taká konina :)

Body: 494.00    Videnia: 8941    Páči sa: 10

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
ViktóriaWeraGruber
2012-04-24 00:53:16
príspevok od: snooker
odporucam Signal Whitening
 
Helen1
2011-08-18 16:47:46
dík
 
Helen1
2011-08-16 18:22:01
dík
 
Helen1
2011-06-21 11:58:09
príspevok od: dukesvk
:D velmi podarena momentka
dík
 
dukesvk
2011-06-21 11:32:16
:D velmi podarena momentka
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Helen1
2011-06-16 21:09:50
príspevok od: Denisse
To hore trošku vadí ale ináč perfektná momentka :) a k tomu tá mucha, no bomba :)
dííík
 
Denisse
2011-06-16 20:44:06
To hore trošku vadí ale ináč perfektná momentka :) a k tomu tá mucha, no bomba :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Helen1
2011-06-16 19:55:22
príspevok od: akras
super foto, koník si to evidentne užíval, ale zuby si mohol pred fotením vyčistiť ...
 
akras
2011-06-16 19:37:59
super foto, koník si to evidentne užíval, ale zuby si mohol pred fotením vyčistiť ...
 
lacee
2011-06-14 23:04:09
hehe
 
kamcatka00
2011-06-10 08:34:45
príspevok od: Helen1
tak sme sa videli vo fotozahrade ...a vitaj na ephote
áno Ďakujem veľmi pekne...
 
Helen1
2011-06-10 05:43:42
príspevok od: kamcatka00
Tú fotku poznám, uplne super je, aj mucha..
tak sme sa videli vo fotozahrade ...a vitaj na ephote
 
Helen1
2011-06-10 05:40:52
príspevok od: AdiEla
Fantastik !
dík
 
kamcatka00
2011-06-10 00:52:35
Tú fotku poznám, uplne super je, aj mucha..
 
AdiEla
2011-06-09 22:27:10
Fantastik !
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Helen1
2011-06-06 20:00:55
príspevok od: Smajlinka
ten nema chybuuuu =D
 
Smajlinka
2011-06-06 19:23:45
ten nema chybuuuu =D
 
Helen1
2011-05-31 17:05:18
dík
 
Helen1
2011-05-28 20:41:37
príspevok od: Jansa
tak toto je bomba
dííík
 
Jansa
2011-05-28 10:46:31
tak toto je bomba
 
zuzanka29
2011-05-26 22:51:00
príspevok od: Helen1
dobrý nápad...
poslala som odkaz na fotku pár kamarátom a všetci písali, že sa im hneď zlepšil deň takže ako prianičko to bezvadne funguje fakt sa vám to podarilo
 
Helen1
2011-05-25 21:42:47
príspevok od: Stratený Stano
Pre dlhú neprítomnosť a potrebu pozrieť si zameškané, len tak narýchlo - zrejme to už zaznelo - odrezané uši mi nevadia, pozornosť sa zameriava inde. Z foto srší veselá nálada. Možno ešte malá výhrada k steblu slamy, ktoré lícuje s líniou trupu, to by sa dalo v PC napraviť...
ďakujem Stanko
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-05-24 09:57:23
Pre dlhú neprítomnosť a potrebu pozrieť si zameškané, len tak narýchlo - zrejme to už zaznelo - odrezané uši mi nevadia, pozornosť sa zameriava inde. Z foto srší veselá nálada. Možno ešte malá výhrada k steblu slamy, ktoré lícuje s líniou trupu, to by sa dalo v PC napraviť...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Helen1
2011-05-22 06:11:20
ďakujem
 
Helen1
2011-05-22 06:10:58
príspevok od: jarka1963
pobavila :-)) potreboval by zubara :-)
díík
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-05-21 09:49:27
príspevok od: Peter Svoboda
Ja som ho kvôli tomu už rozbil...
som ho ešte nerozbil...no veľa nechýbalo, minule skoro ráno som sa zľakol a veru som mu skoro jednu natiahol...som sa pri pohľade do zrkadla nespoznal ...reku do prčic..cudzí chlap a u nás doma v kúpelke ..

to...čo som Ti písal, akože by bol dobrý do čakárne....som myslel čiastočne tak....akože taká reklama- keď kukám na tie slamky na fotke....reklama na tie mini a tenké malé kefečky do medzizubných priestorov
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-05-20 20:34:22
príspevok od: Koma
jasnačka...pohľad do zrkadla vie niekedy ,,bolieť,,
Ja som ho kvôli tomu už rozbil...
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-05-20 20:28:01
príspevok od: Peter Svoboda
To ma napadlo Ľuboš ako prvé, ale nerád urážam ľudí a niektorí by sa mohli temer nájsť..
jasnačka...pohľad do zrkadla vie niekedy ,,bolieť,,
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-05-20 19:40:53
príspevok od: Koma
a táto by bola super možno aj k Tebe do čakárni
To ma napadlo Ľuboš ako prvé, ale nerád urážam ľudí a niektorí by sa mohli temer nájsť..
 
jarka1963
2011-05-20 13:49:32
pobavila :-)) potreboval by zubara :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Helen1
2011-05-18 20:08:25
príspevok od: Koma
Toto máš super výborný moment Helen...ten jeho výraz, skrčený ňufák, natiahnuté do strany spodné gamby.. slama z huby a tá mucha...no ani ja by som sa tak perfiš nevedela zaksichtiť. Výborne si ho stihla....som sa ich snažil tiež tak z podhľadu ale za ten svet sa mi nezazubil. Naj foto z akcie....super a vydarená.
óóó....to je veľmi lichotivé...ďakujem
 
Helen1
2011-05-18 20:07:40
príspevok od: Koma
a táto by bola super možno aj k Tebe do čakárni
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-05-18 14:56:32
Toto máš super výborný moment Helen...ten jeho výraz, skrčený ňufák, natiahnuté do strany spodné gamby.. slama z huby a tá mucha...no ani ja by som sa tak perfiš nevedela zaksichtiť. Výborne si ho stihla....som sa ich snažil tiež tak z podhľadu ale za ten svet sa mi nezazubil. Naj foto z akcie....super a vydarená.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-05-18 14:50:56
príspevok od: Peter Svoboda
toto je pecka....:)) Aj keď som časovo veľmi na tom natesno, som sa musel prihlásiť a zagratulovať k veľmi podarenému momentu.Perfektný uhol pohľadu a o grimase ani nevravím :) Tu si dovolím nesúhlasiť s nízšími hodnoteniami, čo sa týka kompozície, u momentky ako táto komponovanie je skrátené na vteriny sekundy s kón nepočká...páči sa mi presne ako to je. Jediné nad čím by som možno pouvažoval, je odretušiť stromy dolu, ale známku kvôli tomu neznižujem. Gratulujem ešte raz a zo všetkých zpodostrejskalykonín je zatiaľ pre mňa jednoznačne najs :)
a táto by bola super možno aj k Tebe do čakárni
 
Helen1
2011-05-17 21:48:18
príspevok od: brki
podarená :)
dííík
 
brki
2011-05-17 21:39:33
podarená :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-05-16 18:01:04
príspevok od: SteveS
Peto ak sa nenahnevas, budem kus oponovat. cosi som uz naznacil SOMSovi a este to dokoncim.
...
Te tu system aky je a ten vyzýva aby body clovek pri hodnoteni delil na jednotlive parametre. Ale idealny system neexistuje a kazdy ma vyhodu aj nevyhodu. Toto je portal kde chodi aj mnozstvo zaciatocnikov a pre nich si myslim ze je toto velmi dobry a poucny system a skor sa zorientuju nad jednotlivymi fotkami (len nazor, nevnucujem ani nezovseobecnujem) ale tym padom ma samozrejme aj nevyhody v ocenovani netypických,m originálnych a spockových foto. Dostanu sa na uroven ovela slabsich co su nadhodnotene.
...
Ale preto sa zaoberat jeho jednou nevyhodou v pripade ze sa niekto seriozne a vazne zamysla aj nad kolpnkou kompozicia ak ide o momentku, to mi pripada pritiahnute za vlasy (myslene s usmevom a dvomi smejkami) Alebo porovnavat Helenku, mna ci ktorehokolvek amatera a nase fotky s nejakym spickovym krajinarom co je uspesny na medzinarodnom portali ... to rovnako. Systemy su veci stavane vopred na dane podmienky a ziadny nevyhovie kazdemu, tak preco sa zapodievat vynimocnymi pripadmi ak velka vatsina pripadov nie je problemova? Ale budiz, ak to ma priniest vseobecne zlepsenie, no tu si tym nie som isty...
...
Tiez komponujem bez ohladu na pravidla a dnes som pochvalil az 2 fotky ze sa mi paci ako objekt pozera von z fotky... ale to nie je bezny pripad a preto este neohodnotim fotku kona s odrezaným uchom na 7b... a aj si za tym stojim. A ze helenka ma zaujem to ucho dorobit a diskutujeme o tom? V tom azda nie je problem? Je to je zaujem, ja som jej nic nasilu nevnucoval len som nestranne napisal svoj nazor
...
Ja sam sa nepovazujem za technokrata a prednostny mi je impact... ale nech mi nikto nevnucuje ze ak tu je system tento, ze sa mam správat inak. Ze mam dat 7b za to, za co podla mna tie body nepatria. Beriem ohlad a zmiernujem hodnotenie podla toho aka je kategoria a aka je obtiaznost ,,, ale 7b je 7b ... a ako ta vnimam, sedmickami nikdy neplytvas ani nad ovela lepsie komponovanymi fotkami a tu obhajujes odrezane usi a horlíš proti technokratom ... to mi pripada nelogické, napriek tomu ze ide o moemntku, lebo logika je len jedna a slovo kompozicia zohladnuje len kompoziciu a anie impact ... ale zas, nemusim vsetko chapat
A nechapem aj preco vobec mate s inym nazorom poniektori prpblem?
Ahoj Števo

Úprimne Ti poviem, že si ma zaskočil svojou reakciou a hlavne, že si sa našiel v mojom komente a reakcii, včera by ma to ani nenapadlo, že sa tak môže stať...

