Karcoolka

Body: 1,190.00    Videnia: 9784    Páči sa: 170

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
sebosska
2014-05-23 17:16:50
pekna cervena seria
 
J.B.
2014-05-22 08:14:04
... tá fotka fakt nemá chybu: modelka, svetlo, kompozicia, tech.kvalita ...
 
saxofoto
2014-05-18 12:24:34
pekna fotka...pekna modelka dobry napad ....
 
Fatty
2014-05-10 12:29:40
príspevok od: Koritko_Erik
si asi fakt mimo takáto fotografia predáva mám už niečo aj pubilované atď je to ako celok úplne super táto tvoja kritika je najstrajsnejsia aká tu kedy bola pre takých kokotov ako si ty tu ludia prestávajú vkladat svoje fotografie ...
nehnevaj sa, ale ... ak sa fotografie pozeráš len cez prizmu peňazí a zisku, tak je mi ťa úprimne ľúto...
 
Imiy
2014-05-10 01:22:22
príspevok od: Koritko_Erik
si asi fakt mimo takáto fotografia predáva mám už niečo aj pubilované atď je to ako celok úplne super táto tvoja kritika je najstrajsnejsia aká tu kedy bola pre takých kokotov ako si ty tu ludia prestávajú vkladat svoje fotografie ...
 
radoadamek
2014-05-09 23:18:02
príspevok od: Peter Svoboda
Autor samozrejme nemá s tým nič, či sa jeho fotka dostane ako foto dňa, či nie...Chcel sa podeliť a možno aj prijať kritiku a rady už deň pred tým, ako sa stal FD...či? Je to Mega hovadina riešiť autora vôbec...no foto bola v kritike a mne osobne je jedno, či je foto dňa, či nie..
Vyjadrujem sa len k fotke a názory kolegov predomnou nemajú na môj žiaden vplyv...
Celé je to o tom, ako chcem, resp chcete úprimne pomôcť autorovi, posunúť ho ďalej...alebo poškodiť falošným masírovaním bruška...
Na druhej strane byť otvorený kritike, ale hlavne brať ju tak, že ma to kamsi ďalej posunie..
Ináč to nemá celé zmysel..
Jo takto to citim aj ja do bodky.......
 
SkyVessel
2014-05-09 23:10:28
Na prvý pohled mě zaujalo příliš ostré světlo, ale když tak nad tím přemýšlím, asi to tomu dodává dobrou dynamiku, takže to není ani takové statické... Super
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2014-05-09 22:48:23
Autor samozrejme nemá s tým nič, či sa jeho fotka dostane ako foto dňa, či nie...Chcel sa podeliť a možno aj prijať kritiku a rady už deň pred tým, ako sa stal FD...či? Je to Mega hovadina riešiť autora vôbec...no foto bola v kritike a mne osobne je jedno, či je foto dňa, či nie..
Vyjadrujem sa len k fotke a názory kolegov predomnou nemajú na môj žiaden vplyv...
Celé je to o tom, ako chcem, resp chcete úprimne pomôcť autorovi, posunúť ho ďalej...alebo poškodiť falošným masírovaním bruška...
Na druhej strane byť otvorený kritike, ale hlavne brať ju tak, že ma to kamsi ďalej posunie..
Ináč to nemá celé zmysel..
 
seifi
2014-05-09 22:45:23
príspevok od: radoadamek
Tak preco len hodnotiacim? ako myslim ze kazdy sem da nejake fotky a ocakava kritiku, preto sa ro vola fotografie na kritiku.......ta ma sluzit na to ze pokial je nieco zle ostatni poradia co je zle a co spravit inak...ak dalo tolko ludi liky tak su teraz mimo? spravili zle a mali by si vstupit do svedomia? tak to potom zrusit foto dna na zaklade likov a nech to vymenovava nejaka odborna porota nie? neni to nejaky moj urazeny komentar, ale je to fakt..ci s mylim?
píšem ešte viac hodnotiacim a nie len hodnotiacim....;
ty nečítaš ďalšiu kritiku u fotografie, kde si niečo zanechal, ako to vnímajú ostatní a či na základe napísaného od iných nespravíš nejaké korekcie na základe ďalšej diskusie ? keď píšem nejaké riadky vo väčšine prípadov to až tak jasné nie je pre mňa samého, učím sa, mám v hlave otázky, či je to tak alebo nie je a rád si prečítam názory iných; ...
 
