Hore

Nová zrkadlovka Nikon D3500

V deň D aj vo všedný deň. Zatieňte obyčajné veci s novou digitálnou jednookou zrkadlovkou D3500. 

Nikon predstavuje nový fotoaparát D3500, kompaktnú základnú jednookú digitálnu zrkadlovku s rozlíšením 24,2 MP, ktorá spája prémiovú kvalitu vyhotovenia s výnimočným výkonom. V deň D aj vo všedný deň – používatelia môžu snímať fotografie a videosekvencie, ktoré zatienia to, čo dokážu telefóny. S ľahkosťou.

Pôsobivý fotoaparát D3500 vytvára snímky s bohatými detailmi v akomkoľvek svetle. Veľký snímač a široký rozsah citlivosti na svetlo prinášajú také detailné fotografie a Full HD videosekvencie, ktoré nemožno dosiahnuť telefónom. Optický výkon objektívov NIKKOR zaručuje krištáľovo čisté výsledky. A odolný bajonet fotoaparátu na pripojenie objektívov umožňuje jednoducho preskúmať krásu rôznych objektívov NIKKOR: dokonca aj ťažšie teleobjektívy možno používať bez starostí o opotrebovanie alebo poškodenie.

         

Tým, ktorí fotografujú s digitálnou jednookou zrkadlovkou po prvýkrát, fotoaparát uľahčí snímanie každého dôležitého okamihu – a tiež každodenných dobrodružstiev. Prepracovaný ergonomický dizajn zahŕňa nový hlboký grip a priestrannejšie rozmiestnenie tlačidiel. Fotoaparát ihneď sadne komfortne do ruky a na zadnej strane poskytuje dostatok miesta pre palec. Používanie fotoaparátu je jednoduché a dáva pocit stability. Populárny režim sprievodcu od spoločnosti Nikon posúva snímanie na novú úroveň vďaka tomu, že používateľovi presne ukáže, ako má upraviť nastavenia fotoaparátu na dosiahnutie úžasných fotografií a videosekvencií podľa svojich predstáv. A dlhá výdrž batérie znamená, že môžete snímať od súmraku do úsvitu – a ešte dlhšie.

Jordi Brinkman, produktový manažér pre spoločnosť Nikon Europe, povedal: „Model D3500 predstavuje ideálny spôsob, ako vstúpiť do sveta fotografie. Jeho komfortný dizajn a praktické režimy snímania uľahčujú snímanie fotografií a videosekvencií, na ktoré budete hrdí. A k odolnému a spoľahlivému bajonetu môžete pripojiť celú paletu objektívov NIKKOR. Pri hľadaní nových spôsobov, ako snímať úžasné snímky, vás už nič nezastaví a technológia SnapBridge vám uľahčí zdieľanie obľúbených fotografií, nech ste kdekoľvek.“

Súhrn hlavných funkcií

- Kvalita snímok na úrovni digitálnej jednookej zrkadlovky. Veľký 24,2-megapixelový snímač formátu DX a široký rozsah citlivosti ISO 100 – 25 600 umožňujú zachytiť fotografie s bohatými detailmi a videosekvencie v kvalite Full HD. A to aj pri snímaní v slabom svetle.

- Vždy vaša najlepšia snímka. Presné automatické zaostrovanie udrží vaše objekty perfektne zaostrené. Rýchle sériové snímanie frekvenciou až 5 snímok za sekundu vám umožní každú sekundu zachytiť päť nádherných snímok.

- Navrhnutý pre potešenie. Od teleobjektívov so zoomom až po širokouhlé objektívy s pevnou ohniskovou vzdialenosťou – pevný kovový bajonet znamená, že používatelia môžu neustále meniť objektívy.

- Stvorený do ruky. Hlboký grip znamená, že fotoaparát dáva ihneď po uchopení pocit pohodlia. Priestranné rozmiestnenie tlačidiel uľahčuje používanie. Dlhá výdrž batérie vám poskytne dostatok času na snímanie.

- Keď sa nedá nezdieľať. Aplikácia SnapBridge pre iOS a Android umožňuje nepretržité pripojenie medzi fotoaparátom a inteligentným telefónom alebo tabletom. Vďaka tomu môžete okamžite s ľahkosťou zdieľať snímky s kvalitou digitálnej jednookej zrkadlovky.

