Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Zrkadlovka na fotenie aut a detailingu

DarDro
2016-09-01 09:29:10+02
Zdravim, potreboval by som poradit pri vybere zrkadlovky. Venujem sa detailingu aut co znamena hlbkove cistenie, renovacia laku kde odstranim vsetky skrabance na laku. Prilozil som aj fotografiu. Robim tak isto fotky auta pred a po cisteni kde vidno hlavne v interieri vsetky skvrny a podobne znecistenie. A taktiez by som rad ponukol zakaznikom ak je auto hotove zopar nejakych peknych fotiek auta na pamiatku Moj strop by bol na zaciatok 600 eur, samozrejme postupom casu by som dokupil co by bolo treba. Dufam ze sa podari nieco najst. Dakujem
 
M41
2016-09-01 09:48:09+02
Vo forum si nechat nieco doporucit, konci vzdy rovnako. (v kazdom forum, nebadajuc tematiky).
Tisic ludi, tisic nazorov a nakoniec si z toho jelen.
Vyber si podla ceny niekolko prikladov, napis to sem a ludia budu mat prehlad a moznost
pripadne napisat ku aparatom pro a kontra.
 
DarDro
2016-09-01 10:27:27+02
Dobre tak mne sa pozdava najviac Canon EOS 1200D a Canon EOS 1300D, pozeral som ich na megafoto.sk ale neviem s akym objektivom by bol najidealnejsi pre mna. Ale 380 eur je vemi dobra cena a myslim ze na zaciatok by to mohlo aj stacit.
 
fatality
2016-09-01 11:14:32+02
potrebujes fotit aj detaily,tj.tie skvrnky a skrabance pred a po,ci len celok,auto? a ak len celok,potrebujes mat na jednom zabere cely alebo co najvacsiu cast interieru?
 
DarDro
2016-09-01 13:35:47+02
no tie skrabance potrebujem aby to bolo aspon take ako na tej fotke co som sem pridal, ked to fotim na iphone tak to vobec takto nieje vidno a ano aj cele auto budem fotit z vonku, par peknych fotiek ked auto vyzera ako nove. A na ten interier hlavne ked je spinavy tak ked fotim napr. panel kde su tlacidla aby to bolo pekne zaostrene, aby bolo vidno prach a znecistenie.
 
M41
2016-09-01 13:53:32+02
Na taky ucel ti urcite staci taky aparat ako uvadzas.
Nejake schopne sklo k tomu (popytat sa canonistov).
Stativ tiez vie posluzit.