Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Zrkadlovka pre amatéra do 800€

Willi
2016-08-07 10:40:53+02
Zdravím. Chcel by som tunajších odborníkov poprosiť o radu pri výbere zrkadlovky. S fotením veľké skúsenosti nemám, ale chcel by som sa v tomto umení zlepšovať preto som sa rozhodol, že by som chcel začať hneď so zrkadlovkou.

Využitie by malo byť univerzálne, chcel by som fotografovať klasicky pamiatky pri cestovaní, ľudí, autá a moja špecialita na fotografovanie sú náramkové hodinky, ktoré zbieram. Taktiež by som s tým chcel točiť video. Je mi jasné, že za tie peniaze nenakúpim perfektnú techniku na všetko z toho, preto by som sa rád spýtal, čo je v tomto prípade najlepší kompromis.

Rozmýšľal som na viacerými alternatívami, prvá je Nikon D5500 + AF-S DX NIKKOR 18 – 105 mm VR a druhá je Nikon D5300 + AF-S DX NIKKOR 18-140mm VR a tretia Nikon D3300 + AF-S DX NIKKOR 18 – 140 mm VR. Z videí sa mi zdá, že za ten D5500 sa oplatí oproti D3300 a D5300 priplatiť kvoli AF a dotykovému displeju. Objektív by som na začiatok zobral nejaký kit, zrejme 18-105mm alebo 18-140mm a neskôr by som si kúpil niečo lepšie na konkrétny účel.

Čo by ste mi teda v tejto situácii poradili? Vopred ďakujem.
 
kaFOtka
2016-08-07 12:03:11+02
Ahoj, ak na to mas, tak si kludne kup aj tu 5500-vku - parametrami je to samozrejme najlepsie telo, ktore si tu spomenul... na zaciatok je aj setak 18-105 vhodny - kedze to mas maly snimac, tak tych 105 mm je uz celkom pekne priblizenie. Moje odporucanie je, vymetaj vo vsetkej technike bazar a nekupuj nove usetris este viac a ak udes chciet kupovat nieco ine, neprerobis na tom tolko
 
fatality
2016-08-07 14:13:49+02
príspevok od: Willi
Zdravím. Chcel by som tunajších odborníkov poprosiť o radu pri výbere zrkadlovky. S fotením veľké skúsenosti nemám, ale chcel by som sa v tomto umení zlepšovať preto som sa rozhodol, že by som chcel začať hneď so zrkadlovkou.