- Dobrodružstvo sa začína tu. Táto digitálna jednooká zrkadlovka Nikon je súčasťou nekonečne rozšíriteľného fotografického systému, ktorý môže rásť zároveň s používateľom. A tým rozširovať jeho kreativitu vďaka objektívom NIKKOR, bleskom od spoločnosti Nikon a ďalšiemu príslušenstvu.

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
yquinox
2018-08-30 09:47:47
... toto si este niekto kupuje? ...
 
bobino38
2018-08-30 10:16:54
príspevok od: yquinox
... toto si este niekto kupuje? ...
No predstav si, že nie každý má financie na niečo drahšie a lepšie, a pre začiatočníka možno viac ako si myslíš....apropo, oproti D3400 nič nové, zmenili ergonomiu a poprehadzovali tlačítka, inak parametre navlas rovnaké.
 
pa10
2018-08-30 11:01:19
ceny d3400 klesli medzi casom na 350€, takze bolo treba tento model velmi zlahka oprasit a nasadit novu 500-dolarovu cenovku. uplne nezaujimave, ako sa vravi, hard pass
 
yquinox
2018-08-30 11:10:38
príspevok od: bobino38
No predstav si, že nie každý má financie na niečo drahšie a lepšie, a pre začiatočníka možno viac ako si myslíš....apropo, oproti D3400 nič nové, zmenili ergonomiu a poprehadzovali tlačítka, inak parametre navlas rovnaké.
... ja apelujem na to, ze v segmente rychlo sa rozvijajucich bezzrkadloviek a kvalitnych telefonov nevidim velky priestor na predajny uspech niecoho, kde technologicky pokrok je nulovy, akurat je to nove a drahsie ... mozno ludi presvedcia overene BS frazy : "spája prémiovú kvalitu vyhotovenia s výnimočným výkonom" ... v rovnakej cene by som sa popozeral po konkurencii, ktora moze byt lepsia a nemusi byt drahsia ani pre zaciatocnika ...
 
shagy2301
2018-08-30 11:25:55
príspevok od: yquinox
... ja apelujem na to, ze v segmente rychlo sa rozvijajucich bezzrkadloviek a kvalitnych telefonov nevidim velky priestor na predajny uspech niecoho, kde technologicky pokrok je nulovy, akurat je to nove a drahsie ... mozno ludi presvedcia overene BS frazy : "spája prémiovú kvalitu vyhotovenia s výnimočným výkonom" ... v rovnakej cene by som sa popozeral po konkurencii, ktora moze byt lepsia a nemusi byt drahsia ani pre zaciatocnika ...
V tejto kategórii kupujú zrkadlovky ľudia, ktorí absolútne netušia čo kupujú. Už som takto od kúpi podobných zbytočností odhovoril desiatky ľudí a aj napriek tomu sa v mojom okolí nájdu majitelia Nikon D3xxx a Canon 1xxxD. Takým ľuďom sa to proste vysvetliť nedá, že ak by si kúpili mobil alebo lepší kompakt tak dosiahnu pre ich potreby porovnateľné (a na mobile vďaka rôznym pokročilým algoritmom možno aj lepšie) výsledky ako z tej zrkadlovky.
Proste výrobcovia vedia prečo tento segmet držia: je to výborné miesto kde predať čo sa nestihlo predať vo vyšších modeloch a zarobiť na tom maximum
 
marcus_labeo
2018-08-30 11:26:20
príspevok od: yquinox
... ja apelujem na to, ze v segmente rychlo sa rozvijajucich bezzrkadloviek a kvalitnych telefonov nevidim velky priestor na predajny uspech niecoho, kde technologicky pokrok je nulovy, akurat je to nove a drahsie ... mozno ludi presvedcia overene BS frazy : "spája prémiovú kvalitu vyhotovenia s výnimočným výkonom" ... v rovnakej cene by som sa popozeral po konkurencii, ktora moze byt lepsia a nemusi byt drahsia ani pre zaciatocnika ...
Pozri sa na to takto: chceš vymeniť svoj starý kompakt za niečo lepšie, resp. mobil Ti nestačí, ale máš badžet len pár stoviek, povedzme 400 eur. Chceš vysokú kvalitu obrazu, teda veľký senzor, nechceš už fotiť "na Japonca", teda chceš hľadáčik, zároveň chceš relatívne malý a ľahký foťák a do budúcna aby to malo potenciál, keď Ťa seťák 18-55mm omrzí. Vychádza to na APSC zrkadlovku alebo bezzrkadlovku. Ale ejha, moderné štýlové bezzrkadlovky ani toho najnižšieho radu za túto cenu nemáš šancu kúpiť, zostáva Ti zrkadlovka ako je práve rad 3XXX. Osvedčená, so špičkovým senzorom, hľadáčikom, pritom stále malá a ľahká (365g s baterkou je menej než mnohé mirrorlessy), so stovkami dostupných skiel a ako bonus výdrž baterky na 1550 (!) záberov (na takú výdrž by si k bezzrkadlovke musel prikúpiť tak 4 náhradné baterky).
 
