Zimný úsmev

Body: 7.00    Videnia: 1555    Páči sa: 1

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
MalcolmGenes
2012-01-28 20:04:09
príspevok od: mrkva
páči sa mi
Vďaka
 
mrkva
2012-01-28 17:25:55
páči sa mi
 
IceDive1
2012-01-05 20:51:28
príspevok od: MalcolmGenes
To teda. Ak to budem vidieť perspektívne, rád zainvestujem. Zatiaľ ale zbieram sklá

Inak pre porovnanie, tu je originál fotka pre porovnanie - https://makrorager.blogspot.com/2012/01/blog-post.html

Viem viem... na fajné portréty treba mať dobrý počiatočný matroš a toto bola zle nastavená foto.. ale i tak som z toho niečo vytrieskal nepokaziť to žehlením a plošným odšumovaním, mohlo to za niečo stáť.
Uplne idealne by bolo keby si mal v jednej ruke drziak s daznikom a systemovym bleskom a tvar nasvietil nim. Modelku mas skvelu tak to treba vyuzit.
 
MalcolmGenes
2012-01-05 18:05:58
príspevok od: IceDive1
tak kedze si vytahoval tiene, resp. si to zosvetloval tak ti sum vyskocil este viac. Tu je vidiet limity daneho fotoaparatu. Parketa pre fullframe pristroje.
To teda. Ak to budem vidieť perspektívne, rád zainvestujem. Zatiaľ ale zbieram sklá

Inak pre porovnanie, tu je originál fotka pre porovnanie - https://makrorager.blogspot.com/2012/01/blog-post.html

Viem viem... na fajné portréty treba mať dobrý počiatočný matroš a toto bola zle nastavená foto.. ale i tak som z toho niečo vytrieskal nepokaziť to žehlením a plošným odšumovaním, mohlo to za niečo stáť.
 
IceDive1
2012-01-05 12:52:12
príspevok od: MalcolmGenes
Nj, s citom. To ISO nakoľko je to fotené za noci. Expozíciu som mal + 1.7 a i tak sa divím, že som udržal čas 1/30, clona bola najotvorenejšia.. nemal som už veľmi kam ísť.. tak som navýšil ISO. Možno chybne (?). Nie je tak badať, ale bola to pred úpravou veľmi tmavá fotografia. Dík.
tak kedze si vytahoval tiene, resp. si to zosvetloval tak ti sum vyskocil este viac. Tu je vidiet limity daneho fotoaparatu. Parketa pre fullframe pristroje.
 
MalcolmGenes
2012-01-05 11:53:20
príspevok od: Cako
je tu na ephoto volakde tutorial ako upravovat plet, skus najst vo fotoskole.
Inak ja vacsinou len pobeham healing toolom ci ako sa to vola a tym zakryjem znamienka, puciky a kadeco. To vacsinou staci. Ked tvar potom zosvetlim, tak sa zmiernia aj pory a vyzera to celkom fajn
Pozriem sa po ňom. Ja po novom premaskujem tvár slabo (10-25%) layerom z portraiture a väčšie nečistoty prekrývam razítkom... a tiene pod očami / unavené kruhy prechádzam svetlou, jemnou brush navzorkovanej podočnej farby. A inak tvár presvetlujem tým tretím toolom spomedzi Burn, Spongue.. neviem si teraz spomenúť a plus kontrastom a levels.
 
MalcolmGenes
2012-01-05 11:46:54
príspevok od: IceDive1
Bez detailu som myslel tvar. Pozadie je mimo DOF takze tam by ma to netrapilo. Inak Portraiture je vyborny plug in len ho musis s citom pouzivat. "Syndromom prehnaneho zehlenia" si ale prejde vacsina fotografov co fotia portrety. ISO 1250 bude na D90 asi uz dost vela. Asi by som dal nizsie a nemal by si ani tak prepalene tie svetla nad hlavou.
Nj, s citom. To ISO nakoľko je to fotené za noci. Expozíciu som mal + 1.7 a i tak sa divím, že som udržal čas 1/30, clona bola najotvorenejšia.. nemal som už veľmi kam ísť.. tak som navýšil ISO. Možno chybne (?). Nie je tak badať, ale bola to pred úpravou veľmi tmavá fotografia. Dík.
 
