Hore

Canon EOS 70D

Spoločnosť Canon dnes uvádza nový mimoriadny prírastok do svojho svetoznámeho radu EOS – EOS 70D. Je určený pre nádejných nadšených fotografov, ale Canon EOS 70D je ideálny pre každého, kto chce dostať svoje fotografovanie na vyššiu úroveň. Spája v sebe úplne novú, prvú na svete, zobrazovaciu technológiu Canon s výkonnými, tvorivými a bezdrôtovými funkciami zdieľania – je to rýchly a všestranný fotoaparát, ideálny na zachytávanie úžasných obrázkov a Full HD videí z nezabudnuteľných chvíľ.

Zachyťte danú chvíľu na fotografii a vo filme Full HD

EOS 70D má nový 20,2 Mpix snímač CMOS APS-C, navrhnutý a vyrobený firmou Canon. Je to prvá digitálna zrkadlovka na svete, ktorá má v sebe prelomovú technológiu Dual Pixel CMOS AF na poskytovanie hladkého a presného automatického zaostrovania (AF) pri snímaní filmov Full HD a rýchle zaostrenie pri fotografovaní v režime Live View.

Spolu so 14-bitovým procesorom DIGIC 5+ a 19-bodovým systémom AF so všetkými bodmi krížového typu zachytí EOS 70D neuveriteľné obrázky s plným rozlíšením rýchlosťou až 7 políčok za sekundu, až do 65 obrázkov JPEG alebo 16 obrázkov RAW v jednom slede. Okrem toho natívny rozsah ISO 100 - 12800 umožňuje fotografom snímať pri slabom osvetlení a použiť kratšie časy pri zachovaní vysokej kvality obrazu.

„Neuveriteľne na mňa zapôsobilo, koľko nových technológií má EOS 70D v tele a aký je všestranný,“ hovorí Brutus Östling, ambasádor Canon. „EOS 70D je dokonalý fotoaparát pre každého, kto chce rozvíjať svoje fotografické zručnosti. Nielen, že sa hodí na fotografovanie ľudí, krajín a rýchlych dejov jednoducho a v mimoriadnej kvalite, ale aj na filmovanie objektov vo Full HD s rýchlosťou zaostrovania, o ktorej som si myslel, že nie je možná. Fotoaparát sa mi osvedčil v najkomplikovanejších podmienkach a má celý rad technológií novej generácie, ktoré pohodlne zvládli všetky skúšky, ktorým som ho vystavil – predovšetkým je to nová technológia Dual Pixel CMOS AF. Naozaj posúva fotografovanie a filmovanie s digitálnou zrkadlovkou na celkom novú úroveň.“

Nový Canon Dual Pixel CMOS AF poskytuje rýchle automatické zaostrovanie pri fotografovaní v režime Live View a hladké a presné zaostrovanie pri filmovaní videí Full HD. Uľahčuje užívateľom urobiť ďalší krok vo filmovaní tým, že im umožňuje udržať pohybujúce sa objekty správne zaostrené a vytvárať profesionálne vyzerajúce efekty doťahovaného zaostrenia. Táto technológia využíva vylepšenú architektúru CMOS, ktorá umožňuje, aby boli dve fotodiódy spojené s každým pixelom, pričom každá z nich sa dá čítať nezávisle na zabezpečenie automatického zaostrovania, alebo sa dajú čítať spolu na zachytenie obrazu s maximálnou kvalitou obrazu za každých okolností.

Vylepšený systém AF pre fotografovanie zahŕňa 19 krížových zaostrovacích bodov rozložených po celom políčku, poskytujúcich vysokú rýchlosť a presné zaostrenie – ideálne na sledovanie športu a života v prírode, kde sa objekty pohybujú po políčku. Systém AF je prispôsobiteľný, čo umožňuje fotografom upraviť ho podľa objektov, ktoré snímajú. Zaostrovacie body sa dajú použiť jednotlivo, spolu v malých skupinách alebo ako široké pole pre objekty s nepredvídateľným pohybom. Špeciálne tlačidlo výberu oblasti AF, pohodlne umiestnené vedľa spúšte, umožňuje rýchle prepínanie medzi režimami bez nutnosti dávať fotoaparát preč od oka.

Špecialistami navrhnuté na profesionálne ovládanie

Výborné vlastnosti modelu EOS 70D sú zabudované do špecialistami skonštruovaného tela navrhnutého tak, aby sa pohodlne a rýchlo ovládalo. Inteligentný hľadáčik s 98 % pokrytím políčka a 0,95-násobným zväčšením umožňuje fotografom pohodlne komponovať obrázky a zobraziť nastavenia elektronickým prekrytím. Pohodlne umiestnené ovládače poskytujú okamžitý prístup k najčastejšie používaným nastaveniam, ako je citlivosť ISO, výber režimu AF a expozimetra, takže užívatelia môžu rýchlo meniť nastavenia a sústrediť sa na samotné fotografovanie.