V prvom mojom komente čisto ku fotke som písal, že pre veĺkú zaneprázdnenosť sa len prihlasujem a gratulujem Helenke.., vôbec som nečítal ani jediný slovný koment, ani Tvoj, prebehol som očami len body a ak pozrieš zhora, určite zbadáš, ktoré sú nízke a ktoré nie, ja 5-ku, čo si dal Helenke Ty za nízke nepovažujem, ale všetko pod 5 už začínam...

Čo sa týka môjho nesúhlasu s nízkymi hodnoteniami pri tejto fotke, si za tým stojím, lebo vterinové momenty ako je tento, nie je možné komponovať, ako keď sa vkľude máme času presunúť so statívom kam chceme, tam som rozhodne nie tak zhovievavý pri hodnotení tohto atribútu fotografie...
Za čím si stojím je to, že mi to tu príde fakt technokratické a niekedy úplne od veci rozpitvávať fotografiu práve tak, ako je systém nastavený, opakovane vo fórach takto reagujem a stále viac mi to prekáža.., mne by stačilo úplne jedno číslo, proste celková výpovedná hodnota fotografie zmixovaná v hlave a vypľuté číslo...

Ale hlavne Števo, prosím Ťa prečítaj si ešte raz, čo som napísal hore k techokracii, pozor nie k technokratom!!!, nikoho nikdy neurážam!!!...čo si asi trošinku nepochopil z mojích písmenok, alebo ja som možno zle napísal,určite som nikoho nenazval technokratom, nikdy by som si nedovolil a zvlášť ľudí, ktorých názor si vážim a rád prečítam.. To že niekedy nesúhlasím s hodnoteniami je podľa mňa úplne v poriadku a o tom to je, tak ako u tejto fotky... Mne tu absolútne neprekáža strihnuté ucho a pri predstave celého a dostaveného, sme znovu niekde u striktného a knižkového komponovania,čo práve to podľa mňa by stlačilo impakt dolu...
Celá fotka by podľa môjho názoru dokonca utrpela..vkladať dokonalosť do nedokonalého výzoru je pre mňa ako päsť na oko, za tým si stojím, ale podčiarkujem, že je to len môj pohľad a iné si rád prečítam a rešpektujem a nijak si neprisudzujem mať najs rozum, pripadal by som si ako chrobák truhlík... ale zasa napíšem ten svoj...Asi si nesledoval asi najrozsiahlejšiu diskusiu v poslednej dobe pred pár týždňami(popis úrovne fotografov), kde som vzdoroval kolegom, čo majú tendenciu súdiť druhých za ich názory a hodnotenia...sám som veĺmi proti tomu...
Presne som písal aj slová, čo si napísal tu,že to tu niektorí berú strašne vážne a pritom nejde o život...
Práve o tom nadhĺade a platí aj pri komponovaní a hodnotení kompozície som písal Viktorovi, aj keď možno inými slovami...

Myslím si Števo, že nie je naškodu ale porovnávať si navzájom náš pohľad na vec, dokonca aj so špičkovými fotografmi, od ktorých sa máme stále čo učiť a mi čo by rádoby fotografovia sme mali mať ako jediný z toho úžitok, takže moc s týmto názorom nesúhlasím, že sa to nedá porovnávať...dá sa..Štúdiom fotografie a porovnávaním aj medzinárodných formátov sa posunieme v poznaní stále ďalej a hlavne nezostaneme na malom piesočku, kde každé porušenie tretinovej kompozície, orez, tesno a pohľad von sa vytíka hneď, za tú dobu, čo som tu, v tomto som nenašiel všeobecne posun- stále striktné pravidlá a kto vybočí je mu to hneď vytíkané,alebo nízko hodnotené..často užívateľmi, ktorí naučené poučky nechcu prekročiť a iné považujú za zlé. Nemyslím tým Teba samozrejme, Ty si iný formát a vieš vybočiť z klasiky, máš viacero takých vo sojej galérke.
Aaaa aby som zabŕdol ešte Števo, ak dáš niekomu napríklad Ty ako skúsený užívateľ 7-ku za portrét s pohľadom von a pozrie si to neskúsený, ten si bude myslieť ihneď, že je to úplne fajn a takto sa to má...
Preto brojím proti technokratizmu troch hodnotiacich atribútov, lebo základ tak ako je to aj v živote, je ľudské slovo....

Hmm vidím, že som ich tu popísal... a dúfam, že nabudúce popíšeme v inom duchu, hlavne úplne obojstranne pochopení..

Peter


 
24Natusik24
2011-05-16 13:54:06
geniálna fotka
 
Helen1
2011-05-16 06:14:59
príspevok od: SteveS
Verim, ze ked pisem koment formou parodie sameho zo seba, ze je jasne ze sa asi necitim napadnutý a ze ide o vtip. Aj bez smejka Asi by nikto o sebe realne nenapísal že sa mu perlí od rozčúelnia a zlosti pot na sánkoch, či? A pre istotu som tam dal aj smejko, ale sa stratil, asi preklep, zostala len zatvorka za slovami musí reagovať.
...
Ale už tiež končím so spamom, cielom bolo len reagovat na komenty zaoberajúce sa cudzím hodnotením a nie samotnou fotkou či autorkou. Prepáč Helenka za spam, verím že náš rozhovor o retuši bol spontánny a vychádzal z tvojho záujmu a nie môjho pristupu technokrata a vnucovania retuše.
bola by som neúprimná, keby som nenapísala, že mi veľmi polichotili a uľahodili komentáre sunajna, ViktoraV, skierla a somsa , ale všetky svoje komentáre (a svoje názory všeobecne vôbec ) píšem srdiečkom, úprimne....Tvoje fotečky sa mi mimoriadne páčia, nielen tu na portáli ale aj tie čo si nám poslal pred akciou, veľa sa od Vás všetkých učím a úprimne...Mirec11 si je istý, že o chvíľu budem vedieť aj retušovať...podľa Tvojho návodu a využijem to ak nie na koníkovom uchu, tak určite niekde inde
 
Helen1
2011-05-16 06:03:23
príspevok od: brehulka
Kolegyňa, gratulujem k fotečke dňa. Je to fuška, to všetko čítať, všakže? Viete, ja preto radšej fotky dňa nerobím. A ani Vám vôbec nezávidím. Ani trochu, drahá, ani trochu. Ale jak ten svoj foťák drbnem do koša, kurrr.......
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-05-16 05:44:03
príspevok od: soms
Chlope, ja som ťa vôbec nenapadol, aspoň som to nemal v úmysle, išlo mi len čiste o môj názor na foto apod. Poviem to takto - Zdá sa mi, že veľa veci si vysvetlíme-objasnime ak si mi pohovoríme, keď sa nebudú perliť sánky od kropají potu, ale kvapky na orosenom pohári piva
PS: Nechcem spamovať, tak táto odpoveď platí aj na ten tvoj dlhší koment.
Verim, ze ked pisem koment formou parodie sameho zo seba, ze je jasne ze sa asi necitim napadnutý a ze ide o vtip. Aj bez smejka Asi by nikto o sebe realne nenapísal že sa mu perlí od rozčúelnia a zlosti pot na sánkoch, či? A pre istotu som tam dal aj smejko, ale sa stratil, asi preklep, zostala len zatvorka za slovami musí reagovať.
...
Ale už tiež končím so spamom, cielom bolo len reagovat na komenty zaoberajúce sa cudzím hodnotením a nie samotnou fotkou či autorkou. Prepáč Helenka za spam, verím že náš rozhovor o retuši bol spontánny a vychádzal z tvojho záujmu a nie môjho pristupu technokrata a vnucovania retuše.
 
soms
2011-05-15 23:55:26
príspevok od: SteveS
Prišiel som sa zasmiat ešte raz a čítam si komenty. Nuž, napadnutému sa zamračilo čelo, kropaje potu sperlili sanky a hlasno som si odfúkol! Napadnutý musí reagovať) Nabíjam zbraň raketou ďalekého doletu a cielnik natáčam smer "šaľene vychodňarsko" ... ale... pardon, omyl ... tam ľudze i moja hruda ... ta sľuchaj SOMS, nemohol by ši še kušek pošunuc bokom aby som ce ľepši trafil a neubližil rodzine?
Chlope, ja som ťa vôbec nenapadol, aspoň som to nemal v úmysle, išlo mi len čiste o môj názor na foto apod. Poviem to takto - Zdá sa mi, že veľa veci si vysvetlíme-objasnime ak si mi pohovoríme, keď sa nebudú perliť sánky od kropají potu, ale kvapky na orosenom pohári piva
PS: Nechcem spamovať, tak táto odpoveď platí aj na ten tvoj dlhší koment.
 