radoadamek
2014-05-09 22:32:49
príspevok od: seifi
autor dá foto a čaká, čo bude... tieto slová čo tu padli patria ešte viac hodnotiacim ako autorovi, zdá sa mi
Tak preco len hodnotiacim? ako myslim ze kazdy sem da nejake fotky a ocakava kritiku, preto sa ro vola fotografie na kritiku.......ta ma sluzit na to ze pokial je nieco zle ostatni poradia co je zle a co spravit inak...ak dalo tolko ludi liky tak su teraz mimo? spravili zle a mali by si vstupit do svedomia? tak to potom zrusit foto dna na zaklade likov a nech to vymenovava nejaka odborna porota nie? neni to nejaky moj urazeny komentar, ale je to fakt..ci s mylim?
 
radoadamek
2014-05-09 22:23:26
príspevok od: Ulver
Najstrašnejšia foto dňa aká kedy bola zvolená za foto dňa...bez urážky...
Vdaka tak dufam ze to tak aj ostane aspon sa mozem hrdit titulom ze mam najhorsiu foto dna v historii
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2014-05-09 22:22:11
príspevok od: kaukaz
asi si nečítal dosť pozorne Peter
Prečítal som si hlave: " Tejto fotke nie je v podstate čo vytknúť"...
 
seifi
2014-05-09 22:22:04
autor dá foto a čaká, čo bude... tieto slová čo tu padli patria ešte viac hodnotiacim ako autorovi, zdá sa mi
 
kaukaz
2014-05-09 22:19:29
príspevok od: Peter Svoboda
Slovo pekné si môže každý vysvetliť po svojom.. Neberiem Ti názor a ak nemáš čo vytknúť, rešpektujem....ale nechaj druhým zas prejaviť ich vlastný...Pre mňa osobne ale z hľadiska výtvarna je tu čo vytknúť, no každý máme iné oko a vkus.
Pre mňa dosť umelé, kompozične nie najšťastnejšie,aj úprava, nasvietenie,, póza moc strojená a svetlo nezaujímavé...No foto, čo neublíži..LOL
asi si nečítal dosť pozorne Peter
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2014-05-09 22:07:55
príspevok od: kaukaz
Myslím si, že táto fotografia ani autor si nehraje na nič viac ako na /peknú/ fotku. V podstate aj kritizujúci si musia uvedomiť kde je tá fotka vystavená a vziať to s náhľadom. Tejto fotke v podstate nie je čo vytknúť nejaký rozbor či rady sú zbytočné. V okruhu mojich priateľov fotografov máme uzus, že pri rozbore niečoho podobného sa povie čarovné slovíčko: ĎALEJ. Proste z hľadiska výtvarna a estetiky nie je čo riešiť. Chcete rozoberať na diskotéke opernú partitúru či jazz? Či je to fotografia dňa mesiaca či roka je to v podstate jedno. V aute keď šoférujem som ochotný mať ako podmaz v rádiu nejaký pop, no doma by som si to určite nepustil.
Slovo pekné si môže každý vysvetliť po svojom.. Neberiem Ti názor a ak nemáš čo vytknúť, rešpektujem....ale nechaj druhým zas prejaviť ich vlastný...Pre mňa osobne ale z hľadiska výtvarna je tu čo vytknúť, no každý máme iné oko a vkus.
Pre mňa dosť umelé, kompozične nie najšťastnejšie,aj úprava, nasvietenie,, póza moc strojená a svetlo nezaujímavé...No foto, čo neublíži..LOL
 