7,7 cm (3.0”) dotykový displej Vari-angle Clear View LCD II s ostrým obrazom a rozlíšením 1 040 000 bodov je ideálny na snímanie videa a komponovanie obrazu z nezvyklých a tvorivých uhlov. Displej je kapacitný a podporuje množstvo viacdotykových pohybov vrátane poťahovania a zoomovania prstami – je to vynikajúce pri navigácii v menu, úprave nastavení a listovaní medzi obrázkami.

Šikovné pripojenie pre jednoduché ovládanie a okamžité zdieľanie

EOS 70D je najnovší EOS, ktorý má integrované pripojenie Wi-Fi, takže poskytuje voľnosť pri diaľkovom ovládaní fotoaparátu, ako aj pri zdieľaní obrázkov. Pomocou Wi-Fi sa môžu užívatelia pripojiť k aplikácii EOS Remote a ovládať celý rad nastavení obrazu vrátane citlivosti ISO a expozície, ale aj zaostrenia a uvoľnenia spúšte. Fotografi môžu na diaľku využívať aj režim Live View, prezerať si a aj hodnotiť svoje obrázky.

Uvoľnená okamžitá tvorivosť

EOS 70D má množstvo tvorivých režimov, ktoré umožňujú jednoducho zachytiť jedinečné zábery. HDR vo fotoaparáte odstraňuje problém pri fotografovaní v komplikovaných situáciách so silným kontrastom tým, že spojí tri expozície do jedného obrazu, takže zachytí viac podrobností vo svetlých aj tmavých oblastiach. Pri viacnásobnej expozícii môžu fotografi nasnímať a zlúčiť až deväť expozícií do jedného obrazu alebo môžu použiť celý rad tvorivých filtrov na okamžitú zmenu štýlu a vzhľadu záberu.

Experimentovanie s tvorivým externým bleskom mimo fotoaparátu je jednoduché vďaka integrovanému vysielaču Speedlite, ktorý umožňuje ovládať viacero bleskov Canon Speedlite EX priamo z fotoaparátu.

Tvorivé filmy Full HD

Spolu s nádhernými fotografiami umožňuje EOS 70D fotografom jednoducho vytvárať vysokokvalitné filmy. Video s rozlíšením Full HD (1920 x 1080p) sa dá zachytiť s voliteľným obrazovým kmitočtom, vrátane 30, 25 alebo 24 obr./s, a 60 alebo 50 obr./s pri rozlíšení 720p, a celým radom volieb kompresie pre dodatočnú úpravu a zdieľanie. Vďaka novému Dual Pixel CMOS AF môže režim Movie Servo AF sledovať objekty v pohybe alebo pri prekomponovaní záberu, takže budú vždy zaostrené. Alebo môžu užívatelia zvoliť rôzne zaostrovacie oblasti na 80 percentách plochy políčka

jednoduchým ťuknutím na dotykový displej, dokonca aj počas záznamu – tak zostanú filmy ostré a jasné, aj keď sa objekt pohne alebo užívateľ zmení kompozíciu záberu.

Videofilmári si môžu užiť stereofónny zvuk s interným mikrofónom alebo zlepšiť dojem využitím zabudovaného konektora pre externý mikrofón. Plné ovládanie nastavení, ako je clona a citlivosť ISO je tiež možné v rámci ručného režimu, čo dáva užívateľom väčšiu voľnosť, keď sa ich zručnosť zlepšuje.

EOS 70D – základné charakteristiky:

  • 20,2-megapixelový snímač CMOS APS-C a procesor DIGIC 5+
  • 19 krížových bodov systému AF a fotografovanie rýchlosťou 7 obr./s
  • Dual Pixel CMOS AF
  • Okamžité zdieľanie a diaľkové ovládanie cez Wi-Fi
  • Citlivosť ISO 12800 (H:25600)
  • 7,7 cm dotykový displej Vari-angle ClearView II LCD
  • Inteligentný hľadáčik
  • Filmy Full-HD

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
bear
2013-07-02 09:14:05
Ten autor Tlacova sprava pise ako tatar
 
Bass
2013-07-02 09:22:55
Toto mi ani ENIGMA nedesifrovala

Plné ovládanie nastavení, ako je clona a citlivosť ISO je tiež možné v rámci ručného režimu, čo dáva užívateľom väčšiu voľnosť, keď sa ich zručnosť zlepšuje.
 
dusan1973
2013-07-02 09:40:22
Mám pocit, že je to nedokonalý preklad zo stránky dpreview.com
 
Photographer22
2013-07-02 09:48:35
počítam,že okolo 14 hod. budú všetci na ephoto najmúdrejší ... všetko vedia a všade boli ...
 
lu_boss
2013-07-02 09:55:17
Mna by zaujimalo viac informacii o snimaci. Vie niekto ?
 
