Hore
Fórum » Digitálne zrkadlovky
 

problém s medzikrúžkami na makro NIKON D5100

lucolla
lucolla 2011-11-18 11:32:09+01
nejaký skúsený fotograf ???? ktorý používa makro medzikrúžky s manuálnym zaostrovaním na NIKON.. ?? potrebujem poradiť.. kúpila som si tie medzikrúžky na makro.. s bajonetom na Nikon.. nasadím to.. dám tam môj objektív 18-105 VR.. zapnem foťák..ale nereaguje..nefotí.. ani nič.. čo mám robiť ??? som začínajúca fotografka - mám 18 rokov.. pár rád by sa mi zišlo.. a to isté mi robí aj s reverzným krúžkom..(nasadenie objektívu opačne)
 
viking81
2011-11-20 10:09:05+01
príspevok od: markato1
pyta sa na kruzky s prenosom dat,tam vsetko funguje.
ani ty si to necital...naco ma kupovat kruzky s prenosom dat k sklu 18-105 ? tie kruzky su drahe....rozumnejsie bude ked kupi lacny makro objektiv...okrem toho ze to bude pohodlne...polepsi si clonou....a bude mat moznost zaostrit na nekonecno
 
markato1
2011-11-20 10:15:25+01
príspevok od: viking81
ani ty si to necital...naco ma kupovat kruzky s prenosom dat k sklu 18-105 ? tie kruzky su drahe....rozumnejsie bude ked kupi lacny makro objektiv...okrem toho ze to bude pohodlne...polepsi si clonou....a bude mat moznost zaostrit na nekonecno
ano pokial ma peniaze tak rozumnejsie bude kupit makroobjektiv,pokial nema,tak rozhodne ako som pisal aspon jeden kruzok..da sa kupit cez bazar za cca 20 eur co je oproti objektivu cca 300eur?obrovsky rozdiel....ja som npr.komplet kenko kupil za 80 ecok .
 
viking81
2011-11-20 11:43:28+01
príspevok od: markato1
ano pokial ma peniaze tak rozumnejsie bude kupit makroobjektiv,pokial nema,tak rozhodne ako som pisal aspon jeden kruzok..da sa kupit cez bazar za cca 20 eur co je oproti objektivu cca 300eur?obrovsky rozdiel....ja som npr.komplet kenko kupil za 80 ecok .
ako mu pisal karol...sigma v bazare okolo 150...novy nikon 40-ka za 220....nie je o com...
 
Joss
2016-12-07 09:49:18+01
príspevok od: dodo_bb