yquinox
2018-08-30 12:24:05
príspevok od: marcus_labeo
Pozri sa na to takto: chceš vymeniť svoj starý kompakt za niečo lepšie, resp. mobil Ti nestačí, ale máš badžet len pár stoviek, povedzme 400 eur. Chceš vysokú kvalitu obrazu, teda veľký senzor, nechceš už fotiť "na Japonca", teda chceš hľadáčik, zároveň chceš relatívne malý a ľahký foťák a do budúcna aby to malo potenciál, keď Ťa seťák 18-55mm omrzí. Vychádza to na APSC zrkadlovku alebo bezzrkadlovku. Ale ejha, moderné štýlové bezzrkadlovky ani toho najnižšieho radu za túto cenu nemáš šancu kúpiť, zostáva Ti zrkadlovka ako je práve rad 3XXX. Osvedčená, so špičkovým senzorom, hľadáčikom, pritom stále malá a ľahká (365g s baterkou je menej než mnohé mirrorlessy), so stovkami dostupných skiel a ako bonus výdrž baterky na 1550 (!) záberov (na takú výdrž by si k bezzrkadlovke musel prikúpiť tak 4 náhradné baterky).
... do 400€ sa nezmestis ani s touto d3500 ... ale rozumiem a suhlasim s tvojim pohladom na poziadavku "chcem mat lepsie fotky, kupim si zrkadlo" ... len si myslim, ze biedu trieme len v Slovakistane a podobnych guberniach, zvysok vyspeleho sveta bude niekde inde po financnej stranke a tam zmysel predavat low-end zrkadlo s nulovym pokrokom v konkurencii modernych bezzrkadiel velmi nevidim ... mozno sa mylim ...
 
shagy2301
2018-08-30 12:34:14
príspevok od: yquinox
... do 400€ sa nezmestis ani s touto d3500 ... ale rozumiem a suhlasim s tvojim pohladom na poziadavku "chcem mat lepsie fotky, kupim si zrkadlo" ... len si myslim, ze biedu trieme len v Slovakistane a podobnych guberniach, zvysok vyspeleho sveta bude niekde inde po financnej stranke a tam zmysel predavat low-end zrkadlo s nulovym pokrokom v konkurencii modernych bezzrkadiel velmi nevidim ... mozno sa mylim ...
Treba sa na to pozrieť z pohľadu človeka pre ktorého je portál ePhoto a podobné neznáma exotika a slová ako uzávierka, clona či ISO v ňom naháňajú hrôzu. Ale videl fotografov behať s rozmerným foťákom čo sa volá zrkadlovka a tak si myslia, že keď si to kúpia budú fotiť ako on. Ale keď ho zoberú do ruky, nastavia volič režimov na "A" a tým pre nich celé nastavenie hasne. Takých je nie len na Slovensku ale aj vo svete stále dostatok. Navyše akosi zabúdate na to, že Slovensko rozhodne nie je najchudobnejšia krajina sveta a že sú aj chudobnejšie oblasti, kde sa lowend zrkadlovky dajú predávať. A to čo som popísal na začiatku sa dá aplikovať aj na majetnejšie krajiny, lebo takých ľudí nájdem všade
 