Miro Bartánus
2013-07-02 10:07:42
Ak bude fungovať ten AF ako píšu na DPR tak je to malá revolúcia. Ale len pre live-view, teda pre filmárov.
 
transporti686
2013-07-02 10:15:08
a aj keď som to čítal, tak mám pocit, že by som si mal vlastne kúpiť rolls royce, ten marketing v dnešnej dobe je premakaný, ten kto to vymýšľa sa musí mať sakra dobre
 
bonifacko
2013-07-02 10:16:34
telo je z kovu? Vratili sa opäť do kvality desiatkovej rady?
 
vd
2013-07-02 10:18:27
dve veci sa mi nepacia: dotykovy display a SD karty. Ocenujem AF a Dual pixel
koho zaujima viac: http://www.dpreview.com/previews/canon-eos-70d
 
vd
2013-07-02 10:18:59
príspevok od: lu_boss
Mna by zaujimalo viac informacii o snimaci. Vie niekto ?
http://www.dpreview.com/previews/canon-eos-70d
 
Adori
2013-07-02 10:19:49
Mna by zaujimala cena u nas na SVK. Ci mozem dufat alebo na to, ako studentka, rovno zabudnut
 
jozkovicz
2013-07-02 10:39:54
príspevok od: Adori
Mna by zaujimala cena u nas na SVK. Ci mozem dufat alebo na to, ako studentka, rovno zabudnut
skor zabudnut
 
om1ci
2013-07-02 10:41:34
príspevok od: Adori
Mna by zaujimala cena u nas na SVK. Ci mozem dufat alebo na to, ako studentka, rovno zabudnut
Dúfať môžeš vždy, na zabúdanie máš ešte času a času...
 
rk.
2013-07-02 10:55:08
príspevok od: Adori
Mna by zaujimala cena u nas na SVK. Ci mozem dufat alebo na to, ako studentka, rovno zabudnut
The 70D be available at the end of August for £1079.99 / $1199 / €1099 body only , £1199.99 / $1349 / €1249 with the EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM lens, and £1399.99 / $1549 / €1499 with the EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM lens.

... ale cena pojde dolu, len treba chvilu pockat
 
rk.
2013-07-02 10:56:02
príspevok od: bonifacko
telo je z kovu? Vratili sa opäť do kvality desiatkovej rady?
pokial viem, telo je podobne ako 60D - plast na vrchu, nejake kovove creva vnutri
 
rk.
2013-07-02 10:58:11
... a nenapadne sa do desiatkovej rady vratil AFMA, co je celkom potesujuce
 
cRot
2013-07-02 11:23:57
Som zvedavy na Video Test, mozno v buducnosti predam 650D a pojdem do tohto, alebo pockam na nieco este lepsie :o)
 
viking81
2013-07-02 12:37:18
príspevok od: Adori
Mna by zaujimala cena u nas na SVK. Ci mozem dufat alebo na to, ako studentka, rovno zabudnut
ja som si ako student kupil 7D....takze z mojho pohladu dufaj
 
viking81
2013-07-02 12:38:27
príspevok od: rk.
... a nenapadne sa do desiatkovej rady vratil AFMA, co je celkom potesujuce
spravne desifrujem ako Auto Focus Micro Adjustment ?
 
rk.
2013-07-02 12:44:57
príspevok od: viking81
spravne desifrujem ako Auto Focus Micro Adjustment ?
spravne desifrujes
 
Riso Petrech
2013-07-02 12:48:28
samy blabol, nic nove par inovaci za strasne peniaze, keby urboli radsej par dostupnejsich kvalitnych skiel, nech aj monofokoalnych. Canon pouzivam dlho, ale ich politika ma zacina pajedit.... :/
 
DILE
2013-07-02 13:13:41
neviem zacina byt z toho hracka m dotykove lcd a tak..
 
Michal Lukáč
2013-07-02 14:46:39
Dúfam, že teraz je na rade Nikon s oznámením svojho pokračovatela D300s
 
c0lder
2013-07-02 14:51:22
príspevok od: DILE
neviem zacina byt z toho hracka m dotykove lcd a tak..
preco myslis? Na prezeranie fotiek, ostrosti kontrola to je urcite ovela lepsie ako behat tisic krat joistickom sem a tam, kapacitny displej mas aj v novych smartphonoch, pri takej citlivosti to moze byt krok spravnym smerom, rovnako tak pri videu na preostrovanie, super vec. Niektory by ste tu najradsej mali aj v roku 2100 iba analogy alebo co.. mna tesi AF Micro Adjustment a napredovanie v DSLR filmarine, ano ano radsej kameru vzdy radsej kameru, no len uvidime na ako dlho Ano je to drahe, ale na ake pomery, na nase je drahe takmer vsetko, aspon bazarova 60-tka pojde dole, takze ja vidim len same vyhody
 
markato1
2013-07-02 16:27:26
Konecne po dlhsej dobe novy snimac a ako sa na model v takejto triede patri aj kopec inovacii a praktickych veciciek..ostrenie a zmena ostrenia podobne ako v 7D ..to je super vec..ocenujem aj HDRko ,pokial sa nechce clovek babrat so vsetkymi cvakmi,tak vyborna pomocka..(na Iphone to mam stale zapnute) co sa tyka filmovania,tak asi si pridu prilezitostny filmari na svoje..(ja osobne som uz sony kameru predal a filmujem uz len s DSLR )wifi,mikrostelung..uz pomaly asi bude samozrejmost.,co je samozrejme len plus,.uvidime ake budu ohlasy od buducich majitelov..,takto to nevyzera zle,skor naopak..
 