seifi
2014-05-09 21:23:02
príspevok od: kaukaz
Myslím si, že táto fotografia ani autor si nehraje na nič viac ako na /peknú/ fotku. V podstate aj kritizujúci si musia uvedomiť kde je tá fotka vystavená a vziať to s náhľadom. Tejto fotke v podstate nie je čo vytknúť nejaký rozbor či rady sú zbytočné. V okruhu mojich priateľov fotografov máme uzus, že pri rozbore niečoho podobného sa povie čarovné slovíčko: ĎALEJ. Proste z hľadiska výtvarna a estetiky nie je čo riešiť. Chcete rozoberať na diskotéke opernú partitúru či jazz? Či je to fotografia dňa mesiaca či roka je to v podstate jedno. V aute keď šoférujem som ochotný mať ako podmaz v rádiu nejaký pop, no doma by som si to určite nepustil.
súhlasím; a tieto slová by bolo dať do hlavičky hárku "na kritiku" , aby sa slovko "ďalej" ani nie že či správne alebo nesprávne, skôr dohodnutým významom, interpretovalo;
 
kaukaz
2014-05-09 21:10:13
Myslím si, že táto fotografia ani autor si nehraje na nič viac ako na /peknú/ fotku. V podstate aj kritizujúci si musia uvedomiť kde je tá fotka vystavená a vziať to s náhľadom. Tejto fotke v podstate nie je čo vytknúť nejaký rozbor či rady sú zbytočné. V okruhu mojich priateľov fotografov máme uzus, že pri rozbore niečoho podobného sa povie čarovné slovíčko: ĎALEJ. Proste z hľadiska výtvarna a estetiky nie je čo riešiť. Chcete rozoberať na diskotéke opernú partitúru či jazz? Či je to fotografia dňa mesiaca či roka je to v podstate jedno. V aute keď šoférujem som ochotný mať ako podmaz v rádiu nejaký pop, no doma by som si to určite nepustil.
 
dodo_bb
2014-05-09 20:34:28
príspevok od: radoadamek
Vdaka za kritiku blesk pouzity nebol, bolo to fotene pod stromom, tvar bola rozbita este viac tienmi od konarov a slnka, preto pouzity nad hlavu difuzor a dosvietene odrazkou...pri case 1/500 by som musel mat HSS odpalovac co nemam, lebo moja 6d ma xsync len 1/200 kazdopadne ok foto ma,chyby, ale nehram sa na profika a podobne fotim len dva roky a preto privitam taketo kritiky pekn rozpisane ty by,si to ako potom svietil? Predstav si lukuvsade svetlo, pod stromom trosku tienu, ale ak das pod stram modelku tak svetlo rozbite na tvari
Svetlo treba hľadať, nie vyrábať. A ak ho vyrábaš, tak to musíš vedieť. A vtedy je to dobre vyrobené, ak to nie je vidieť Sa mi zdá, že aj tu je to predovšetkým o tej babenke, ktorá tam musí byť presne detailne ostro nasvietená, aby bolo vidieť, aká je krásna. Ostatok je riešený len tak halabala. Na naozaj dobrej fotke musí byť v rovnováhe motív, svetlo, nálada, kompozícia a pozadie... Tu je len pekná baba, ostro vykreslená v nejakej divnej umelej póze na mieste, ktoré sa nejak náhodou našlo v čase, keď sme sa tam náhodou vybrali... Nič tá fotografia nehovorí, nemá príbeh, je to len prázdna technicky zvládnutá produktová fotografia na ponuku nejakej krásavice. Prepáč za možno trochu tvrdé slová, ale chválenie ešte nikomu nepomohlo. Pre mňa portrét je obraz človeka, ktorý niečo o ňom aj hovorí, ktorý ho charakterizuje a nie len vizuálne. Čo Tvoja fotka o tej dievčine hovorí, Ti tu napísali viacerí, to si chcel docieliť? Ak áno, je to OK, ak nie, skús to premyslieť, ešte párkrát prefotiť a hoď to sem znovu...
 
Ulver
2014-05-09 19:52:22
Najstrašnejšia foto dňa aká kedy bola zvolená za foto dňa...bez urážky...
 
marian
2014-05-09 19:13:53
krasne
 
hugoba
2014-05-09 18:42:28
Že já nebiu vľčkom!
 