JohnNewton
2018-08-30 12:46:41
Nuž ako 10 ročný sme mali všetci prvé fotoaparáty zrkadlovky, iné nebolo. Chvála bohu. Neviem kedy začínajú z fotografovaním deti dnes, ale že mobilom sa to nenaučia a nepochopia to, je isté. Tento snímač produkuje čosi úplne iné, má to objektív a ergonómiu. Na učenie ideálne. Dnešná generácia už vníma aj realitu skreslene, lebo ju tak fotografujú. Nie je zriedkavé, že sa Vám priateľ povedzme hrdo ukazuje podobizeň novorodenca a Vy neviete ako v prvej chvíli zareagovať. Či ho poľutovať (dieťa má akosi autisticky zdeformovanú hlavu) alebo mu len ocko strčil mobil na špičku nosa a môžem mu zagratulovať....
 
landov
2018-08-30 13:10:56
Ked si na toto nasadi po case zacinajuci amater trebars 35/1,8 tak sa z vystupu posadi na zadok.
 
JohnNewton
2018-08-30 13:15:17
príspevok od: landov
Ked si na toto nasadi po case zacinajuci amater trebars 35/1,8 tak sa z vystupu posadi na zadok.
asi tak
 
JohnNewton
2018-08-30 13:18:29
príspevok od: landov
Ked si na toto nasadi po case zacinajuci amater trebars 35/1,8 tak sa z vystupu posadi na zadok.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2018-08-30 13:46:26
Pre začiatočníka je to výborný fotoaparát. Ale to sú aj jeho predchodcovia. Mne vadí to malé množstvo inovácii, po už niekoľko generácii. Nemyslým tým nepoužiteľné serepetičky, ale napr. lepší AF, ktorý už aj tak majú roky urobený. Dúfam, že nástupca bude konečne iný.
 
PeCh
2018-08-30 14:00:48
príspevok od: Karol Srnec
Pre začiatočníka je to výborný fotoaparát. Ale to sú aj jeho predchodcovia. Mne vadí to malé množstvo inovácii, po už niekoľko generácii. Nemyslým tým nepoužiteľné serepetičky, ale napr. lepší AF, ktorý už aj tak majú roky urobený. Dúfam, že nástupca bude konečne iný.
Nebude. Veď načo by dali do entry modelu rozumný AF? To by si kanibalizovali trh s vyspelejšími telami.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2018-08-30 14:02:19
príspevok od: PeCh
Nebude. Veď načo by dali do entry modelu rozumný AF? To by si kanibalizovali trh s vyspelejšími telami.
Jedno zlepsenie AF (napr. na 39-bodove) z D3XXX konkurenta vyssim modelom neurobi, ale kazdemu uzivatelovi pride vhod.
 
jozef84
2018-08-30 14:31:44
Priestor na vylepšovanie tu je. U tejto triedy prebrať nápady z mobilov(napr.rozostrovanie pozadia, laserové zaostrovanie), ISO rozšírené aj smerom dole, zvýšenie citlivosti a počtu bodov zaostrovania, stabilizácia čípu, zmena spôsobu spracovania dát z čípu, dotykový display(to som sa nedočítal...) blesk preklápateľný aj hore, zväščšovacia lupa na hľadáčik, vodováha...Je to podľa mňa viditeľná stagnácia v tejto triede a strácajú čas, ktorý im môže neskôr chýbať.
 
Hakuna Matata
2018-08-30 15:41:53
príspevok od: shagy2301
Treba sa na to pozrieť z pohľadu človeka pre ktorého je portál ePhoto a podobné neznáma exotika a slová ako uzávierka, clona či ISO v ňom naháňajú hrôzu. Ale videl fotografov behať s rozmerným foťákom čo sa volá zrkadlovka a tak si myslia, že keď si to kúpia budú fotiť ako on. Ale keď ho zoberú do ruky, nastavia volič režimov na "A" a tým pre nich celé nastavenie hasne. Takých je nie len na Slovensku ale aj vo svete stále dostatok. Navyše akosi zabúdate na to, že Slovensko rozhodne nie je najchudobnejšia krajina sveta a že sú aj chudobnejšie oblasti, kde sa lowend zrkadlovky dajú predávať. A to čo som popísal na začiatku sa dá aplikovať aj na majetnejšie krajiny, lebo takých ľudí nájdem všade
volič režimov "A" znamená pri Nikone preferenciu clony... to si zrejme nechcel napísať
 