Steju
2013-07-02 16:39:03
príspevok od: Michal Lukáč
Dúfam, že teraz je na rade Nikon s oznámením svojho pokračovatela D300s
D7100 je okrem FPS vo všetkom lepší, nerozumiem prečo to niekomu nestačí ako náhrada...
 
JohnNewton
2013-07-02 17:00:09
príspevok od: Michal Lukáč
Dúfam, že teraz je na rade Nikon s oznámením svojho pokračovatela D300s
http://www.dailycameranews.com/2013/05/nikon-d400-announcement-in-september-2013-with-expeed-4-and-new-af-system/

 
Juraj Lacko
2013-07-02 18:03:28
A zase zabudli na WB gombik tak ako aj v 6d. 70d to ale asi tak vadit nebude kedze ma dotykovy lcd...
 
Michal Lukáč
2013-07-02 18:09:12
príspevok od: Steju
D7100 je okrem FPS vo všetkom lepší, nerozumiem prečo to niekomu nestačí ako náhrada...
Lebo D300 a D300s boli presne o tom. DX s vysokým FPS, kvalitne spracovaným telom a ergonómiou
 
Michal Lukáč
2013-07-02 18:10:26
príspevok od: JohnNewton
http://www.dailycameranews.com/2013/05/nikon-d400-announcement-in-september-2013-with-expeed-4-and-new-af-system/

Sledujem to. Len sa vravelo, že asi budú posúvať ohlásenie až kým Canon nevydá 70D. Z toho dôvodu sa teším, že už je 70D vonku.
 
bodo
2013-07-02 18:24:38
Sample Images http://www.cameraegg.org/canon-eos-70d-sample-images-movies/
 
Bruce
2013-07-02 18:52:50
príspevok od: Steju
D7100 je okrem FPS vo všetkom lepší, nerozumiem prečo to niekomu nestačí ako náhrada...
Nesúhlasím, čakal som na D7100 ako na teplé rožky a predsa som ho nekúpil. Pretože som ho mal možnosť otestovať na videu a bolo mi jasné , že AF je stále pri dynamických scénach na úrovni Lustránok. Potešil ma na ňom aj crop a keby mal možno výklopný lcd,tak sa nechám zlákať. Teraz ale sledujem, že som urobil dobre. Ten nový snímač je revolučne zase vpredu, zas sa to niekam posunie. Nie netúžim po tom, aby každý rok tu bol mark xxx, ale doba ide do predu, stačí sa ohliadnuť za seba ako je to z ostatnou technikou. Dotykový lcd je pri snímaní videa strašne super. Stačí ťuk a je preostrené a keď ešte do toho spomeniem rýchlosť ostrenia u tohoto modelu, tak niet o čom. Som skôr Nikon pozitív, ale pravdepodobne nebudem váhať. Skôr sa mi zdá , že Nikon môže ponúknuť ešte D400 a Canon zas predsa 7D m2. Potom niečo Sony A78, Pentax a tak to ide stále dookola. Akurát to vždy zamrzí majiteľov, nových zákazníkov určite nie.
 
Anti
2013-07-02 21:02:06
k d3100 ten 18-55 setak hodi ale vypytat si vyse 1200 eur a dat tam ten setak je tak trochu drzost
 
Bruce
2013-07-02 21:30:40
Ja som nad tym trosku rozmyslal a napadlo ma iba jedine spojenie a suvislost. Video. Oba 18-55, 18-135 su dobre na video. Kto bude prevazne fotit hadam ma nejaku zakladnu skiel. Kto nema a rozhodol sa zacat , postacia sety. Kto chce upgrade zoberie len Body.
 
bajaja
2013-07-02 21:58:36
Hmm tak podla samplov sa mi zda ten snimac nic moc. Skoda
 
apx
2013-07-02 22:12:09
pre filamrov je to nepodstatna revolucia.... ten kto pouziva zrkadlovky na video profesionalne, tak vie, ze automaticke ostrenie je nepodstatne.... pre takeho bezneho filmara je podstatnejsi kvalitjensi zaznam zvuku a vystup na sluchatka v tele... o potrebe zoomovych skiel so stalou svetelnostou a vacsim zoomom ani nehovorim ... ak to bude ale ostrit tak rychlo na live view ako bez, tak to beriem ako krok v pred ale urcite nie revoluciu
 
apx
2013-07-02 22:14:42
a k tym setakom ... no neviem aky "kvalitny" obraz sa da dosiahnut so setakom mimo slnecneho dna
 