Vixen
2014-05-09 16:26:58
Zaujalo . Hľavne konečne foto v normálnom rozlíšení a nie vo veľkosti "poštovej známky" !
 
Fatty
2014-05-09 15:33:24
skvelé a brutálne !!! pre firemný kalendár na rok 1995 (navrhujem mesiac: JÚN)
tak ešte ďaľších 11 do série
 
pressDesign
2014-05-09 13:58:42
Podla mna prave ten konar tam pasuje. Inak by bola az prehnane "oddelena" od pozadia. Ten tam pekne vyplni priestor. ;0)
 
lupex
2014-05-09 13:53:13
karkulky v podvazkacoch ja zeru ta spodna cervena cast suknicky je tam jednoznacne navyse
 
matwey
2014-05-09 13:48:25
toto žerem, ako z nemeckého porna 80tych rokov, ktoré kolovali na už vydratých VHSkách...
už len čakám, kedy z lesa vybehne expert, že jej prišiel opraviť televízor... óóó ja jááá! ...
po včerajšku ďalšia lahôdka... žeby nový trend vo foto dňa? máme sa načo tešiť...
 
pampúch
2014-05-09 12:49:13
výborná karkulka
 
Skipy
2014-05-09 12:41:27
príspevok od: radoadamek
dik za komentar ta vetva pozri vec nazoru, chvalabohu ze sa kazdemu nepaci presne to iste, svet by bol nudny....odkaz co si dal je velmi pekny uznavam.....s kostymom, robil som s tym co som mal....tiez by sa fotka inak fotila keby som mal k dispozicii kostym ako v linku a aj nejakeho psa vlka...len neviem ak toto posobi prvoplanovo, neni fotka v linku detto tak? odfotene dievca so psom v lese v trave?
Hmmm, v com je prvoplanova? Nuz jednoducho vezmem zenu, ktora je pozeratelnax obleciem ju tak, ze vyzera akoby nemala ziadne zabrany a hned sla s kazdym do postele. Ved kolko chlapov si pri tejto fotke predstavi prave to, zeby ju radi mali na chvilku pre seba. Obzvlast takto v jari, ked vsetko navokol puci....
Co sa tyka psika, tak toho zozenies velmi lahko. V utulkoch sa vzdy nejaky najde. Nuz a ked ho vezmes par krat vyvencit, pribalis k tomu zopar dobrot a trosku s nim pocvicis, tak Ti bude po 1 tyzdni pozovat kolko bude vladat... Ludia v utulku Ti v takejto aktivite urcite branit nebudu...

Nuz z fotky v linku mam viac pocit, ze autor sa snazil zohnat vhodne miesto, kostym, psa, pockat na spravne svetlo. To je predsa praca, ktora vie fotke dodat stylyzovanej fotografii tu spravnu stavu...
 
psykora2
2014-05-09 12:38:44
príspevok od: radoadamek
To ano ale uznaj neni lepsia konstruktivna kritika kde pokial clovek sa hned neofuci pozrie sa na to ocami ineho, moze si z toho nieco zobrat, poucit sa a posunie ho to dalej? myslim ze lepsie ako len chvalit
ano vsak nic ti nebrani poziadat kritizujuceho o radu ako by to urobil on, ak je seriozny tak ti aj odpovie, ak nie nic sa nedeje a vaha jeho kritiky znamena pre teba menej ako bzucanie much...
 
nehemah
2014-05-09 12:34:37
tá je naozaj cool

mne teda svetlo divné neprišlo vôbec, vidím, že na lúke sa svieti a a pod stromom je tieň, že je pod stromom nemusíme pochybovať, lebo konár, tak mi to celé príde normálne, že je nasvietená modelka, tak to je jasné, o to ide ... no a ďalej nemám potrebu mudrovať, že si tú odrazku odpálil moc naplno