Hakuna Matata
2018-08-30 15:47:10
príspevok od: yquinox
... ja apelujem na to, ze v segmente rychlo sa rozvijajucich bezzrkadloviek a kvalitnych telefonov nevidim velky priestor na predajny uspech niecoho, kde technologicky pokrok je nulovy, akurat je to nove a drahsie ... mozno ludi presvedcia overene BS frazy : "spája prémiovú kvalitu vyhotovenia s výnimočným výkonom" ... v rovnakej cene by som sa popozeral po konkurencii, ktora moze byt lepsia a nemusi byt drahsia ani pre zaciatocnika ...
produktové a marketingové oddelenie Nikonu má na vec evidentne iný pohľad. Nepodceňoval by som ich... Kvalitný telefón nemá s fotením veľa spoločného. Môže možno urobiť dobrú fotku, ale pri jeho obsluhe iba veľmi ťažko začiatočník pochopí elementárne zásady tvorby fotografie.
 
aesace
2018-08-30 16:30:11
príspevok od: landov
Ked si na toto nasadi po case zacinajuci amater trebars 35/1,8 tak sa z vystupu posadi na zadok.
Ktory zaciatocnik si da na zrkadlovku fixny objektiv? Poznam viac zacinajucich a aj pokrocilych amaterov, co hladaju najskor dobre rozsahove objektivy,nad fixnymi ohrnaju nos. Fixny si zozenie az nadsenec, ktory uz zistil, co je to kvalita skla...to vsak nie je ten isty, ako majitel tychto entry level modelov...
 
Jubi
2018-08-30 16:30:42
príspevok od: yquinox
... toto si este niekto kupuje? ...
ooooooo ty už si VEĽKÝ profík
 
fatality
2018-08-30 16:35:58
príspevok od: Karol Srnec
Jedno zlepsenie AF (napr. na 39-bodove) z D3XXX konkurenta vyssim modelom neurobi, ale kazdemu uzivatelovi pride vhod.
ten už óóó dali do 5xxxx.. ..
 
fatality
2018-08-30 16:37:44
príspevok od: yquinox
... do 400€ sa nezmestis ani s touto d3500 ... ale rozumiem a suhlasim s tvojim pohladom na poziadavku "chcem mat lepsie fotky, kupim si zrkadlo" ... len si myslim, ze biedu trieme len v Slovakistane a podobnych guberniach, zvysok vyspeleho sveta bude niekde inde po financnej stranke a tam zmysel predavat low-end zrkadlo s nulovym pokrokom v konkurencii modernych bezzrkadiel velmi nevidim ... mozno sa mylim ...
ako citam zahranicne diskusie,peniaze hraju rolu vsade..ci pri lacnejsich,alebo drahsich modeloch..
 
landov
2018-08-30 17:41:35
príspevok od: aesace
Ktory zaciatocnik si da na zrkadlovku fixny objektiv? Poznam viac zacinajucich a aj pokrocilych amaterov, co hladaju najskor dobre rozsahove objektivy,nad fixnymi ohrnaju nos. Fixny si zozenie az nadsenec, ktory uz zistil, co je to kvalita skla...to vsak nie je ten isty, ako majitel tychto entry level modelov...
Treba lepšie čítať môj post, uniklo ti tam,ze "po case" .
 
z80
2018-08-30 18:31:52
príspevok od: jozef84
Priestor na vylepšovanie tu je. U tejto triedy prebrať nápady z mobilov(napr.rozostrovanie pozadia, laserové zaostrovanie), ISO rozšírené aj smerom dole, zvýšenie citlivosti a počtu bodov zaostrovania, stabilizácia čípu, zmena spôsobu spracovania dát z čípu, dotykový display(to som sa nedočítal...) blesk preklápateľný aj hore, zväščšovacia lupa na hľadáčik, vodováha...Je to podľa mňa viditeľná stagnácia v tejto triede a strácajú čas, ktorý im môže neskôr chýbať.
Funkcia "rozostrenie pozadia" na zrkadlovkach uz davno existuje - robi sa to cez nastavenie clony
Dokonza aj rozlicni "wizardi" v entry-level zrkadlovkach tak funguju, je tam "efekt" "rozostrene pozadie", ktory v podstate len nastavi co najnizsiu clonu.
Ine vylepsenia, ktore by kanibalizovali vyssie rady, vyrobca na trh jednoducho nepusti.
 