Jozef Peniak
redakcia ephoto.sk 2013-07-02 22:16:27
príspevok od: Bruce
Nesúhlasím, čakal som na D7100 ako na teplé rožky a predsa som ho nekúpil. Pretože som ho mal možnosť otestovať na videu a bolo mi jasné , že AF je stále pri dynamických scénach na úrovni Lustránok. Potešil ma na ňom aj crop a keby mal možno výklopný lcd,tak sa nechám zlákať. Teraz ale sledujem, že som urobil dobre. Ten nový snímač je revolučne zase vpredu, zas sa to niekam posunie. Nie netúžim po tom, aby každý rok tu bol mark xxx, ale doba ide do predu, stačí sa ohliadnuť za seba ako je to z ostatnou technikou. Dotykový lcd je pri snímaní videa strašne super. Stačí ťuk a je preostrené a keď ešte do toho spomeniem rýchlosť ostrenia u tohoto modelu, tak niet o čom. Som skôr Nikon pozitív, ale pravdepodobne nebudem váhať. Skôr sa mi zdá , že Nikon môže ponúknuť ešte D400 a Canon zas predsa 7D m2. Potom niečo Sony A78, Pentax a tak to ide stále dookola. Akurát to vždy zamrzí majiteľov, nových zákazníkov určite nie.
Ja som teraz tiež Nikon pozitív, ale na video jedine Canon, pri vyšších citlivostiach je to rozdiel ako prasa pri hocakých porovnávačkách, plus tá farebnosť je tiež skoro hotová, žiadne žltozelené prasárny. porovnávali sme D800 + 5D III a bol tam priam priepastný rozdiel v šume aj v podaní. uvidíme čo ponúknu žltí v D400.
 
Steju
2013-07-02 22:51:29
príspevok od: Michal Lukáč
Lebo D300 a D300s boli presne o tom. DX s vysokým FPS, kvalitne spracovaným telom a ergonómiou
Aj D7100 je DX s vysokým FPS ("až" o jeden frame menej, ale pri vyššom rozlíšení), kvalitným telom a ergonómiou. Stále nevidím pointu.
 
Steju
2013-07-02 22:54:45
príspevok od: Bruce
Nesúhlasím, čakal som na D7100 ako na teplé rožky a predsa som ho nekúpil. Pretože som ho mal možnosť otestovať na videu a bolo mi jasné , že AF je stále pri dynamických scénach na úrovni Lustránok. Potešil ma na ňom aj crop a keby mal možno výklopný lcd,tak sa nechám zlákať. Teraz ale sledujem, že som urobil dobre. Ten nový snímač je revolučne zase vpredu, zas sa to niekam posunie. Nie netúžim po tom, aby každý rok tu bol mark xxx, ale doba ide do predu, stačí sa ohliadnuť za seba ako je to z ostatnou technikou. Dotykový lcd je pri snímaní videa strašne super. Stačí ťuk a je preostrené a keď ešte do toho spomeniem rýchlosť ostrenia u tohoto modelu, tak niet o čom. Som skôr Nikon pozitív, ale pravdepodobne nebudem váhať. Skôr sa mi zdá , že Nikon môže ponúknuť ešte D400 a Canon zas predsa 7D m2. Potom niečo Sony A78, Pentax a tak to ide stále dookola. Akurát to vždy zamrzí majiteľov, nových zákazníkov určite nie.
So všetkým čo píšeš sa dá súhlasiť, ale nič to nemení na tom že D7100 je skoro vo všetkom lepší ako D300s a stojí cca rovnako a teda sa kľudne dá považovať za jeho nástupcu napriek inému číselku na začiatku
 
Michal Lukáč
2013-07-03 00:04:41
príspevok od: Steju
Aj D7100 je DX s vysokým FPS ("až" o jeden frame menej, ale pri vyššom rozlíšení), kvalitným telom a ergonómiou. Stále nevidím pointu.
nezabúdaj na buffer. D7100 sa rýchlo zaplní pri sériovom snímaní .RAW. Nie je všetko o megapixeloch
 
Michal Lukáč
2013-07-03 00:09:32
príspevok od: Steju
So všetkým čo píšeš sa dá súhlasiť, ale nič to nemení na tom že D7100 je skoro vo všetkom lepší ako D300s a stojí cca rovnako a teda sa kľudne dá považovať za jeho nástupcu napriek inému číselku na začiatku
stojí cca. rovnako. Čím to bude? Pozri si rok uvedenia na trh. NIKON D300 - 2007, NIKON D300s - 2009, Nikon D7100 - 2013

Pri rýchlosti rozvoja elektroniky je rozdiel 4 rokov priepastný.
 
afkaa.i
2013-07-03 01:06:26
príspevok od: Steju
Aj D7100 je DX s vysokým FPS ("až" o jeden frame menej, ale pri vyššom rozlíšení), kvalitným telom a ergonómiou. Stále nevidím pointu.
to kvalitne telo sa neda s D300/D700 porovnavat.

ale bojim sa, ze Nikon uz D400 nevyda.
 