Cako
ocenenie redakciou 2012-01-05 10:55:14
príspevok od: MalcolmGenes
Chmm,.. a ako dosiahnem to, aby pleť bola snedá, pórovitá / detailná, pritom však nemala okrem prirodzenej a peknej štruktúry nečistoty (akné, fliačiky..) ? Okej, takže jemné odšumenie by malo byť kompenzované jemným priostrovaním.. komplementárne. Ďakujem za pomoc.
je tu na ephoto volakde tutorial ako upravovat plet, skus najst vo fotoskole.
Inak ja vacsinou len pobeham healing toolom ci ako sa to vola a tym zakryjem znamienka, puciky a kadeco. To vacsinou staci. Ked tvar potom zosvetlim, tak sa zmiernia aj pory a vyzera to celkom fajn
 
IceDive1
2012-01-05 09:28:13
príspevok od: MalcolmGenes
Bez detailu.. myslíš celú fotku, či prežehlenú tvár? Správne teda rozumiem, že redukciou šumu sa stráca detail... okej, tak to znamená redukovať menej, či je aj iný spôsob, ktorý by nezničil detailnosť a štruktúru.. a pritom redukoval nežiadúce zrno?

Ďakujem za kritiku, pomohla.
Bez detailu som myslel tvar. Pozadie je mimo DOF takze tam by ma to netrapilo. Inak Portraiture je vyborny plug in len ho musis s citom pouzivat. "Syndromom prehnaneho zehlenia" si ale prejde vacsina fotografov co fotia portrety. ISO 1250 bude na D90 asi uz dost vela. Asi by som dal nizsie a nemal by si ani tak prepalene tie svetla nad hlavou.
 
MalcolmGenes
2012-01-04 21:36:35
príspevok od: Cako
Svetlo v tvari je fajn podla mna. Na sum ja nepouzivam nic, zbytocne vyhodene peniaze podla mna Ale tak zas velmi malo fotim v takychto podmienkach. A ked uz potrebujem nieco redukovat, staci camera raw co je v photoshope a cez to dat mensiu redukciu. Ale len jemne zaroven z doostrovanim.
Farby mas tiez fajn
Chmm,.. a ako dosiahnem to, aby pleť bola snedá, pórovitá / detailná, pritom však nemala okrem prirodzenej a peknej štruktúry nečistoty (akné, fliačiky..) ? Okej, takže jemné odšumenie by malo byť kompenzované jemným priostrovaním.. komplementárne. Ďakujem za pomoc.
 
MalcolmGenes
2012-01-04 21:10:00
príspevok od: cooldevil
Pekna portretovka az na tie svetla nad hlavou
ďakujem, som rád, že sa páči
 
MalcolmGenes
2012-01-04 21:09:43
príspevok od: Gazica
moje prvé práce nechci vidieť...a stále robím hrubé chyby
Práve preto ďakujem za kritiku, už viem, že vyhladzovanie nepreháňať btw, vedela by si mi poradiť, ako dosiahnuť pri portrétoch takú tu matnosť a "pórovitú" štruktúru pleti? A pritom odstrániť nežiadúce akné a pod? No a fotky tvoje si idem pozrieť..
 
cooldevil
2012-01-04 17:42:37
Pekna portretovka az na tie svetla nad hlavou
 
Gazica
2012-01-04 17:03:22
príspevok od: MalcolmGenes
Vďaka za zhodnotenie. Asi som to prehnal s retušom (prvá práca v softe na retuš).
moje prvé práce nechci vidieť...a stále robím hrubé chyby
 
Cako
ocenenie redakciou 2012-01-04 15:59:27
príspevok od: MalcolmGenes
Som vďačný za konštruktívnu kritiku. Takže, menší retuš a menšie odstránenie šumu? Ohľadom kompozície, súhlas, tie svetlá tam nerobia dobre. A čo tonalita? Ak dovolíš, ešte jedna otázočka, je v tomto prípade tvár dostatočne svetlá? Musel som ju trošku rozjasniť, pretože spredu sa neodrážalo veľa svetla.

PS: na vyhladzovanie a retuš používam Portraiture. Na redukciu šumu som našiel tu na fóre odkaz na Noiseware Profesional. Je to prvá fotka na ktorej som to využil (asi prehnane).