ViktorV
2011-05-15 23:54:45
príspevok od: SteveS
Viki, aj pre teba cosi ... písal som Somsovi a Petovi ale myslel aj na teba snad sa pobaviš aj na tom
Fajn. Pohodička. Pozrieť hore na koníka a preto nezabudnúť umyť zuby, vycikať a spať. S úsmevom. Pekné sny a pohodu v novom týždni.
 
Špagetka
2011-05-15 23:40:48
vyborna konina...este keby bolo aj lave usko cele, tak by to bolo kompozicne super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-05-15 23:37:40
príspevok od: Matúš Koprda
Viktor, myslím že sa na to pozeráš trochu inak ako ja, tak skúsim Ti predostrieť čo si o tom, čo si napísal myslím. Dúfam že to niečo vysvetlí (:

Táto fotka má kompozičné rezervy. Takisto ako ten slon. Nemusíme si navrávať že po stránke kompozície sú to ideálne fotky. ALE. Práve tieto fotky sú krásnym príkladom toho, že aj fotka ktorá nemá ideálnu kompozíciu či technickú kvalitu môže byť veľmi kvalitným dielom a to po stránke "impaktu". To, že v komentári spomeniem že to nie je dokonalé v prvých dvoch kategóriách ale v kategórii impaktu je to perfektné NIJAK nedehonestuje túto fotku. Lebo práve impakt je to čo je na fotografii najpodstatnejšie.

Pod toto sa podpisujem tiež
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-05-15 23:32:44
príspevok od: ViktorV
To čo si myslíš, to si myslím i ja. Aspoň v tej druhej vete.
1xcom som si pozrel a veru, dal by som mu zabrať. Hlavne to hrozné TK!
.
K tejto fotečke som si dovolil pozvať pár ľudí, všetci sa zasmiali. Spýtal som sa, či by sa smiali viac, keby to uško urezené bolo celé. Pozreli na mňa, či mi hrabe. A dokonca jeden názor, mojej milovanej, ,, že som postihnutý,,.
Nuž a je tu medzi nami jeden kolega, celkom akceptovaný nielen u nás, ale i v zahraničí, ktorý tu má fotečku, kde má odrezané papuče. A na koment - orezané papuče - odpovedal, ale aspoň vieš, že sú tam. Pobavil. Takže pre tých, komu chýba uško si dovolím - aspoň viete, že ten koník ho má.
No, je to ,,taká konina ,,.
Viki, aj pre teba cosi ... písal som Somsovi a Petovi ale myslel aj na teba snad sa pobaviš aj na tom
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-05-15 23:30:51
príspevok od: Peter Svoboda
aaa Viktor..
Je to krásna fotka, čo si linkol...
Ja si myslím, že je to celé vadné tu s tým hodnotením troch atribútov, čistý technokratizmus..

Na inom serveri , čo sa častejšie pohybujem, je špičkový krajinár, kde ak komponuje ináč, určite to netreba posudzovať, že ak sa nedrží pravidiel, nevie to, alebo mal by ináč...

Už som to linkkoval v diskusii párkrát , čo by dostal za kompozíciu tu na portáli..a pritom mal publikovaný celý elaborát v rubrike "How I made it " o jeho zmýšľaní pri komponovaní tejto fotografie, prvé čo ma napadlo,kompozícia...ak si klikneš na meno pod fotkou objavia sa aj jeho ostatné publikované, urob si dojem ak máš chvíľku

https://1x.com/#!/photo/40683/portfolio/14617
Peto ak sa nenahnevas, budem kus oponovat. cosi som uz naznacil SOMSovi a este to dokoncim.
...
Te tu system aky je a ten vyzýva aby body clovek pri hodnoteni delil na jednotlive parametre. Ale idealny system neexistuje a kazdy ma vyhodu aj nevyhodu. Toto je portal kde chodi aj mnozstvo zaciatocnikov a pre nich si myslim ze je toto velmi dobry a poucny system a skor sa zorientuju nad jednotlivymi fotkami (len nazor, nevnucujem ani nezovseobecnujem) ale tym padom ma samozrejme aj nevyhody v ocenovani netypických,m originálnych a spockových foto. Dostanu sa na uroven ovela slabsich co su nadhodnotene.
...
Ale preto sa zaoberat jeho jednou nevyhodou v pripade ze sa niekto seriozne a vazne zamysla aj nad kolpnkou kompozicia ak ide o momentku, to mi pripada pritiahnute za vlasy (myslene s usmevom a dvomi smejkami) Alebo porovnavat Helenku, mna ci ktorehokolvek amatera a nase fotky s nejakym spickovym krajinarom co je uspesny na medzinarodnom portali ... to rovnako. Systemy su veci stavane vopred na dane podmienky a ziadny nevyhovie kazdemu, tak preco sa zapodievat vynimocnymi pripadmi ak velka vatsina pripadov nie je problemova? Ale budiz, ak to ma priniest vseobecne zlepsenie, no tu si tym nie som isty...
...
Tiez komponujem bez ohladu na pravidla a dnes som pochvalil az 2 fotky ze sa mi paci ako objekt pozera von z fotky... ale to nie je bezny pripad a preto este neohodnotim fotku kona s odrezaným uchom na 7b... a aj si za tym stojim. A ze helenka ma zaujem to ucho dorobit a diskutujeme o tom? V tom azda nie je problem? Je to je zaujem, ja som jej nic nasilu nevnucoval len som nestranne napisal svoj nazor
...
Ja sam sa nepovazujem za technokrata a prednostny mi je impact... ale nech mi nikto nevnucuje ze ak tu je system tento, ze sa mam správat inak. Ze mam dat 7b za to, za co podla mna tie body nepatria. Beriem ohlad a zmiernujem hodnotenie podla toho aka je kategoria a aka je obtiaznost ,,, ale 7b je 7b ... a ako ta vnimam, sedmickami nikdy neplytvas ani nad ovela lepsie komponovanymi fotkami a tu obhajujes odrezane usi a horlíš proti technokratom ... to mi pripada nelogické, napriek tomu ze ide o moemntku, lebo logika je len jedna a slovo kompozicia zohladnuje len kompoziciu a anie impact ... ale zas, nemusim vsetko chapat
A nechapem aj preco vobec mate s inym nazorom poniektori prpblem?
 
brehulka
2011-05-15 23:06:22
príspevok od: Helen1
dííík
Kolegyňa, gratulujem k fotečke dňa. Je to fuška, to všetko čítať, všakže? Viete, ja preto radšej fotky dňa nerobím. A ani Vám vôbec nezávidím. Ani trochu, drahá, ani trochu. Ale jak ten svoj foťák drbnem do koša, kurrr.......
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-05-15 23:04:55
príspevok od: soms
Šťastie praje pripraveným ... snaha odmenená úspechom. Steves si myslím, že sa nenahnevá ak oviem, že k tzv. dokonalosti tejto foto nieje potrebné dopomôcť kolážou a skladaním viacerých foto. Samotnou nedokonalosťou(myslím tým výčitky v kompo aj TK) je dokonalá. Skierlo, Viktor súhlasím s nimi. Helen výborne.
A ešte kus vážne a aj s úsmevom: Celý život sa držím hesla, ktoré ma učil ešte môj otec, že ak môžem niečo spraviť lepšie, tak to spravím tak a nie horšie Hlavne ak ide o skoro rovnaký čas a nezaťaží to výrazne viac. Samozrejme zohľadńujúc produktivitu primerane a neporovnávajúc neprimerané a nerovnaké možnosti. A nikto ma nepresvedčí, že to mám robiť či uvažovať inak
...
Diskusie tu považujem za kus uletené a príliš vážne, nežerte to tak, veď život je krásny načo si ho kaziť malichernými naťahovačkami a presadzovaním tých svojich názorov?
,,,.
Napísať niečo ako svoj slobodný názor je jedna vec a zovšeobecňovať čosi už pomaly na medzináropdnej úrpovni, to mi príde vážení kus prehnané až malicherné a pripomína mi to diskusie v parlamente a politike jedného malého štátu v srdci europy?
...
Neskutočne veľa času sa tu zaobera neskutočne veľa ľudí malichernosťami a prekáraním kto má absolútnu a vážnejšiu pravdu. Napr. že vysadenie kvetov na kruhovom objazde ohrozuje bezpečnosť premávky lebo nebude objazd prehľadný ... či aký jazyk kde možno používať ... robím vo švajčiarsku kde sa zaoberaju radšej biznisom ... a kruhové objazdy sú zastavane v plnej ploche bežne umeleckými výtvormi cez 5m vysokými, či majú povolený ako úradný jazyk nemčinu, francúžštinu, taliančinu a aj vlastný DIALEKT (!) ... nuž ale nám na slovensku sa zdá že tolerancia nehrozí... Hm?
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-05-15 23:01:39
príspevok od: soms
Šťastie praje pripraveným ... snaha odmenená úspechom. Steves si myslím, že sa nenahnevá ak oviem, že k tzv. dokonalosti tejto foto nieje potrebné dopomôcť kolážou a skladaním viacerých foto. Samotnou nedokonalosťou(myslím tým výčitky v kompo aj TK) je dokonalá. Skierlo, Viktor súhlasím s nimi. Helen výborne.
Prišiel som sa zasmiat ešte raz a čítam si komenty. Nuž, napadnutému sa zamračilo čelo, kropaje potu sperlili sanky a hlasno som si odfúkol! Napadnutý musí reagovať) Nabíjam zbraň raketou ďalekého doletu a cielnik natáčam smer "šaľene vychodňarsko" ... ale... pardon, omyl ... tam ľudze i moja hruda ... ta sľuchaj SOMS, nemohol by ši še kušek pošunuc bokom aby som ce ľepši trafil a neubližil rodzine?
 