fedike
2018-08-30 18:45:20
príspevok od: shagy2301
V tejto kategórii kupujú zrkadlovky ľudia, ktorí absolútne netušia čo kupujú. Už som takto od kúpi podobných zbytočností odhovoril desiatky ľudí a aj napriek tomu sa v mojom okolí nájdu majitelia Nikon D3xxx a Canon 1xxxD. Takým ľuďom sa to proste vysvetliť nedá, že ak by si kúpili mobil alebo lepší kompakt tak dosiahnu pre ich potreby porovnateľné (a na mobile vďaka rôznym pokročilým algoritmom možno aj lepšie) výsledky ako z tej zrkadlovky.
Proste výrobcovia vedia prečo tento segmet držia: je to výborné miesto kde predať čo sa nestihlo predať vo vyšších modeloch a zarobiť na tom maximum
Nedá mi reagovať...po prečítaní tvojo príspevku som si povedal: Kecáš - akoby sa s D3xxx nedalo fotiť...
...si na omyle...
 
jozef84
2018-08-31 09:14:03
príspevok od: z80
Funkcia "rozostrenie pozadia" na zrkadlovkach uz davno existuje - robi sa to cez nastavenie clony
Dokonza aj rozlicni "wizardi" v entry-level zrkadlovkach tak funguju, je tam "efekt" "rozostrene pozadie", ktory v podstate len nastavi co najnizsiu clonu.
Ine vylepsenia, ktore by kanibalizovali vyssie rady, vyrobca na trh jednoducho nepusti.
Toto som nemyslel. To by bolo príliš jednoduché.Myslel som softwarovo.Pri výkonoch, ktoré už možno strčia do vrecka bežné počítače, niektoré mobily majú možnosť, ktorý urobí výber napríklad pozadie.Toto rozostrí a zloží z výberom napríklad postavy. V podstate simuluje vysokosvetelný objektív. Majú to napríklad aj na selfie pri vodopáde. Voda je pekne rozmáznutá(akoby dlhým časom) a zbytok je ostrý.
 
aesace
2018-08-31 09:33:53
príspevok od: jozef84
Toto som nemyslel. To by bolo príliš jednoduché.Myslel som softwarovo.Pri výkonoch, ktoré už možno strčia do vrecka bežné počítače, niektoré mobily majú možnosť, ktorý urobí výber napríklad pozadie.Toto rozostrí a zloží z výberom napríklad postavy. V podstate simuluje vysokosvetelný objektív. Majú to napríklad aj na selfie pri vodopáde. Voda je pekne rozmáznutá(akoby dlhým časom) a zbytok je ostrý.
Toto praveze chapem...napriek tomu, ze to ide proti podstate naozajstneho fotenia, tak mobily su so svojimi efektami dost daleko, ze pre zaciatocnika to vyzera tak, akoby mobil mal lepsiu optiku ako zaciatocnicka zrkadlovka..pritom by stacilo, aby tie zaciatocnicke zrkadlovky trochu podporoval aj softver nad ramec optickych schopnosti sustavy. Zrkadlovky v tomto uplne zaspali dobu: softver, ktory v nich je, je len na ovladanie technicky, ale neposkytuje ziadnu nadstavbu a pridanu hodnotu k samotnemu technickemu foteniu. A zaciatocnikom by sa to dost hodilo a spopularizovalo by to zrkadlovky viac...no teraz uz je neskoro.
 
jozef84
2018-08-31 11:34:51
príspevok od: aesace
Toto praveze chapem...napriek tomu, ze to ide proti podstate naozajstneho fotenia, tak mobily su so svojimi efektami dost daleko, ze pre zaciatocnika to vyzera tak, akoby mobil mal lepsiu optiku ako zaciatocnicka zrkadlovka..pritom by stacilo, aby tie zaciatocnicke zrkadlovky trochu podporoval aj softver nad ramec optickych schopnosti sustavy. Zrkadlovky v tomto uplne zaspali dobu: softver, ktory v nich je, je len na ovladanie technicky, ale neposkytuje ziadnu nadstavbu a pridanu hodnotu k samotnemu technickemu foteniu. A zaciatocnikom by sa to dost hodilo a spopularizovalo by to zrkadlovky viac...no teraz uz je neskoro.
Presne tak som to myslel. Vývoj v mobiloch je fakt rýchly. A výrobcom foťákov chýba občas fantázia a odhad smeru vývoja. Je to dosť konzervatívne u niektorých výrobcov. Pustia iba jeden chlp a nechávajú si v talóne ďaľšie možnosti. Nejdu do toho naplno.
 