 
radoadamek
2014-05-09 12:23:02
príspevok od: Katarína Grajcaríkova
aj napriek tomu, že som túto fotku lajkla, mi nepríde nejak výnimočná ani umelecky podaná, ale je štylizovaná a zvládnutá v celku dobre......samozrejme ten outfit je diskutabilný, aj keď to mnohí považuju za gýč (čo aj podľa mňa je) je to milé, možno "lacno" pôsobiace, ale prečo nie....takých fotiek je okolo nás všade...ludia milujú gýče, o tom sa utvrdzujem denno denne....aj keď sa nestotožňujem s fotkou ako FOTO DŃA, ale tak to tu už tu chodí (aj moja včerajšia fotka dňa ma v celku prekvapila, pretože by som ju asi sama za foto dňa nezvolila, ale vážim si každý lajk a koment)
ti co je gyc je tiez diskutabilne, kazdy vnima umenie ci gyc inak a ta tvoja vcerajsia foto dna sa mne pacila a velmi a vidis tiez ti pisalo par individui mimochodom ten bojler by som tam dal aj ja
 
radoadamek
2014-05-09 12:20:30
príspevok od: psykora2
kritika a poradenstvo je trochu rozdiel
To ano ale uznaj neni lepsia konstruktivna kritika kde pokial clovek sa hned neofuci pozrie sa na to ocami ineho, moze si z toho nieco zobrat, poucit sa a posunie ho to dalej? myslim ze lepsie ako len chvalit
 
radoadamek
2014-05-09 12:16:17
príspevok od: Skipy
Nic v zlom, toto vsak nevyzera ako Karkulka ani Karcoolka. Skor devcina vyzera, ze bola zachytena pocas natacnia porna. Posobi to na mna velmi lacno, prvoplanovo a vulgarne. Nuz a ta vetva nemusela ist cez hlavu.
Ten kostym je naozaj zvoleny velmi nevhodne.
Nuz a kedze kritika ma byt konstruktivna, tak pridavam aj inu fotku, ktora podla mna skor vyjadruje Karkulku v lese, pre porovnanie.

https://1x.com/photo/549239/latest:portrait

dik za komentar ta vetva pozri vec nazoru, chvalabohu ze sa kazdemu nepaci presne to iste, svet by bol nudny....odkaz co si dal je velmi pekny uznavam.....s kostymom, robil som s tym co som mal....tiez by sa fotka inak fotila keby som mal k dispozicii kostym ako v linku a aj nejakeho psa vlka...len neviem ak toto posobi prvoplanovo, neni fotka v linku detto tak? odfotene dievca so psom v lese v trave?
 
poto73
2014-05-09 11:46:24
Aj by som sa ponukol dobrovolne k jej záchrane ... Predsa len tam číha ten strašný vlk !
 
izzino
2014-05-09 11:32:58
super.
 
Katarína Grajcaríkova
2014-05-09 11:27:08
aj napriek tomu, že som túto fotku lajkla, mi nepríde nejak výnimočná ani umelecky podaná, ale je štylizovaná a zvládnutá v celku dobre......samozrejme ten outfit je diskutabilný, aj keď to mnohí považuju za gýč (čo aj podľa mňa je) je to milé, možno "lacno" pôsobiace, ale prečo nie....takých fotiek je okolo nás všade...ludia milujú gýče, o tom sa utvrdzujem denno denne....aj keď sa nestotožňujem s fotkou ako FOTO DŃA, ale tak to tu už tu chodí (aj moja včerajšia fotka dňa ma v celku prekvapila, pretože by som ju asi sama za foto dňa nezvolila, ale vážim si každý lajk a koment)
 
psykora2
2014-05-09 11:18:43
príspevok od: Róbert
súhlasím, je to rozdiel. Skôr som myslel na to, že sme tu komunita rovnako "postihnutých" ľudí , ktorí tu hľadajú skôr radu. Kritika je predmetom odborníkov zaoberajúcich sa touto činnosťou na odbornej úrovni a profesionálne. Niekedy mi to tu pripadá, že sa hráme na to, čo nie sme.
kritika nie je urcena len pre odbornikov v danom obore, ale pre kazdeho kto ma vlastny nazor na danu vec, najlepsie nezatazeny vplyvom okolia alebo nejakej komunity, napr. u nas vacsina profesionalov (lepsie povedane ludi co beru za fotenie peňáze) ani zdaleka nedosahuje kvalit niektorych nadsenych amaterov, to ci niekto dokaze kritiku prijat a podakovat za nu namiesto osocovania a zovseobecnovania ze slovac je uz taka ci onaka, je len otazka sebavedomia
 
valec86
2014-05-09 10:57:07
skvele
 
vrak
2014-05-09 10:54:29
no asi aj toto musi niekto robit - perfektneeee, uz len vytlacit a kazdy robos si to da rad na stenu do dielne alebo na dvere skrinky. Super len tak dalej.
 