Helen1
2011-05-15 22:48:33
príspevok od: LK1961
Pekný moment Impakt 8
dííík
 
LK1961
2011-05-15 22:43:47
Pekný moment Impakt 8
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
soms
2011-05-15 21:49:47
príspevok od: ViktorV
To čo si myslíš, to si myslím i ja. Aspoň v tej druhej vete.
1xcom som si pozrel a veru, dal by som mu zabrať. Hlavne to hrozné TK!
.
K tejto fotečke som si dovolil pozvať pár ľudí, všetci sa zasmiali. Spýtal som sa, či by sa smiali viac, keby to uško urezené bolo celé. Pozreli na mňa, či mi hrabe. A dokonca jeden názor, mojej milovanej, ,, že som postihnutý,,.
Nuž a je tu medzi nami jeden kolega, celkom akceptovaný nielen u nás, ale i v zahraničí, ktorý tu má fotečku, kde má odrezané papuče. A na koment - orezané papuče - odpovedal, ale aspoň vieš, že sú tam. Pobavil. Takže pre tých, komu chýba uško si dovolím - aspoň viete, že ten koník ho má.
No, je to ,,taká konina ,,.
Chlape ty máš za ušami.
 
Helen1
2011-05-15 21:48:51
príspevok od: soms
Šťastie praje pripraveným ... snaha odmenená úspechom. Steves si myslím, že sa nenahnevá ak oviem, že k tzv. dokonalosti tejto foto nieje potrebné dopomôcť kolážou a skladaním viacerých foto. Samotnou nedokonalosťou(myslím tým výčitky v kompo aj TK) je dokonalá. Skierlo, Viktor súhlasím s nimi. Helen výborne.
ďakujem
 
soms
2011-05-15 21:48:01
Šťastie praje pripraveným ... snaha odmenená úspechom. Steves si myslím, že sa nenahnevá ak oviem, že k tzv. dokonalosti tejto foto nieje potrebné dopomôcť kolážou a skladaním viacerých foto. Samotnou nedokonalosťou(myslím tým výčitky v kompo aj TK) je dokonalá. Skierlo, Viktor súhlasím s nimi. Helen výborne.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Helen1
2011-05-15 20:55:55
dííík
 
Helen1
2011-05-15 20:46:32
dík
 
Helen1
2011-05-15 20:27:57
príspevok od: MilanoM
fajneeee
díík
 
Helen1
2011-05-15 20:27:34
príspevok od: ViktorV
To čo si myslíš, to si myslím i ja. Aspoň v tej druhej vete.
1xcom som si pozrel a veru, dal by som mu zabrať. Hlavne to hrozné TK!
.
K tejto fotečke som si dovolil pozvať pár ľudí, všetci sa zasmiali. Spýtal som sa, či by sa smiali viac, keby to uško urezené bolo celé. Pozreli na mňa, či mi hrabe. A dokonca jeden názor, mojej milovanej, ,, že som postihnutý,,.
Nuž a je tu medzi nami jeden kolega, celkom akceptovaný nielen u nás, ale i v zahraničí, ktorý tu má fotečku, kde má odrezané papuče. A na koment - orezané papuče - odpovedal, ale aspoň vieš, že sú tam. Pobavil. Takže pre tých, komu chýba uško si dovolím - aspoň viete, že ten koník ho má.
No, je to ,,taká konina ,,.
 
MilanoM
2011-05-15 20:22:43
fajneeee
 
Helen1
2011-05-15 20:21:33
dík
 
Helen1
2011-05-15 20:21:11
príspevok od: the.saint
Po ťažkom dni mi táto fotečka urobila náladu.......:-))
to ma teší...ďakujem
 
Helen1
2011-05-15 20:20:38
príspevok od: PolloK
momentka za 21 :D
dííík
 
Helen1
2011-05-15 20:20:21
príspevok od: Barny
mozno by to chcelo ustnu vodu
 
Helen1
2011-05-15 20:19:55
príspevok od: karate.tiger
fakt konina :)
ďakujem
 
Helen1
2011-05-15 20:19:26
príspevok od: majster333
++ D
 
Helen1
2011-05-15 20:19:06
príspevok od: zuzanka29
geniálne bolo by z toho super prianie k narodeninám
dobrý nápad...
 
Helen1
2011-05-15 20:18:15
príspevok od: Samantha
zakazdym, ked som dnes otvorila titulnu stranu ephoto, uchechtla som sa na tejto konine pekne
potešilo ...ďakujem
 
Helen1
2011-05-15 20:16:04
príspevok od: Cholo
no proste genialne :D
ďakujem
 
Helen1
2011-05-15 20:15:42
príspevok od: Ivan .
skvelé...............tá tu chýbala
ďakujem
 
Helen1
2011-05-15 20:15:25
príspevok od: petraFOTO
pekne
vďaka
 
Helen1
2011-05-15 20:15:02
príspevok od: Jastojan
impaktovo pre mna najlepsia konska foto dna, kompo, dost natesno hore, ale ozaj ma pobavila
dííík
 
Helen1
2011-05-15 20:14:33
príspevok od: verika
:):):) tak toto je bombovy moment, super sa ti to podarilo zachytit......fajn ti zubky ukazal,ako na prehliadke u zubara :):)
ten koník bol proste super ...díík
 
Helen1
2011-05-15 20:13:34
príspevok od: falatka
konečne niečo veselé v tomto upršanom dni, super :)))
...dík
 
ViktorV
2011-05-15 20:06:05
príspevok od: Peter Svoboda
aaa Viktor..
Je to krásna fotka, čo si linkol...
Ja si myslím, že je to celé vadné tu s tým hodnotením troch atribútov, čistý technokratizmus..

Na inom serveri , čo sa častejšie pohybujem, je špičkový krajinár, kde ak komponuje ináč, určite to netreba posudzovať, že ak sa nedrží pravidiel, nevie to, alebo mal by ináč...

Už som to linkkoval v diskusii párkrát , čo by dostal za kompozíciu tu na portáli..a pritom mal publikovaný celý elaborát v rubrike "How I made it " o jeho zmýšľaní pri komponovaní tejto fotografie, prvé čo ma napadlo,kompozícia...ak si klikneš na meno pod fotkou objavia sa aj jeho ostatné publikované, urob si dojem ak máš chvíľku

https://1x.com/#!/photo/40683/portfolio/14617
To čo si myslíš, to si myslím i ja. Aspoň v tej druhej vete.
1xcom som si pozrel a veru, dal by som mu zabrať. Hlavne to hrozné TK!
.
K tejto fotečke som si dovolil pozvať pár ľudí, všetci sa zasmiali. Spýtal som sa, či by sa smiali viac, keby to uško urezené bolo celé. Pozreli na mňa, či mi hrabe. A dokonca jeden názor, mojej milovanej, ,, že som postihnutý,,.
Nuž a je tu medzi nami jeden kolega, celkom akceptovaný nielen u nás, ale i v zahraničí, ktorý tu má fotečku, kde má odrezané papuče. A na koment - orezané papuče - odpovedal, ale aspoň vieš, že sú tam. Pobavil. Takže pre tých, komu chýba uško si dovolím - aspoň viete, že ten koník ho má.
No, je to ,,taká konina ,,.
 
