto cesta k HDR akosi nevedie, ale márne. Tu je full velkosť http://goo.gl/FhW6G
 
Marcel Rebro
2011-11-08 00:07:10
príspevok od: Paulie
Našťastie mne to nepadá, nefotil som to ja, aj som skúšal vysvetliť autorovi že tadeto cesta k HDR akosi nevedie, ale márne. Tu je full velkosť http://goo.gl/FhW6G
a autobus je rezany v klbe ... to sa tiez nema
 
Paulie
2011-11-08 00:08:35
príspevok od: Marcel Rebro
a autobus je rezany v klbe ... to sa tiez nema
chudák autobus
 
zelena.kacka
2011-11-19 20:59:02
sutaz uz bola ukoncena? lebo ked kliknem na niektoru foto tak to pise ze Hlasovanie bolo ukončné...
 
Harry
2011-11-21 01:40:27
Tiez by ma zaujimalo, preco nie je mozne komentovat a hodnotit...asi sa niekde stala chyba
 
kovacmj
2011-11-25 20:08:35
príspevok od: Harry
Tiez by ma zaujimalo, preco nie je mozne komentovat a hodnotit...asi sa niekde stala chyba
Chyba, na ktorú admin serie...
 
dorwin
2011-11-29 22:25:41
príspevok od: kovacmj
Chyba, na ktorú admin serie...
alebo spustia hodnotenie az po uzavierke...
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2011-11-30 11:30:25
príspevok od: dorwin
alebo spustia hodnotenie az po uzavierke...
Hlasovanie opravene.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2011-11-30 11:31:12
príspevok od: kovacmj
Chyba, na ktorú admin serie...
Chybicka sa vludi. Staci napisat adminovi, miesto urazania.
 
kovacmj
2011-11-30 12:07:45
príspevok od: Karol Srnec
Chybicka sa vludi. Staci napisat adminovi, miesto urazania.
Neurážam, konštatujem. Ale ten problém nebol známy jeden deň a nik sa za tú dobu k tomu nevyjadril aspoň spôsobom, že sa na odstránení pracuje. Takže tak. Ak som sa predsa len týmto niekoho dotkal, tak sa mu ospravedlňujem. Z mojej strany to rozhodne ako urážka mienené nebolo. Expresívne vyjadrenia k životu patria a mnou použitý výraz určite vulgárny nie je.
 
bubu1687
2011-11-30 12:52:09
ja si nepomozem mne sa tie hdr absolutne nepacia...cest bagrovym vynimkam
 
kozape
2011-11-30 19:58:55
príspevok od: bubu1687
ja si nepomozem mne sa tie hdr absolutne nepacia...cest bagrovym vynimkam
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2011-12-01 23:55:20
príspevok od: bubu1687
ja si nepomozem mne sa tie hdr absolutne nepacia...cest bagrovym vynimkam
hmm
 
total empty
2011-12-02 00:02:36
príspevok od: kovacmj
Neurážam, konštatujem. Ale ten problém nebol známy jeden deň a nik sa za tú dobu k tomu nevyjadril aspoň spôsobom, že sa na odstránení pracuje. Takže tak. Ak som sa predsa len týmto niekoho dotkal, tak sa mu ospravedlňujem. Z mojej strany to rozhodne ako urážka mienené nebolo. Expresívne vyjadrenia k životu patria a mnou použitý výraz určite vulgárny nie je.
Treba používať kultúrnejšie vyjadrenia: exkrementuje namiesto serie.
http://slovnik.dovrecka.sk/synonymicky-slovnik/exkrement
 
kovacmj
2011-12-02 09:26:40
príspevok od: total empty
Treba používať kultúrnejšie vyjadrenia: exkrementuje namiesto serie.
http://slovnik.dovrecka.sk/synonymicky-slovnik/exkrement
Beriem na vedomie a poučím sa...
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-12-05 17:14:18
Už je po uzávierke a tak neviem či niekto ešte zareaguje, ale celkom mi nie je jasná prosba v úvode súťaže v kolonke téma v cca znení ... "Budeme radi ak k fotografii pripíšete z koľkých fotografií sa skladá a v akom programe atd. atd." ... Totiž:

1) Nahrávací formulár neobsahoval žiadne možnosti čosi k fotografii pripísať a pchať to do názvu mi pripadá nevhodné.
2) HDR sa nemusí výhradne "vyrábať" v programe ... zvýšenie malého DR svetla je na fotografii možné dosiahnuť aj ručným poskladaním rôznych expozícií pomocou vrstiev, čím sa jednoducho a prakticky vyhneme všetkým neželaným účinkom softov na HDR a udržíme absolútnu realitu nafotenej scény, ktorá takto nie je vypobená mašinou umelo ale je poskladaná z celých pôvodných dielčich scén tak ako boli odfotené.
 