Katarína Grajcaríkova
2014-05-09 10:51:16
príspevok od: Andy02
Mne sa fotka páči, ale posledné dni mám naozaj pocit, že stačí ak oblečiem nejak vyzývavo peknú babu a fotka bude fotkou dňa alebo aspoň v TOP 24 (to nech si autor tejto fotografie neberie osobne )
veď nech sa páči...o tom to je, zaujať, odlíšiť, upútať, možno pohoršiť alebo šokovať, všetko tu už bolo a ak chceš v tomto nejak uspieť musíš byť vynaliezavá a tvoriť aj keď to pre niekoho je len ako vyzývavo oblečená pekná baba
 
Skipy
2014-05-09 10:44:41
Nic v zlom, toto vsak nevyzera ako Karkulka ani Karcoolka. Skor devcina vyzera, ze bola zachytena pocas natacnia porna. Posobi to na mna velmi lacno, prvoplanovo a vulgarne. Nuz a ta vetva nemusela ist cez hlavu.
Ten kostym je naozaj zvoleny velmi nevhodne.
Nuz a kedze kritika ma byt konstruktivna, tak pridavam aj inu fotku, ktora podla mna skor vyjadruje Karkulku v lese, pre porovnanie.

https://1x.com/photo/549239/latest:portrait

 
radoadamek
2014-05-09 10:39:43
príspevok od: dodo_bb
Podľa tieňov je lúčka v pozadí zaliata slnkom, padajúcim zľava zhora. Na babuľke je ale more ostrých tieňov, ktoré ukazujú, že jej do tváre tresol zblízka zdola na plné gule vyžhavený blesk. Takáto kombinácia svetla je úplne neprirodzená... Blesk sa v takýchto prípadoch používa inak (zadať v gúgli heslo výplňový blesk a podobne) A či tam konár je alebo nie, to už fotke nijak nepomôže Ale zas treba aj pochváliť, odclonené a zaostrené je to správne (autofocus a fyzika opäť fungovali) a objektív kreslil veľmi ostro Ak je krása babenky, ostrosť a rozmazané pozadie najdôležitejším kritériom pre foto dňa, tak je tu táto fotografia úplne oprávnene.
Vdaka za kritiku blesk pouzity nebol, bolo to fotene pod stromom, tvar bola rozbita este viac tienmi od konarov a slnka, preto pouzity nad hlavu difuzor a dosvietene odrazkou...pri case 1/500 by som musel mat HSS odpalovac co nemam, lebo moja 6d ma xsync len 1/200 kazdopadne ok foto ma,chyby, ale nehram sa na profika a podobne fotim len dva roky a preto privitam taketo kritiky pekn rozpisane ty by,si to ako potom svietil? Predstav si lukuvsade svetlo, pod stromom trosku tienu, ale ak das pod stram modelku tak svetlo rozbite na tvari
 
Róbert
2014-05-09 10:37:30
príspevok od: psykora2
kritika a poradenstvo je trochu rozdiel
súhlasím, je to rozdiel. Skôr som myslel na to, že sme tu komunita rovnako "postihnutých" ľudí , ktorí tu hľadajú skôr radu. Kritika je predmetom odborníkov zaoberajúcich sa touto činnosťou na odbornej úrovni a profesionálne. Niekedy mi to tu pripadá, že sa hráme na to, čo nie sme.
 
