Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Prosím poradte mi pri vybere fotoaparatu.

Peky293
2013-09-28 18:31:50+02
Ahojte,
som začiatočník. Potreboval by som poradiť pri výbere fotoaparátu. Chcel by som digitálnu zrkadlovku. Suma, ktorú môžem do nej momentálne dať je 300 eur z druhej ruky, ale môžno by som vedel zobrať aj na splátky do 550 eur nový fotoaparát.
Rozmýšľal som nad Pentaxom K30. Páči sa mi a oceňujem na ňom, že má odolné telo. Hľadám fotoaparát ktorý má odolné telo ale nie je drahý. Ak poznáte lepšiu voľbu ako Pentax K30, prosím sem s ňou Ďakujem Vám
 
viking81
2013-09-28 19:43:01+02
príspevok od: Peky293
Ahojte,
som začiatočník. Potreboval by som poradiť pri výbere fotoaparátu. Chcel by som digitálnu zrkadlovku. Suma, ktorú môžem do nej momentálne dať je 300 eur z druhej ruky, ale môžno by som vedel zobrať aj na splátky do 550 eur nový fotoaparát.
Rozmýšľal som nad Pentaxom K30. Páči sa mi a oceňujem na ňom, že má odolné telo. Hľadám fotoaparát ktorý má odolné telo ale nie je drahý. Ak poznáte lepšiu voľbu ako Pentax K30, prosím sem s ňou Ďakujem Vám
co som ho zbezne pozrel tak nie je asi lepsia volba ako pentax k30...za cenu okolo 600 EUR so setakom je to to najlepsie co je asi na momentalne na trhu...od canonu by si musel ist aspon do bazarovej d50 a od nikonu monimalne d90 ak nie d7000....takze dobra volba...
 
belco
2013-09-28 20:39:06+02
Ja ako zaciatocnik som siahol po bazarovom Nikone D80, podla mna za 200€ dobra volba, takze teraz sa na nom ucim. Casom uvidim co dalej.
 
pufko
2013-09-28 22:49:22+02
Sám mám K-30, s novým FW 1.05 funguje ovela lepšie, ale zabudni na to že je to tvoja konečná investícia zvlášť ak ho kúpiš s 18-55 , ktorý ti rozsahovo dlho stačiť nebude. Za rovnaký groš máš aj K-50, len nekupuj K500 - tá je oholená o indikáciu ostriacich bodov v hladáčiku.
Utesnenie nie je zlá vec, ale zasa to nie je vodotesné na to pozor.Tiež kopec lepších objektívov ani utesnenie nemá
 
Peky293
2013-09-29 09:50:28+02