ViktorV
2011-05-15 19:48:34
príspevok od: Matúš Koprda
Viktor, myslím že sa na to pozeráš trochu inak ako ja, tak skúsim Ti predostrieť čo si o tom, čo si napísal myslím. Dúfam že to niečo vysvetlí (:

Táto fotka má kompozičné rezervy. Takisto ako ten slon. Nemusíme si navrávať že po stránke kompozície sú to ideálne fotky. ALE. Práve tieto fotky sú krásnym príkladom toho, že aj fotka ktorá nemá ideálnu kompozíciu či technickú kvalitu môže byť veľmi kvalitným dielom a to po stránke "impaktu". To, že v komentári spomeniem že to nie je dokonalé v prvých dvoch kategóriách ale v kategórii impaktu je to perfektné NIJAK nedehonestuje túto fotku. Lebo práve impakt je to čo je na fotografii najpodstatnejšie.

Vďaka za vysvetlenie. To ma nenapadlo.
 
the.saint
2011-05-15 19:43:49
Po ťažkom dni mi táto fotečka urobila náladu.......:-))
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
PolloK
2011-05-15 19:35:03
momentka za 21 :D
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Barny
2011-05-15 19:21:08
mozno by to chcelo ustnu vodu
 
karate.tiger
2011-05-15 18:48:30
fakt konina :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
majster333
 
zuzanka29
2011-05-15 18:16:17
geniálne bolo by z toho super prianie k narodeninám
 
Samantha
2011-05-15 17:51:39
zakazdym, ked som dnes otvorila titulnu stranu ephoto, uchechtla som sa na tejto konine pekne
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-05-15 17:04:29
príspevok od: ViktorV
https://veda.sme.sk/c/5893720/vyhlasili-najkrajsie-fotografie-sveta.html
.
Slon v Botswane. Alex Bernasconi
Pán Bernasconi mal veľké šťastie, že v jury nesedeli nekompromisní odborníci z ePhota.
.
aaa Viktor..
Je to krásna fotka, čo si linkol...
Ja si myslím, že je to celé vadné tu s tým hodnotením troch atribútov, čistý technokratizmus..

Na inom serveri , čo sa častejšie pohybujem, je špičkový krajinár, kde ak komponuje ináč, určite to netreba posudzovať, že ak sa nedrží pravidiel, nevie to, alebo mal by ináč...

Už som to linkkoval v diskusii párkrát , čo by dostal za kompozíciu tu na portáli..a pritom mal publikovaný celý elaborát v rubrike "How I made it " o jeho zmýšľaní pri komponovaní tejto fotografie, prvé čo ma napadlo,kompozícia...ak si klikneš na meno pod fotkou objavia sa aj jeho ostatné publikované, urob si dojem ak máš chvíľku

https://1x.com/#!/photo/40683/portfolio/14617
 
Cholo
2011-05-15 17:01:44
no proste genialne :D
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Ivan .
2011-05-15 16:34:37
skvelé...............tá tu chýbala
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 5 | Impakt: 7 | Priemer: 5.67
 
petraFOTO
2011-05-15 16:18:33
pekne
 
Jastojan
2011-05-15 16:12:54
impaktovo pre mna najlepsia konska foto dna, kompo, dost natesno hore, ale ozaj ma pobavila
 
Matúš Koprda
2011-05-15 15:18:27
príspevok od: ViktorV
https://veda.sme.sk/c/5893720/vyhlasili-najkrajsie-fotografie-sveta.html
.
Slon v Botswane. Alex Bernasconi
Pán Bernasconi mal veľké šťastie, že v jury nesedeli nekompromisní odborníci z ePhota.
.
Viktor, myslím že sa na to pozeráš trochu inak ako ja, tak skúsim Ti predostrieť čo si o tom, čo si napísal myslím. Dúfam že to niečo vysvetlí (:

Táto fotka má kompozičné rezervy. Takisto ako ten slon. Nemusíme si navrávať že po stránke kompozície sú to ideálne fotky. ALE. Práve tieto fotky sú krásnym príkladom toho, že aj fotka ktorá nemá ideálnu kompozíciu či technickú kvalitu môže byť veľmi kvalitným dielom a to po stránke "impaktu". To, že v komentári spomeniem že to nie je dokonalé v prvých dvoch kategóriách ale v kategórii impaktu je to perfektné NIJAK nedehonestuje túto fotku. Lebo práve impakt je to čo je na fotografii najpodstatnejšie.

 
verika
2011-05-15 14:54:16
:):):) tak toto je bombovy moment, super sa ti to podarilo zachytit......fajn ti zubky ukazal,ako na prehliadke u zubara :):)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
falatka
2011-05-15 14:47:41
konečne niečo veselé v tomto upršanom dni, super :)))
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 7 | Priemer: 6.00
 
Helen1
2011-05-15 14:36:33
príspevok od: horsky vlk
výborná konina!!!
díííík
 
horsky vlk
2011-05-15 14:33:00
výborná konina!!!
 
Helen1
2011-05-15 14:31:41
ďakujem
 
Helen1
2011-05-15 14:31:14
dík
 
Helen1
2011-05-15 14:30:54
príspevok od: mirec11
impakt za 100... dnes nezaspím :)
 
Helen1
2011-05-15 14:30:40
príspevok od: mirec11
akoby hovoril "to čím fotíš? nikonom? ja som si tiež za posledné kúpil a odvtedy už len seno žeriem, bo na nič iné nezostalo... "
 
Helen1
2011-05-15 14:30:25
príspevok od: total empty
Funny
Čo vlastne hovoril(kôň)?
Mirec11 to pekne vystihol
 
sunajn
2011-05-15 13:44:32
príspevok od: ViktorV
Pripájam sa k Tebe, kolega. Ako chlap
Servus. Bol si dlho preč.
 
mirec11
2011-05-15 13:36:18
akoby hovoril "to čím fotíš? nikonom? ja som si tiež za posledné kúpil a odvtedy už len seno žeriem, bo na nič iné nezostalo... "
 
mirec11
2011-05-15 13:28:22
impakt za 100... dnes nezaspím :)
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 5 | Impakt: 7 | Priemer: 5.67
 
mirec11
2011-05-15 13:26:29
príspevok od: SteveS
Neviem ako je zbehlý Miro vo vrstvách, ale ak si aj nikdy nerobila s prenášaným obrazom, ale už robila vo vrstvach, to zvladneš hravo aj sama. Len v skratke že najdôležitejší je tam nástroj pre výber a označenie ... je celkom hore v rohu na lište nástrojov navrchu a ked ho vyberieš z ponuky a potom v jeho režime klikneš myšou na fotke na to miesto kde je práve daný kúsok vloženej vrstvy, teda malého obrazu preneseného z inného foto (či tej istej foto) tak sa objaví okolo celej vrstvy po obrysoch sieť s rohmi a stredmi ktore môžeš transformovať či otáčať, či aj kosiť perspektívu alebo dokonca stranovo otáčať a bla bla ... enterom potvrdíš zmenu a do histórie sa zapisuje len jeden celkový úkon (výsledok) ktorý si enterom urobila. Ak sa ccheš po krokoch vracat, je pre istotu teda lepšie častejšie enterovať počas viacnásobnej transformácie aby si nemusela kvôli jednej chybe všetko prerábať odznova. Tak som napríklad urobil nad svoje posledné kone plus kópiu lesa a potom ju stlačil na užší pás a zvysok foto nad tým orezal. Ale krajinu nezvyknem deformovať, to bol len výnimočný prípad kde o ten les v podstate vôbec nešlo a kde bol len ako kulisa k deju. Ale je to vhodné pri mrakoch a nebi, kde to nepotrebuje presný tvar a pritom má a zaberá neraz neprimeraný tvar či plochu nad krajinou. tento nástroj hodne kompozične pomáha a vyrieši mnohe problémy...ale pridá zas zabitie času tak veselé skúšanie a veľa špásu
tak tak, toto by nemal byť problém, už som pár takýchto vecí robil... ale odmakať to nechám Helu
 
total empty
2011-05-15 13:16:54
Funny
Čo vlastne hovoril(kôň)?
 
Helen1
2011-05-15 12:59:31
príspevok od: Cyril
Vtipne foto, moment paradny

Na uprave by som este poskusal, nesmakuje mi vobec.
...a kedy nás prídeš navštíviť?
 
Helen1
2011-05-15 12:58:31
ďakujem
 
Cyril
2011-05-15 12:37:20
Vtipne foto, moment paradny

Na uprave by som este poskusal, nesmakuje mi vobec.
 