Andy02
2014-05-09 10:01:15
Mne sa fotka páči, ale posledné dni mám naozaj pocit, že stačí ak oblečiem nejak vyzývavo peknú babu a fotka bude fotkou dňa alebo aspoň v TOP 24 (to nech si autor tejto fotografie neberie osobne )
 
psykora2
2014-05-09 09:57:14
príspevok od: Róbert
bolo by zaujímavé počuť, čo si predstavujete pod takým slovom že "úspešný".Ale to je otázka, ktorá patrí na iný portál.Áno, kritika má byť konkrétna a podnetná. A musí sa vedieť prijať, aj keď sa nie vždy musí zhodovať s našim presvedčením. Zvlášť, keď každý z nás vidí a cíti realitu trochu inak. Ale asi preto fotografujeme Chceme vyjadriť to čo cítime a dotýka sa nás, ak nám niekto naše city "haní". A páni, priznajme si, nie vždy hodnotíme snímky žien len rozumom a citom. Môj a len môj osobný názor, asi by sa mi to viac páčilo v inom kostýme, modelka je veľmi fotogenická a určite by jej to pridalo na atraktivite. Technicky neriešim, každý má právo vyjadriť sa po svojom. A hlavne, na kritiku technickej stránky treba mať toto "remeslo" asi poriadne zvládnuté, tak ako v podstate každé. Pretože kritika má kritizovanému pomôcť a to je dosť veľká zodpovednosť.
kritika a poradenstvo je trochu rozdiel
 
Róbert
2014-05-09 09:47:58
bolo by zaujímavé počuť, čo si predstavujete pod takým slovom že "úspešný".Ale to je otázka, ktorá patrí na iný portál.Áno, kritika má byť konkrétna a podnetná. A musí sa vedieť prijať, aj keď sa nie vždy musí zhodovať s našim presvedčením. Zvlášť, keď každý z nás vidí a cíti realitu trochu inak. Ale asi preto fotografujeme Chceme vyjadriť to čo cítime a dotýka sa nás, ak nám niekto naše city "haní". A páni, priznajme si, nie vždy hodnotíme snímky žien len rozumom a citom. Môj a len môj osobný názor, asi by sa mi to viac páčilo v inom kostýme, modelka je veľmi fotogenická a určite by jej to pridalo na atraktivite. Technicky neriešim, každý má právo vyjadriť sa po svojom. A hlavne, na kritiku technickej stránky treba mať toto "remeslo" asi poriadne zvládnuté, tak ako v podstate každé. Pretože kritika má kritizovanému pomôcť a to je dosť veľká zodpovednosť.
 
dodo_bb
2014-05-09 09:43:19
príspevok od: radoadamek
Tak ako bolo spomenute inde, gycove saty a divne svetlo, taky komentar ma nerozhadze... mozte mi dat niekto slusnu negativnu ale konstruktivnu kritiku v com je tu divne svetlo? Velka vdaka
Podľa tieňov je lúčka v pozadí zaliata slnkom, padajúcim zľava zhora. Na babuľke je ale more ostrých tieňov, ktoré ukazujú, že jej do tváre tresol zblízka zdola na plné gule vyžhavený blesk. Takáto kombinácia svetla je úplne neprirodzená... Blesk sa v takýchto prípadoch používa inak (zadať v gúgli heslo výplňový blesk a podobne) A či tam konár je alebo nie, to už fotke nijak nepomôže Ale zas treba aj pochváliť, odclonené a zaostrené je to správne (autofocus a fyzika opäť fungovali) a objektív kreslil veľmi ostro Ak je krása babenky, ostrosť a rozmazané pozadie najdôležitejším kritériom pre foto dňa, tak je tu táto fotografia úplne oprávnene.
 
Tomas1886
2014-05-09 08:44:50
super
 
norris
2014-05-09 08:41:24
na ňa to pôsobí trochu umelo...ale inak pekná karcoolka
 
Dedo
2014-05-09 08:28:08
je Coolka
+ vlkom už stojí
- 0
 
seifi
2014-05-09 07:49:50
v portréte by som takú foto nečakal, skôr v móde; u mňa pocitovo akoby tam bola vlepená
 
palys
2014-05-09 07:33:40
PERFECT HÁDAM TO ANI LEPŠIE NMÓŽE BÝŤ.DOBRE VYMYSLENÉ A UROBENÉ.
 
