Hore
Fórum » Nikon fórum
 

Fotenie Marko snimok s D3100? Ak ano s akym objektivom zacat?

juranest
2016-04-07 21:22:45+02
Zdravim,
rad by som zacal s marko fotografiou a uvazujem, ktory objektiv si kupit.
Najviac sa mi pozdava Nikon 105mm f/2.8 a Sigma 105mm f/2.8 a mozno aj Tamron 90mm.
Je pravda ze proti Nikonu trosku ide cena...niezeby som si ho nemohol dovolit ale je to tak tak.
No ale ide o to ci dokazem vyuzit taky objektiv s D3100? Ci by som najprv nemal investovat do lepsieho tela...Momentalne fotim hlavne rodinku a sem tam experimenty s pevnymi sklami (35&50mm f1.8). Trosku mi vadia ostriace body (pocet a rozmiestnenie) a neviem ci to ma zmysel zacat makro s tymto telom.

Vopred dakujem za kazdu radu.
 
red arrow
2016-04-07 22:09:33+02
Sigma 105mm f2,8 ma krasny rozostrety bokeh, Tamron 90mm f2,8 je tiez fajny. Ja by som vyberal z tychto dvoch. Daj si do googla www.juzaphoto.com a zaroven vypis jeden z tychto objektivov. Mozes si nasledne porovnat ich bokeh a zaroven sa rozhodnes ktory sa ti viac paci. Ani jednym vsak nic nepokazis, oba su perfektne aj ostre. Navyse cena oproti drahemu Nikonu je uplne inde. Osobne by som kupil na bazosi a nesiel do noveho
 
Roman Point
2016-04-08 02:31:00+02
príspevok od: juranest
Zdravim,
rad by som zacal s marko fotografiou a uvazujem, ktory objektiv si kupit.
Najviac sa mi pozdava Nikon 105mm f/2.8 a Sigma 105mm f/2.8 a mozno aj Tamron 90mm.
Je pravda ze proti Nikonu trosku ide cena...niezeby som si ho nemohol dovolit ale je to tak tak.
No ale ide o to ci dokazem vyuzit taky objektiv s D3100? Ci by som najprv nemal investovat do lepsieho tela...Momentalne fotim hlavne rodinku a sem tam experimenty s pevnymi sklami (35&50mm f1.8). Trosku mi vadia ostriace body (pocet a rozmiestnenie) a neviem ci to ma zmysel zacat makro s tymto telom.

Vopred dakujem za kazdu radu.
Môžeš si kúpiť kludne D3000 na makro.