PiXeL_
2011-12-07 14:14:53
príspevok od: SteveS
Už je po uzávierke a tak neviem či niekto ešte zareaguje, ale celkom mi nie je jasná prosba v úvode súťaže v kolonke téma v cca znení ... "Budeme radi ak k fotografii pripíšete z koľkých fotografií sa skladá a v akom programe atd. atd." ... Totiž:

1) Nahrávací formulár neobsahoval žiadne možnosti čosi k fotografii pripísať a pchať to do názvu mi pripadá nevhodné.
2) HDR sa nemusí výhradne "vyrábať" v programe ... zvýšenie malého DR svetla je na fotografii možné dosiahnuť aj ručným poskladaním rôznych expozícií pomocou vrstiev, čím sa jednoducho a prakticky vyhneme všetkým neželaným účinkom softov na HDR a udržíme absolútnu realitu nafotenej scény, ktorá takto nie je vypobená mašinou umelo ale je poskladaná z celých pôvodných dielčich scén tak ako boli odfotené.
uplne suhlasim ... presne to iste ma napadlo kde dam popis ??? asi nikde a to HDR vo vrstvach mam odsusane a je to uplne inde ako len softom + aj ked aj ten soft ma svoje vyhody...
 
grima7
2011-12-10 12:48:02
Je tu veľa dobrých veci a nie sú vôbec ohodnotené a naopak.Prijal by som oveľa viac kritiky ,,LEPŠIE POKÁRANIE MAJSTRA AKO POCHVALA OD BLBA,,
Výborné články.....škoda že takýchto akcii nie je viac ....
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2011-12-16 10:25:54
príspevok od: SteveS
Už je po uzávierke a tak neviem či niekto ešte zareaguje, ale celkom mi nie je jasná prosba v úvode súťaže v kolonke téma v cca znení ... "Budeme radi ak k fotografii pripíšete z koľkých fotografií sa skladá a v akom programe atd. atd." ... Totiž:

1) Nahrávací formulár neobsahoval žiadne možnosti čosi k fotografii pripísať a pchať to do názvu mi pripadá nevhodné.
2) HDR sa nemusí výhradne "vyrábať" v programe ... zvýšenie malého DR svetla je na fotografii možné dosiahnuť aj ručným poskladaním rôznych expozícií pomocou vrstiev, čím sa jednoducho a prakticky vyhneme všetkým neželaným účinkom softov na HDR a udržíme absolútnu realitu nafotenej scény, ktorá takto nie je vypobená mašinou umelo ale je poskladaná z celých pôvodných dielčich scén tak ako boli odfotené.
to ma napadlo tiež pri nahravani, ale niektorí to dali do popisu-nazvu fotky , asi to trebalo takto spravit
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-12-16 14:25:30
príspevok od: DEVOTEE
to ma napadlo tiež pri nahravani, ale niektorí to dali do popisu-nazvu fotky , asi to trebalo takto spravit
No na to čo vyslovene treba a je za povinnost, by mal myslieť organizator a urobiť pre to vhodne podmienky ... a preto to beriem tak, ze to nestihol a nic sa nedeje a ze ani pre nas to nie je tým pádom povinnost.
...
Davat to do nazvu mi nesedí, ved ide o oficialnu sutaz a na ephote je registrovanych uz viac ako 15tis nickov ... to naozaj nepovazujem za riesenie,a le len kvázy možné a dobrovolné provizorium pre nás.
...
Ale nestazujem sa, viem co to vsetko obnasa obhospodarovat, len som preventivne napisal ze ten rozpor tu je a pre seba to uzavrel tak ze ide o nepovinnu vyzvu a prosbu. Ja som to takto provizorne neriešil.
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2011-12-16 15:47:22
príspevok od: SteveS
No na to čo vyslovene treba a je za povinnost, by mal myslieť organizator a urobiť pre to vhodne podmienky ... a preto to beriem tak, ze to nestihol a nic sa nedeje a ze ani pre nas to nie je tým pádom povinnost.
...
Davat to do nazvu mi nesedí, ved ide o oficialnu sutaz a na ephote je registrovanych uz viac ako 15tis nickov ... to naozaj nepovazujem za riesenie,a le len kvázy možné a dobrovolné provizorium pre nás.
...
Ale nestazujem sa, viem co to vsetko obnasa obhospodarovat, len som preventivne napisal ze ten rozpor tu je a pre seba to uzavrel tak ze ide o nepovinnu vyzvu a prosbu. Ja som to takto provizorne neriešil.
chapem, sak onic nejde.. je dobre ze vobec sa deju ake take sutaže
 
PiXeL_
2012-01-10 17:00:50
a kto je vytaz ?
 




  • ()
     
  • ()
     
  • ()
     
  • ()
     
  • ()