Helen1
2011-05-15 12:31:07
príspevok od: snooker
stale ked sa na tuto fotku pozriem chyta ma zachvat smiechu
to ma tešíííí
 
Helen1
2011-05-15 12:29:22
príspevok od: SteveS
Neviem ako je zbehlý Miro vo vrstvách, ale ak si aj nikdy nerobila s prenášaným obrazom, ale už robila vo vrstvach, to zvladneš hravo aj sama. Len v skratke že najdôležitejší je tam nástroj pre výber a označenie ... je celkom hore v rohu na lište nástrojov navrchu a ked ho vyberieš z ponuky a potom v jeho režime klikneš myšou na fotke na to miesto kde je práve daný kúsok vloženej vrstvy, teda malého obrazu preneseného z inného foto (či tej istej foto) tak sa objaví okolo celej vrstvy po obrysoch sieť s rohmi a stredmi ktore môžeš transformovať či otáčať, či aj kosiť perspektívu alebo dokonca stranovo otáčať a bla bla ... enterom potvrdíš zmenu a do histórie sa zapisuje len jeden celkový úkon (výsledok) ktorý si enterom urobila. Ak sa ccheš po krokoch vracat, je pre istotu teda lepšie častejšie enterovať počas viacnásobnej transformácie aby si nemusela kvôli jednej chybe všetko prerábať odznova. Tak som napríklad urobil nad svoje posledné kone plus kópiu lesa a potom ju stlačil na užší pás a zvysok foto nad tým orezal. Ale krajinu nezvyknem deformovať, to bol len výnimočný prípad kde o ten les v podstate vôbec nešlo a kde bol len ako kulisa k deju. Ale je to vhodné pri mrakoch a nebi, kde to nepotrebuje presný tvar a pritom má a zaberá neraz neprimeraný tvar či plochu nad krajinou. tento nástroj hodne kompozične pomáha a vyrieši mnohe problémy...ale pridá zas zabitie času tak veselé skúšanie a veľa špásu
určite to zvládnem(e)....ďakujem
 
Helen1
2011-05-15 12:26:02
príspevok od: Matt83
fajn :)
dík
 
Helen1
2011-05-15 12:25:47
príspevok od: perla
Krásny chrup - super momentka :-)
ďakujem
 
snooker
2011-05-15 12:24:00
príspevok od: Helen1
stale ked sa na tuto fotku pozriem chyta ma zachvat smiechu
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-05-15 12:21:18
príspevok od: Helen1
stačí to vedieť ...Mirec zasa bude mať robotu...zatiaľ ma všetko naučil, tak dúfajme, že zvládneme aj operáciu ucha podľa Tvojho návodu
Neviem ako je zbehlý Miro vo vrstvách, ale ak si aj nikdy nerobila s prenášaným obrazom, ale už robila vo vrstvach, to zvladneš hravo aj sama. Len v skratke že najdôležitejší je tam nástroj pre výber a označenie ... je celkom hore v rohu na lište nástrojov navrchu a ked ho vyberieš z ponuky a potom v jeho režime klikneš myšou na fotke na to miesto kde je práve daný kúsok vloženej vrstvy, teda malého obrazu preneseného z inného foto (či tej istej foto) tak sa objaví okolo celej vrstvy po obrysoch sieť s rohmi a stredmi ktore môžeš transformovať či otáčať, či aj kosiť perspektívu alebo dokonca stranovo otáčať a bla bla ... enterom potvrdíš zmenu a do histórie sa zapisuje len jeden celkový úkon (výsledok) ktorý si enterom urobila. Ak sa ccheš po krokoch vracat, je pre istotu teda lepšie častejšie enterovať počas viacnásobnej transformácie aby si nemusela kvôli jednej chybe všetko prerábať odznova. Tak som napríklad urobil nad svoje posledné kone plus kópiu lesa a potom ju stlačil na užší pás a zvysok foto nad tým orezal. Ale krajinu nezvyknem deformovať, to bol len výnimočný prípad kde o ten les v podstate vôbec nešlo a kde bol len ako kulisa k deju. Ale je to vhodné pri mrakoch a nebi, kde to nepotrebuje presný tvar a pritom má a zaberá neraz neprimeraný tvar či plochu nad krajinou. tento nástroj hodne kompozične pomáha a vyrieši mnohe problémy...ale pridá zas zabitie času tak veselé skúšanie a veľa špásu
 
Matt83
ocenenie redakciou 2011-05-15 12:17:41
fajn :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
perla
2011-05-15 12:01:07
Krásny chrup - super momentka :-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Helen1
2011-05-15 11:57:56
ďakujem
 
ViktorV
2011-05-15 11:56:10
príspevok od: sunajn
Super šumná fotka! Naj si tu, kto chce, čo chce, je to od nich len tichá závisť. Toto jej najlepšia fotka za posledný rok. :))
Pripájam sa k Tebe, kolega. Ako chlap
 
Helen1
2011-05-15 11:55:59
príspevok od: ViktorV
A patrí to medzi najkrajšie fotky sveta. Už ma len napadá, p. Bernasconi sa inšpiroval Tvojou fotečkou. Vydarenou.
no to je ale pocta.....ďakujem
 
ViktorV
2011-05-15 11:51:57
príspevok od: Helen1
jéééj.....sloníkovi chýba kúštik ucha
A patrí to medzi najkrajšie fotky sveta. Už ma len napadá, p. Bernasconi sa inšpiroval Tvojou fotečkou. Vydarenou.
 
Helen1
2011-05-15 11:45:11
príspevok od: PetulaRakova
PECKAAAA
dííík
 
Helen1
2011-05-15 11:44:53
príspevok od: ViktorV
https://veda.sme.sk/c/5893720/vyhlasili-najkrajsie-fotografie-sveta.html
.
Slon v Botswane. Alex Bernasconi
Pán Bernasconi mal veľké šťastie, že v jury nesedeli nekompromisní odborníci z ePhota.
.
jéééj.....sloníkovi chýba kúštik ucha
 
Helen1
2011-05-15 11:41:34
príspevok od: Peter Svoboda
toto je pecka....:)) Aj keď som časovo veľmi na tom natesno, som sa musel prihlásiť a zagratulovať k veľmi podarenému momentu.Perfektný uhol pohľadu a o grimase ani nevravím :) Tu si dovolím nesúhlasiť s nízšími hodnoteniami, čo sa týka kompozície, u momentky ako táto komponovanie je skrátené na vteriny sekundy s kón nepočká...páči sa mi presne ako to je. Jediné nad čím by som možno pouvažoval, je odretušiť stromy dolu, ale známku kvôli tomu neznižujem. Gratulujem ešte raz a zo všetkých zpodostrejskalykonín je zatiaľ pre mňa jednoznačne najs :)
a ja ďakujem veľmi pekne
 
Helen1
2011-05-15 11:40:34
príspevok od: MarcelPhoto
Fotka, ktorá naozaj pobaví :) a tá mucha na ľavo je dobrá :D
...dík
 
Helen1
2011-05-15 11:40:10
príspevok od: Margot
Super,čo dodať.:)
..že ďakujem
 
Helen1
2011-05-15 11:39:44
príspevok od: sunajn
Super šumná fotka! Naj si tu, kto chce, čo chce, je to od nich len tichá závisť. Toto jej najlepšia fotka za posledný rok. :))
no toto.....ďakujem veľmi pekne
 
Helen1
2011-05-15 11:38:51
ďakujem
 
Helen1
2011-05-15 11:38:34
príspevok od: pekelnikivan
veľmi sa mi páči a pobavila
dííík
 
Helen1
2011-05-15 11:38:12
príspevok od: lgsvgh
Asi pije veľa čiernej kávy. Nech skúsi listerin.
 
PetulaRakova
2011-05-15 11:26:58
PECKAAAA
 
ViktorV
2011-05-15 11:18:20
príspevok od: Peter Svoboda
toto je pecka....:)) Aj keď som časovo veľmi na tom natesno, som sa musel prihlásiť a zagratulovať k veľmi podarenému momentu.Perfektný uhol pohľadu a o grimase ani nevravím :) Tu si dovolím nesúhlasiť s nízšími hodnoteniami, čo sa týka kompozície, u momentky ako táto komponovanie je skrátené na vteriny sekundy s kón nepočká...páči sa mi presne ako to je. Jediné nad čím by som možno pouvažoval, je odretušiť stromy dolu, ale známku kvôli tomu neznižujem. Gratulujem ešte raz a zo všetkých zpodostrejskalykonín je zatiaľ pre mňa jednoznačne najs :)
https://veda.sme.sk/c/5893720/vyhlasili-najkrajsie-fotografie-sveta.html
.
Slon v Botswane. Alex Bernasconi
Pán Bernasconi mal veľké šťastie, že v jury nesedeli nekompromisní odborníci z ePhota.
.
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-05-15 10:49:44
toto je pecka....:)) Aj keď som časovo veľmi na tom natesno, som sa musel prihlásiť a zagratulovať k veľmi podarenému momentu.Perfektný uhol pohľadu a o grimase ani nevravím :) Tu si dovolím nesúhlasiť s nízšími hodnoteniami, čo sa týka kompozície, u momentky ako táto komponovanie je skrátené na vteriny sekundy s kón nepočká...páči sa mi presne ako to je. Jediné nad čím by som možno pouvažoval, je odretušiť stromy dolu, ale známku kvôli tomu neznižujem. Gratulujem ešte raz a zo všetkých zpodostrejskalykonín je zatiaľ pre mňa jednoznačne najs :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
MarcelPhoto
2011-05-15 10:44:48
Fotka, ktorá naozaj pobaví :) a tá mucha na ľavo je dobrá :D
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 7 | Priemer: 6.00
 