Marcel Rebro
2014-05-09 07:32:18
príspevok od: Koritko_Erik
nerieš potápačov rado choď si svoje jedine tak budeš úspešný
Potápačov? Takéto čosi keby som stretol pod hladinou, ušetrím vzduch - bo by som aj dýchať zabudol
 
commik
2014-05-09 06:47:14
Parada
 
MajoC
2014-05-09 05:55:46
príspevok od: Stratený Stano
Nie je dobré zakríknuť, čo ešte nie je isté...
vidíš, zaťukal som na drevo
 
radoadamek
2014-05-09 00:17:23
príspevok od: Koritko_Erik
nerieš potápačov rado choď si svoje jedine tak budeš úspešný
Ty co tu este buntosis ze potapacov asi vies o tom svoje ale tak zase konstruktivna kritika nie je nikdy na zahodenie lenze slovaci nevedia poradit, vedia len zhadzovat posmesky a podobne veci.... vidim to aj na ephote kazdy den....
 
Koritko_Erik
2014-05-09 00:05:59
príspevok od: radoadamek
Tak ako bolo spomenute inde, gycove saty a divne svetlo, taky komentar ma nerozhadze... mozte mi dat niekto slusnu negativnu ale konstruktivnu kritiku v com je tu divne svetlo? Velka vdaka
nerieš potápačov rado choď si svoje jedine tak budeš úspešný
 
radoadamek
2014-05-08 23:20:23
Tak ako bolo spomenute inde, gycove saty a divne svetlo, taky komentar ma nerozhadze... mozte mi dat niekto slusnu negativnu ale konstruktivnu kritiku v com je tu divne svetlo? Velka vdaka
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2014-05-08 21:32:01
príspevok od: MajoC
Vynikajúce, foto dňa
Nie je dobré zakríknuť, čo ešte nie je isté...
 
MajoC
2014-05-08 20:50:51
Vynikajúce, foto dňa
 
Jozef Sádecký
ocenenie redakciou 2014-05-08 15:04:42
TOP!! uz som ju zahliadol aj na iných portáloch a nie co dodať pekna karkulka aj fotografia
 
vladimirM
2014-05-08 14:21:15
tak toto je ina karkulka super
 
Imiy
2014-05-08 13:41:56
v pohode celé , pekná práca
 
balazovic.lubos
2014-05-08 11:28:17
tak toto je super ! u mně dobrý , ako to je !
 
momasko
2014-05-08 11:15:31
moj nazor uz poznas a som rad ze si tu foto urobil presne takto je to mega...a budem reagovat na kolegu dole s tym konarom...hej ide cez hlavu ALE podla mna ak by tam nebol bola by to klasika kde je modelka odpichnuta od pozadia pripadne by to mohlo posobit ze je tam dolepena...takto ten konar aspon dotvara priestor na fotke a dava mu hlbku...Dufam ze sa moje slova naplnia...Rado ty vies com som prve hovoril
 
bonifacko
2014-05-08 10:25:25
hned som vlkom!
 
Duvaliere
2014-05-08 08:59:42
Tak ako som spomínal už inde červená miestami na hrane ale foto pekné, mne konár moc nevadí ... dotvára takú zaujímavú atmosféru
 
lgsvgh
2014-05-08 08:46:55
Cool-ová carcoolka. Ale TEN konár, nemusel byť, a ešte jej prechádza poza hlavu...
 
Uprising
2014-05-08 08:45:29
paci. riadne vypichnuta od pozadia. takuto cervenu ciapocku stretnut v lese
 
 


Technika: Canon EOS 6D,

Objektívy: Canon 70-200mm f/2,8L IS II USM, Sigma 35/1.4 ART, Tokina 28-70mm f/2.8 AT-X AF Pro SV,

Clona: 2.8
Expozícia: 1/500.00 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Canon EOS 6D
Ohnisko: 100 mm
Pridané: 2014-05-08 08:36:23
Na kritiku: 2014-05-08 08:37:08
Miesto:
Témy: ľudia, portrét
Karkulka pred vstupom do temneho lesa:)