Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Canon 70d alebo Fujifilm X-t10

erko94
2017-01-16 18:11:59+01
Zdravím. Som začiatočník a chcem sa opýtať, ktorý z týchto foto by bol lepší? Resp. či budem ľutovať ak by som si vzal ten fujifilm a nie zrkadlovku. Fujifilm má niektoré parametre lepšie ako canon, ale predsa, nie je to zrkadlovka.
Ďakujem.
 
JohnNewton
2017-01-16 18:56:31+01
Ak nemáš jasno v dvoch principiálne odlišných systémoch, tak doštuduj a keď budeš vedieť tak sa vráť. Potom položíš otázku ktorú DSLR alebo ktorý CSC. Zatiaľ korčule
 
blahoslav J B Art
2017-01-16 19:36:00+01
príspevok od: erko94
Zdravím. Som začiatočník a chcem sa opýtať, ktorý z týchto foto by bol lepší? Resp. či budem ľutovať ak by som si vzal ten fujifilm a nie zrkadlovku. Fujifilm má niektoré parametre lepšie ako canon, ale predsa, nie je to zrkadlovka.
Ďakujem.
zacitoval by som z dnesneho sefredaktoroveho clanku o Olympuse OM-D M1 mk II:
'Každému, kto zvažuje či si má kúpiť CSC alebo zrkadlovku, odporúčam vyskúšať ich. Tu žiadne písomné ani ústne zdieľané skúsenosti nepomôžu.'
 
zvonec
2017-01-16 19:36:11+01
19.1 bude oficialne uvedena Fuji X-T20 takze zatial rozmyslat.... A bude namet o rozmyslanie naviac....
Canon ma uplne inu ergnomiu ako Fuji, suto uplne rozdielne systemy, treba si oba vyskusat, rozmyslat, prestudovat si manualy na oba fotoaparaty, atd... Fuji ponuka lepsi vyber pevnych ohnisiek optimalizovanych pre APSC.
Tych argumentov je vela pre obe strany, cize nechat si cas, citat. A hlavne si uvedomit, ze obava, ze predsa, nieje to zrkadlovka, je absolutny nezmysel....
 
Jastojan
2017-01-16 19:58:04+01
Ahoj,