Margot
2011-05-15 10:40:37
Super,čo dodať.:)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
sunajn
2011-05-15 10:33:22
Super šumná fotka! Naj si tu, kto chce, čo chce, je to od nich len tichá závisť. Toto jej najlepšia fotka za posledný rok. :))
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
pekelnikivan
2011-05-15 10:13:17
veľmi sa mi páči a pobavila
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Helen1
2011-05-15 10:10:44
ďakujem
 
Helen1
2011-05-15 10:10:27
príspevok od: zola
tak toto nema chybu! Super recesisticky zaber na filmovy plagat. A ta mucha k tomu. To keby niekto chcel odfotit tak by sa natrapil a bez ps by to ani neurobil.
tak, tak....dííík
 
Helen1
2011-05-15 10:09:54
príspevok od: SteveS
to ucho sa dá skopírovať z druhej strany alebo ako píšeš z iných foto a reálnu časť teda doložiť, vložiť ako novu vrstvu, pootočiť ako treba, ponaťahovať či zmenšiť aby sadlo na tento kýpeť a ošetriť prelínanie. Nakoniec už len spojiť dokopy, vec možno na pár minút
stačí to vedieť ...Mirec zasa bude mať robotu...zatiaľ ma všetko naučil, tak dúfajme, že zvládneme aj operáciu ucha podľa Tvojho návodu
 
Helen1
2011-05-15 10:08:17
díík
 
Helen1
2011-05-15 10:07:53
príspevok od: mirosz
Ty koňo!
 
Helen1
2011-05-15 10:07:38
príspevok od: markato1
vyborne foto:)
ďakujem
 
Helen1
2011-05-15 10:07:13
príspevok od: bonifacko
Dobra momentka. Dcerka nam chodi na kone, je to umenie aj cvaknuť.
dííík
 
lgsvgh
2011-05-15 10:07:11
Asi pije veľa čiernej kávy. Nech skúsi listerin.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Helen1
2011-05-15 10:06:46
príspevok od: L.U.B.O
Spicova fotka :D :D konecne nieco normalne v topke
ďakujem
 
Helen1
2011-05-15 10:06:23
príspevok od: StanleyH
krasne konske zuby ma ...skoda ze si mu odfaklila usi ..inak fajn
..dík
 
Helen1
2011-05-15 10:03:39
príspevok od: lm84sk
Chudák, takto ho prekvapiť, veď mu zabehne :D.
dííík
 
zola
2011-05-15 09:41:02
tak toto nema chybu! Super recesisticky zaber na filmovy plagat. A ta mucha k tomu. To keby niekto chcel odfotit tak by sa natrapil a bez ps by to ani neurobil.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-05-15 09:29:16
príspevok od: Helen1
...netrúfla by som si dorobiť chýbajúce ucho....mám viac možno kompozične lepších snímkov tohto rozkošného modela ale nádherný úsmev s muškou rozhodol....nenapadlo by mi, že takáto konina až tak zaujme...potešilo
to ucho sa dá skopírovať z druhej strany alebo ako píšeš z iných foto a reálnu časť teda doložiť, vložiť ako novu vrstvu, pootočiť ako treba, ponaťahovať či zmenšiť aby sadlo na tento kýpeť a ošetriť prelínanie. Nakoniec už len spojiť dokopy, vec možno na pár minút
 
branozachar
2011-05-15 09:26:00
fešačisko
 
mirosz
2011-05-15 09:15:11
Ty koňo!
 
markato1
2011-05-15 09:11:26
vyborne foto:)
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
bonifacko
2011-05-15 09:08:00
Dobra momentka. Dcerka nam chodi na kone, je to umenie aj cvaknuť.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
L.U.B.O
2011-05-15 09:06:46
Spicova fotka :D :D konecne nieco normalne v topke
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 5 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
StanleyH
2011-05-15 08:55:26
krasne konske zuby ma ...skoda ze si mu odfaklila usi ..inak fajn
 
lm84sk
2011-05-15 08:23:27
Chudák, takto ho prekvapiť, veď mu zabehne :D.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Helen1
2011-05-15 07:59:25
príspevok od: lgsvgh
takúto usmiatu tvár nevidieť každý deň, a pohľad na ňu potešil. Super, bomba, špeciál.
...dííík
 
Helen1
2011-05-15 07:59:04
príspevok od: Daniel Urban
super :-)
ďakujem
 
Helen1
2011-05-15 07:58:11
príspevok od: asklen
excelentna konina :)
díík
 
Helen1
2011-05-15 07:57:54
príspevok od: Kvietok
kompo aj tk má rezervy ... ale moment je špičkový, pobavilo ma to, impaktovo pre mňa mimo stupnicu
ďakujem Kvetka
 
Helen1
2011-05-15 07:57:27
príspevok od: Rebecca
pre mňa zatial najlepšia "konská"
ďakujem
 
Helen1
2011-05-15 07:57:03
príspevok od: combat113
Riadna haluz, super do detskej knižky, alebo ako výstraha pre tých čo si nečistia zuby...
dík
 
Helen1
2011-05-15 07:56:46
príspevok od: walde
čím ďalej tým viac sa mi táto foto popačuje ...inak chcel som napísať že si HO vytrápila...
...nemala si náhodou po akcii pooblizovaný objektív?
skôr ucho .... ešte že to moje "fotenie" Majo ukončil s tým, že už je pripravený koňský povoz
 
Helen1
2011-05-15 07:51:52
príspevok od: SteveS
Mladá pani, vááálate sa tu po zemi a ani ste si nevšimli že ležíte v mojich konincoch! Ale včera mi gazdíčko dal len suché seno a tak to možno vaše pekné rifle prežijú, možno ;-) ... A k foto že to je teda moment, rehlím sa ako kôň, teda ako presne rovnako ako on! ;- )))))) No neskutočný moment a grimasa, ani klaun by lepšiu neurobil :-) No čo si mu len musela povedať že on takto na teba? A v kompozicii ešte aj fajn to seno a mucha ako doráža, druhá v oku, stromy super dole v rožku, gamby nakrivo od seba a v strede čumáka akoby mu vyčíńalo tornádo, no bolí ma brucho :-))) Ešte aj tie zuby a súvisiace komentáre s ponukou zubnej pasty. No obsahovo to nemá chybu, mimoriadne ma to pobavilo :-) ... Nesedí mi síce po stránke tk farebne hlavne nebo vpravo a kompozične to je tiež asi riešené narýchlo bez času na špekulovanie, ale na impacte to tým u mňa nestratilo. Odstup hore nad hlavou sa myslím dal relatívne bez problému dorobiť.
...netrúfla by som si dorobiť chýbajúce ucho....mám viac možno kompozične lepších snímkov tohto rozkošného modela ale nádherný úsmev s muškou rozhodol....nenapadlo by mi, že takáto konina až tak zaujme...potešilo
 
Helen1
2011-05-15 07:46:43
príspevok od: brehulka
Pobavila a to je je účel tejto fotečky. Výborne :-))
presne tak...ďakujem
 
Helen1
2011-05-15 07:45:54
príspevok od: fotografik
Perfektný konský úškľabok :)))
dííík
 
lgsvgh
2011-05-15 07:45:39
takúto usmiatu tvár nevidieť každý deň, a pohľad na ňu potešil. Super, bomba, špeciál.
 
Daniel Urban
2011-05-15 07:45:35
super :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Helen1
2011-05-15 07:45:32
príspevok od: brancin
bohovske, ta mucha ho kus serie :D
...ďakujem
 
Helen1
2011-05-15 07:44:58
príspevok od: Anena
Perfektny usmev a ta muska jenom zlata k tomu, parada, dobru naladu to robi:-)
hej, hej....a ďakujem Anen
 
Helen1
2011-05-15 07:44:20
príspevok od: stevika
no fakt dobrá konina
dík
 
Helen1
2011-05-15 07:43:58
príspevok od: beholder
...asi áno....je to fajn moment......som si aj hovoril, že konín tu je už až až...ale táto sa vymyká ...páči sa mi čím ďalej tým viac: )
....ale čo dokáže takáto konina som aj tak nečakala...som rada, že zaujala
 
Helen1
2011-05-15 07:42:49
príspevok od: ivans
a čo si mu povedala, že sa začal reh(o)tať? Fajn moment.
stačilo sa na mňa pozrieť, ako mu ležím pod kopytami
 
Helen1
2011-05-15 07:41:03
príspevok od: peky
taká... milá konina... :-)
Ďakujem
 
asklen
2011-05-15 07:40:08
excelentna konina :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Kvietok
2011-05-15 00:01:21
kompo aj tk má rezervy ... ale moment je špičkový, pobavilo ma to, impaktovo pre mňa mimo stupnicu
 
Rebecca
2011-05-14 22:55:04
pre mňa zatial najlepšia "konská"
 
combat113
2011-05-14 22:35:12
Riadna haluz, super do detskej knižky, alebo ako výstraha pre tých čo si nečistia zuby...
 