Bruce
2013-07-03 06:47:03
Urcite vyda, obral by sa o ozubene koliesko. Zatial vsetky podla predpokladov a dohadov zapadaju. A keby aj Nikon myslel trosku inak, tak podla tuzobnych ocakavani s tym nieco urobí. Pokial je o nieco zaujem, nie je dovod prestat vyrabat. Co este Nikonu chýba v tejto dobe? D300 m2, D700m2 ? Kruh je skoro uzavrety.
 
morgoth
2013-07-03 15:25:38
príspevok od: apx
pre filamrov je to nepodstatna revolucia.... ten kto pouziva zrkadlovky na video profesionalne, tak vie, ze automaticke ostrenie je nepodstatne.... pre takeho bezneho filmara je podstatnejsi kvalitjensi zaznam zvuku a vystup na sluchatka v tele... o potrebe zoomovych skiel so stalou svetelnostou a vacsim zoomom ani nehovorim ... ak to bude ale ostrit tak rychlo na live view ako bez, tak to beriem ako krok v pred ale urcite nie revoluciu
Profesionalny filmar nebude pouzivat na nahravanie zvuku interny mikrofon...

Komu sa nepaci dotykovy display, nech ho nepouziva, zbytocne nanho pindat. Stale by mali byt funkcie ovladatelne pohodlne s tlacitkami...

Rychlejsie ostrenie v live view moze byt super aj pre ludi co radi fotia na nizke clony... S originalnou matnicou sa pri clone 1.8 a mensej nemozem spoliehat na hladacik, ale radsej na live view s 5-10x priblizenim...
 
JohnNewton
2013-07-03 16:53:36
príspevok od: morgoth
Profesionalny filmar nebude pouzivat na nahravanie zvuku interny mikrofon...

Komu sa nepaci dotykovy display, nech ho nepouziva, zbytocne nanho pindat. Stale by mali byt funkcie ovladatelne pohodlne s tlacitkami...

Rychlejsie ostrenie v live view moze byt super aj pre ludi co radi fotia na nizke clony... S originalnou matnicou sa pri clone 1.8 a mensej nemozem spoliehat na hladacik, ale radsej na live view s 5-10x priblizenim...
O to v podstate neide, foto sample stoja za prd, žiadny pokrok, aj keď až kvalita Rawiek ukáže ako to s tou obrazovou kvalitou naozaj je . Ale revolúcia sa konať nebude, možno ani evolúcia
 
JohnNewton
2013-07-03 16:58:48
príspevok od: Steju
So všetkým čo píšeš sa dá súhlasiť, ale nič to nemení na tom že D7100 je skoro vo všetkom lepší ako D300s a stojí cca rovnako a teda sa kľudne dá považovať za jeho nástupcu napriek inému číselku na začiatku
Nikon možno nepotrebuje D400, ale potrebuje niečo rovnako spoľahlivé ako bola D300, nie zakydaný snímač, nie neostriace body, nie BF a FF s každým druhým sklom ! Už je dávno po záplavách, hádm sa už pozviechali
 
DILE
2013-07-03 22:56:50
príspevok od: c0lder
preco myslis? Na prezeranie fotiek, ostrosti kontrola to je urcite ovela lepsie ako behat tisic krat joistickom sem a tam, kapacitny displej mas aj v novych smartphonoch, pri takej citlivosti to moze byt krok spravnym smerom, rovnako tak pri videu na preostrovanie, super vec. Niektory by ste tu najradsej mali aj v roku 2100 iba analogy alebo co.. mna tesi AF Micro Adjustment a napredovanie v DSLR filmarine, ano ano radsej kameru vzdy radsej kameru, no len uvidime na ako dlho Ano je to drahe, ale na ake pomery, na nase je drahe takmer vsetko, aspon bazarova 60-tka pojde dole, takze ja vidim len same vyhody
nehovorim ze nieje to zla inovacia, suhlasim stebou co si napisal ale taky pocit mam z toho iba
 
apx
2013-07-04 03:22:12
príspevok od: morgoth
Profesionalny filmar nebude pouzivat na nahravanie zvuku interny mikrofon...

Komu sa nepaci dotykovy display, nech ho nepouziva, zbytocne nanho pindat. Stale by mali byt funkcie ovladatelne pohodlne s tlacitkami...

Rychlejsie ostrenie v live view moze byt super aj pre ludi co radi fotia na nizke clony... S originalnou matnicou sa pri clone 1.8 a mensej nemozem spoliehat na hladacik, ale radsej na live view s 5-10x priblizenim...
viem o com pisem s tym sluchatkovym vystupom.... nechcem byt chytry, ale ten kto sa rozumie, tak to pochopil spravne.... sluchatkovy vystup neznamena nahravanie zvuku na interny mikrofon
 
viking81
2013-07-04 22:05:59
príspevok od: bajaja
Hmm tak podla samplov sa mi zda ten snimac nic moc. Skoda
a vies mi napisat co sa ti na tych samploch nepaci ?
 