Vďaka za prípadnú odpoveď,
M.
Svetlo v tvari je fajn podla mna. Na sum ja nepouzivam nic, zbytocne vyhodene peniaze podla mna Ale tak zas velmi malo fotim v takychto podmienkach. A ked uz potrebujem nieco redukovat, staci camera raw co je v photoshope a cez to dat mensiu redukciu. Ale len jemne zaroven z doostrovanim.
Farby mas tiez fajn
 
MalcolmGenes
2012-01-04 15:44:29
príspevok od: Gazica
fotka nie je škaredá,ale súhlasím s predošlími ,že je moc vyžehlená...hlavne tá tvár vyzerá dosť neprirodzene
Vďaka za zhodnotenie. Asi som to prehnal s retušom (prvá práca v softe na retuš).
 
MalcolmGenes
2012-01-04 15:42:36
príspevok od: IceDive1
Suhlas s cakom. Moc zehlene bez detailu a svetla co idu z hlavy su az moc silne.
Bez detailu.. myslíš celú fotku, či prežehlenú tvár? Správne teda rozumiem, že redukciou šumu sa stráca detail... okej, tak to znamená redukovať menej, či je aj iný spôsob, ktorý by nezničil detailnosť a štruktúru.. a pritom redukoval nežiadúce zrno?

Ďakujem za kritiku, pomohla.
 
MalcolmGenes
2012-01-04 15:40:28
príspevok od: Cako
mne vadi ze tie vlasy hore splyvaju so svetlami, takisto sa mi vidi tvar prilis vyzehlena na moj vkus.
Celkovo, fotka je vyrazne odsumena, je to vidiet hlavne vo vlasoch, kde sa stracaju pramienky, detaily.
Resp. ako sa vyhnúť "prežehleniu"? Neoplatí sa používať autopilot-softy?
 
MalcolmGenes
2012-01-04 15:37:27
príspevok od: Cako
mne vadi ze tie vlasy hore splyvaju so svetlami, takisto sa mi vidi tvar prilis vyzehlena na moj vkus.
Celkovo, fotka je vyrazne odsumena, je to vidiet hlavne vo vlasoch, kde sa stracaju pramienky, detaily.
Som vďačný za konštruktívnu kritiku. Takže, menší retuš a menšie odstránenie šumu? Ohľadom kompozície, súhlas, tie svetlá tam nerobia dobre. A čo tonalita? Ak dovolíš, ešte jedna otázočka, je v tomto prípade tvár dostatočne svetlá? Musel som ju trošku rozjasniť, pretože spredu sa neodrážalo veľa svetla.

PS: na vyhladzovanie a retuš používam Portraiture. Na redukciu šumu som našiel tu na fóre odkaz na Noiseware Profesional. Je to prvá fotka na ktorej som to využil (asi prehnane).

Vďaka za prípadnú odpoveď,
M.
 
Gazica
2012-01-04 15:36:51
fotka nie je škaredá,ale súhlasím s predošlími ,že je moc vyžehlená...hlavne tá tvár vyzerá dosť neprirodzene
 
IceDive1
2012-01-04 15:33:16
Suhlas s cakom. Moc zehlene bez detailu a svetla co idu z hlavy su az moc silne.
 
csk-united
2012-01-04 15:31:28
psmt . . . pači sa mi to
 
Cako
ocenenie redakciou 2012-01-04 15:23:02
mne vadi ze tie vlasy hore splyvaju so svetlami, takisto sa mi vidi tvar prilis vyzehlena na moj vkus.
Celkovo, fotka je vyrazne odsumena, je to vidiet hlavne vo vlasoch, kde sa stracaju pramienky, detaily.
 
 


Technika: Nikon D90,

Objektívy: Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR AF-S DX , Nikkor 50mm f/1.8 AI-S, Tamron 17-50mm F/2,8 SP AF XR DiII VC,

Clona: 1.8
Expozícia: 1/30.00 sec
ISO: 1250
Fotoaparát: Nikon D90
Objektív: Nikkor 50mm f/1.8 AI-S
Ohnisko: 50 mm
Pridané: 2012-01-04 15:15:44
Na kritiku: 2012-01-04 15:16:17
Miesto:Námestie Banská Bystrica
Témy: nočná fotografia, portrét
Prosím kritiku.