vojkovsky
2018-09-01 12:46:13
príspevok od: marcus_labeo
Pozri sa na to takto: chceš vymeniť svoj starý kompakt za niečo lepšie, resp. mobil Ti nestačí, ale máš badžet len pár stoviek, povedzme 400 eur. Chceš vysokú kvalitu obrazu, teda veľký senzor, nechceš už fotiť "na Japonca", teda chceš hľadáčik, zároveň chceš relatívne malý a ľahký foťák a do budúcna aby to malo potenciál, keď Ťa seťák 18-55mm omrzí. Vychádza to na APSC zrkadlovku alebo bezzrkadlovku. Ale ejha, moderné štýlové bezzrkadlovky ani toho najnižšieho radu za túto cenu nemáš šancu kúpiť, zostáva Ti zrkadlovka ako je práve rad 3XXX. Osvedčená, so špičkovým senzorom, hľadáčikom, pritom stále malá a ľahká (365g s baterkou je menej než mnohé mirrorlessy), so stovkami dostupných skiel a ako bonus výdrž baterky na 1550 (!) záberov (na takú výdrž by si k bezzrkadlovke musel prikúpiť tak 4 náhradné baterky).
Na dpreview zas chybne uviedli hmotnosť tela s baterkou a teraz celý internet bude opakovať tú istú chybu. Nikon D3500 má hmotnosť s batériou a pamäťovou kartou 415g, samotné telo má hmotnosť 365g.
 
WildSammy
2018-09-02 23:30:33
príspevok od: yquinox
... toto si este niekto kupuje? ...
napr. ja mam D40 a nedám naň dopustiť, v istom smere je to telo lepšie ako D700 a DF, ktoré mám ako ďaľšie, D40 je náhodou úplne super a aj ja by som si kľudne kúpil D3500vku. Subjektívne aspoň teda ja nevidím zmysel vyhodiť peniaze za drahšie telo v tomto segmente, ale skôr investovať do skiel a potom ďaľší step D500 napr. alebo podľa toho v akom smere sa pôjde ďalej, či DX alebo FX a na toto myslieť už hneď od začiatku.. DX má v istom smere svoje výhody, čo môžem objektívne posúdiť, keďže väčšinou fotím na FX tele a občas, keď vezmem DX, tak v niektorých oblastiach je mi s ním lepšie a jednoduchšie dosiahnúť to, čo chcem ako napr. s FX telom... takže prečo nie? D3500 je podľa mňa v pohode kompaktné DX telo, s ktorým si aj ja viem predstaviť vyjsť kľudne von a užiť si s nim zábavu pri fotení...
 
fatality
2018-09-03 01:48:49
príspevok od: WildSammy
napr. ja mam D40 a nedám naň dopustiť, v istom smere je to telo lepšie ako D700 a DF, ktoré mám ako ďaľšie, D40 je náhodou úplne super a aj ja by som si kľudne kúpil D3500vku. Subjektívne aspoň teda ja nevidím zmysel vyhodiť peniaze za drahšie telo v tomto segmente, ale skôr investovať do skiel a potom ďaľší step D500 napr. alebo podľa toho v akom smere sa pôjde ďalej, či DX alebo FX a na toto myslieť už hneď od začiatku.. DX má v istom smere svoje výhody, čo môžem objektívne posúdiť, keďže väčšinou fotím na FX tele a občas, keď vezmem DX, tak v niektorých oblastiach je mi s ním lepšie a jednoduchšie dosiahnúť to, čo chcem ako napr. s FX telom... takže prečo nie? D3500 je podľa mňa v pohode kompaktné DX telo, s ktorým si aj ja viem predstaviť vyjsť kľudne von a užiť si s nim zábavu pri fotení...
v podstate by to bola pravda,keby tam aspon dali ostriaci modul z d5200..dnes je 9 bodov,z toho jeden stredovy krizovy,zalostne malo..aj na entry level fotak..
 