walde
ocenenie redakciou 2011-05-14 22:04:29
príspevok od: Helen1
keď som mala pred sebou objektív, vôbec som si neuvedomovala, že už ležím za ohradou a rovno koníkovi pod papuľkou ....dííík
čím ďalej tým viac sa mi táto foto popačuje ...inak chcel som napísať že si HO vytrápila...
...nemala si náhodou po akcii pooblizovaný objektív?
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-05-14 22:01:27
Mladá pani, vááálate sa tu po zemi a ani ste si nevšimli že ležíte v mojich konincoch! Ale včera mi gazdíčko dal len suché seno a tak to možno vaše pekné rifle prežijú, možno ;-) ... A k foto že to je teda moment, rehlím sa ako kôň, teda ako presne rovnako ako on! ;- )))))) No neskutočný moment a grimasa, ani klaun by lepšiu neurobil :-) No čo si mu len musela povedať že on takto na teba? A v kompozicii ešte aj fajn to seno a mucha ako doráža, druhá v oku, stromy super dole v rožku, gamby nakrivo od seba a v strede čumáka akoby mu vyčíńalo tornádo, no bolí ma brucho :-))) Ešte aj tie zuby a súvisiace komentáre s ponukou zubnej pasty. No obsahovo to nemá chybu, mimoriadne ma to pobavilo :-) ... Nesedí mi síce po stránke tk farebne hlavne nebo vpravo a kompozične to je tiež asi riešené narýchlo bez času na špekulovanie, ale na impacte to tým u mňa nestratilo. Odstup hore nad hlavou sa myslím dal relatívne bez problému dorobiť.
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 5 | Impakt: 7 | Priemer: 5.67
 
brehulka
2011-05-14 21:54:06
Pobavila a to je je účel tejto fotečky. Výborne :-))
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
fotografik
2011-05-14 21:43:06
Perfektný konský úškľabok :)))
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
brancin
2011-05-14 20:57:53
bohovske, ta mucha ho kus serie :D
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Anena
2011-05-14 20:47:41
Perfektny usmev a ta muska jenom zlata k tomu, parada, dobru naladu to robi:-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
stevika
2011-05-14 20:37:52
no fakt dobrá konina
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
beholder
2011-05-14 20:30:17
príspevok od: Helen1
tá vynahradila to chýbajúce ucho a ofinku natesno
...asi áno....je to fajn moment......som si aj hovoril, že konín tu je už až až...ale táto sa vymyká ...páči sa mi čím ďalej tým viac: )
 
ivans
2011-05-14 20:27:57
a čo si mu povedala, že sa začal reh(o)tať? Fajn moment.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
peky
2011-05-14 19:21:27
taká... milá konina... :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Helen1
2011-05-14 18:54:25
príspevok od: bacil2
super! :)
díííík
 
Helen1
2011-05-14 18:53:55
príspevok od: Matúš Koprda
nerehoc sa, potom je tu viac smajlíkov ako fotiek
hm, ale fakt je že táto fotka je ako jeden veľký uletený smajlík, tak Ti rovno aj odpúšťam ((:
veď to, to...ja som sa nasmiala už keď som ju videla vo foťáku..
 
bacil2
2011-05-14 18:51:40
super! :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matúš Koprda
2011-05-14 18:51:04
príspevok od: Helen1
..dík
nerehoc sa, potom je tu viac smajlíkov ako fotiek
hm, ale fakt je že táto fotka je ako jeden veľký uletený smajlík, tak Ti rovno aj odpúšťam ((:
 
Helen1
2011-05-14 18:48:44
príspevok od: Matúš Koprda
hehe, pohodička... možno len taký technický detail... snažil by som sa zbaviť modrých obrysov okolo stromov v pozadí a pozrel by som sa trochu na tú saturáciu (napr. ubral by jej som lokálne na papuli)... tákže, hoci je to po technickej stránke a kompozičnej nie úplne vydarené, je to super moment, takže hodnotím vysoko....
..dík
 
Helen1
2011-05-14 18:48:14
príspevok od: Anastasia
Dobré grimasky robí tento koník:)
ďakujem
 
Helen1
2011-05-14 18:47:55
príspevok od: Kyblicok
paradicka
díík
 
Helen1
2011-05-14 18:47:37
príspevok od: Monsteeeer
pekneee
ďakujem
 
Helen1
2011-05-14 18:47:15
príspevok od: Lu2nek
Dobrá konina..
dííík
 
Helen1
2011-05-14 18:46:52
príspevok od: kubizmus
skvelé
vďaka
 
Helen1
2011-05-14 18:46:34
príspevok od: walde
spomínam si že si to tam dosť vytrápila :))))...z tohto podhľadu do vyzerá dosť dramaticky
keď som mala pred sebou objektív, vôbec som si neuvedomovala, že už ležím za ohradou a rovno koníkovi pod papuľkou ....dííík
 
Helen1
2011-05-14 18:43:04
príspevok od: ullla
aaa DD...super fotka ..ta mucha tam....nema chybu
však ....dík
 
Helen1
2011-05-14 18:42:24
...tak dííík
 
Helen1
2011-05-14 18:41:39
príspevok od: Marcel Rebro
... beriem .... tento je nas
 
Matúš Koprda
2011-05-14 18:26:55
hehe, pohodička... možno len taký technický detail... snažil by som sa zbaviť modrých obrysov okolo stromov v pozadí a pozrel by som sa trochu na tú saturáciu (napr. ubral by jej som lokálne na papuli)... tákže, hoci je to po technickej stránke a kompozičnej nie úplne vydarené, je to super moment, takže hodnotím vysoko....
Tech. kvalita: 4 | Kompozícia: 4 | Impakt: 6 | Priemer: 4.67
 
Anastasia
2011-05-14 18:08:41
Dobré grimasky robí tento koník:)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Kyblicok
2011-05-14 18:04:35
paradicka
 
Monsteeeer
2011-05-14 18:04:24
pekneee
 
Lu2nek
2011-05-14 17:59:12
Dobrá konina..
 
kubizmus
externý redaktor 2011-05-14 17:46:52
skvelé
 
walde
ocenenie redakciou 2011-05-14 17:32:53
spomínam si že si to tam dosť vytrápila :))))...z tohto podhľadu do vyzerá dosť dramaticky
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
ullla
2011-05-14 16:48:30
aaa DD...super fotka ..ta mucha tam....nema chybu
 
Marcel Rebro
2011-05-14 16:46:43
príspevok od: Dodo PO
Tiež do La(u)mpárne? :)))
... beriem .... tento je nas
 
Helen1
2011-05-14 16:23:51
príspevok od: lie
:)) super záber
dďakujem
 
Helen1
2011-05-14 16:23:33
príspevok od: titinius
:D:D:D:D
díík
 
Helen1
2011-05-14 16:23:17
príspevok od: b.a.f.o.a.r.t.
usmev ako dar
 
lie
2011-05-14 16:16:02
:)) super záber
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
titinius
2011-05-14 16:02:45
:D:D:D:D
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
b.a.f.o.a.r.t.
2011-05-14 15:56:04
usmev ako dar
 
Helen1
2011-05-14 15:16:33
príspevok od: mkosztura
páči
dík
 
mkosztura
2011-05-14 15:15:41
páči
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Helen1
2011-05-14 15:06:48
príspevok od: PaPi
Hore dost natesno ale inak fajn zaber... pobavil
viem, ale ten čarovný úsmev... dík
 
PaPi
2011-05-14 15:02:10
Hore dost natesno ale inak fajn zaber... pobavil
 
Helen1
2011-05-14 15:00:34
príspevok od: Dodo PO
Tiež do La(u)mpárne? :)))
 
Dodo PO
2011-05-14 14:54:51
Tiež do La(u)mpárne? :)))
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Helen1
2011-05-14 14:45:43
dík
 
Helen1
2011-05-14 14:45:30
príspevok od: beholder
: )...mucha to ešte vygradovala
tá vynahradila to chýbajúce ucho a ofinku natesno
 
Helen1
2011-05-14 14:39:02
príspevok od: Azimut

 
Helen1
2011-05-14 14:38:51
príspevok od: snooker
odporucam Signal Whitening
 
Helen1
2011-05-14 14:38:42
príspevok od: istvic
prima
potešilo...dík
 
beholder
2011-05-14 14:38:27
: )...mucha to ešte vygradovala
 
Azimut
 
snooker
2011-05-14 14:33:31
odporucam Signal Whitening
 
istvic
ocenenie redakciou 2011-05-14 14:33:27
prima
 
 


Technika: Nikon D40, Nikon D90,

Objektívy: Nikkor 50mm f/1.8 AF, Nikkor 16-85mm f/3.5-5.6 G ED AF-S DX VR , Nikkor 35mm f/1.8 G AF-S DX,

Fotoaparát: Nikon D90
Objektív: Nikkor 16-85mm f/3.5-5.6 G ED AF-S DX VR
Ohnisko: 16 mm
Pridané: 2011-05-14 14:27:19
Na kritiku: 2011-05-14 14:28:05
Miesto:ranč...
Témy: momentky, zvieratá / wildlife
http://www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/200815/taka-konina-ii/