Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

pomoc s výberom fotoaparátu

lenka_kocurova
lenka_kocurova 2015-08-05 17:20:11+02
Dobrý deň,
chcela som sa opýtať ak by ste mi niekto vedeli poradiť či nikon d5100 alebo nikon d5200.. fotografovať fotografujem aj ľudí aj prírodu tak všetko z každého trochu .. dá sa povedať že to trochu aj študujem máme fotografovanie ako súčasť praxe a tým pádom fotoaparát potrebujem hlavne kvôli škole.. ak by ste mi niekto vedeli poradiť možno aj canon alebo inú triedu nikonu .. ďakujem vopred
 
Jastojan
2015-11-13 16:05:49+01
príspevok od: zvonec
Treba sa hlavne zamerat objektivy, tie su podstatne...
Trocha konstruktivnej recesie... https://youtu.be/hk5IMmEDWH4

Plne zdielam nazor wayne-ho, velmi dobre napisane...

Este trocha trollovania.. Ta tokina sa robi aj na canon a stoji o 14 EUR viacej ako pre Nikon..., resp. najlepsi fotoaparat je ten, ktory mas prave pri sebe...
Dík ešte raz,
budem dumať ďalej, resp. skúsim zohnať niekoho v blízkom okolí na pár testov
 
martinjarda
2015-11-13 16:07:23+01
Viem že je to od veci ale môžem sa opýtať neviete nahodou niekto aky ma rozsah clony objektív Carl Zeiss Jena flektogon 4/20 a akú redukciu mi naň treba ak ho chcem zapojiť na canon eos?
 
Jastojan
2015-11-13 16:16:30+01
príspevok od: martinjarda
Viem že je to od veci ale môžem sa opýtať neviete nahodou niekto aky ma rozsah clony objektív Carl Zeiss Jena flektogon 4/20 a akú redukciu mi naň treba ak ho chcem zapojiť na canon eos?
Ahoj, no určite by bolo lepšie pýtať sa v nejakom vlákne o objektívoch. Flektogon, závisí, či máš závitový (m42) alebo napr. exacta mount a na aký foťák to chceš - toľko čo sa týka redukcie (m42 na canon eos, alebo exacta na canon eos, to isté u iných značiek tiel). Čo sa týka clony, tak skús pohľadať tu:
http://www.manualniskla.cz/viewtopic.php?f=12&t=74&p=211&hilit=flektogon+20#p211

Veľmi užitočné fórum o starších sklách a použití na moderných zrkadlovkách
 
RasťoS
2015-11-13 21:41:23+01
príspevok od: wayne