yquinox
2018-09-03 07:50:24
príspevok od: WildSammy
napr. ja mam D40 a nedám naň dopustiť, v istom smere je to telo lepšie ako D700 a DF, ktoré mám ako ďaľšie, D40 je náhodou úplne super a aj ja by som si kľudne kúpil D3500vku. Subjektívne aspoň teda ja nevidím zmysel vyhodiť peniaze za drahšie telo v tomto segmente, ale skôr investovať do skiel a potom ďaľší step D500 napr. alebo podľa toho v akom smere sa pôjde ďalej, či DX alebo FX a na toto myslieť už hneď od začiatku.. DX má v istom smere svoje výhody, čo môžem objektívne posúdiť, keďže väčšinou fotím na FX tele a občas, keď vezmem DX, tak v niektorých oblastiach je mi s ním lepšie a jednoduchšie dosiahnúť to, čo chcem ako napr. s FX telom... takže prečo nie? D3500 je podľa mňa v pohode kompaktné DX telo, s ktorým si aj ja viem predstaviť vyjsť kľudne von a užiť si s nim zábavu pri fotení...
... nuz ja celu radu d3xxx vidim ako ergonomicku tragediu, ktorou si vela ludi musi prejst, aby zistilo, co dalej od fotaku chce, alebo aby zistili, ze sa im zrkadlo nechce nosit a kupia nieco ine ... novy majitel urcite o nejakom Fx ani netusi ... prepac, ale menit expozicny trojuholnik zakazdym cez menu mi nepride zabavne ... moj koment som myslel v duchu toho, ze ten fotak ostal v roku 2016 a nepriniesol nic okrem noveho oznacenia, na ktore mozu dat vyssiu cenovku ... preto ta moja otazka, ci si toto niekto v tvrdej konkurencii v roku 2018 este kupi ...
 
jozef84
2018-09-03 08:15:22
príspevok od: WildSammy
napr. ja mam D40 a nedám naň dopustiť, v istom smere je to telo lepšie ako D700 a DF, ktoré mám ako ďaľšie, D40 je náhodou úplne super a aj ja by som si kľudne kúpil D3500vku. Subjektívne aspoň teda ja nevidím zmysel vyhodiť peniaze za drahšie telo v tomto segmente, ale skôr investovať do skiel a potom ďaľší step D500 napr. alebo podľa toho v akom smere sa pôjde ďalej, či DX alebo FX a na toto myslieť už hneď od začiatku.. DX má v istom smere svoje výhody, čo môžem objektívne posúdiť, keďže väčšinou fotím na FX tele a občas, keď vezmem DX, tak v niektorých oblastiach je mi s ním lepšie a jednoduchšie dosiahnúť to, čo chcem ako napr. s FX telom... takže prečo nie? D3500 je podľa mňa v pohode kompaktné DX telo, s ktorým si aj ja viem predstaviť vyjsť kľudne von a užiť si s nim zábavu pri fotení...
Mal som D40x a potom D5100. Najprv som bol rozladený, lebo výstup z D5100 sa mi zdal ako Yperit. Bez farby a zápachu. Výstupy z D40x sa mi zdali farebnejšie, ostrejšie.Ale potom, ako som sa naučil vytiahnuť detaily z D5100, tak som veru zmenil názor. Je to pokrok a nie malý, čo sa týka senzora. Nie je to teda pravda, že iba sklá robia výstup. V tvojom prípade by som šiel do vyššej rady a nemusí to byť nevyhnutne D3500. Stačí z druhej ruky. A D40 si daj prerobiť na IR foto, predávať sa to už neoplatí.
 
piwi
2018-09-07 06:50:05
No a ze DLSR konci
 
soky22
2019-02-18 11:53:28
príspevok od: landov
Ked si na toto nasadi po case zacinajuci amater trebars 35/1,8 tak sa z vystupu posadi na zadok.
prosím: Nikon AF-S Nikkor 35mm f/1,8G DX alebo: Nikon AF-S Nikkor 35mm f/1.8G ED
teda: DX alebo ED?; je tam totiž trochu rozdielna cena (aj veľkosť)
ďakujem
 
landov
2019-02-18 15:17:13
príspevok od: soky22
prosím: Nikon AF-S Nikkor 35mm f/1,8G DX alebo: Nikon AF-S Nikkor 35mm f/1.8G ED
teda: DX alebo ED?; je tam totiž trochu rozdielna cena (aj veľkosť)
ďakujem
myslel som ten lacnejsi
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia

ČLÁNKY - aktuálne diskutované