Igor Šaffo
2013-07-12 11:45:52
http://digitalne-fotoaparaty.heureka.sk/canon-eos-70d/
 
Bruce
2013-10-13 10:49:39
Vo video rezime sa neda tocit a nastavit efekt. Sluzi len vo fotorezime. Konkurencia nema problem vyuzivat napr. rezim miniatura aj vo videu
 
mavtrend
2014-01-28 18:14:56
Rezim efekt pre video??? Naco by to bolo dobre?
 
Bruce
2014-01-28 19:43:32
Nato aby sa nemusel vysledny efekt spracovavat vo video editore ale priamo na kartu. Postredal som hlavne efekt miniatura ! Tak asi nato...
 
jan21
2014-01-28 20:18:17
Má ho niekto reálne?
Už je viac ako polroka "medzi ľudom" ale aké máte praktické skúsenosti?
To že AF systém má zo 7D je jasné. Má aj také prevedenie? Porovnával niekto?

Ja uvažujem o: 70D, 6D alebo (a teraz staru alebo čakať novú) 7D.

Často fotím "bežné veci okolo nás" ale aj šport - cyklistiku a tak dobrý AF systém mal by byť.
 
yves998
2014-01-28 20:51:25
príspevok od: Adori
Mna by zaujimala cena u nas na SVK. Ci mozem dufat alebo na to, ako studentka, rovno zabudnut
zabudnut a pohladat lepsi stroj
 
Bruce
2014-01-28 21:04:07
Na video lepší stroj nenájdeš za tie peniaze. AF dobrý, na foto v tejto triede určite spokojnosť. Produkuje dosť šumu. Už samotný seťák 18-135 STM je pre začiatok dobrá voľba. Nedá sa to rýchlo zhrnúť. Konštrukcia je kvalitná. Niet čo vytknúť. Dotykový LCD len plus. Ak uvažuješ o 6d pravdepodobne ťa nesklame po foto stránke . 7D markII no tak jedine počkať, ale cena sa asi bude šplhať niekde k 6d. Kto to ale vie...
 
Bruce
2014-01-28 21:08:15
.
 
Bruce
2014-01-28 21:12:18
Myslene že ťa nesklame 6d, 70d by ťa určite sklamala...
 
Filip Minárik
2014-01-28 21:36:31
príspevok od: Bass
Toto mi ani ENIGMA nedesifrovala

Plné ovládanie nastavení, ako je clona a citlivosť ISO je tiež možné v rámci ručného režimu, čo dáva užívateľom väčšiu voľnosť, keď sa ich zručnosť zlepšuje.
ono to asi aj prehnali cez enigmu, ale mali zly valec zasunuty
 
Filip Minárik
2014-01-29 03:25:27
príspevok od: Filip Minárik
ono to asi aj prehnali cez enigmu, ale mali zly valec zasunuty
toto len tak bokom... ale aj k 7D maju dobry popis "EOS 7D dovedie urobiť až 8 snímky za sekundu bez nutnosti akéhokoľvek príslušenstva" (takze konecne netreba nosit so sebou brasnu, batoh, pamatovu katu, stativ..., fotak vie aj bez toho fotit rychlo )
 
jan21
2014-01-29 08:22:19
príspevok od: Bruce
Myslene že ťa nesklame 6d, 70d by ťa určite sklamala...
6D
by nesklamala snímaním statických snímkov - atelier, krajiny, portrét, tam ten snímač je super. Ale na dynamické v pohybe a zvlášť keď potrebuješ ostriť na krajný AF bod tak 6D je biedna - každy to tvrdí čo ju má. 70D ma AF systém skoro celý zo 7D a podľa toho, čo si sem dal tak výstup je v norme.
Tu máš len jednu v pohybe, chlapca na bici, fotíš niečo rýchlejšie v AF a ako dobre ostrené alebo veľa...do koša?
 
balazovic.lubos
2014-01-29 10:40:53
príspevok od: jan21
Má ho niekto reálne?
Už je viac ako polroka "medzi ľudom" ale aké máte praktické skúsenosti?
To že AF systém má zo 7D je jasné. Má aj také prevedenie? Porovnával niekto?

Ja uvažujem o: 70D, 6D alebo (a teraz staru alebo čakať novú) 7D.

Často fotím "bežné veci okolo nás" ale aj šport - cyklistiku a tak dobrý AF systém mal by byť.
Ak si ešte nič nekupoval, 6D si nekupuj, ak chceš fotiť vo veľkom aj šport ( to choď do 5D mkIII ) ! Alebo potom nečakaj, že ti okrem stredového bodu na 6D niektorý ostatný krajný chytí ! Mám 6D len veľmi krátko a šport som s ním ešte nestihol fotiť ( preto tu nebudem dávať vyhlásenia silné ) , ale niekedy mi pri šere skrátka krajné body nechytajú ani pre statické snímky ( a skúšal som to aj na 50/f1,4 a aj na 100/f2,8 macro usm, čo si myslím, že nie sú zlé sklá ! ) v interiéroch. Nečítal som celý chat, tak ak sa opakujem, sorry. 6D snímač je pre mňa bomba ! ISO 10000 vyzerá , akoby nebolo ISO žiadne ( prvýkrát som myslel, že mám pokazené okuliare a vidím o nulu viac, keď som ten snímok videl s takým ISO ). Proste nechám ISO auto a nestarám sa. na ateliér, krajinu, portrét špica !
 
mavtrend
2014-02-16 03:39:29
príspevok od: Bruce
Nato aby sa nemusel vysledny efekt spracovavat vo video editore ale priamo na kartu. Postredal som hlavne efekt miniatura ! Tak asi nato...
Preco by som video mal zmrsit nevratnym efektom uz vo fotaku?? Pytam sa naco je to dobre?!
 
mavtrend
2014-02-16 03:40:09
príspevok od: Bruce
Myslene že ťa nesklame 6d, 70d by ťa určite sklamala...
V com by ho 70d urcite sklamala?
 
Bruce
2014-02-19 23:32:40
Mal som moznost urobit par zaberov so 6d. Kvalita vystupu , nizky sum a jemne detaily oproti apsc boli vyrazne... S videom som ale u 70d neskutocne spokojny. Absolutna nahrada kamery s maximálnou moznostou manuálnej práce. Vyprásim iso a clonu hore pocas natacania atd. Jednoduche ovládanie ... Horsie je to s vyklopnym lcd, ten mi zavadzia vsade. Navyse niekedy zalezi od tricka ktore mam na sebe, sa mi lcd sam stlaca. Musim zamykat lcd, alebo ho otacat. Moze to robit aj ochranna folia , ktoru tam mam .Neviem si zvyknut pozerat do strany na lcd a daleko na pravo ovladat scenu. Je dotykovy, ale aj tak mam zvyk robit vsetko tlacidlami na ktore som zvyknuty. AF je skutocne velmi rýchly, radost fotit a tocit. Jednoducho kombo fotak 2 in one. Sony vyklopny lcd by som bral. Ta konstrukcia sa mi paci daleko viac. Ale zvyknut sa da.
 
mavtrend
2014-03-08 22:46:13
Ved to LCD si mozes preklopit tak ze bude otocene k tebe a "zasunute" vo fotaku... tak ako na fotakoch bez vyklopneho LCD... Tricko ti nemoze prepinat LCD,, Je super ze je dotykove to LCD uz aj preto ze si na nom vyberas miesto zaostrovania pocas fotenia ci natacania. Jednoducho prstom ukazes na co chces zaostrit. Otocny a dotykovy LCD chvali kazdy kto presiel z fotaku ktory to nemal. SONY som mal a vyklapanie bolo dost obmedzene hlavne ma stvalo ze sa nedal LCD otocit tak ze bol "zavrety" na 70 D to konecne ide.
 
Bruce
2014-03-09 06:58:05
Zasunutý ho mam jedine keď... A inak ho nezasúvam , iba keď ho prenášam...
Tričko mi skutočne pôsobí na dotykovú plochu , po chvíľke chôdze na to prídem keď počujem zvuky stláčania lcd. Potom ho preklopím , alebo držím v ruke.
Všetko čo som písal som si overil na vlastnej koži, nemám to z počutia.
Ale aby to bolo jasné urobím pár sekundové video .
 
juko
2014-03-09 18:12:29
príspevok od: Bruce
Zasunutý ho mam jedine keď... A inak ho nezasúvam , iba keď ho prenášam...
Tričko mi skutočne pôsobí na dotykovú plochu , po chvíľke chôdze na to prídem keď počujem zvuky stláčania lcd. Potom ho preklopím , alebo držím v ruke.
Všetko čo som písal som si overil na vlastnej koži, nemám to z počutia.
Ale aby to bolo jasné urobím pár sekundové video .
Touch funkcia sa dá vypnúť v menu, pokiaľ viem. A nestláča to tričko, ale tvoje brucho cez neho. Inak by si nemohol touch screen používať ani prstom cez fóliu (rovnaký princíp).
 
Bruce
2014-03-09 18:35:39
Vôbec tieto veci neriešim. Keď sa to stane otočím. Vypnúť sa dá touch, jedným kliknutím na lcd. Vypntím prístroja , alebo jeho odhodením do smetného koša... Ale ako hovorím, je to všetko malichernosť a hľadanie drobných postrehov. Funkčne je tento foto prístroj na úrovni a spokojný bude každý aj skúsenejší fotograf, ktorý vie čo sa dá očakávať od prístroja v tejto triede.
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia

ČLÁNKY - aktuálne diskutované